Op Wilders stemmen? Gaat het wel goed in je bovenkamer!?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
ooooh jij discrimineertquote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
Wat is dat voor een kul praat? Dit zijn de feiten Harrie Krisjna die je er bent. En uit de laatste zin blijkt maar weer dat je nul Marokkanen kent.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Ik veroordeel deze daad, maar ik veroordeel ook dat dit incident in verband wordt gebracht met Marokkaanse Nederlanders. Alle Marokkanen die ik ken komen uit keurige gezinnen waarin dit soort gedrag niet voorkomt.
Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
De AIVD leest vast mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.
Geen woorden maar daden!
Laf teringvolk die Nederlanders.
En dat weten die fijne straatterroristen.
De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het niet over repressie. Ik heb het over je drie keer misdragen en ophoepelen naar het land waar je vandaan komt. Heb je ook geen veldslagen of vergeldingsacties.
Gewoon normaal doen en anders de gevolgen dragen. En dan heb ik het niet alleen over buitenlanders. De Nederlanders kan je aanpakken volgens je eerste alinea.
Wilders is misschien niet de beste maar momenteel wel de enige oplossing. De rest van de politieke partijen onder leiding van pvda en cda zijn alleen bezig hun kop in het zand te steken en veel te blaten zonder actie wat betreft groeiende criminaliteit door allochtonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Klopt, hij is de enige strohalm. Begrijp me niet verkeerd ik wil ook dat die mocro's harder worden aangepakt. Ik vind Wilders alleen als een ei overkomen (net als de rest daar in Den Haag trouwens). Wilders gebruikt gewoon redenaties die ronduit lachwekkend zijn maar hij weet wel precies te zeggen wat veel Nederlanders willen horen. Maar dat maakt hem nog geen geschikte kandidaat voor minister president.
In individuele gevallen zal dat vast wel gebeuren, maar ik denk dat we als nederlands volk te laf zijn voor een volksopstand.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is onvermijdelijk dat mensen in Gouda op den duur voor eigen rechter gaan spelen. Vroeger of later is de maat daar echt vol en komt er een volksopstand, waarvan ook onschuldige Marokkanen het slachtoffer worden. De politie is veel te laks en moet zulk agressief tuig veel langer vasthouden onder het mom van openlijke geweldpleging.
Het is allemaal een GROTE SAMENZWERING van die slechte discriminerende nederlanders om die lieve marokkanen in een kwaad daglicht te brengen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
Het is een HOAX, bedoelt om Marokkanen te stigmatiseren. Lees het bericht uit de OP eens mee:
[..]
Die naam bestaat helemaal niet in Gouda, bron: telefoongids
Maar met dubbele nationaliteit zodat je ze ook kan terugknikkeren naar hun andere vaderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 02:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor..
Precies. Mensen zijn gewoon laf hier. Mensen laten dat gedrag van tuig over zich heen lopen. Mensen luisteren teveel naar all die knuffelmensen die dat tuig loopt te verdedigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Pvda nogsteeds een van de grootste partijen is? Omdat ons land bol staat van de angsthazen en falers. Mensen die zich liever verschuilen achter de gedachte 'ach, er zijn ook zat goeie moslims' of 'ach, het komt door hun slechte jeugd/verveling'.
Dat is veel makkelijker dan te roepen 'Ik wil het niet meer pikken'. En daarom gaan Nederlanders de straat niet op.
Kom kom, niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een knul uit groep 8 echt iets weet van de sharia.
Als dat maar goed afloopt voor die vriendin..quote:"Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie."
Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maarquote:Op donderdag 30 april 2009 08:53 schreef Suko het volgende:
Ach, ze zijn gewoon weer vrijgelaten, niet ernstig grnoeg, niks aan de hand, gewoon doorlopen...
"De zusjes werden ingehaald toen ze bij een wegopbreking van de fiets moesten stappen. Laura: "Daar begonnen ze met stenen en kluiten aarde gericht naar ons hoofd te gooien. Ze smeten mijn fiets keihard op mijn hoofd." De Goudse heeft ten slotte 112 gebeld, waarop het vijftal afdroop. "Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie. We moesten twee uur lang een verklaring afleggen.
Wat moet er gebeuren wil dit stoppen?
Aaaah een lekkere ouderwetse lynchpartij, volksgericht pur sangquote:Op donderdag 30 april 2009 09:39 schreef waterkip het volgende:
[..]
Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maar
als je de raddraaiers in kwestie duidelijk kan maken dat we het een beetje zat zijn is dat natuurlijk een prettige bijeenkomst.
En weer gelijk het gebruikelijke ontkennen van die kutmarokkanenquote:Volgens de jongens was het minder erg
Na de verklaring van de meisjes op te hebben genomen is de politie een onderzoek gestart in de wijk. "De jongens zijn opgepakt en verhoord. Vier van de jongens hebben een actieve rol gespeeld en de vijfde heeft alleen toegekeken. Deze knapen zeggen dat ze eigenlijk alleen aarde hebben gegooid en dat er ook wel wat steentjes tussen hebben gezeten, maar dat is niet gericht was," laat woordvoerder Chris van Egmond weten. De jongens hebben ook bekend dat zij met de fiets hebben gegooid.
De meisjes zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest. De jongste van de twee zat vol met blauwe plekken en schrammen en haar oudere zus had een hersenschudding. "Het ziekenhuispersoneel zei ook dat ze geluk hebben gehad", aldus de moeder.
misschien dat dát helpt. naam en toenaam. schamen die ouders zich rot en krijgen de knaapjes eindelijk de opvoeding die ze verdienen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aaaah een lekkere ouderwetse lynchpartij, volksgericht pur sang![]()
TPO? Ik zorg voor de koffie en voldoende munitie
Owjaquote:Op donderdag 30 april 2009 02:24 schreef TeenWolf het volgende:
Jongens , het is maar een incident!!!!
serieus? ga eens naar de vrijmarkt, gij onbedoezelde!quote:Op donderdag 30 april 2009 11:16 schreef Monidique het volgende:
Moslims!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
tuurlijk, je mag bij hen nog zo hard schudden wat je wil, ze hebben er nooit last van... ze vergeten alleen dat zij geen hersennen hebbenquote:Op donderdag 30 april 2009 10:18 schreef qonmann het volgende:
Een hersenschudding en dan zeggen dat het niet zo erg is.
Een gevangenis is niet groot genoeg. Ik denk dat we beter een waddeneiland hiervoor kunnen gebruiken, en er een soort Alcatraz van maken. Met natuurlijk streams en samenvattingsuitzendingen om half acht elke werkdag op RTL5quote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Athmozz het volgende:
[..]
tuurlijk, je mag bij hen nog zo hard schudden wat je wil, ze hebben er nooit last van... ze vergeten alleen dat zij geen hersennen hebben.
waarom laten ze dat weer vrij? Bouw gewoon kindergevangenissen ofzo, dit zijn geen "kwajongensstreken" meer, van dergelijk volk komt er later toch niets meer terecht... Gooi ze samen in een bunker, gooi er een bontkraagje bij & laat ze erom vechten. Dàn heb je pas televisie waar je geld aan zal kunnen verdienen
Jeugdgevangenissen bestaan toch al.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:35 schreef Athmozz het volgende:
[..]
tuurlijk, je mag bij hen nog zo hard schudden wat je wil, ze hebben er nooit last van... ze vergeten alleen dat zij geen hersennen hebben.
waarom laten ze dat weer vrij? Bouw gewoon kindergevangenissen ofzo, dit zijn geen "kwajongensstreken" meer, van dergelijk volk komt er later toch niets meer terecht... Gooi ze samen in een bunker, gooi er een bontkraagje bij & laat ze erom vechten. Dàn heb je pas televisie waar je geld aan zal kunnen verdienen
bronquote:GOUDA, donderdag
Twee zusjes uit Gouda zijn doodsbang nadat vijf Marokkaanse treiteraars hen bekogelden met straatstenen en kluiten aarde en een van hen haar fiets afpakten en naar het hoofd smeten. Zij liep een hersenschudding op.
De jongens werden na zes uur op het bureau te hebben doorgebracht weer vrijgelaten. De feiten die de daders van 13, 14 en 15 jaar oud, hebben gepleegd zijn volgens een woordvoerster van het OM niet ernstig genoeg om de jongens op wettige gronden langer vast te houden. Het OM gaat nu bepalen wat er verder met de verdachten zal gebeuren.
Laura en Rowan werden maandagmiddag door het vijftal aangesproken toen ze door het Atlantispark in Gouda fietsten. „Ze stonden ons bij het bruggetje op te wachten en riepen vulgaire dingen”, vertelt Laura. „Toen wij hen negeerden en Rowan geïrriteerd zuchtte, waren we opeens kapsonestrutten en kwamen ze ons achterna.”
De zusjes werden ingehaald toen ze bij een wegopbreking van de fiets moesten stappen. Laura: „Daar begonnen ze met stenen en kluiten aarde gericht naar ons hoofd te gooien. Ze smeten mijn fiets keihard op mijn hoofd.” De Goudse heeft ten slotte 112 gebeld, waarop het vijftal afdroop.
„Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie. We moesten twee uur lang een verklaring afleggen. Daarna hebben wij van de politie niets meer gehoord, ook niet of de daders zijn gepakt.” Politiewoordvoerder Van Egmond bevestigt het verhaal. „De jongens hebben niets ontkend en zijn na zes uur, in overleg met de officier van justitie op vrije voeten gesteld.”
Ja, goed idee! Het economisch beleid van Wilders zal de onderlaag van de bevolking dusdanig doen verpauperen dat dit soort misstanden nog veel vaker voor zullen komen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
Terug naar de middeleeuwen. Ja, uitstekend.quote:Op donderdag 30 april 2009 11:48 schreef Party_P het volgende:
Tijd dat martelen weer wordt ingevoerd in NL. Schandpaal ook leuk
samequote:Op donderdag 30 april 2009 02:12 schreef Catullus het volgende:
Bah.
Ik ben zelf half allochtoon en ondanks dat ik probeer mij er tegen te verzetten, worden door dit soort berichten en ervaringen met Marokkaans straattuig mijn onderbuikgevoelens weer met haat jegens Marokkanen gevuld.
Dat is er al lang. In Marokko! Er zijn daar amper problemen aldaar, dus het werk wel. Moeten we nu nog wel een manier vinden die medelanders weer daar te krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 19:30 schreef Lemmeb het volgende:
Gewoon een apart zwembad voor Marokkanen lost het probleem wel op. En aparte wijken, aparte scholen, aparte bussen, aparte stranden...
Half allochtoonquote:Op donderdag 30 april 2009 02:12 schreef Catullus het volgende:
Bah.
Ik ben zelf half allochtoon en ondanks dat ik probeer mij er tegen te verzetten, worden door dit soort berichten en ervaringen met Marokkaans straattuig mijn onderbuikgevoelens weer met haat jegens Marokkanen gevuld.
Correctie: Er is een relatief groot deel uit die bevolkingsgroep dat zich maar niet kan gedragen en daarmee zichzelf maar ook hun eigen bevolkingsgroep in een hoekje duwt. Daarbij komt kijken dat er een ongelofelijk veel mensen uit die bevolkingsgroep constant die kutjochies maar loopt te verdedigen. Er zijn wel een paar mensen uit die bevolkingsgroep die krachtige taal uitslaan, maar zij zijn zwaar in de minderheid. De meeste goede mensen uit die bevolkingsgroepen loopt die kutjochies alleen maar te verdedigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Een complete bevolkingsgroep in een hoekje duwen lost de problemen niet op.
Daar kijk ik totaal niet van op. Dat gezwel van kutjochies dat zich niet kan gedragen, vindt allang niet meer grotendeels in achterstandswijken plaats. Doordat dat gezwel niet goed is aangepakt, is het nu ook uitgezaaid naar de betere wijken in Nederland.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
Wat me trouwens - als Gouwenaar - nog het meest opvalt, of beter gezegd: laat schrikken, is dat dit niet in Oosterwei is gebeurd, zelfs niet in de buurt daarvan. Het is blijkbaar gebeurd in Bloemendaal, toch een van de rustige en blankere wijken.
Ik heb laatst een stukje gelezen over een lerares die een islamitisch jongetje in de klas maar niet kon handhaven. Het was een jongetje van een jaar of 7/8, die zelf de oorzaak beter wist dan alle politici op het rode pluche bij elkaar. De juf was stom en deed alleen maar praten, praten. Op godsdienst-les op zondag zou hij allang een klap gekregen hebben maar dat durfde de jongen niet. Zo zei de jongen zelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Zienswijze het volgende:
Zulke jongens weten dondersgoed dat ze veel dingen kunnen flikken zonder dat ze goed aangepakt worden. Dit probleem gaat alleen maar erger worden omdat zulke jongens weten dat ze heel ver kunnen gaan.
Dat krijg je met al die knuffelmensen in de politiek en al die knuffelmensen buiten te politiek die dit soort jongens ook nog gaan verdedigen.
ja. in marokko weten ze wél hoe ze met berbers moeten omgaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is er al lang. In Marokko! Er zijn daar amper problemen aldaar, dus het werk wel. Moeten we nu nog wel een manier vinden die medelanders weer daar te krijgen
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen of WILLEN omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen). Komt o.a. door geen interesse in de Nederlandse samenleving hebben. Maarja, zullen dingen mag je weer niet zegge he. Volgens sommige mensen komt het door sociaal-economische achterstand en blablablabla.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stukje gelezen over een lerares die een islamitisch jongetje in de klas maar niet kon handhaven. Het was een jongetje van een jaar of 7/8, die zelf de oorzaak beter wist dan alle politici op het rode pluche bij elkaar. De juf was stom en deed alleen maar praten, praten. Op godsdienst-les op zondag zou hij allang een klap gekregen hebben maar dat durfde de jongen niet. Zo zei de jongen zelf.
Dit is enerzijds een genen-probleem. Wij westerse beschaving kunnen omgaan met de wat zachtere hand, anderen duidelijk niet. Anderzijds is dit een erfenis van het pedagogisch verantwoorde opvoeden, waarbij je in discussie moet gaan met een blaag van 6 jaar om zo je gelijk te halen. Deze twee samen kruizen zich op dit moment, en een weg terug lijkt lang te zijn
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. in marokko weten ze wél hoe ze met berbers moeten omgaan.
je kreeg zelfs een grote bek van kleine moslimmeisjes in en voor de ah op de van wou, 4 jaar geleden. en wat ze zeiden was echt heel erg extreem, kankerjood, kankerkaas etc. meisjes van nog geen tien die uit de diamantbuurt, ooit bevolkt door joden, kwamen. marokkaans gespuis dat niet wil, kan en hoeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen). Maarja, zullen dingen mag je weer niet zegge he. Volgens sommige mensen komt het door sociaal-economische achterstand en blablablabla.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar. De gastjes worden steeds brutaler omdat ze weten dat ze veel dingen kunnen flikken zonder goed aangepakt te worden. Ook worden die gastjes steeds jonger, je moet eens zien dat 11- en 12-jarige jongens al een grote bek hebben van dat ze die en die mensen gaan overvallen om aan geld te komen.
Dus wel iets met genenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen of WILLEN omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen).
ik mag hopen dat het een icident is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Een blanke Nederlandse man heeft vandaag opzettelijk 5 mensen doodgereden, maar dat is een incident hè
Tja, mensen worden niet meer afgestraft als ze brutaal zijn. Zelfde op de middelbare school bij leraren: je kon ze voor rotte vies en kankerlijer uitmaken en ze deden nog niks. Onder het mom van: "laten we dat maar tolereren, laat de jeugd maar lekker lol maken".quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kreeg zelfs een grote bek van kleine moslimmeisjes in en voor de ah op de van wou, 4 jaar geleden. en wat ze zeiden was echt heel erg extreem, kankerjood, kankerkaas etc. meisjes van nog geen tien die uit de diamantbuurt, ooit bevolkt door joden, kwamen.
en die hele problematiek is de kern van wilders. daarom stemmen mensen op wilders,quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar.
Nee. Het komt meer dat relatief veel Marokkanen geen interesse in de Nederlandse samenleving / maatschappij hebben. Daardoor hebben ze lak aan alles. Hun kinderen sturen ze de hele dag naar buiten, met alle nadelige gevolgen van dien. De ouders komen niet op ouderavonden van de school van hun kinderen opdraven. De ouders willen de taal niet leren. Dat soort dingen.quote:
Een groot verschil is ook de sociale controle. Als ze hier, en daar begint het vaak mee, een appeltje stelen op de markt durft niemand er wat van te zeggen en kennen ze vaak de ouders ook niet om die te kunnen aanspreken. Als ze al Nederlands spreken en dus aanspreekbaar zouden zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar.
Ja kijk Berbers hebben veel trots. Ze zijn trots op zichzelf, ze zijn trots op hun cultuur etc. Dat is niet erg, maar als Berbers het niet goed doen in een bepaald land, dan gaan ze dat zelf niet snel toegeven en zelf met werkende oplossingen komen. Dat is precies aan de hand in Nederland, Belgie, Frankrijk: er komt geen krachtig taal uit de marokkaanse gemeenschap. Ook veel goede marokkanen lopen constant die kutjochies te verdedigen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die hele problematiek is de kern van wilders. daarom stemmen mensen op wilders,
"die gaat korte metten maken"
"weg met de marokkaansestraatterreur"
etc etc.
het is gewoon een kwestie van je marokkaanse trots inslikken, en zelf korte metten maken met je berberse landgenoten, zoals markouch en aboutaleb. het is een groep die niet door kaasen te penetreren valt, daarom verwacht ik steeds meer van de marokkanen die gewoon naar hun gebedshuis willen gaan, en hun couscous willen blijven eten, heel veel.
Inderdaad. Trouwens, die Marokkanen hebben ZELF er voor gezorgd dat ze ook in eigen land uitgekotst worden. De lokale bevolking heeft ook een afkeer gekregen aan die onbeschofte Marokkaanse jongens uit Europa die geen manieren hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een groot verschil is ook de sociale controle. Als ze hier, en daar begint het vaak mee, een appeltje stelen op de markt durft niemand er wat van te zeggen en kennen ze vaak de ouders ook niet om die te kunnen aanspreken. Als ze al Nederlands spreken en dus aanspreekbaar zouden zijn.
Daar krijg je al gauw een klap van de man of vrouw die naast je staat. Daarnaast is daar de schaamte en trots voor de familie etc. veel groter. Die hebben ze hier nauwelijks meer. Het is ook niet voor niets dat de mensen daar praten over het uitschot dat naar ons mooie Europa is vertrokken om vervolgens elk jaar in een dure auto te komen pronken met alles wat ze hebben.
Een prijs die ze betalen is dat ze eigenlijk geen vaderland meer hebben. Hier worden ze steeds meer uitgekotst, en daar ook. Ze kunnen nergens heen, vooral de generatie van nu, en hebben dus steeds minder trots. Het zal dus alleen maar erger worden
ja ok, ze zijn moslim. maar geven wel het goede voorbeeld. zoals zij denken zou er heel erg goed met moslims samengeleeft en gewerkt kunnen worden, bruggenbouwers.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja kijk Berbers hebben veel trots. Ze zijn trots op zichzelf, ze zijn trots op hun cultuur etc. Dat is niet erg, maar als Berbers het niet goed doen in een bepaald land, dan gaan ze dat zelf niet snel toegeven en zelf met werkende oplossingen komen. Dat is precies aan de hand in Nederland, Belgie, Frankrijk: er komt geen krachtig taal uit de marokkaanse gemeenschap. Ook veel goede marokkanen lopen constant die kutjochies te verdedigen.
Marcouch en Aboutaleb slaan wel hardere taal uit dan de meeste van hun landgenoten. Ik heb wel respect daarvoor voor hen. Alleen heb ik het niet zo op de islam en zij zullen ook constant de islam gaan verdedigen en zoals Marcouch zelf al zei: van Amsterdam-West een bloeiende moslimgemeenschap maken. Maarja, dat is mijn mening.
Dat is waar..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ok, ze zijn moslim. maar geven wel het goede voorbeeld. zoals zij denken zou er heel erg goed met moslims samengeleeft en gewerkt kunnen worden, bruggenbouwers.
zelfs een fatwa, die we even vergeten, voor marcouch. maar dat werd toen snel gladgestreken door een smalende, laffe imam bij pauw en witteman.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is waar..
Helaas hebben Marcouch en Aboutaleb veel kritiek te verduren van hun eigen Marokkaanse gemeenschap. Dat ze kazenlikkers zouden zijn en dat soort dingen.
Ja omdat die fatwa's kan ik zo boos om worden. Fatwa's zijn een onderdeel van de islam. Maar goed, dan dwalen we af.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs een fatwa, die we even vergeten, voor marcouch. maar dat werd toen snel gladgestreken door een smalende imam bij pauw en witteman.
Precies Meki! De straat Marokkaantjes moeten het weer ontgelden, maar over die smerige kaaskop met z'n aanslag hoor je de media niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Meki het volgende:
Waar de Nazi-krant zich druk om maakt.
Maar zij moeten eens kijken bij de Autochtoon die vandaag een aanslag heeft gepleegd !!
jij zit toch altijd, net als sch, te zeuren om het feit dat marokkanen-topics meer reacties krijgen dan kaas-topics! nou kijk even hoever we zijn met het koninginnedag-kaastopic. was een man die zijn kinderen vaker wilde zien, maar de wetgeving is niet mee geëmancipeerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Meki het volgende:
Waar de Nazi-krant zich druk om maakt.
Maar zij moeten eens kijken bij de Autochtoon die vandaag een aanslag heeft gepleegd !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |