Op Wilders stemmen? Gaat het wel goed in je bovenkamer!?quote:Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.
Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
ooooh jij discrimineertquote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
Wat is dat voor een kul praat? Dit zijn de feiten Harrie Krisjna die je er bent. En uit de laatste zin blijkt maar weer dat je nul Marokkanen kent.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Ik veroordeel deze daad, maar ik veroordeel ook dat dit incident in verband wordt gebracht met Marokkaanse Nederlanders. Alle Marokkanen die ik ken komen uit keurige gezinnen waarin dit soort gedrag niet voorkomt.
Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
De AIVD leest vast mee.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.
Geen woorden maar daden!
Laf teringvolk die Nederlanders.
En dat weten die fijne straatterroristen.
De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het niet over repressie. Ik heb het over je drie keer misdragen en ophoepelen naar het land waar je vandaan komt. Heb je ook geen veldslagen of vergeldingsacties.
Gewoon normaal doen en anders de gevolgen dragen. En dan heb ik het niet alleen over buitenlanders. De Nederlanders kan je aanpakken volgens je eerste alinea.
Wilders is misschien niet de beste maar momenteel wel de enige oplossing. De rest van de politieke partijen onder leiding van pvda en cda zijn alleen bezig hun kop in het zand te steken en veel te blaten zonder actie wat betreft groeiende criminaliteit door allochtonen.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Klopt, hij is de enige strohalm. Begrijp me niet verkeerd ik wil ook dat die mocro's harder worden aangepakt. Ik vind Wilders alleen als een ei overkomen (net als de rest daar in Den Haag trouwens). Wilders gebruikt gewoon redenaties die ronduit lachwekkend zijn maar hij weet wel precies te zeggen wat veel Nederlanders willen horen. Maar dat maakt hem nog geen geschikte kandidaat voor minister president.
In individuele gevallen zal dat vast wel gebeuren, maar ik denk dat we als nederlands volk te laf zijn voor een volksopstand.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is onvermijdelijk dat mensen in Gouda op den duur voor eigen rechter gaan spelen. Vroeger of later is de maat daar echt vol en komt er een volksopstand, waarvan ook onschuldige Marokkanen het slachtoffer worden. De politie is veel te laks en moet zulk agressief tuig veel langer vasthouden onder het mom van openlijke geweldpleging.
Het is allemaal een GROTE SAMENZWERING van die slechte discriminerende nederlanders om die lieve marokkanen in een kwaad daglicht te brengen.quote:Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
Het is een HOAX, bedoelt om Marokkanen te stigmatiseren. Lees het bericht uit de OP eens mee:
[..]
Die naam bestaat helemaal niet in Gouda, bron: telefoongids
Maar met dubbele nationaliteit zodat je ze ook kan terugknikkeren naar hun andere vaderlandquote:Op donderdag 30 april 2009 02:00 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor..
Precies. Mensen zijn gewoon laf hier. Mensen laten dat gedrag van tuig over zich heen lopen. Mensen luisteren teveel naar all die knuffelmensen die dat tuig loopt te verdedigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de Pvda nogsteeds een van de grootste partijen is? Omdat ons land bol staat van de angsthazen en falers. Mensen die zich liever verschuilen achter de gedachte 'ach, er zijn ook zat goeie moslims' of 'ach, het komt door hun slechte jeugd/verveling'.
Dat is veel makkelijker dan te roepen 'Ik wil het niet meer pikken'. En daarom gaan Nederlanders de straat niet op.
Kom kom, niet zo bescheiden.quote:Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een knul uit groep 8 echt iets weet van de sharia.
Als dat maar goed afloopt voor die vriendin..quote:"Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie."
Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maarquote:Op donderdag 30 april 2009 08:53 schreef Suko het volgende:
Ach, ze zijn gewoon weer vrijgelaten, niet ernstig grnoeg, niks aan de hand, gewoon doorlopen...
"De zusjes werden ingehaald toen ze bij een wegopbreking van de fiets moesten stappen. Laura: "Daar begonnen ze met stenen en kluiten aarde gericht naar ons hoofd te gooien. Ze smeten mijn fiets keihard op mijn hoofd." De Goudse heeft ten slotte 112 gebeld, waarop het vijftal afdroop. "Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie. We moesten twee uur lang een verklaring afleggen.
Wat moet er gebeuren wil dit stoppen?
Aaaah een lekkere ouderwetse lynchpartij, volksgericht pur sangquote:Op donderdag 30 april 2009 09:39 schreef waterkip het volgende:
[..]
Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maar
als je de raddraaiers in kwestie duidelijk kan maken dat we het een beetje zat zijn is dat natuurlijk een prettige bijeenkomst.
En weer gelijk het gebruikelijke ontkennen van die kutmarokkanenquote:Volgens de jongens was het minder erg
Na de verklaring van de meisjes op te hebben genomen is de politie een onderzoek gestart in de wijk. "De jongens zijn opgepakt en verhoord. Vier van de jongens hebben een actieve rol gespeeld en de vijfde heeft alleen toegekeken. Deze knapen zeggen dat ze eigenlijk alleen aarde hebben gegooid en dat er ook wel wat steentjes tussen hebben gezeten, maar dat is niet gericht was," laat woordvoerder Chris van Egmond weten. De jongens hebben ook bekend dat zij met de fiets hebben gegooid.
De meisjes zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest. De jongste van de twee zat vol met blauwe plekken en schrammen en haar oudere zus had een hersenschudding. "Het ziekenhuispersoneel zei ook dat ze geluk hebben gehad", aldus de moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |