Ik bedoel inderdaad mijn incubator...quote:
Mooiquote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meet Lotre I, vernoemd naar Loki, een mannetjesvuurdraak
Ja, en die lijst houdt zichzelf ook bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi*klik*
Tara, hou jij die lijst met uit welk eitje welke draak komt nog bij?
Ik denk dat de mijne redelijk voor de hand liggenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe verzinnen jullie eigenlijk namenIk vind het nog best moeilijk
Vooral omdat ik probeer het een beetje origineel maar toch logisch te houden
Die van mij zijn gewoon variaties op tellenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe verzinnen jullie eigenlijk namenIk vind het nog best moeilijk
Vooral omdat ik probeer het een beetje origineel maar toch logisch te houden
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Etcetera het volgende:
[ link | afbeelding ]
Meet Lotre I, vernoemd naar Loki, een mannetjesvuurdraak
Ja, maar dat hebben dus ook een heleboel mensen al gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:52 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
innepin..alles met x ..heb ik ook bij veel draakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a patch of grass and small flowers even though there's no sun in the cave.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in a pile of small pebbles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is hidden behind the others, as if it is shy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has orange aura radiating from it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is very reflective, almost metallic looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is rather warm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, purple isn't a color of egg you expecte to see.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's bright. And pink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is glowing as brightly as the sun.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting on a cloud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg sitting in shallow puddle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is sitting in front of the others.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has strange markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is split right down the middle into two colors.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a very clean look. It's comletely devoid of dirt and scratches.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has a beautiful glow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is surrounded by fog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is heavy and rough, as if it were made out of rock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg shakes from time to time, as if it is eager to hatch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has multiple bands of color on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This light egg is floating in the air.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is tiny and made out of several pieces of paper folded together.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg has brightly colored markings on it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The markings on this egg match the weather outside.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg looks like it doesn?t belong, since it has brightly colored spots. Its much lighter than the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This egg is a third the size of the other eggs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TARAraboemdijee op 04-05-2009 12:46:06 ]In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Yayquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:19 schreef Dakota het volgende:
http://dragcave.net/view/n/Elin%20Milo%20Rose
elin milo rose! adult![]()
![]()
Ik mag geen eieren er meer bij doen, met vier hatchlings.. Vraag me ook af wat er gebeurt als mijn eieren nu ineens heel snel uit zouden komen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Niets aan de hand, dat mag wel. Op die manier mag je wel meer dan 4 hatchlingsquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef teigan het volgende:
Ik mag geen eieren er meer bij doen, met vier hatchlings.. Vraag me ook af wat er gebeurt als mijn eieren nu ineens heel snel uit zouden komen..In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Claudine is volwassen en mijn lente-ei is uit
Mijn andere hatchling: Charlotte Louise Juliette:
En mijn eieren:
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Oh, Dakota, jouw dubbelkoppen zijn ook allemaal meisjes zie ikIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
ik probeerde te breeden met mn nieuwe adults (lente-eitjes, maar die willen niet)http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!![]()
mn cocoonish scroll heeft inmiddels 2 mannetjes en 100.000 vrouwtjes
http://elinhuijboom.punt.nl/
Je hatchlings worden vanzelf ook groter innepinWas dat waterdraakje uit je eitje in een plas? Hoopt van wel want zo'n eitje heb ik ook
Lekker handig breeden dan Dakota. Is er niemand die mannetjes teveel heeft en eentje af wil staan?![]()
'k weet het Jojoquote:Op zondag 3 mei 2009 11:05 schreef Jojogirl het volgende:
Je hatchlings worden vanzelf ook groter innepinWas dat waterdraakje uit je eitje in een plas? Hoopt van wel want zo'n eitje heb ik ook
Lekker handig breeden dan Dakota. Is er niemand die mannetjes teveel heeft en eentje af wil staan?Ben benieuwd wanneer ze opgroeien. Waterdraakje kwam idd uit zo'n blauw eitje in een plas.
![]()
Deze?quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef innepin het volgende:
'k weet het JojoBen benieuwd wanneer ze opgroeien. Waterdraakje kwam idd uit zo'n blauw eitje in een plas.
Gaat goed met mijn draakje
En Dakotaaaaaaa wat een boel draken!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Tara? Als je tijd hebt (en anders wil ik dat vannacht wel doen) kan je dan ook de ei-tekst erbij zetten in de lijst? Zoals "this egg has strange markings on it" (eitje van Jojo). Dan kan je in de cave ook zien wat voor eitje het is omdat daar een vraagteken op staat
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:
Komt goedquote:Op zondag 3 mei 2009 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Tara? Als je tijd hebt (en anders wil ik dat vannacht wel doen) kan je dan ook de ei-tekst erbij zetten in de lijst? Zoals "this egg has strange markings on it" (eitje van Jojo). Dan kan je in de cave ook zien wat voor eitje het is omdat daar een vraagteken op staat
Voor in de tussentijd: http://dragcave.mindenkilapja.hu/?m=4018664
Overigens hebben Lambert I en Claudine I hebben gebreed, er is een leuk ei uit gekomen:
En ik heb een hatchling uit de cave gered
Mijn eitjes verdienen ook nog wel wat kliks..
En mijn hatchlings..
Ik hoop dat er snel wat doorgroeit, dan kan ik ook weer eitjes pakken, en namen geven..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Je weet dat bij lichtroze het mannetje en het vrouwtje er anders uitzien?
Jojogirl, ik weet het niet zeker, maar je donkergroene kon wel eens de alternatieve versie zijnIn this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.![]()
Nu welquote:Op zondag 3 mei 2009 15:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Je weet dat bij lichtroze het mannetje en het vrouwtje er anders uitzien?Maar ik heb nu al 2 roze, wil ook eens iets anders
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Aangezien Claudine's ei ook weer zo'n waterdraak was heb ik die abandoned
Ik heb er een nieuwe hatchling voor in de plaats genomen
deze:
Wat een schattig draakje Tara... (en de namen van de ouders...)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 16:17 schreef teigan het volgende:
Wat een schattig draakje Tara... (en de namen van de ouders...)
![]()
![]()
Haha die eigenaar is sowieso erg creabea geweest met namen...
Moet je deze zien trouwensDie is ook van hem: http://dragcave.net/view/n/Banana%20Joe
Wtf![]()
![]()
Da's 1 van die dino'squote:Op zondag 3 mei 2009 16:51 schreef innepin het volgende:
Haha die eigenaar is sowieso erg creabea geweest met namen...
Moet je deze zien trouwensDie is ook van hem: http://dragcave.net/view/n/Banana%20Joe
Wtf
Ik wil ook weer eitjes uit kunnen zoeken..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Hier nog 4 hatchlings die op moeten groeien... En ws. nog 3 eitjes die dan ook eerst uit moeten komen..You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Actions
Name: Ruurd
Egg Laid on: Apr 20, 2009
Overall Views: 1726
Unique Views: 421
Clicks: 10
Mother: Deceased
Father: (R5tS)
ruurds mama is dood
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.quote:"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
ow...quote:Op zondag 3 mei 2009 21:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nietus...ik heb 4 hatchlings en een kapot ei.
kapotte eieren tellen niet mee trouwens![]()
![]()
Maar hij zegt steeds dat ik al 4 (bijna 5) hatchlings heb waar ik mijn handen vol aan heb en daarom mag ik geen nieuw eitje pakken."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Jupsquote:Op zondag 3 mei 2009 21:35 schreef Isabeau het volgende:
Maar hij zegt steeds dat ik al 4 (bijna 5) hatchlings heb waar ik mijn handen vol aan heb en daarom mag ik geen nieuw eitje pakken.
Je mag maximaal 4 eieren en/of hatchlings.
Dus bij 3 eieren, 3 hatchlings kan je nog nieuwe pakken, bij 4 eieren, 0 hatchlings niet en bij 4 hatchlings en zonder eieren ook niet...![]()
Ik hoop maar dat mijn hatchlings dan snel opgroeien
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
Oeh, en twee van mijn eieren hebben barstjes!!!You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"![]()
Das wel een Metro-man dan hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:51 schreef teigan het volgende:
Hm, twee van mijn hatchlings hebben vleugels gekregen, en het zijn beide mannetjes, dus ook mijn roze...
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
![]()
jamarkijkeensmnlaatstepostoppaginahiervoorquote:Op zondag 3 mei 2009 21:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Das wel een Metro-man dan hoor
Koot, die eerste op die wolk is wel AWESOM-ODie heb ik ook
Maar als mini nog.
wanna rub mah puppeh?!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: