quote:Op woensdag 29 april 2009 20:27 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
ode aan jou Isabeau(kijk maar hoe mn nieuwe mini heet)
'generate incubatorquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En hoe maken jullie die plaatjes zoals in de OP?
dat is beter..die staan op krakkenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Isabeau het volgende:
En nog even los:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een vrouwtje!
[ link | afbeelding ]
Nu nog een naam geven
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geklikt hoor Isa, en ik zit nu bij m'n vriend dus dat is weer een unique view erbij
Je weet wat ze zeggen over lelijke eendjes hèquote:
neequote:Op woensdag 29 april 2009 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over lelijke eendjes hè
Dat wordt zo'n lange lijstquote:Op woensdag 29 april 2009 21:19 schreef Dakota het volgende:
ik denk dat we beter de tiles in de wiki kunnen zetten
omdat de incubator niet meegroeit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb de lichtgroene van CasB toegevoegd in mijn lijstje in het vorig topic, kan die van Isabeau hierboven immers niet aanpassen
Nu moeten we nog de papieren, de zilveren, de gouden, de dino's en de kip zien te krijgen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
He!quote:Op donderdag 30 april 2009 08:59 schreef Jojogirl het volgende:
Mooie OP Dakota
Mijn eitjes en hatchling:
[ link | ]afbeelding ][ link | ]afbeelding ][ link | ]afbeelding ][ link | ]afbeelding ][ link | ]afbeelding ]![]()
Ere wie ere toekomt toch?
Maareh, Jean I is volwassen geworden, de derde grote zwarte draak
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
een topic openen is voor mij ook een hele prestatie hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 09:25 schreef Jojogirl het volgende:
Sorry Tara, had niet heel goed gelezen, was net wakker.voor jou dus
*Faalangst*
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!![]()
Goed gedaan Dakota!quote:Op donderdag 30 april 2009 09:58 schreef Dakota het volgende:
[..]
een topic openen is voor mij ook een hele prestatie hoor
*Faalangst*
![]()
![]()
je hebt krakjesquote:Op woensdag 29 april 2009 21:30 schreef Isabeau het volgende:
En nog even los:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
Dakota
Waar is je mooie draagicon trouwens gebleven? Deze is ook tof maar ik herkende je eerst amper
[ Bericht 0% gewijzigd door Jojogirl op 30-04-2009 17:32:02 ]![]()
O, ik heb een hatchling chicken gevonden voor in die lijst: http://dragcave.net/view/n/Micropeep%20V![]()
![]()
Nog 2 zijn uitgekomen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
ik wissel zo vaakquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Jojogirl het volgende:Dakota
Waar is je mooie draagicon trouwens gebleven? Deze is ook tof maar ik herkende je eerste amper
geboren!http://elinhuijboom.punt.nl/
Klik klik
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Al mijn eitjes hebben nu trouwens barstjes
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Waarom noem je dat een lente eitje?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef innepin het volgende:
Tof
Ik wil dat m'n lente-eitje uitkomt... deze: [ link | afbeelding ]
En die staat idd raar, Etcetera
En die twee-koppige vind ik leuk, Dakota
lente-eitjes zijn de nieuwste eitjes (meestal meerkleurig)
al geloof ik dat die van innepin al ouder ishttp://elinhuijboom.punt.nl/
Hoe weet je dat ze samen gefokt hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Dakota het volgende:
Sugarlee Hooper & ramp gaan breeden
[ link | afbeelding ]+
[ link | afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
maar die ligt nu in de cave omdat ik al teveel hatchlings heb"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
er is een optie 'breed'quote:Op donderdag 30 april 2009 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze samen gefokt hebben?
ah, duidelijker
Oh, whatever, ik vond 'm wel lente-achtigquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef Dakota het volgende:
lente-eitjes zijn de nieuwste eitjes (meestal meerkleurig)
al geloof ik dat die van innepin al ouder isEn er stond bij het ei iets van "It matches the weather outside."
Nu staat er: "Aww...It's a cute baby dragon. It perfectly depicts spring weather."
Maar anyway, het is gelukt, hij is uitgekomen!![]()
Isnt it cute?![]()
![]()
jep dat is een variatie op t witte ei met lichte streepjes..waar mijn 'windroos'uit is gekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog twee eitjes gevonden bij iemand voor in het overzicht, deze staan er nog niet tussen:
[ afbeelding ] (hier) en [ afbeelding ] (hier), wat een leuke eitjes.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef innepin het volgende:
Koot, jij bent verder helemaal niet verslavingsgevoelig ofzo, hè?
Ik heb ook éénquote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wil ook zo'n kleintje
En net deze rare plantvan TARA gekregen
Nu nog één eiIk update zo weer
Ik wil alleen maar verschillenden![]()
![]()
Ik heb nog 1 ei, de rest zijn hatchlings, waaronder mijn rood/zwart/grijze. En ja, die plant-draak had ik al, dus cadeau gedaan aan freecell, die hem nog niet had
Nu wachten tot een hatchling opgroeit, dan kan ik weer eieren rapen
hoe kan je t beste hatchlings overgooien..of is t op goed geluk?http://elinhuijboom.punt.nl/
Beetje geluk, beetje wijsheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Dakota het volgende:
hoe kan je t beste hatchlings overgooien..of is t op goed geluk?
http://dragcave.net/view/bjrv is de link naar de bewuste hatchling (kan trouwens ook met eieren)
Als ik abandon komt ie hier terecht:
http://dragcave.net/abandoned/bjrv
Ik ga klaar staan om hem te abandonen, vul wachtwoord in, maar wacht met op OK drukken.
freecell gaat bovenstaand linkje f5'en voor ongeveer een minuut als ik op OK klik
(we zaten naast elkaar, maar via MSN kan bijv. dit ook)
Je hebt dan erg grote kans dat je hem te pakken krijgt, gewoon blijven f5'en, want er kan een lag inzitten, ik keek haar scroll inmiddels na en daar stond ie inderdaad
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 30-04-2009 20:46:16 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
"This egg is hidden behind the others, as if it is shy."quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wil ook zo'n kleintje![]()
![]()
oikidokio!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Beetje geluk, beetje wijsheid.
http://dragcave.net/view/bjrv is de link naar de bewuste hatchling (kan trouwens ook met eieren)
Als ik abandon komt ie hier terecht:
http://dragcave.net/abandoned/bjrv
Ik ga klaar staan om hem te abandonen, vul wachtwoord in, maar wacht met op OK drukken.
freecell gaat bovenstaand linkje f5'en voor ongeveer een minuut als ik op OK klik
(we zaten naast elkaar, maar via MSN kan bijv. dit ook)
Je hebt dan erg grote kans dat je hem te pakken krijgt, gewoon blijven f5'en, want er kan een lag inzitten, ik keek haar scroll inmiddels na en daar stond ie inderdaad
Juhquote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef innepin het volgende:
[..]
"This egg is hidden behind the others, as if it is shy."![]()
![]()
Hm, wel een heleboel views, maar nog geen barstjes te zien.....
Afwachten dusYou don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Jaaa, mijn eerste meisje!
Mijn waterdraakje heeft vleugels gekregen, het is een meisje
dat mocht wel eens na al die mannen
Ze heet Claudine I
diederik is volwassen en heeft samen met paars een ei gemaakt
(maar daar komt vast weer een diederikje uit)
(heb al 3 zwartjes)http://elinhuijboom.punt.nl/
Oeh, mijn eieren doen wat!!!![]()
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Kun je de kleur van het ei niet zien dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef Dakota het volgende:
diederik is volwassen en heeft samen met paars een ei gemaakt
(maar daar komt vast weer een diederikje uit)
(heb al 3 zwartjes)In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
jawel een diderikje ei, maar er kan een ALT uitkomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je de kleur van het ei niet zien dan?
Ah, natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
jawel een diderikje ei, maar er kan een ALT uitkomen
Maar dat zie je direct bij de hatchlings al
Ze zijn nu al verder open dan op mijn scroll...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
i knowquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk
Maar dat zie je direct bij de hatchlings al
dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef teigan het volgende:
Ze zijn nu al verder open dan op mijn scroll...
je incubator?http://elinhuijboom.punt.nl/
Ik bedoel inderdaad mijn incubator...quote:
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
O! Die wordt dus tof
Mooiquote:*klik*
Tara, hou jij die lijst met uit welk eitje welke draak komt nog bij?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik kijk juist niet wat eruit gaat komenvind het wel leuk om verrast te worden
With four other people
And aliens![]()
Heb ook even bij jou geklikt trouwens
With four other people
And aliens![]()
Mijn eitjes hebben allemaal een gat, maar verder nog geen actie...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Verrek, dat was er ineens andersIk dacht al, ik zie er wat aan, maar wat is het toch...
En het is een ze, dus d'r naam past niet helemaal. Voortaan dus pas een naam geven als ik weet of het een hij of een zij is
Maar wel toevallig dat we zoveel dezelfde hebben innepin![]()
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meet Lotre I, vernoemd naar Loki, een mannetjesvuurdraak![]()
![]()
Hoe verzinnen jullie eigenlijk namenIk vind het nog best moeilijk
Vooral omdat ik probeer het een beetje origineel maar toch logisch te houden
With four other people
And aliens![]()
Ja, en die lijst houdt zichzelf ook bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi*klik*
Tara, hou jij die lijst met uit welk eitje welke draak komt nog bij?
Ik denk dat de mijne redelijk voor de hand liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
Overigens is Lambert I groot geworden
Mijn lente-ei heeft een crack
En ik heb nieuwe eitjes gehaald
Ja! Ik heb drie hatchlings!!
Dan ga ik straks ook weer eens op zoek naar eitjes..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Die van mij zijn gewoon variaties op tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
![]()
En ik heb cracks![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meet Lotre I, vernoemd naar Loki, een mannetjesvuurdraak
![]()
ik heb al een Io Loki
mn konijn heette ook Loki
Ja, maar dat hebben dus ook een heleboel mensen al gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
innepin..alles met x ..heb ik ook bij veel draakjesDan maar een achternaam er aanplakken.
![]()
Ik heb mijn dames ook namen gegeven. Nu is de volgorde er een beetje uit, maar dat komt wel weer goed
Feit is wel dat ik nu een boel mannetjes moet hebben
Dit is Charlotte Louise Juliette:
En dit is Ghislaine Dommanget:
Ja, mijn laatste ei van mijn eerste leg is uitgekomen!
Ik wilde net zeggen dat het het ei was met de meeste views, maar die nog niet uitgekomen was...You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Ik heb een nieuw overzichtje gemaakt uit de draakjes die wijzelf inmiddels hebben verzameld.
Hatchlings en eieren linken naar het plaatje van een ei of hatchling van één van ons en wordt dus vanzelf volwassen
This egg has a faint green glow around it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 04-05-2009 12:46:06 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Yayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dakota het volgende:
http://dragcave.net/view/n/Elin%20Milo%20Rose
elin milo rose! adult![]()
![]()
Ik mag geen eieren er meer bij doen, met vier hatchlings.. Vraag me ook af wat er gebeurt als mijn eieren nu ineens heel snel uit zouden komen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Niets aan de hand, dat mag wel. Op die manier mag je wel meer dan 4 hatchlingsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Ik mag geen eieren er meer bij doen, met vier hatchlings.. Vraag me ook af wat er gebeurt als mijn eieren nu ineens heel snel uit zouden komen..In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Claudine is volwassen en mijn lente-ei is uit
Mijn andere hatchling: Charlotte Louise Juliette:
En mijn eieren:
Oh, Dakota, jouw dubbelkoppen zijn ook allemaal meisjes zie ikIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik probeerde te breeden met mn nieuwe adults (lente-eitjes, maar die willen niet)http://elinhuijboom.punt.nl/
mn cocoonish scroll heeft inmiddels 2 mannetjes en 100.000 vrouwtjes
Je hatchlings worden vanzelf ook groter innepinWas dat waterdraakje uit je eitje in een plas? Hoopt van wel want zo'n eitje heb ik ook
Lekker handig breeden dan Dakota. Is er niemand die mannetjes teveel heeft en eentje af wil staan?![]()
'k weet het Jojoquote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
Je hatchlings worden vanzelf ook groter innepinWas dat waterdraakje uit je eitje in een plas? Hoopt van wel want zo'n eitje heb ik ook
Lekker handig breeden dan Dakota. Is er niemand die mannetjes teveel heeft en eentje af wil staan?Ben benieuwd wanneer ze opgroeien. Waterdraakje kwam idd uit zo'n blauw eitje in een plas.
![]()
Deze?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef innepin het volgende:
'k weet het JojoBen benieuwd wanneer ze opgroeien. Waterdraakje kwam idd uit zo'n blauw eitje in een plas.
Gaat goed met mijn draakje
En Dakotaaaaaaa wat een boel draken!!
Tara? Als je tijd hebt (en anders wil ik dat vannacht wel doen) kan je dan ook de ei-tekst erbij zetten in de lijst? Zoals "this egg has strange markings on it" (eitje van Jojo). Dan kan je in de cave ook zien wat voor eitje het is omdat daar een vraagteken op staat
quote:
Komt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Tara? Als je tijd hebt (en anders wil ik dat vannacht wel doen) kan je dan ook de ei-tekst erbij zetten in de lijst? Zoals "this egg has strange markings on it" (eitje van Jojo). Dan kan je in de cave ook zien wat voor eitje het is omdat daar een vraagteken op staat
Voor in de tussentijd: http://dragcave.mindenkilapja.hu/?m=4018664
Overigens hebben Lambert I en Claudine I hebben gebreed, er is een leuk ei uit gekomen:
En ik heb een hatchling uit de cave gered
Mijn eitjes verdienen ook nog wel wat kliks..
En mijn hatchlings..
Ik hoop dat er snel wat doorgroeit, dan kan ik ook weer eitjes pakken, en namen geven..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Je weet dat bij lichtroze het mannetje en het vrouwtje er anders uitzien?
Jojogirl, ik weet het niet zeker, maar je donkergroene kon wel eens de alternatieve versie zijnIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nu welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je weet dat bij lichtroze het mannetje en het vrouwtje er anders uitzien?Maar ik heb nu al 2 roze, wil ook eens iets anders
With four other people
And aliens![]()
Aangezien Claudine's ei ook weer zo'n waterdraak was heb ik die abandoned
Ik heb er een nieuwe hatchling voor in de plaats genomen
deze:
Wat een schattig draakje Tara... (en de namen van de ouders...)
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef teigan het volgende:
Wat een schattig draakje Tara... (en de namen van de ouders...)
![]()
![]()
Haha die eigenaar is sowieso erg creabea geweest met namen...
Moet je deze zien trouwensDie is ook van hem: http://dragcave.net/view/n/Banana%20Joe
Wtf![]()
![]()
Da's 1 van die dino'squote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Haha die eigenaar is sowieso erg creabea geweest met namen...
Moet je deze zien trouwensDie is ook van hem: http://dragcave.net/view/n/Banana%20Joe
Wtf
Ik wil ook weer eitjes uit kunnen zoeken..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Hier nog 4 hatchlings die op moeten groeien... En ws. nog 3 eitjes die dan ook eerst uit moeten komen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Actions
Name: Ruurd
Egg Laid on: Apr 20, 2009
Overall Views: 1726
Unique Views: 421
Clicks: 10
Mother: Deceased
Father: (R5tS)
ruurds mama is dood
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ow...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.
kapotte eieren tellen niet mee trouwens![]()
![]()
Maar hij zegt steeds dat ik al 4 (bijna 5) hatchlings heb waar ik mijn handen vol aan heb en daarom mag ik geen nieuw eitje pakken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jupsquote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar hij zegt steeds dat ik al 4 (bijna 5) hatchlings heb waar ik mijn handen vol aan heb en daarom mag ik geen nieuw eitje pakken.
Je mag maximaal 4 eieren en/of hatchlings.
Dus bij 3 eieren, 3 hatchlings kan je nog nieuwe pakken, bij 4 eieren, 0 hatchlings niet en bij 4 hatchlings en zonder eieren ook niet...![]()
Ik hoop maar dat mijn hatchlings dan snel opgroeien
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
Oeh, en twee van mijn eieren hebben barstjes!!!You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Das wel een Metro-man dan hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef teigan het volgende:
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
![]()
jamarkijkeensmnlaatstepostoppaginahiervoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel een Metro-man dan hoor
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
trouwens..vandaag had ik bezoek..en raad een wat ze meenam!
een draakjeknuffel voor Elin mij
ennnn
ik zei..die heet Elliot! En toen keek ze heel erg verschrikt..
dus raad eens hoe haar aanstaande zoontje gaat heten!
Ah, teigan, een lichtroze mannetje, je bent de eerste
Oe, ik lees het nu pas goed. Ik ga ff zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jojogirl, ik weet het niet zeker, maar je donkergroene kon wel eens de alternatieve versie zijnSpannend!
![]()
[quote]Op zaterdag 2 mei 2009 20:27 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, ik heb een adult[ link | afbeelding ]
En m'n eitjes kunnen nog wel wat clicks gebruiken
ik weet t wel zeker jojohttp://elinhuijboom.punt.nl/
Ik klik even vanaf mijn werk, ander ip-adres dus
Nog meer mensen die clicks willen?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb twee meisjesdraken
![]()
Mijn andere twee hatchlings zijn dames!
Kan ik daar ook namen voor gaan verzinnen.... Al lukte het namen geven gisteren nog niet..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Da's alleen gewoon roze en paars. Lichtroze heeft zowel mannetje als vrouwtjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dakota Wel een mooie naam trouwens.
Ik dacht dat die roze eitjes altijd vrouwtjes warenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb het lijstje bijgewerkt, nu ook met de eieren omschrijving
ik wil nieuwe eitjes.. als in nieuwenieuwe
of ik wil altjes
Dan komt er zeker weten zo'n ei met van die kleurenbanden uitquote:
Die Emergency Room van The DC Fansite
http://www.thedcfansite.com/emergency.php
Die helpt echt!
Ik had krakjes in mijn ei, nog 2 dagen te gaan, zat nog geen gat in, heb dat een half uurtje geleden ofzo in de ER gedaan en kijk nu!
de naam van de moeder van 1 van mn dubbelhoofdjes
'Sale on heads Buy 1 get 1 FREE'
Heej Leuk een dragoncave draad. Die was ik nog niet tegen gekomen
Hier alvast mijn scroll http://dragcave.net/user/janeway
Ik speel het al een tijdje en zoek nog een zilver, gold, en paper
en dan nog wat van de nieuwe eitjes..![]()
Ik zag net een prachtig wit eitje met hele smalle horizontale strepen erover, maar ik kon geen eitje er meer bij nemen
With four other people
And aliens![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef janeway het volgende:
Heej Leuk een dragoncave draad. Die was ik nog niet tegen gekomen
Hier alvast mijn scroll http://dragcave.net/user/janeway
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik speel het al een tijdje en zoek nog een zilver, gold, en paper
en dan nog wat van de nieuwe eitjes..
ik heb volgens mij alle nieuwe eitjes gehad behalve de alts van:
ik wil ook zilver gold en paper
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
die bedoel je
*net uit cave geplukt*Ja
With four other people
And aliens![]()
Op mijn werk, en ook hier weer veel aangeklikt
Held!!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt, nu ook met de eieren omschrijving![]()
En mijn blauwe eitje is uitgekomen!
Lief hè
En grashoppert is cute
En dat cute staat zelfs in zijn omschrijving
Zo, me even weer suf geklikt.
Zal mijn hatchlings ook even tonen om op te klikken
Alleen de rode is een mannetje en die heb ik Onyxium genoemd. Vernoemd naar Onyxia een gevaarlijke rode draak in World of Warcraft
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veelhttp://elinhuijboom.punt.nl/
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veelIk heb 3 dames en 1 heer. En 1 geenideewatvoorgeslachthetwordt.
WoWquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Zo, me even weer suf geklikt.
Zal mijn hatchlings ook even tonen om op te klikken
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen de rode is een mannetje en die heb ik Onyxium genoemd. Vernoemd naar Onyxia een gevaarlijke rode draak in World of Warcraft
[ afbeelding ]
ik speel al een tijdje niet meer omdat ik in de tussentijd even moest bevallen enzo..misschien binnenkort maar weer aanslingeren
quote:![]()
Je moest even bevallen? Wanneer!!(ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD
)
Oh wacht even, je zei WoW ipv wow of WOWSpeel je WoW!
Ik vond je al zo tof en nu ben je nog meer gestegen op mijn tofheidsschaal
En ik vrees dat ik een collega vanancht verslaafd heb gemaaktIk heb hem 3x gezegd dat hij het niet wil spelen en hij gaat het vandaag installeren en morgen spelen. We hebben morgen 'een ingame date' en ik heb er al even een char voor aangemaakt om hem te helpen
(Zazkya
)
En ik dacht dus dat je gewoon 'wow' zei als in: wat gaaf! en dat je tussen gisteravond en nu even was bevallenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
)
maar je hebt natuurlijk al een baby. Alhoewel het niet vreemd schijnt te zijn om meerdere kinderen te krijgen
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
)
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Dakota het volgende:
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden)
oja ik heb wat verschilende chars
juniper, Euny,Nymphaea en nog 1 waarvan ik de naam kwijt ben(zo'n lelleke trol)
nah na een tijdje ben ik gaan posten in OUD, zo'n live verslagje is altijd lolligquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden)
En nog Horde ook![]()
Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.
En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW(zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
ik zit nu nog bij een guild van crapforum maar ik zal t overwegenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En nog Horde ook![]()
Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.
En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW(zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
ik zat toen trouwens ook 24/7 te wowen hoor
en mn vriend maar koken
Wat lief van hem hehe. Mocht je nog gaan spelen dan wil ik je wel resurectenwas ik vergeten bij mijn neefje (iemand uitnodigen die 2 maanden niet heeft gespeeld levert een maand gratis spelen op
)
En in juli hebben we een guildbarbecue in Zoetermeer
Wow zit echt vòl drakenquote:Maar ik zal er over ophouden
6 mannetjes, 4 vrouwtjes. Maar wel eerst een storm mannetjes en daarna een storm vrouwtjesquote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veelIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
aha! you cheeky monkey!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
Zeg Wow-ers ga lekker in D&D kletsen
En Isa: ik zei toch dat Koot hip was?
Ik vond t al raar dat iemand me tof vond, normaal word ik altijd gepestzit jij me een beetje te pimpen.
aniwai anyroad anyhoe
mag ik hier ook even spammen dat men op me moet stemmen?straks stemt iedereen op motorbloempje
terwijl zij wel kan zingen en ik niet. dus het zou niet eerlijk zijn als ze wint natuurlijk, talent is zooooooo'n zooooooooo'n ontzettend slechte gadget.
en ik imiteer alleen een emo-chipmunk
Stem nu op je favoriete FOK!Idol! Nog drie dagen!
mn laatste offtopic , eg!
Gewoon proberen, maar ik zou het proberen als je nog ruimte hebt voor een eiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:28 schreef Isabeau het volgende:
En nòg een eitje!
[ link | afbeelding ]
Leuk leuk, weer nieuwe eitjes om voor te zorgen
Als je eitjes hebt, kan je dan ook nog met je draken breeden?
Ze kunnen maar eens per week![]()
![]()
Je kunt er nog een ei of nog een hatchling bijzoeken teigan
iets op alfabetische volgorde?
annemarie
bertha
Catoot
Dorien
jeumig.. ambitieus!
ik heb nog steeds bizar veel inspiratie
dus t namen geven gaat prima
Me too, handig om een lang regerend vorstelijk huis te kiezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Dakota het volgende:
jeumig.. ambitieus!
ik heb nog steeds bizar veel inspiratie
dus t namen geven gaat prima
Ik heb er weer een adult bij! En nog een hatchling, volgens mij kan ik nog een eitje pakken, dus ik ga even speuren..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
als je of 4 hatchlings hebt, of 4 eieren, kun je niets meer pakken
[ Bericht 2% gewijzigd door TARAraboemdijee op 05-05-2009 13:36:52 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik heb twee van mijn draken laten breeden, nu heb ik nog een eitje... Maar ik heb er nu 5, ik dacht dat dat niet mocht?You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Is dat altijd zo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
Disney is groot
en een man.. nu Eli lilly nog groot en dan kwijgen we mooie witte kindjes![]()
En bij mij hebben Onyxium en Malacasta twee eitjes gemaakt, alleen dan wel van draken die ik al had, maar ik zal ze liefdevol opvoeden
&
.......!!!
nou ja zeg! Krijg ik een mededeling dat ik dit eitje niet bezitZeker te langzaam geklikt en nu is het gestolen
![]()
De bezorgde papa en mama:(mama)
en(papa)
Je mag van de eieren altijd maar 1 voor jezelf nemenIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
En voor het nieuwe topic:
Ah, dat wist ik niet! Ik dacht al...maar dan had ik eigenlijk liever het andere eitje willen hebben, ach ja voor een volgende keer weet ik het nu welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je mag van de eieren altijd maar 1 voor jezelf nemen
Wat was dat andere ei dan?In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Een rood eitje en ik vind dat rode draakje heel tof!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
neem aan van wel ja..het is altijd een mamalook a like of een papa look a like volgens mij. soms een Alt of in mijn geval een ander kleur ei van t zelfde soort (papa was dat ei met paarse band mama was rode ballon..en dat werd een papa ei maar dan de rode versie)quote:http://elinhuijboom.punt.nl/
Maar hoe krijg je dan 'nieuwe' draken als ze altijd op papa of mama lijken? Kruisingen zijn toch veel spannender en toffer?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Nieuwe draken haal je uit de caveIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Ik wil ze zelf fokken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: