abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 23:54:39 #151
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_68517066
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.

Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
Op Wilders stemmen? Gaat het wel goed in je bovenkamer!?
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 29 april 2009 @ 23:57:16 #152
157428 GoodGawd
pi_68517166
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
ooooh jij discrimineert
  donderdag 30 april 2009 @ 00:01:26 #153
157428 GoodGawd
pi_68517356
quote:
Op woensdag 29 april 2009 20:46 schreef ouderejongere het volgende:
Ik veroordeel deze daad, maar ik veroordeel ook dat dit incident in verband wordt gebracht met Marokkaanse Nederlanders. Alle Marokkanen die ik ken komen uit keurige gezinnen waarin dit soort gedrag niet voorkomt.
Wat is dat voor een kul praat? Dit zijn de feiten Harrie Krisjna die je er bent. En uit de laatste zin blijkt maar weer dat je nul Marokkanen kent.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:40:53 #154
253493 gewoonomdathetkan
You're Kidding Me
pi_68518609
Achterlijke mongolen zijn het die dit in hun hoofd halen!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
  donderdag 30 april 2009 @ 01:04:42 #155
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_68519115
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.

Geen woorden maar daden!

Laf teringvolk die Nederlanders.

En dat weten die fijne straatterroristen.
pi_68519130
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:04 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Als dat nou eens zou kunnen. Ik ben er klaar voor. Kan alleen verdomd weinig medestanders vinden. De meesten houden het bij op forums klagen en op verjaardagen.

Geen woorden maar daden!

Laf teringvolk die Nederlanders.

En dat weten die fijne straatterroristen.
De AIVD leest vast mee.
  donderdag 30 april 2009 @ 01:09:55 #157
2964 Armageddon
pi_68519196
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

De AIVD leest vast mee.
Ja vast. Ze komen maar.
  donderdag 30 april 2009 @ 01:52:06 #158
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_68519752
Laten we eens een miljardje besteden aan een paar goede tuchtscholen en een flinke uitbreiding van de organen die zich met jeugdzorg bezighouden. Daarmee de gezinnen waaruit dit soort jochies voortkomen onder toezicht stellen, en er een geschoolde begeleider op zetten die zorgt voor een beetje psychologische begeleiding, fatsoenlijke opvoeding en die erop toeziet dat ze braaf naar school gaan etc. Ernstig gedonder consequent bestraffen met een paar maandjes stevige tuchtschool. Zo'n massale en structurele aanpak lijkt me de beste manier om te voorkomen dat zo'n kereltje, samen met zijn omgeving, compleet verpaupert en scheefgroeit.

De mensen die hier roepen om een Kristallnacht/Wilders, ik begrijp echt niet hoe je je zoiets voorstelt. Denk je nu echt dat enkel repressie helpt? Elke veldslag lokt een volgende uit, wil je dan een hek om het witte deel van de stad zetten of iets dergelijks, of accepteer je gewoon dat je elke dag op straat een autochtoon kunt tegenkomen die jou aanvalt puur omdat je blank bent, net zoals jij/andere blanken dat andersom ook gedaan hebben? Dat is toch alleen maar koren op de molen van goedgebekte extremisten aan beide zijden, die hele legers aan goedgevlovige lowlifes kunnen recruteren om tegen elkaar op te zetten? .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  donderdag 30 april 2009 @ 01:55:23 #159
2964 Armageddon
pi_68519780
Ik heb het niet over repressie. Ik heb het over je drie keer misdragen en ophoepelen naar het land waar je vandaan komt. Heb je ook geen veldslagen of vergeldingsacties.

Gewoon normaal doen en anders de gevolgen dragen. En dan heb ik het niet alleen over buitenlanders. De Nederlanders kan je aanpakken volgens je eerste alinea.
  donderdag 30 april 2009 @ 02:00:25 #160
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_68519813
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:55 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb het niet over repressie. Ik heb het over je drie keer misdragen en ophoepelen naar het land waar je vandaan komt. Heb je ook geen veldslagen of vergeldingsacties.

Gewoon normaal doen en anders de gevolgen dragen. En dan heb ik het niet alleen over buitenlanders. De Nederlanders kan je aanpakken volgens je eerste alinea.
De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_68519828
Moeten zij toch weten.
  donderdag 30 april 2009 @ 02:06:40 #162
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_68519845
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:54 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Klopt, hij is de enige strohalm . Begrijp me niet verkeerd ik wil ook dat die mocro's harder worden aangepakt. Ik vind Wilders alleen als een ei overkomen (net als de rest daar in Den Haag trouwens). Wilders gebruikt gewoon redenaties die ronduit lachwekkend zijn maar hij weet wel precies te zeggen wat veel Nederlanders willen horen. Maar dat maakt hem nog geen geschikte kandidaat voor minister president.
Wilders is misschien niet de beste maar momenteel wel de enige oplossing. De rest van de politieke partijen onder leiding van pvda en cda zijn alleen bezig hun kop in het zand te steken en veel te blaten zonder actie wat betreft groeiende criminaliteit door allochtonen.
pi_68519884
Bah.

Ik ben zelf half allochtoon en ondanks dat ik probeer mij er tegen te verzetten, worden door dit soort berichten en ervaringen met Marokkaans straattuig mijn onderbuikgevoelens weer met haat jegens Marokkanen gevuld.
  donderdag 30 april 2009 @ 02:24:27 #164
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_68519954
Jongens , het is maar een incident!!!!
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 30 april 2009 @ 02:34:22 #165
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_68520017
quote:
Op woensdag 29 april 2009 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Het is onvermijdelijk dat mensen in Gouda op den duur voor eigen rechter gaan spelen. Vroeger of later is de maat daar echt vol en komt er een volksopstand, waarvan ook onschuldige Marokkanen het slachtoffer worden. De politie is veel te laks en moet zulk agressief tuig veel langer vasthouden onder het mom van openlijke geweldpleging.
In individuele gevallen zal dat vast wel gebeuren, maar ik denk dat we als nederlands volk te laf zijn voor een volksopstand.

Het ligt niet aan de politie maar aan de mogelijkheden die de wetgeving biedt (wat weer door de politiek bepaald wordt). Een winkeldief krijgt ook bij z'n 100ste veroordeling geen langdurige gevangenisstraf, lijfstraf of wat dan ook dat hard aankomt. Die extra aantekening in z'n strafblad interesseert hem niet, geldboetes betaalt hij niet (kale kip en 100% beslaglegging op uitkering is niet mogelijk) en taakstraffen zijn niet eens een straf, dat is komen opdraven en wat lichte arbeid verrichten of zelfs helemaal niets doen en daarmee wegkomen.
  donderdag 30 april 2009 @ 02:40:02 #166
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_68520057
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:35 schreef ouderejongere het volgende:
Het is een HOAX, bedoelt om Marokkanen te stigmatiseren. Lees het bericht uit de OP eens mee:
[..]

Die naam bestaat helemaal niet in Gouda, bron: telefoongids
Het is allemaal een GROTE SAMENZWERING van die slechte discriminerende nederlanders om die lieve marokkanen in een kwaad daglicht te brengen.
  donderdag 30 april 2009 @ 02:49:26 #167
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_68520117
quote:
Op donderdag 30 april 2009 02:00 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

De meesten zijn gewoon geboren in Nederland hoor. .
Maar met dubbele nationaliteit zodat je ze ook kan terugknikkeren naar hun andere vaderland
pi_68520693
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:49 schreef Lundegaard het volgende:

[..]

Waarom denk je dat de Pvda nogsteeds een van de grootste partijen is? Omdat ons land bol staat van de angsthazen en falers. Mensen die zich liever verschuilen achter de gedachte 'ach, er zijn ook zat goeie moslims' of 'ach, het komt door hun slechte jeugd/verveling'.

Dat is veel makkelijker dan te roepen 'Ik wil het niet meer pikken'. En daarom gaan Nederlanders de straat niet op.
Precies. Mensen zijn gewoon laf hier. Mensen laten dat gedrag van tuig over zich heen lopen. Mensen luisteren teveel naar all die knuffelmensen die dat tuig loopt te verdedigen.

Dat tuig kan gewoon hun gang gaan, omdat ze weten dat ze toch niet hard aangepakt worden. En dat maakt ze dat ze alsmaar brutaler en agressiever kunnen doen tegen normale burgers. Iedereen pikt het gewoon wat ze flikken, klaar.
pi_68520922
quote:
Op woensdag 29 april 2009 18:17 schreef Registratiedienst het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een knul uit groep 8 echt iets weet van de sharia.
Kom kom, niet zo bescheiden.
Als die kutknapen weten hoe je je pik moet gebruiken, waar over het algemeen handtasjes in de auto's liggen, weten wat een hoer is, weten hoe vuurwapens werken, dat de kaaskoppen racisten zijn maar niet weten wat de sharia is?
  donderdag 30 april 2009 @ 08:01:49 #170
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68520999
Mij kwaad maken vanwege dit soort berichten heb ik afgeleerd. Dat heeft geen zin, dit is nu eenmaal waar wij mee te maken hebben. In 2011 zijn de verkiezingen toch? Dan is er een kans!
pi_68521301
Ach, ze zijn gewoon weer vrijgelaten, niet ernstig grnoeg, niks aan de hand, gewoon doorlopen...

"De zusjes werden ingehaald toen ze bij een wegopbreking van de fiets moesten stappen. Laura: "Daar begonnen ze met stenen en kluiten aarde gericht naar ons hoofd te gooien. Ze smeten mijn fiets keihard op mijn hoofd." De Goudse heeft ten slotte 112 gebeld, waarop het vijftal afdroop. "Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie. We moesten twee uur lang een verklaring afleggen.

Daarna hebben wij van de politie niets meer gehoord, ook niet of de daders zijn gepakt." Politiewoordvoerder Van Egmond bevestigt het verhaal. "De jongens hebben niets ontkend en zijn na zes uur, in overleg met de officier van justitie op vrije voeten gesteld." telegraaf.nl

Wat moet er gebeuren wil dit stoppen?
pi_68521401
quote:
"Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie."
Als dat maar goed afloopt voor die vriendin..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  donderdag 30 april 2009 @ 09:39:15 #173
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_68521710
quote:
Op donderdag 30 april 2009 08:53 schreef Suko het volgende:
Ach, ze zijn gewoon weer vrijgelaten, niet ernstig grnoeg, niks aan de hand, gewoon doorlopen...

"De zusjes werden ingehaald toen ze bij een wegopbreking van de fiets moesten stappen. Laura: "Daar begonnen ze met stenen en kluiten aarde gericht naar ons hoofd te gooien. Ze smeten mijn fiets keihard op mijn hoofd." De Goudse heeft ten slotte 112 gebeld, waarop het vijftal afdroop. "Een vriendin die ons stond op te wachten kent de daders bij naam en heeft meteen hun gegevens doorgegeven aan de politie. We moesten twee uur lang een verklaring afleggen.

Wat moet er gebeuren wil dit stoppen?
Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maar
als je de raddraaiers in kwestie duidelijk kan maken dat we het een beetje zat zijn is dat natuurlijk een prettige bijeenkomst.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_68522220
quote:
Op donderdag 30 april 2009 09:39 schreef waterkip het volgende:

[..]

Laat die vriendin de namen maar PM-en,het plan was volstrekte willekeur ,zijn ze zelf ook niet moeilijk in maar
als je de raddraaiers in kwestie duidelijk kan maken dat we het een beetje zat zijn is dat natuurlijk een prettige bijeenkomst.
Aaaah een lekkere ouderwetse lynchpartij, volksgericht pur sang

TPO? Ik zorg voor de koffie en voldoende munitie
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_68522352
quote:
Volgens de jongens was het minder erg
Na de verklaring van de meisjes op te hebben genomen is de politie een onderzoek gestart in de wijk. "De jongens zijn opgepakt en verhoord. Vier van de jongens hebben een actieve rol gespeeld en de vijfde heeft alleen toegekeken. Deze knapen zeggen dat ze eigenlijk alleen aarde hebben gegooid en dat er ook wel wat steentjes tussen hebben gezeten, maar dat is niet gericht was," laat woordvoerder Chris van Egmond weten. De jongens hebben ook bekend dat zij met de fiets hebben gegooid.

De meisjes zijn voor controle naar het ziekenhuis geweest. De jongste van de twee zat vol met blauwe plekken en schrammen en haar oudere zus had een hersenschudding. "Het ziekenhuispersoneel zei ook dat ze geluk hebben gehad", aldus de moeder.
En weer gelijk het gebruikelijke ontkennen van die kutmarokkanen , als ze al eens worden aangehouden.
Een hersenschudding en dan zeggen dat het niet zo erg is.
Wat een laag volk

Enige empathie met de slachtoffers hebben ze nooit..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')