abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 17:12:07 #1
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_68504395
GOUDA - Twee Goudse zusjes van 16 en 18 zijn maandagmiddag in hun woonplaats met straatstenen bekogeld door vijf jongens. ,,De oudste kreeg, terwijl ze op de grond lag, ook nog haar fiets bovenop zich gegooid,'' vertelt hun geëmotioneerde moeder.
Vijf jongens (13, drie van 14 en een van 15) zijn inmiddels opgepakt, verhoord en weer op vrije voeten gesteld.

De meiden waren net bij hun tante op bezoek geweest en wilden, op de eerste dag van hun meivakantie, eventjes langs bij een vriendin op de Columbuslaan. In Park Atlantis, achter het Groene Hartziekenhuis, reden de zusjes langs de groep jongens. ,,De meiden werden door een groepje Marokkanen uitgescholden voor kankerhoer. Tja, wat doe je dan? Je haalt je schouders op, je doet of je niets hoort en je fietst een tandje sneller,'' vertelt de hevig geschrokken moeder Antoinette Rooms.

Maar daar bleef het niet bij. De jongens zetten de achtervolging in en reden de zusjes klem bij een wegopbreking op de Columbuslaan. ,,Ze konden vanaf hier niet verder en waren gedwongen om af te stappen,'' gaat Rooms verder. ,,Die jongens hebben toen stenen opgepakt die los op de straat lagen en die gericht op het hoofd van mijn jongste dochter gegooid.''

De oudste kwam ten val waarna de tieners haar fiets oppakten en op haar neer gooiden. ,,Ze is toen gelukkig erg kalm geworden en heeft de politie gebeld. Ze kreeg toen ook alle ziektes om de oren geslingerd, maar het heeft geholpen want daarna zijn ze afgedropen.''

De politie heeft de verklaring van de twee zusjes opgenomen en is daarna een onderzoek begonnen in de wijk, laat woordvoerder Chris van Egmond weten. ,,De jongens zijn opgepakt en verhoord. Vier van de jongens hebben een actieve rol gespeeld en de vijfde heeft alleen toegekeken. Deze knapen zeggen dat ze eigenlijk alleen aarde hebben gegooid en dat er ook wel wat steentjes tussen hebben gezeten. Maar dat dit niet gericht was.'' Ook het gooien met de fiets bekennen de jonge daders. ,,Justitie bekijkt nu wat er verder met deze Gouwenaars gebeurt.''

Moeder Rooms heeft slapeloze nachten van de mishandeling. ,,Het is op een haar na goed gegaan. De oudste heeft een hersenschudding en de jongste zit onder de blauwe plekken en schrammen. Het ziekenhuispersoneel zei ook dat ze geluk hebben gehad.''

Het liefste wil ze een opvoedkundig praatje met de ouders houden. ,,De meiden zijn gestenigd zoals ze dat volgens de sharia doen. Die ouders weten waarschijnlijk helemaal niet wat hun zoons buiten op straat allemaal uithalen. Daar wil ik ze graag op aanspreken,'' aldus Rooms.

Bron: http://www.ad.nl/groeneha(...)et_straatstenen.html
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_68504433
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.

Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 29 april 2009 @ 17:14:17 #3
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_68504464
Wilders +1 zetel en de rest van het pluche neemt het voor kennisgeving aan en gaat over tot de orde van dag.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_68504471
Waarom zijn die knapen alweer vrij?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 29 april 2009 @ 17:14:40 #5
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_68504478
marokkanen
kansenwijk
politie
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:15:29 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68504498
quote:
,,De meiden zijn gestenigd zoals ze dat volgens de sharia doen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuītief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_68504524
Hadden die meisjes zich maar niet zo hoerig moeten kleden. De rechtse media praat ze weer in de slachtofferrol

De arme jongens moeten gewoon meer buurthuizen met mooie tv's en playstations krijgen.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 29 april 2009 @ 17:17:05 #8
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_68504560
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Vanavond koninginnenach in Gouda kunnen ze even helemaal los ,ze gokken op drie steekpartijen door nieuwe Nederlanders .
Gewoon omdat het kan !
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_68504573
Blijft aan de gang zo..
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  woensdag 29 april 2009 @ 17:17:45 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_68504579
Ik denk dat SCH hier komt vertellen dat het alleen maar kattekwaad was en dat de slachtoffers de jongens gewoon opzij hadden moeten zetten
pi_68504599
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef waterkip het volgende:

[..]

Vanavond koninginnenach in Gouda kunnen ze even helemaal los ,ze gokken op drie steekpartijen door nieuwe Nederlanders .
Gewoon omdat het kan !
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Prima als ze in Gouda zo een aanpak hanteren, maar dan niet gaan zeuren als het uit de hand loopt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 29 april 2009 @ 17:18:49 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68504604
sch: hahaha, dan hadden die meisjes toch ook hun benen wijd kunnen doen...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68504714
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:13 schreef JohnDope het volgende:
Je kan wel blijven klagen en zeuren, maar dat schiet ook allemaal niet op.

Het enige dat werkt is op Wilders stemmen.
Ja, Marokkaantjes luisteren vooral heel goed naar ons Geert.
Din jävla kuk!
  woensdag 29 april 2009 @ 17:27:02 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_68504892
Als het maar wel hun eigen straatklinker was en geen openbaar eigendom.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:28:46 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68504945
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Marble het volgende:
Als het maar wel hun eigen straatklinker was en geen openbaar eigendom.
het was wat aarde en wat kiezels.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:31:43 #16
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_68505037
Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_68505038
Ze hebben twee meisjes mishandeld? Dat is gewoon fucking zwak, ik hoop dat hun pa een hells angel blijkt te zijn die dat hele hok even met een handgranaat opblaast.

Normaal doet dit nieuws me niet zoveel, maar meisjes slaan is gewoon het zwakste wat je kan doen, met recht tering Marokkanen.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:33:08 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68505071
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:31 schreef B.E.D het volgende:
Waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
!
  woensdag 29 april 2009 @ 17:41:50 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_68505319
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:17 schreef waterkip het volgende:

[..]

Gewoon omdat het kan !
Als ze deze Mocro's afmaken kunnen ze van mij een krat bier op de koop toe krijgen.

Helaas zijn het altijd de normale allochtonen die hier massaal onder zullen lijden.

Als die Mocro's zo graag volgens de Sharia leven--> straffen uitvoeren van de Sharia.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:43:11 #20
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_68505356
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het was wat aarde en wat kiezels.
Citaat: Ook het gooien met de fiets bekennen de jonge daders

Hoe gaan we hier mee om ?
Dit was een uiting van Berberse hoffelijkheid ,aangezien zij de lichtekooi kankerhoer zo snel mogelijk wilde bedekken met haar onzedelijke kleding ?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  woensdag 29 april 2009 @ 17:44:13 #21
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68505393
Ach, laat ze nog maar even.

Wie weet sjouwen ze straks wel stenen in een of ander mooi werkkamp. Ik zal naar ze zwaaien dan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68505474
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 29 april 2009 @ 17:49:50 #23
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_68505562
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:46 schreef bijdehand het volgende:
Ik snap niet dat de Nederlanders het nog pikken. Waarom gaat niet iedereen de straat op en slaat al het Marokkaans kuttuig de hersens in? Als dat is wat ze willen kunnen ze het krijgen, toch?!
Waarom denk je dat de Pvda nogsteeds een van de grootste partijen is? Omdat ons land bol staat van de angsthazen en falers. Mensen die zich liever verschuilen achter de gedachte 'ach, er zijn ook zat goeie moslims' of 'ach, het komt door hun slechte jeugd/verveling'.

Dat is veel makkelijker dan te roepen 'Ik wil het niet meer pikken'. En daarom gaan Nederlanders de straat niet op.
  woensdag 29 april 2009 @ 17:54:08 #24
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68505689
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:14 schreef Snapcount2 het volgende:
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68505720
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')