Omdat de zon nog niet zo vaak om de aarde heeft gedraaid.quote:
Bedanktquote:Op woensdag 29 april 2009 21:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat de zon nog niet zo vaak om de aarde heeft gedraaid.
Waarom is het nog geen zaterdagavondquote:
Lekker stappuhh.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waarom is het nog geen zaterdagavond
Jeweetzellufquote:Op woensdag 29 april 2009 21:17 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
wat zijn jullie behulpzaam vandaag
Dat is dan ¤5,95. Contant of pinnen? Spaart u ook nog voor gratis plantjes?quote:
Preciesquote:
Jij gaat toch wel lannen he?quote:
En dat is erg omdatquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
Ik en m'n rare gewoonte om smsjes automatisch na het lezen te verwijderen
quote:I must be running out of luck
Cause you’re just not drunk enough to fuck
And now I’ve had it up to here
I don’t, I don’t want you
En je denkt dat dat gratis vanuit China hierheen komtquote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Hyman het volgende:
http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fwww.taobao.com%2F&sl=zh-CN&tl=nl&history_state0=zh-CN|nl|
Merkkleding voor een poep en een scheet
Dat weet je toch welquote:
Geen denigrerend taalgebruik tegen Delain hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:20 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jaja that song that angels sing blabla
Je bent goed.quote:
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
Iemand enig idee trouwens of je 16 moet zijn voor Sonisphere?
Mja, als je het veel te vaak luistert komt het uiteindelijk je strot uitquote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen denigrerend taalgebruik tegen Delain he!
Dat is echt zo'n vraag waar je het antwoord toch al op weetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n vraag waar je het antwoord toch al op weet
Ik luister het netquote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Mja, als je het veel te vaak luistert komt het uiteindelijk je strot uit
Ik niet.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ben je nog geen 16 dan?
Oh, ja, sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
... Ik moet aan mijn postcount denken
![]()
___!
Ik heb nergens last van, ben toch 18. En ik ga voornamelijk voor Metallicaquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik luister het net!
[..]
Ik niet.
[..], maar Slipknot en Lamb of God zijn wel weer vetjes
.
Mwah, vorig jaar op pinkpop al gezien. Kamelot is trouwens ook wel vetquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van, ben toch 18. En ik ga voornamelijk voor Metallica
Ik ga echt als vervanging van het concert in Maart waar niemand met me mee wilde. En er willen wel mensen mee naar Sonispherequote:Op woensdag 29 april 2009 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwah, vorig jaar op pinkpop al gezien. Kamelot is trouwens ook wel vet.
Maandag moet ik wel imagen op school hequote:Op woensdag 29 april 2009 21:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat weet je toch wel... T is zondag al!
Ja ik wil ook wel gaan, als ik zeker wist dat je geen 16 hoefde te zijn had ik ze straks al besteld. Vriend van me zei dat je met begeleiding gewoon zo binnen mocht maar weet niet zeker..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga echt als vervanging van het concert in Maart waar niemand met me mee wilde. En er willen wel mensen mee naar Sonisphere
Vet raar, ik wil zo spelen dus ik download die plugin. Alleen na het restarten van FF gebeurt er niks.quote:
Degene die mee gaan bij mij zijn 19,18 en 17... Ben zelf tegen die tijd ook 19quote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel gaan, als ik zeker wist dat je geen 16 hoefde te zijn had ik ze straks al besteld. Vriend van me zei dat je met begeleiding gewoon zo binnen mocht maar weet niet zeker..
Meld je ziekquote:Op woensdag 29 april 2009 21:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maandag moet ik wel imagen op school he?
Mja, zijn best veel problemen nog inderdaad. IE al geprobeerd? Bij m'n vriendin doet ie het ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:31 schreef duncannn het volgende:
[..]
Vet raar, ik wil zo spelen dus ik download die plugin. Alleen na het restarten van FF gebeurt er niks.
Ja bij IE krijg ik precies hetzelfde. Ik probeer het ff op pc ipv laptop.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:32 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mja, zijn best veel problemen nog inderdaad. IE al geprobeerd? Bij m'n vriendin doet ie het ook niet.
Ik heb een key sinds 2007 ergens al.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
Een chinese webwinkel is geen webwinkel zonder wow gold en ander gold
Koop wowgoldquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Hyman het volgende:
Een chinese webwinkel is geen webwinkel zonder wow gold en ander gold
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |