Correctie: Er is een relatief groot deel uit die bevolkingsgroep dat zich maar niet kan gedragen en daarmee zichzelf maar ook hun eigen bevolkingsgroep in een hoekje duwt. Daarbij komt kijken dat er een ongelofelijk veel mensen uit die bevolkingsgroep constant die kutjochies maar loopt te verdedigen. Er zijn wel een paar mensen uit die bevolkingsgroep die krachtige taal uitslaan, maar zij zijn zwaar in de minderheid. De meeste goede mensen uit die bevolkingsgroepen loopt die kutjochies alleen maar te verdedigen.quote:Op woensdag 29 april 2009 22:01 schreef ouderejongere het volgende:
Een complete bevolkingsgroep in een hoekje duwen lost de problemen niet op.
Daar kijk ik totaal niet van op. Dat gezwel van kutjochies dat zich niet kan gedragen, vindt allang niet meer grotendeels in achterstandswijken plaats. Doordat dat gezwel niet goed is aangepakt, is het nu ook uitgezaaid naar de betere wijken in Nederland.quote:Op woensdag 29 april 2009 19:21 schreef Corkscrew het volgende:
Wat me trouwens - als Gouwenaar - nog het meest opvalt, of beter gezegd: laat schrikken, is dat dit niet in Oosterwei is gebeurd, zelfs niet in de buurt daarvan. Het is blijkbaar gebeurd in Bloemendaal, toch een van de rustige en blankere wijken.
Ik heb laatst een stukje gelezen over een lerares die een islamitisch jongetje in de klas maar niet kon handhaven. Het was een jongetje van een jaar of 7/8, die zelf de oorzaak beter wist dan alle politici op het rode pluche bij elkaar. De juf was stom en deed alleen maar praten, praten. Op godsdienst-les op zondag zou hij allang een klap gekregen hebben maar dat durfde de jongen niet. Zo zei de jongen zelf.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:35 schreef Zienswijze het volgende:
Zulke jongens weten dondersgoed dat ze veel dingen kunnen flikken zonder dat ze goed aangepakt worden. Dit probleem gaat alleen maar erger worden omdat zulke jongens weten dat ze heel ver kunnen gaan.
Dat krijg je met al die knuffelmensen in de politiek en al die knuffelmensen buiten te politiek die dit soort jongens ook nog gaan verdedigen.
ja. in marokko weten ze wél hoe ze met berbers moeten omgaan.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat is er al lang. In Marokko! Er zijn daar amper problemen aldaar, dus het werk wel. Moeten we nu nog wel een manier vinden die medelanders weer daar te krijgen
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen of WILLEN omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen). Komt o.a. door geen interesse in de Nederlandse samenleving hebben. Maarja, zullen dingen mag je weer niet zegge he. Volgens sommige mensen komt het door sociaal-economische achterstand en blablablabla.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:44 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik heb laatst een stukje gelezen over een lerares die een islamitisch jongetje in de klas maar niet kon handhaven. Het was een jongetje van een jaar of 7/8, die zelf de oorzaak beter wist dan alle politici op het rode pluche bij elkaar. De juf was stom en deed alleen maar praten, praten. Op godsdienst-les op zondag zou hij allang een klap gekregen hebben maar dat durfde de jongen niet. Zo zei de jongen zelf.
Dit is enerzijds een genen-probleem. Wij westerse beschaving kunnen omgaan met de wat zachtere hand, anderen duidelijk niet. Anderzijds is dit een erfenis van het pedagogisch verantwoorde opvoeden, waarbij je in discussie moet gaan met een blaag van 6 jaar om zo je gelijk te halen. Deze twee samen kruizen zich op dit moment, en een weg terug lijkt lang te zijn
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. in marokko weten ze wél hoe ze met berbers moeten omgaan.
je kreeg zelfs een grote bek van kleine moslimmeisjes in en voor de ah op de van wou, 4 jaar geleden. en wat ze zeiden was echt heel erg extreem, kankerjood, kankerkaas etc. meisjes van nog geen tien die uit de diamantbuurt, ooit bevolkt door joden, kwamen. marokkaans gespuis dat niet wil, kan en hoeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen). Maarja, zullen dingen mag je weer niet zegge he. Volgens sommige mensen komt het door sociaal-economische achterstand en blablablabla.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar. De gastjes worden steeds brutaler omdat ze weten dat ze veel dingen kunnen flikken zonder goed aangepakt te worden. Ook worden die gastjes steeds jonger, je moet eens zien dat 11- en 12-jarige jongens al een grote bek hebben van dat ze die en die mensen gaan overvallen om aan geld te komen.
Dus wel iets met genenquote:Op donderdag 30 april 2009 20:55 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is echt geen genenprobleem hoor. Het zit hem meer dat veel Marokkanen niet goed kunnen of WILLEN omgaan met de cultuurverschillen (iets wat de meeste andere etnische minderheden wel kunnen).
ik mag hopen dat het een icident is.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Een blanke Nederlandse man heeft vandaag opzettelijk 5 mensen doodgereden, maar dat is een incident hè
Tja, mensen worden niet meer afgestraft als ze brutaal zijn. Zelfde op de middelbare school bij leraren: je kon ze voor rotte vies en kankerlijer uitmaken en ze deden nog niks. Onder het mom van: "laten we dat maar tolereren, laat de jeugd maar lekker lol maken".quote:Op donderdag 30 april 2009 20:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kreeg zelfs een grote bek van kleine moslimmeisjes in en voor de ah op de van wou, 4 jaar geleden. en wat ze zeiden was echt heel erg extreem, kankerjood, kankerkaas etc. meisjes van nog geen tien die uit de diamantbuurt, ooit bevolkt door joden, kwamen.
en die hele problematiek is de kern van wilders. daarom stemmen mensen op wilders,quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar.
Nee. Het komt meer dat relatief veel Marokkanen geen interesse in de Nederlandse samenleving / maatschappij hebben. Daardoor hebben ze lak aan alles. Hun kinderen sturen ze de hele dag naar buiten, met alle nadelige gevolgen van dien. De ouders komen niet op ouderavonden van de school van hun kinderen opdraven. De ouders willen de taal niet leren. Dat soort dingen.quote:
Een groot verschil is ook de sociale controle. Als ze hier, en daar begint het vaak mee, een appeltje stelen op de markt durft niemand er wat van te zeggen en kennen ze vaak de ouders ook niet om die te kunnen aanspreken. Als ze al Nederlands spreken en dus aanspreekbaar zouden zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 20:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar heb je meer de harde hand he. In Nederland krijg je een sussend gesprekje van ome agent als je je weer eens misdraagt.
De Nederlandse overheid heeft geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de Marokkanen-problematiek. De overheid zit maar wat te klooien en te rotzooien. Ondertussen verergt de Marokkanen problematiek alleen maar.
Ja kijk Berbers hebben veel trots. Ze zijn trots op zichzelf, ze zijn trots op hun cultuur etc. Dat is niet erg, maar als Berbers het niet goed doen in een bepaald land, dan gaan ze dat zelf niet snel toegeven en zelf met werkende oplossingen komen. Dat is precies aan de hand in Nederland, Belgie, Frankrijk: er komt geen krachtig taal uit de marokkaanse gemeenschap. Ook veel goede marokkanen lopen constant die kutjochies te verdedigen.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en die hele problematiek is de kern van wilders. daarom stemmen mensen op wilders,
"die gaat korte metten maken"
"weg met de marokkaansestraatterreur"
etc etc.
het is gewoon een kwestie van je marokkaanse trots inslikken, en zelf korte metten maken met je berberse landgenoten, zoals markouch en aboutaleb. het is een groep die niet door kaasen te penetreren valt, daarom verwacht ik steeds meer van de marokkanen die gewoon naar hun gebedshuis willen gaan, en hun couscous willen blijven eten, heel veel.
Inderdaad. Trouwens, die Marokkanen hebben ZELF er voor gezorgd dat ze ook in eigen land uitgekotst worden. De lokale bevolking heeft ook een afkeer gekregen aan die onbeschofte Marokkaanse jongens uit Europa die geen manieren hebben.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:06 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Een groot verschil is ook de sociale controle. Als ze hier, en daar begint het vaak mee, een appeltje stelen op de markt durft niemand er wat van te zeggen en kennen ze vaak de ouders ook niet om die te kunnen aanspreken. Als ze al Nederlands spreken en dus aanspreekbaar zouden zijn.
Daar krijg je al gauw een klap van de man of vrouw die naast je staat. Daarnaast is daar de schaamte en trots voor de familie etc. veel groter. Die hebben ze hier nauwelijks meer. Het is ook niet voor niets dat de mensen daar praten over het uitschot dat naar ons mooie Europa is vertrokken om vervolgens elk jaar in een dure auto te komen pronken met alles wat ze hebben.
Een prijs die ze betalen is dat ze eigenlijk geen vaderland meer hebben. Hier worden ze steeds meer uitgekotst, en daar ook. Ze kunnen nergens heen, vooral de generatie van nu, en hebben dus steeds minder trots. Het zal dus alleen maar erger worden
ja ok, ze zijn moslim. maar geven wel het goede voorbeeld. zoals zij denken zou er heel erg goed met moslims samengeleeft en gewerkt kunnen worden, bruggenbouwers.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:09 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja kijk Berbers hebben veel trots. Ze zijn trots op zichzelf, ze zijn trots op hun cultuur etc. Dat is niet erg, maar als Berbers het niet goed doen in een bepaald land, dan gaan ze dat zelf niet snel toegeven en zelf met werkende oplossingen komen. Dat is precies aan de hand in Nederland, Belgie, Frankrijk: er komt geen krachtig taal uit de marokkaanse gemeenschap. Ook veel goede marokkanen lopen constant die kutjochies te verdedigen.
Marcouch en Aboutaleb slaan wel hardere taal uit dan de meeste van hun landgenoten. Ik heb wel respect daarvoor voor hen. Alleen heb ik het niet zo op de islam en zij zullen ook constant de islam gaan verdedigen en zoals Marcouch zelf al zei: van Amsterdam-West een bloeiende moslimgemeenschap maken. Maarja, dat is mijn mening.
Dat is waar..quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ok, ze zijn moslim. maar geven wel het goede voorbeeld. zoals zij denken zou er heel erg goed met moslims samengeleeft en gewerkt kunnen worden, bruggenbouwers.
zelfs een fatwa, die we even vergeten, voor marcouch. maar dat werd toen snel gladgestreken door een smalende, laffe imam bij pauw en witteman.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is waar..
Helaas hebben Marcouch en Aboutaleb veel kritiek te verduren van hun eigen Marokkaanse gemeenschap. Dat ze kazenlikkers zouden zijn en dat soort dingen.
Ja omdat die fatwa's kan ik zo boos om worden. Fatwa's zijn een onderdeel van de islam. Maar goed, dan dwalen we af.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zelfs een fatwa, die we even vergeten, voor marcouch. maar dat werd toen snel gladgestreken door een smalende imam bij pauw en witteman.
Precies Meki! De straat Marokkaantjes moeten het weer ontgelden, maar over die smerige kaaskop met z'n aanslag hoor je de media niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Meki het volgende:
Waar de Nazi-krant zich druk om maakt.
Maar zij moeten eens kijken bij de Autochtoon die vandaag een aanslag heeft gepleegd !!
jij zit toch altijd, net als sch, te zeuren om het feit dat marokkanen-topics meer reacties krijgen dan kaas-topics! nou kijk even hoever we zijn met het koninginnedag-kaastopic. was een man die zijn kinderen vaker wilde zien, maar de wetgeving is niet mee geëmancipeerd.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:23 schreef Meki het volgende:
Waar de Nazi-krant zich druk om maakt.
Maar zij moeten eens kijken bij de Autochtoon die vandaag een aanslag heeft gepleegd !!
Als de marokkaanse gemeenschap zoeel hinder ondervind van rotte appels ,waarom doen zij dan niets ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja omdat die fatwa's kan ik zo boos om worden. Fatwa's zijn een onderdeel van de islam. Maar goed, dan dwalen we af.
Inderdaad. Er zitten heel veel rotte appels binnen die Marokkaanse gemeenschap. En het is de zaak om de rotte appels keihard aan te pakken want ze zetten de hele Marokkaanse gemeenschap in een slecht daglicht.
Ja we kunnen het ook over het weer hebben,bij het onderwerp blijven misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
En ondertussen pleegt een autochtone terrorist een aanslag. Het is maar wat je belangrijk vindt.
in elk land plegen autochtonen diefstallen en moorden. dat is inherent aan een land. maar in geen enkel land is de criminaliteit en de kosten daarvan, afgezien van de uitkeringen, van allochtonen zo hoog als hier. denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
En ondertussen pleegt een autochtone terrorist een aanslag. Het is maar wat je belangrijk vindt.
Er zijn dan ook veel meer autochtonen dan allochtonen in Nederland. Het is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
Oh, dan is het goed. (?)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer autochtonen dan allochtonen in Nederland. Het is maar dat je het weet.
ik ben heel benieuwd wat voor winst jij gaat halen met dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen.quote:
Ik denk niet dat Wilders hier zetels mee gaat winnen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat voor winst jij gaat halen met dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen.![]()
wilders? wat zit er dwars in je anus? er is iets verschrikkelijks gebeurd. en jij wil daarmee de wandaden van anderen (criminele kutmarokkanen) goedlullen?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders hier zetels mee gaat winnen eerlijk gezegd.
Pff. Ik constateerde alleen maar dat gekken overal voorkomen. Dat jij nou bij elke misdaad van een Marokkaan begint te juichen dat Wilders 10 zetels erbij wint, betekent niet dat iedereen zo is.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wilders? wat zit er dwars in je anus? er is iets verschrikkelijks gebeurd. en jij wil daarmee de wandaden van anderen (criminele kutmarokkanen) goedlullen?
![]()
hork.
YET eens is de maat vol .. en ik hoop dat niet meer mee te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
wat lul je nou stroef. nu wil ik wel eens bronnen zien bij al je aantijgingen!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pff. Ik constateerde alleen maar dat gekken overal voorkomen. Dat jij nou bij elke misdaad van een Marokkaan begint te juichen dat Wilders 10 zetels erbij wint, betekent niet dat iedereen zo is.
Bron: http://forum.fok.nl/user/history/71480quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef. nu wil ik wel eens bronnen zien bij al je aantijgingen!
lol. sufkutje. http://forum.fok.nl/user/history/67312quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bron: http://forum.fok.nl/user/history/71480
Blijf dromen, de maat is in Nederland nooit vol.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef AndreaW het volgende:
[..]
YET eens is de maat vol .. en ik hoop dat niet meer mee te maken.
Kijk eens even hoeveel topics er geopend zijn op dit forum over die aanslag van vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
Marokkanen in Nederland hebben een soort broederschap. Daarom houden ze elkaar de hand boven het hoofd of ze lopen die kutmarokkanen te verdedigen. Op dit forum zie je ook af en toe een Marokkaan die die kutmarokkanen loopt te verdedigen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef waterkip het volgende:
[..]
Als de marokkaanse gemeenschap zoeel hinder ondervind van rotte appels ,waarom doen zij dan niets ?
Ik zie zo weinig correctie,ik heb in een kroeg gestaan waar de flessen whisky en de kas gerold werd onder de ogen van een bar vol landgenoten /bekenden.
Iiedereen zag het gebeuren maar toen die kaaskop er op af vloog werd hij door diezelfde mensen tegengehouden.
laat ze maar gaan ,die zijn gek man.....
Ook voor degenen aan de bar was het 1 van de laatste plaatsen waar ze welkom waren ,ik zou dat koesteren.
Zelfde situatie met nederlandse vrienden? meegemaakt ,werkte de groep de lastpost eruit omdat je anders zelf ook niet welkom was.
Gewoon eigenbelang ,maar dat heb ik tussen marokkanen nooit meegemaakt,andere bevolkingsgroep naar buiten werken geen probleem,maar kritiek of correctie naar landgenoot ?
Ik moert het nog meemaken.
Ja opzich wel hé . Maar wat gaan we eraan doen? Dat gebash is leuk maar lost geen fuck op natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Marokkanen in Nederland hebben een soort broederschap. Daarom houden ze elkaar de hand boven het hoofd of ze lopen die kutmarokkanen te verdedigen. Op dit forum zie je ook af en toe een Marokkaan die die kutmarokkanen loopt te verdedigen.
Ze komen ook voor elkaar op. Dat is te merken bijv. aan dat als je 1 Marokkaan aanraakt, ze de volgende dag met 20 Marokkanen voor je huis staan om "verhaal" te halen.
Ook beroven Marokkanen elkaar niet. Het slachtoffer van berovingen en overvallen is altijd een andere allochtone minderheidsgroep of een autochtoon.
Met klagen los je idd niets op. De overheid kan hier wat aan doen. Maar laat het nou net zo zijn dat de traditionele partijen al tig jaren geen flikker doen om de Marokkanen problematiek op te lossen. Sterker nog: de Marokkanen problematiek is alleen maar erger geworden. Zoals je in dit topic zelf al zei, men is helaas bijna genoodzaakt om op de PVV te stemmen, wil men wat nuttigs aan de Marokkanen-problematiek doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja opzich wel hé . Maar wat gaan we eraan doen? Dat gebash is leuk maar lost geen fuck op natuurlijk
Zou jij op PVV stemmen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met klagen los je idd niets op. De overheid kan hier wat aan doen. Maar laat het nou net zo zijn dat de traditionele partijen al tig jaren geen flikker doen om de Marokkanen problematiek op te lossen. Sterker nog: de Marokkanen problematiek is alleen maar erger geworden. Zoals je in dit topic zelf al zei, men is helaas bijna genoodzaakt om op de PVV te stemmen, wil men wat nuttigs aan de Marokkanen-problematiek doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
De grens ligt behoorlijk hoger dan vroeger, omdat veel mensen tegenwoordig een hoop te verliezen hebben. Van deze voorzichtigheid wordt o.a. door de brontkraagjes gretig gebruik gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Blijf dromen, de maat is in Nederland nooit vol.
Vroeger zou dat wellicht anders zijn, maar men is te volgevreten en decadent, naar mijn bescheiden mening, om ook maar een poot uit te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |