Als de marokkaanse gemeenschap zoeel hinder ondervind van rotte appels ,waarom doen zij dan niets ?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja omdat die fatwa's kan ik zo boos om worden. Fatwa's zijn een onderdeel van de islam. Maar goed, dan dwalen we af.
Inderdaad. Er zitten heel veel rotte appels binnen die Marokkaanse gemeenschap. En het is de zaak om de rotte appels keihard aan te pakken want ze zetten de hele Marokkaanse gemeenschap in een slecht daglicht.
Ja we kunnen het ook over het weer hebben,bij het onderwerp blijven misschien?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
En ondertussen pleegt een autochtone terrorist een aanslag. Het is maar wat je belangrijk vindt.
in elk land plegen autochtonen diefstallen en moorden. dat is inherent aan een land. maar in geen enkel land is de criminaliteit en de kosten daarvan, afgezien van de uitkeringen, van allochtonen zo hoog als hier. denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
En ondertussen pleegt een autochtone terrorist een aanslag. Het is maar wat je belangrijk vindt.
Er zijn dan ook veel meer autochtonen dan allochtonen in Nederland. Het is maar dat je het weet.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
Oh, dan is het goed. (?)quote:Op donderdag 30 april 2009 23:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er zijn dan ook veel meer autochtonen dan allochtonen in Nederland. Het is maar dat je het weet.
ik ben heel benieuwd wat voor winst jij gaat halen met dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen.quote:
Ik denk niet dat Wilders hier zetels mee gaat winnen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ben heel benieuwd wat voor winst jij gaat halen met dit soort verschrikkelijke gebeurtenissen.![]()
wilders? wat zit er dwars in je anus? er is iets verschrikkelijks gebeurd. en jij wil daarmee de wandaden van anderen (criminele kutmarokkanen) goedlullen?quote:Op donderdag 30 april 2009 23:28 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Wilders hier zetels mee gaat winnen eerlijk gezegd.
Pff. Ik constateerde alleen maar dat gekken overal voorkomen. Dat jij nou bij elke misdaad van een Marokkaan begint te juichen dat Wilders 10 zetels erbij wint, betekent niet dat iedereen zo is.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wilders? wat zit er dwars in je anus? er is iets verschrikkelijks gebeurd. en jij wil daarmee de wandaden van anderen (criminele kutmarokkanen) goedlullen?
![]()
hork.
YET eens is de maat vol .. en ik hoop dat niet meer mee te maken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:55 schreef qonmann het volgende:
en de KUTmarokkanen ..ze gaan maar door, niemand die ze stopt.
wat lul je nou stroef. nu wil ik wel eens bronnen zien bij al je aantijgingen!quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pff. Ik constateerde alleen maar dat gekken overal voorkomen. Dat jij nou bij elke misdaad van een Marokkaan begint te juichen dat Wilders 10 zetels erbij wint, betekent niet dat iedereen zo is.
Bron: http://forum.fok.nl/user/history/71480quote:Op donderdag 30 april 2009 23:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat lul je nou stroef. nu wil ik wel eens bronnen zien bij al je aantijgingen!
lol. sufkutje. http://forum.fok.nl/user/history/67312quote:Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Bron: http://forum.fok.nl/user/history/71480
Blijf dromen, de maat is in Nederland nooit vol.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:32 schreef AndreaW het volgende:
[..]
YET eens is de maat vol .. en ik hoop dat niet meer mee te maken.
Kijk eens even hoeveel topics er geopend zijn op dit forum over die aanslag van vandaag.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:07 schreef Meh7 het volgende:
Marokkanen in Nederland hebben een soort broederschap. Daarom houden ze elkaar de hand boven het hoofd of ze lopen die kutmarokkanen te verdedigen. Op dit forum zie je ook af en toe een Marokkaan die die kutmarokkanen loopt te verdedigen.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:03 schreef waterkip het volgende:
[..]
Als de marokkaanse gemeenschap zoeel hinder ondervind van rotte appels ,waarom doen zij dan niets ?
Ik zie zo weinig correctie,ik heb in een kroeg gestaan waar de flessen whisky en de kas gerold werd onder de ogen van een bar vol landgenoten /bekenden.
Iiedereen zag het gebeuren maar toen die kaaskop er op af vloog werd hij door diezelfde mensen tegengehouden.
laat ze maar gaan ,die zijn gek man.....
Ook voor degenen aan de bar was het 1 van de laatste plaatsen waar ze welkom waren ,ik zou dat koesteren.
Zelfde situatie met nederlandse vrienden? meegemaakt ,werkte de groep de lastpost eruit omdat je anders zelf ook niet welkom was.
Gewoon eigenbelang ,maar dat heb ik tussen marokkanen nooit meegemaakt,andere bevolkingsgroep naar buiten werken geen probleem,maar kritiek of correctie naar landgenoot ?
Ik moert het nog meemaken.
Ja opzich wel hé . Maar wat gaan we eraan doen? Dat gebash is leuk maar lost geen fuck op natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 02:03 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Marokkanen in Nederland hebben een soort broederschap. Daarom houden ze elkaar de hand boven het hoofd of ze lopen die kutmarokkanen te verdedigen. Op dit forum zie je ook af en toe een Marokkaan die die kutmarokkanen loopt te verdedigen.
Ze komen ook voor elkaar op. Dat is te merken bijv. aan dat als je 1 Marokkaan aanraakt, ze de volgende dag met 20 Marokkanen voor je huis staan om "verhaal" te halen.
Ook beroven Marokkanen elkaar niet. Het slachtoffer van berovingen en overvallen is altijd een andere allochtone minderheidsgroep of een autochtoon.
Met klagen los je idd niets op. De overheid kan hier wat aan doen. Maar laat het nou net zo zijn dat de traditionele partijen al tig jaren geen flikker doen om de Marokkanen problematiek op te lossen. Sterker nog: de Marokkanen problematiek is alleen maar erger geworden. Zoals je in dit topic zelf al zei, men is helaas bijna genoodzaakt om op de PVV te stemmen, wil men wat nuttigs aan de Marokkanen-problematiek doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 03:52 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Ja opzich wel hé . Maar wat gaan we eraan doen? Dat gebash is leuk maar lost geen fuck op natuurlijk
Zou jij op PVV stemmen dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 04:01 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Met klagen los je idd niets op. De overheid kan hier wat aan doen. Maar laat het nou net zo zijn dat de traditionele partijen al tig jaren geen flikker doen om de Marokkanen problematiek op te lossen. Sterker nog: de Marokkanen problematiek is alleen maar erger geworden. Zoals je in dit topic zelf al zei, men is helaas bijna genoodzaakt om op de PVV te stemmen, wil men wat nuttigs aan de Marokkanen-problematiek doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
De grens ligt behoorlijk hoger dan vroeger, omdat veel mensen tegenwoordig een hoop te verliezen hebben. Van deze voorzichtigheid wordt o.a. door de brontkraagjes gretig gebruik gemaakt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 01:19 schreef huhggh het volgende:
[..]
Blijf dromen, de maat is in Nederland nooit vol.
Vroeger zou dat wellicht anders zijn, maar men is te volgevreten en decadent, naar mijn bescheiden mening, om ook maar een poot uit te steken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |