Das wel een Metro-man dan hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef teigan het volgende:
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
jamarkijkeensmnlaatstepostoppaginahiervoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel een Metro-man dan hoor
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
Oe, ik lees het nu pas goed. Ik ga ff zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jojogirl, ik weet het niet zeker, maar je donkergroene kon wel eens de alternatieve versie zijn
Da's alleen gewoon roze en paars. Lichtroze heeft zowel mannetje als vrouwtjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dakota Wel een mooie naam trouwens.
Ik dacht dat die roze eitjes altijd vrouwtjes waren
Dan komt er zeker weten zo'n ei met van die kleurenbanden uitquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:36 schreef janeway het volgende:
Heej Leuk een dragoncave draad. Die was ik nog niet tegen gekomen
Hier alvast mijn scroll http://dragcave.net/user/janeway
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ik speel het al een tijdje en zoek nog een zilver, gold, en paper
en dan nog wat van de nieuwe eitjes..
quote:Op maandag 4 mei 2009 15:42 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
die bedoel je
*net uit cave geplukt*
Held!!quote:Op maandag 4 mei 2009 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het lijstje bijgewerkt, nu ook met de eieren omschrijving
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veel
WoWquote:Op maandag 4 mei 2009 17:37 schreef Isabeau het volgende:
Zo, me even weer suf geklikt.
Zal mijn hatchlings ook even tonen om op te klikken
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Alleen de rode is een mannetje en die heb ik Onyxium genoemd. Vernoemd naar Onyxia een gevaarlijke rode draak in World of Warcraft
[ afbeelding ]
quote:
En ik dacht dus dat je gewoon 'wow' zei als in: wat gaaf! en dat je tussen gisteravond en nu even was bevallenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Je moest even bevallen? Wanneer!!(ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD
)
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Je moest even bevallen? Wanneer!!(ik kom niet in dat wespennest genaamd OUD
)
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:45 schreef Dakota het volgende:
3 januari van babymevrouwtje Elin.. tijdens de weeen heb ik nog zitten wowen
nah na een tijdje ben ik gaan posten in OUD, zo'n live verslagje is altijd lolligquote:Op maandag 4 mei 2009 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat leidt dan lekker even af, ik denk dat ik dat ook zou doen
En dan midden in Naxx: uh guys, got to go, sorry, baby is coming! (goeie reden)
ik zit nu nog bij een guild van crapforum maar ik zal t overwegenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef Isabeau het volgende:
En nog Horde ook![]()
Mocht je ooit bij een supertof guild willen (waar ook allemaal fokkers zitten, waaronder 2 andere vrouwen van fok) dan ben je van harte welkom op Burning Legion whehehe.
En ik heb even gisteren in de armory bij de mainchar van Seborik gekeken en die heeft echt geen leven meer naast WoW(zit ook in zo'n raidguild waar een militair regime heerst... en in de armory is precies te zien hoe ongelofelijk veel raids hij a l wel niet gedaan heeft)
Wow zit echt vòl drakenquote:
6 mannetjes, 4 vrouwtjes. Maar wel eerst een storm mannetjes en daarna een storm vrouwtjesquote:Op maandag 4 mei 2009 17:39 schreef Dakota het volgende:
zijn bij jullie de vrouwen ook in de meerderheid..ik heb er echt belachelijk veel
aha! you cheeky monkey!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef freecell het volgende:
Zeg Wow-ers ga lekker in D&D kletsen
En Isa: ik zei toch dat Koot hip was?
Gewoon proberen, maar ik zou het proberen als je nog ruimte hebt voor een eiquote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:28 schreef Isabeau het volgende:
En nòg een eitje!
[ link | afbeelding ]
Leuk leuk, weer nieuwe eitjes om voor te zorgen
Als je eitjes hebt, kan je dan ook nog met je draken breeden?
Me too, handig om een lang regerend vorstelijk huis te kiezenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:36 schreef Dakota het volgende:
jeumig.. ambitieus!
ik heb nog steeds bizar veel inspiratie
dus t namen geven gaat prima
Is dat altijd zo?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:17 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
Disney is groot
en een man.. nu Eli lilly nog groot en dan kwijgen we mooie witte kindjes
Ah, dat wist ik niet! Ik dacht al...maar dan had ik eigenlijk liever het andere eitje willen hebben, ach ja voor een volgende keer weet ik het nu welquote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je mag van de eieren altijd maar 1 voor jezelf nemen
neem aan van wel ja..het is altijd een mamalook a like of een papa look a like volgens mij. soms een Alt of in mijn geval een ander kleur ei van t zelfde soort (papa was dat ei met paarse band mama was rode ballon..en dat werd een papa ei maar dan de rode versie)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |