ik wissel zo vaakquote:Op donderdag 30 april 2009 12:50 schreef Jojogirl het volgende:Dakota
Waar is je mooie draagicon trouwens gebleven? Deze is ook tof maar ik herkende je eerste amper
Waarom noem je dat een lente eitje?quote:Op donderdag 30 april 2009 17:55 schreef innepin het volgende:
Tof
Ik wil dat m'n lente-eitje uitkomt... deze: [ link | afbeelding ]
Hoe weet je dat ze samen gefokt hebben?quote:Op donderdag 30 april 2009 19:02 schreef Dakota het volgende:
Sugarlee Hooper & ramp gaan breeden
[ link | afbeelding ]+
[ link | afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
maar die ligt nu in de cave omdat ik al teveel hatchlings heb
er is een optie 'breed'quote:Op donderdag 30 april 2009 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze samen gefokt hebben?
Oh, whatever, ik vond 'm wel lente-achtigquote:Op donderdag 30 april 2009 18:38 schreef Dakota het volgende:
lente-eitjes zijn de nieuwste eitjes (meestal meerkleurig)
al geloof ik dat die van innepin al ouder is
jep dat is een variatie op t witte ei met lichte streepjes..waar mijn 'windroos'uit is gekomenquote:Op donderdag 30 april 2009 19:26 schreef innepin het volgende:
Ik heb nog twee eitjes gevonden bij iemand voor in het overzicht, deze staan er nog niet tussen:
[ afbeelding ] (hier) en [ afbeelding ] (hier), wat een leuke eitjes.
ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 april 2009 19:42 schreef innepin het volgende:
Koot, jij bent verder helemaal niet verslavingsgevoelig ofzo, hè?
Ik heb ook éénquote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wil ook zo'n kleintje
Beetje geluk, beetje wijsheid.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:24 schreef Dakota het volgende:
hoe kan je t beste hatchlings overgooien..of is t op goed geluk?
"This egg is hidden behind the others, as if it is shy."quote:Op donderdag 30 april 2009 20:05 schreef Dakota het volgende:
[ link | afbeelding ]
ik wil ook zo'n kleintje
oikidokio!quote:Op donderdag 30 april 2009 20:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Beetje geluk, beetje wijsheid.
http://dragcave.net/view/bjrv is de link naar de bewuste hatchling (kan trouwens ook met eieren)
Als ik abandon komt ie hier terecht:
http://dragcave.net/abandoned/bjrv
Ik ga klaar staan om hem te abandonen, vul wachtwoord in, maar wacht met op OK drukken.
freecell gaat bovenstaand linkje f5'en voor ongeveer een minuut als ik op OK klik
(we zaten naast elkaar, maar via MSN kan bijv. dit ook)
Je hebt dan erg grote kans dat je hem te pakken krijgt, gewoon blijven f5'en, want er kan een lag inzitten, ik keek haar scroll inmiddels na en daar stond ie inderdaad
Juhquote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef innepin het volgende:
[..]
"This egg is hidden behind the others, as if it is shy."
Kun je de kleur van het ei niet zien dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:58 schreef Dakota het volgende:
diederik is volwassen en heeft samen met paars een ei gemaakt
(maar daar komt vast weer een diederikje uit)
(heb al 3 zwartjes)
jawel een diderikje ei, maar er kan een ALT uitkomenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Kun je de kleur van het ei niet zien dan?
Ah, natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:20 schreef Dakota het volgende:
[..]
jawel een diderikje ei, maar er kan een ALT uitkomen
i knowquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk
Maar dat zie je direct bij de hatchlings al
dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:06 schreef teigan het volgende:
Ze zijn nu al verder open dan op mijn scroll...
Ik bedoel inderdaad mijn incubator...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |