Niets aan de hand, dat mag wel. Op die manier mag je wel meer dan 4 hatchlingsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Ik mag geen eieren er meer bij doen, met vier hatchlings.. Vraag me ook af wat er gebeurt als mijn eieren nu ineens heel snel uit zouden komen..
'k weet het Jojoquote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
Je hatchlings worden vanzelf ook groter innepinWas dat waterdraakje uit je eitje in een plas? Hoopt van wel want zo'n eitje heb ik ook
Lekker handig breeden dan Dakota. Is er niemand die mannetjes teveel heeft en eentje af wil staan?
Deze?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef innepin het volgende:
'k weet het JojoBen benieuwd wanneer ze opgroeien. Waterdraakje kwam idd uit zo'n blauw eitje in een plas.
quote:
Komt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Tara? Als je tijd hebt (en anders wil ik dat vannacht wel doen) kan je dan ook de ei-tekst erbij zetten in de lijst? Zoals "this egg has strange markings on it" (eitje van Jojo). Dan kan je in de cave ook zien wat voor eitje het is omdat daar een vraagteken op staat
Nu welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je weet dat bij lichtroze het mannetje en het vrouwtje er anders uitzien?
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef teigan het volgende:
Wat een schattig draakje Tara... (en de namen van de ouders...)
Da's 1 van die dino'squote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Haha die eigenaar is sowieso erg creabea geweest met namen...
Moet je deze zien trouwensDie is ook van hem: http://dragcave.net/view/n/Banana%20Joe
Wtf
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.quote:
ow...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.
Jupsquote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar hij zegt steeds dat ik al 4 (bijna 5) hatchlings heb waar ik mijn handen vol aan heb en daarom mag ik geen nieuw eitje pakken.
Das wel een Metro-man dan hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef teigan het volgende:
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
jamarkijkeensmnlaatstepostoppaginahiervoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel een Metro-man dan hoor
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
Oe, ik lees het nu pas goed. Ik ga ff zoekenquote:Op zondag 3 mei 2009 15:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jojogirl, ik weet het niet zeker, maar je donkergroene kon wel eens de alternatieve versie zijn
Da's alleen gewoon roze en paars. Lichtroze heeft zowel mannetje als vrouwtjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef Jojogirl het volgende:
Dakota Wel een mooie naam trouwens.
Ik dacht dat die roze eitjes altijd vrouwtjes waren
Dan komt er zeker weten zo'n ei met van die kleurenbanden uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |