Final Fantasy crisis corequote:Op woensdag 29 april 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zijn nou echt vette games?
Heb al een tijdje een PSP 2000, zo'n zilvere, maar ik gebruik hem amper.
Heb tot nu toe alleen LocoRoco gedaan
Je vergeet de allerbeste: Lumines.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Final Fantasy crisis core
Hot shots golf 2
Fifa 09
Tekken
Resistance Retribution
GTA series
Je vergeet de allerallerbeste: patapon!.quote:
Of in SC2. Dat miste idd wel aan de 360-versie, daar speelde je in 5 minuutjes door de story mode heen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
Leuk dat Soul Calibur IV komt, maar hopelijk zit er wel een degelijke story-mode in in de PSP-versie, zoals we destijds op de Dreamcast hadden.
Dat is toch hot shots golf?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vergeet de allerallerbeste: patapon!.
En natuurlijk everybody golf
Ja die zoek ik ook.Waar heb je die gevonden en hoe duurquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef sp3c het volgende:
en Final Fantasy Crisis Core
ik heb net Ace Combat besteld, ik vind dat altijd wel een leuke serie en de PSP versie schijnt wel aardig te zijn maar ik zie hem nooit ergens
soort Crimson Skies ... met migs
Ik heb 'm al gekcoht en het is weer zo verslavend als watquote:Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week ook Patapon 2. Ik ben benieuwd, ze schijnen veel van de minpunten uit het eerste deel te hebben aangepakt. Misschien eens downloaden via PSN.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Haal: Crisis Core en Tales of Eternia.quote:
Geen 2e Analoog = Failquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:02 schreef Slappy het volgende:Psp opvolger zonder Umd drive dus ik ga er vanuit dat je alleen games via Internet kan downloaden.
nou ik weet nog niet hoe ze dit gaan doen hoor maar ik wil wel op zijn minst een manier om het over te zetten naar mijn computer en van daaruit naar mijn psp ofwel een manier om het direct van de ene naar de andere psp over te zetten of wat dan ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik juich digitale distributie ten zeerste aan, maar niet als het ten koste gaat van een huidige collectie aan games waar je een vermogen voor neer heb geteld. UMD disc support had op zijn minst netjes geweest.
Echt zwaar een gemiste kansquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen 2e Analoog = Fail![]()
Hoe kansloos is dat
Euh, die is hetzelfde als ALLE PS-controllersquote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef robbolo het volgende:
Volgens mij krijg je ongelooflijke kramp als je een tijdje met dit ding hebt gespeeld. Wat een idiote lay-out
je hoeft hem toch niet aan te raken om hem leluk te vindenquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
En de meningen zijn er al voordat iemand dat ding heeft aangeraakt hier
Nee, maar wel om te kunnen zeggen dat je er kramp van gaat krijgenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft hem toch niet aan te raken om hem leluk te vinden
dat denktiequote:Op zondag 31 mei 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te kunnen zeggen dat je er kramp van gaat krijgen
http://psp.ign.com/articles/988/988431p1.htmlquote:Op zondag 31 mei 2009 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
geloof er niks van eigenlijkWat is de brn?
quote:
Waarom zou hij floppen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, zo kan je denken maar ik denk dat er rondom de E3 ook genoeg zand rondgestrooid wordt. En kom op zeg, iedereen kan zien dat DIT een enorme flop wordt. Of ze moeten 'm voor 99,- op de markt gooien.
Preciesquote:
Maar bij een normale ps controller kan je je handen er nog om heen doen. En het lijkt erop dat de plaats van de vierpuntdruktoets verplaatst is tov de normale psp. En dan heb ik het nog niet over de analoge stickquote:Op zondag 31 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, die is hetzelfde als ALLE PS-controllers
Ik vind het wel een mooi design, maar ik ga 'm niet kopen, mijn S&L is nog prima. Ik ga er overigens wel vanuit dat alle games nog ook gewoon op UMD uit gaan komen. Anders snijdt Sony zich een beetje in de vingers denk ik...
Ik voorzie echt geen problemen. Zo kun je volgens mij prima gamen:quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Maar bij een normale ps controller kan je je handen er nog om heen doen. En het lijkt erop dat de plaats van de vierpuntdruktoets verplaatst is tov de normale psp. En dan heb ik het nog niet over de analoge stick
Dat weet ik, vandaar ook het woord mening in mijn post.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denktie
[..]
http://psp.ign.com/articles/988/988431p1.html
Maar naast het uiterlijk, is er dan wat bekend over nieuwe tech in dat ding? Ik zie tot nu toe geen reden om van mijn FF S&L afstand te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
En de meningen zijn er al voordat iemand dat ding heeft aangeraakt hier
Ik vind het een mooi ding hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voorzie echt geen problemen. Zo kun je volgens mij prima gamen:
[ afbeelding ]
Dual Shock controllers hebben een vervelendere plaatsing van de analoge stick(s)
Jij bent ook behoorlijk koppig ook hehquote:Op zondag 31 mei 2009 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat maakt het lek al helemaaaaaaal ongeloofwaardig
Monster Hunter Freedom Unitequote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik de nieuwe wel ga kopen,... maar er mag ook wel eens wat nieuwe goede software op uitkomen. Echt veel musthaves heeft dat ding niet. God of War vond ik leuk, maar vind Jeanne D'arc nog steeds het beste spel op de PSP. Staat er iets aan de horizon te wachten?
Ohja,... daar las ik laatst iets over,... die lijkt me interessant!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Monster Hunter Freedom Unite
Voor de rest. Geen idee.
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... daar las ik laatst iets over,... die lijkt me interessant!
[ afbeelding ]
Ja,... zo erg dat die ervoor moeten betalen tochquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.
In Japan mateloos populair.
Dat wordt bij die nieuwe...Monster Hunter op de Wii.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... zo erg dat die ervoor moeten betalen tochSoort van maandelijks bedrag las ik ergens.
Er komen nog aardig wat 'goede' PSP spellen uit dit jaar, weet niet meer precies welke maar zag laatst een indrukwekkend lijstje.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik de nieuwe wel ga kopen,... maar er mag ook wel eens wat nieuwe goede software op uitkomen. Echt veel musthaves heeft dat ding niet. God of War vond ik leuk, maar vind Jeanne D'arc nog steeds het beste spel op de PSP. Staat er iets aan de horizon te wachten?
Echt waar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wordt bij die nieuwe...Monster Hunter op de Wii.
En zelfs dat is nog een understatement.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.
In Japan mateloos populair.
Nou dat zou een stunt zijn. En ik vrees dat het zelfs een bestseller zou wordenquote:
Ik mis nogal wat knopjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke titel staat hier afgebeeld?
Kan je zelfgemaakte eigen levels er ook in doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP () voor de PSP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:03 schreef Strolie75 het volgende:
Wat kost een 2GB SD kaart tegenwoordig?
quote:London (3rd June 2009) – Square Enix Ltd., the publisher of Square Enix interactive entertainment products in Europe and other PAL territories, today announces that FINAL FANTASY VII will be available to download from the PlayStationStore across PAL territories from Thursday, 4th June.
Get ready to return to Midgar. FINAL FANTASY VII, one of the most beloved and critically acclaimed Role Playing Games of all time, makes a long-awaited return this week, via digital download on the PlayStationStore.
The original PS one release has long been out-of-print and unavailable to a new generation of console owners and FINAL FANTASY fans. Now players will get another chance to own and experience the original adventure that brought us such memorable characters as Cloud Strife, Tifa Lockhart, Aerith Gainsborough, Barret Wallace, Vincent Valentine and the fearsome Sephiroth.
John Yamamoto, president and chief executive officer of Square Enix Ltd. comments, “FINAL FANTASY VII is the most highly-respected entry in the history of the FINAL FANTASY franchise, possessing possibly the most memorable storyline in the history of videogames. It brings me great pleasure to see FINAL FANTASY VII available to play once again and I am sure that it will create a whole new generation of fans.”
FINAL FANTASY VII is available in all PAL countries where the PlayStationStore is available.
zoveel?quote:
8,99 bij Dixonsquote:
Gewoon op Ebay halen ook zijn wel namaak maar wel veel goedkoper ik heb nu 16 gig voor 40 Euro ofzoietsquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
8,99 bij Dixons
http://www.dixons.nl/De_o(...)7073902/default.aspx
Meteen maar wat meer geheugen halen!
Ik moet serieus een grotere SD kopenquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hey, er staat een demo van Monster Hunter in de PSN store!
WAT WAT WAT! Welke demo's zijn er nog meer online gekomen? Ohw wacht, ik kan zelf zo kijken. Lang leven de PSstore ingebouwd op de PSPquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik moet serieus een grotere SD kopenResident Evil ook al!!
De mijne staat ook te downloaden, Rockband als eerste. Ik vind de layout wel kut hoor trouwensquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
WAT WAT WAT! Welke demo's zijn er nog meer online gekomen? Ohw wacht, ik kan zelf zo kijken. Lang leven de PSstore ingebouwd op de PSP
Ik heb hem maar gekocht op de US store, als het goed is staat die nu ook in de EU store.quote:
Hoe doe je dat dan? Je financile account gegevens zijn toch niet gekoppeld aan je US gebruikersaccount? Of wel?quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gekocht op de US store, als het goed is staat die nu ook in de EU store.
Nope, maar op ebay een psn card kopen van 20 dollar kopen voor 18 euro. Die code voer je in bij je US account en je kan dingen kopen...quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Je financile account gegevens zijn toch niet gekoppeld aan je US gebruikersaccount? Of wel?
Ah!quote:Op donderdag 4 juni 2009 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, maar op ebay een psn card kopen van 20 dollar kopen voor 18 euro. Die code voer je in bij je US account en je kan dingen kopen...
ik snap er geen bal vanquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:11 schreef Strolie75 het volgende:
Net Monster Hunter geprobeerd. Eerste indrukken zijn positief. Spel ziet er goed uit, speelt lekker en aan het aantal menu's te zien bevat het veel diepgang! Er had wel een tutorial in die demo mogen zitten, want tot dusver nog geen idee wat ik moet doen. Ik mep maar wat om me heen met een groot zwaard.
Qua gevoel doet het me nog het meeste denken aan FFXII. Zowel qua level-design als het grinden van monsters voor EXP.
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef Wessiej het volgende:
FF7 staat dus gewoon NIET in de EU store
Was ook aardig onder de indrukquote:Op woensdag 3 juni 2009 15:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Garnett riep het al in zijn podcast (Listen Up), de trailer van MGS is verreweg de beste PSP trailer in jaren. So true.
Damn krachtig.
Rock Band is vreemdquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De mijne staat ook te downloaden, Rockband als eerste. Ik vind de layout wel kut hoor trouwens
quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap er geen bal van![]()
maar ik heb het maar 1 x heel ff geprobeert, ziet er wel goed verzorgd uit!!
zometeen nog ff proberen
gekochtquote:
omdat het moetquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
gekocht
gewoon omdat ik het kan
Heb je al contact opgenomen met Sony of roep je bij voorbaat al dat je moet gaan zeuren?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn analoge stick is defectIk kan niet meer naar beneden drukken, maar als ik Ratchet ga spelen loopt hij wel automatisch naar beneden. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Mijn PSP 2000 is van september 2007, dus als ik het via Sony moet oplossen moet ik nog gaan zeuren over die twee jaar garantie die ze standaard niet geven
Deze halen!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn analoge stick is defectIk kan niet meer naar beneden drukken, maar als ik Ratchet ga spelen loopt hij wel automatisch naar beneden. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Mijn PSP 2000 is van september 2007, dus als ik het via Sony moet oplossen moet ik nog gaan zeuren over die twee jaar garantie die ze standaard niet geven
Ik werk bij een winkel en weet hoe Sony werktquote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Heb je al contact opgenomen met Sony of roep je bij voorbaat al dat je moet gaan zeuren?
Ik heb ook jaren in een winkel gewerkt en daar geleerd dat niet alles altijd zwart/wit is. Sony gaf ook eerst maar 1 jaar op de PS3 en dat is in de praktijk ook al anders.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik werk bij een winkel en weet hoe Sony werkt
Heb je dit nou al geprobeerdquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ze blijven dus volhouden aan 1 jaar fabrieksgarantie. Het zou 72 euro kosten dan voor een refurbished PSP. Even kijken hoe ik dat anders kan gaan oplossen
Hij zit physiek gewoon vast. Ik kan er dus niet eens rondjes mee draaienquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb je dit nou al geprobeerd
Of anders:
Reset your PSP to default settings, and then go to settings > System settings > System information and start running your analog stick in circles. the reset to default is a possible solution to both problems the circling is just for the Analog stick. For the drive though also try updating the psp and if that still doesn't work you're SOL
Of:
Reset your default settings, go to psp>settings>system settings>system information and rotate your analog stick in circles many times. Also this isnt really proven so we dont know if it will work, it will only work sometimes..for software errors, you may have a hardwere error, in that case contact sony for further assistance.
Je moet Sony niet aanspreken maar de verkopende winkel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ze blijven dus volhouden aan 1 jaar fabrieksgarantie. Het zou 72 euro kosten dan voor een refurbished PSP. Even kijken hoe ik dat anders kan gaan oplossen
Dat ga ik vanmiddag ook doen maar. Heb 'm gekocht bij onze winkel en laat ik nou net bij de klantenservice werkenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je moet Sony niet aanspreken maar de verkopende winkel.
Ik heb de reparatie van mijn TV (Sony) vergoed gekregen van BCC nadat ik een standaardbrief naar ze had gestuurd.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat ga ik vanmiddag ook doen maar. Heb 'm gekocht bij onze winkel en laat ik nou net bij de klantenservice werken![]()
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, het is gewoon karig dat Sony zo moeilijk doet. Wat dat betreft zijn Nintendo en MS vele malen beter. Mijn 360 kon ik online aanmelden en was binnen een week terugquote:
Ja daaaagquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:19 schreef voetballeh het volgende:
[..]
http://dl.qj.net/JoySense(...)/fid/17545/catid/151
Deze gebruik ik.
Of een nieuw joystickje kopen en inbouwen.
Mijn TV repareren ging wel soepel moet ik zeggen. Aanmelden via de website, week later kwam al een monteur langs.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naja, het is gewoon karig dat Sony zo moeilijk doet. Wat dat betreft zijn Nintendo en MS vele malen beter. Mijn 360 kon ik online aanmelden en was binnen een week terug
Ja, dat soort reparaties gaat ook via E-Care toch? Dat is altijd wel prima geregeld.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn TV repareren ging wel soepel moet ik zeggen. Aanmelden via de website, week later kwam al een monteur langs.
Maar goed, M$ moet gezien de aantallen kapotte 360 een complete organisatie opzetten, Sony doet dit "erbij".
Geen idee hoe het heet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat soort reparaties gaat ook via E-Care toch? Dat is altijd wel prima geregeld.
Nee, kapotte analoge stick hehquote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet.
Heb je de demo van Monster Hunter al geprobeerd Gijs?
Dat ik niet aan mijn PSP ga lopen kutten als ik wettelijk gezien nog garantie hebquote:
Ik denk dat je de laatste firmware versie moet hebben!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:16 schreef RetroGamer het volgende:
Mocht je geen garantie meer hebben, gewoon lekker zelf de analoge stick vervangen, is erg makkelijk
Me FFVII werkt trouwens niet op me omgebouwde PSP
Maar dan kan ik geen FFVI en Crono Trigger spelen, ik wacht wel evenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik denk dat je de laatste firmware versie moet hebben!
Maar als je alles origineel hebt kan je toch gewoon FF en CT gamen? Of hou je die netjes en gebruik je ze vanaf een card ofzo?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:34 schreef RetroGamer het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen FFVI en Crono Trigger spelen, ik wacht wel even
(heb trouwens wel alles origineel hoor)
Ja, maar niet op de psp mits gehacked aangezien die nooit op de psp zijn verschenen. Verder game ik ook Flashback & Another world erop. Heb trouwens mijn ff7 geript voor de psp maar geen disc swappen was wel een uitkomstquote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:38 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar als je alles origineel hebt kan je toch gewoon FF en CT gamen? Of hou je die netjes en gebruik je ze vanaf een card ofzo?
Dat zou zo fijn zijn. Alles in een Go! Makkelijk voor op vakantie! Maar het liefst zie ik een optie waarin ik UMD kan converten of rippen op een of andere manier zodat je wel altijd origineel behoud. Men onderschat de waarde van een gekocht retail product, met mooie art en boekje!quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef SToRM81 het volgende:
Zo te zien gaat Sony met een inruilactie komen voor UMD's:
http://www.nu.nl/games/20(...)-voor-umd-discs.html
Dat dus. Maar sowieso heb ik het idee dat ze er tot de introductie van de go nauwelijks over nagedacht hebben wat er met de installbase moet gebeuren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat zou zo fijn zijn. Alles in een Go! Makkelijk voor op vakantie! Maar het liefst zie ik een optie waarin ik UMD kan converten of rippen op een of andere manier zodat je wel altijd origineel behoud. Men onderschat de waarde van een gekocht retail product, met mooie art en boekje!
Ik denk dat ze dat wel zeker wisten, maar hoopten dat het net als de Sint stilletjes voorbij zou varen. Ben blij dat de onvermijdelijke vraag op tafel is gekomen, maar ik zou als ik Sony was dit al gemeld hebben in de presentatie. Had de Go een boost gegeven. Tevens vind ik het bedrag belachelijk. Een 360, Wii, DSquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat dus. Maar sowieso heb ik het idee dat ze er tot de introductie van de go nauwelijks over nagedacht hebben wat er met de installbase moet gebeuren.
Ik mag hopen dat metal gear dezelfde sfeer krijgt als de originele metal gear voor de msx had
Dat is iig een mooi gebaar. Het klinkt ook alsof ze er nog niet helemaal uit waren, anders hadden ze het wel gemeld op de persconferentie.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:53 schreef SToRM81 het volgende:
Zo te zien gaat Sony met een inruilactie komen voor UMD's:
http://www.nu.nl/games/20(...)-voor-umd-discs.html
Ziet er best nice uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:26 schreef Strolie75 het volgende:
Army of Two. Killzone Liberation-achtig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vond Killzone Liberation (tot een frustrerende eindbaas) best leuk om te spelen. Vooral het gezichtspunts schuin van boven speelt erg lekker op de PSP.quote:
quote:Persona, known in Japan as ペルソナ (Perusona ?), is a exclusive remake for the PlayStation Portable of Revelations: Persona which is the first in a series of role-playing games for PlayStation consoles – one of several spin-off series within developer Atlus's Megami Tensei franchise.
The story is set in contemporary times, with high school teenagers serving as the heroes of the game. Armed with weapons and imbued with magical beings known as Personae, they band together to repel demons that are invading their city.
Persona's gameplay will be very similar to the original, Revelations: Persona, with only a few exceptions.
Like the games in the Megami Tensei series, battles in Persona need not always be about fighting. Instead, the player has the option to "Contact" the demons they encounter in an attempt to communicate with them. However, certain enemies (usually bosses and human-type enemies) cannot be contacted no matter how much the player might try. Each playable character has a set of different Contact commands, which will affect the selected demon in one of four ways: Joy, Anger, Fear or Interest. There are occasional questions posed by the demon, and the chosen answer will also have an effect on its mood. By making a demon interested three or four times in a row, they will offer the player their "Spell Card". These Cards can be used in the mystical Velvet Room to summon new Persona.
Battles are also from a third-person view. Each party member is confined to a space on a grid, which dictates the range of their attacks and where they can move during their turn. Ranged weapons can travel over many 'squares' to hit an enemy, while melee attacks are confined to one square. Enemy demons are positioned in front and rear lines on the grid; When the front line is defeated, the rear line advances to take their place.
WAAAAATquote:Op zondag 7 juni 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Remake van Persona. Ik ben momenteel bezig met deel 4 op de PS2, en het is echt een fantastisch spel! Hele originele JRPG.
[..]
Het spel is al in Japan uit en komt waarschijnlijk eind dit jaar naar het Westen.
Ik moest serieus proesten.quote:
Ga je die spelen met het woordenboek op schoot?:? Of spreek je Japans?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
WAAAAAT![]()
![]()
![]()
*zoekt op Ebay naar Jap versie
* gevonden
http://cgi.ebay.com/445U-PSP-Persona-New-Sealed-Asia-Japanese-Bouns-CD_W0QQitemZ290316431618QQcmdZViewItemQQptZVideo_Games?hash=item4398353102&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1205%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
240 euro volgens de huidige wisselkoers.quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gran Turismo
http://v2betav2.gamersyde.com/stream_11576_en.html
Ik hoop dat ze die niet alleen als digitale download aanbieden...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gran Turismo
http://v2betav2.gamersyde.com/stream_11576_en.html
Het begint ergens op te lijken met dat ding!quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Prachtig hoor op de PSP!!
For the record, Assassin's Creed: Bloodlines, as the game is known as, is no port; it is instead an all-new game, bridging the events between the first game and the upcoming sequel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.capcom-unity.c(...)_2_resident_evil_pspquote:Capcom E3 Mystery Title #2: Resident Evil PSP
Blink and you might have missed it, but Jack Tretton, head of PlayStation in the US (and crack hockey player, to boot) dropped the b0mbz0rz on Capcom E3 Mystery Title #2 on stage during the Sony E3 press conference. Whadda we got for you in terms of info? At this point, very little. The game is some ways off, so don't be expecting this one to come home with you when you upgrade to the PSP Go in the fall. I can tell you that Capcom is working very closely with Sony on this title, as it's something that both companies have wanted on the PSP for quite some time. It's not a "remake" of a previous RE game, but an all-new title created specifically for the PSP platform, with the PSP Go in mind. I've managed to sneak a look at a very early game design document for this title and all I am allowed to say is: Wow. Totally different for a Resident Evil game. More in the future, promise!
Ik hoop stiekem op een RE Outbreak-achtige game, maar dan met heel Raccoon City als speelbare wereld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.capcom-unity.c(...)_2_resident_evil_psp
Hype +1000.
KH inderdaad,... alhoewel ik daar minder hyped voor ben. En FFXIIIquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:14 schreef sp3c het volgende:
Kingdom Hearts whatever, Final Fantasy 13 en Gran Turismo!
Hori.. the bestquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Wat is een goed merk screen protector?
Ik had het over verbeteringenquote:Op donderdag 11 juni 2009 04:18 schreef sp3c het volgende:
kleiner scherm, zuinigere batterij en geen UMD
Prachtig!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij maar de witte. Vallen de vette vegen in ieder geval niet zo op.
Zaggquote:
nog nooit gespeelt trouwens, ik zie wel steeds zo'n box liggen me Jak & Daxter en zo'n andere bekende platformeraar ineen en die begint steeds verleidelijker te worden want ik heb niets meer te spelenquote:Sony announces new Jak and Daxter for PSP, PS2
by Jem Alexander { Apr 1st 2009 at 12:24PM }
Don't worry, this isn't an April Fools prank. Sony has just sent us a press release, announcing a new Jak and Daxter game for the PSP and PS2. The game, titled Jak and Daxter: The Lost Frontier, will be out this Fall and will pick up "from where the original Jak and Daxter trilogy left off."
You'll be exploring the titular Lost Frontier as you help Kiera on her "quest to become a Sage and save the world from the threat of darkness." Emphasis is being placed on "sky-high adventure" as you take "flight in one of five different aircrafts" and "blast airborne enemies and battle skypirates with your powerful Gunstaff" -- a new transforming weapon.
The game is being developed by High Impact Games -- the developers of Ratchet and Clank: Size Matters. We're glad to see Daxter's name back up there in the title. Hopefully it more resembles the colorful fantasy world of Jak and Daxter 1 than the depressing GTA-esque Jak 2.
Update: Just in case you're still scared that this is an April Fools joke, here's a quote direct from
http://www.joystiq.com/20(...)ter-for-psp-and-ps2/
quote:Op donderdag 11 juni 2009 12:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nog nooit gespeelt trouwens, ik zie wel steeds zo'n box liggen me Jak & Daxter en zo'n andere bekende platformeraar ineen en die begint steeds verleidelijker te worden want ik heb niets meer te spelen
edit: dat artikel noemt hem al ... Ratchet en Clank zit ook in die box
quote:Persona PSP Packed With Persona Soundtrack
The Atlus Spoils customer appreciation program continues to live up to its name, with the announcement that every launch copy of Shin Megami Tensei: Persona for the PSP comes packed with a two-disc soundtrack.
That's right, two-discs, not just half the soundtrack, like the disc that shipped with Persona 4 for the PlayStation 2. The music is from long-time Megami Tensei composer Shoji Meguro, who collaborated with Hidehito Aoki, Kenichi Tsuchiya and Misaki Okibe on the original game's music.
Of course, between the new localization, new animations, and the inclusion of the Frost Queen quest, which wasn't in the North American version of the original Personal, MegaTen fans were going to buy this anyway, soundtrack or not. Still, it's nice to know that there'll be something extra waiting when they go to pick up the game on September 22nd.
Yep. 22-9 komt hij uit. In Japan is het spel al uit.quote:
koop dan zo'n microSD naar memory stick pro duo adapter... daar kunnen 2 microSD kaartjes in ( veel goedkoper ). Ik heb er 1 met 2x8gb micorSD erin, dus 16quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:50 schreef Strolie75 het volgende:
Je hebt gelijk, en die is wel 20 euro
http://www.dixons.nl/De_o(...)7074400/default.aspx
quote:I can't remember playing anything recently which has given such an immense satisfaction and sense of achievement. Finally honing your technique to the point where you fell a beast which has been routinely spreading you all over the environment (I'm looking at you, Khezu) is a real moment of triumph, and doing it in the company of friends is even better. For the sheer volume of content here alone, Capcom deserves massive recognition. We're talking about MMO levels of time to be happily sunk; it's completely unparalleled on the system, and indeed almost unheard of full-stop.
Fans of the series will be thrilled with the little touches, and there's certainly enough new content to justify a purchase if you've already devoured Freedom 2 and want more. What this is not, however, is a game for everyone. It requires enormous quantities of patience, planning and persistence. If you're up to the challenge, prepare yourself for one of the most rewarding opportunities in gaming.
8/10
http://www.eurogamer.net/(...)freedom-unite-review
quote:New York, NY - June 22, 2009 - Rockstar Games, the world-renowned publishing label of Take-Two Interactive Software, Inc. (NASDAQ: TTWO), is pleased to announce that one of the highest-rated handheld games of all time, Grand Theft Auto: Chinatown Wars, will be making its way to the PSP (PlayStationPortable) handheld entertainment system. Developed by the award-winning studio Rockstar Leeds, in conjunction with series creator Rockstar North, Grand Theft Auto: Chinatown Wars will be available at retail on UMD and digitally from the PlayStationNetwork in North America and Europe this fall.
"We're proud to extend this truly unique handheld Grand Theft Auto experience to PSP and offer a downloadable version of Chinatown Wars for PSPgo," said Sam Houser, Founder of Rockstar Games. "Rockstar Leeds has shown incredible talent in creating games that raise the bar in terms of depth and innovation on portables, and with Chinatown Wars we have a rich, fast-paced, and incredibly addictive entry into the series."
"Rockstar's work with the GTA series has been an enormous part of the success of PlayStation platforms," said Jack Tretton, President and CEO of Sony Computer Entertainment America. "We're excited to welcome the critically acclaimed Chinatown Wars to the outstanding line-up of great games headed to the PSP platform this fall."
Grand Theft Auto: Chinatown Wars follows the story of Huang Lee, a young Triad who travels to Liberty City after the mysterious death of his father. Within the game, players will navigate their way through the streets as they uncover the truth behind an epic tale of crime and corruption within the Triad crime syndicate, delivering the unprecedented amount of depth that has become a true trademark of the franchise. Specifically built for the PSP platform with upscaled widescreen graphics, enhanced lighting and animation; and including all-new story missions; this version of Grand Theft Auto: Chinatown Wars will take full advantage of the power of the PSP system.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=218007
Daar zal die wel verkopenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
GTA: Chinatown Wars komt ook naar de PSP.
[..]
aldus IGNquote:Chinatown Wars will be the third GTA game to grace the PSP, although it will be the first to utilise a top-down view on the open-world series.
Dan koop je toch Liberty City Stories of Vice City Stories?quote:
Die heb ik alquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dan koop je toch Liberty City Stories of Vice City Stories?
Ik vind hem op de DS al kut spulen, dus op de PSP zonder touchscreen wordt het helemaal een drama.quote:ik ben blij dat ze met wat anders als die eeuwige 3D komen. Chinatown Wars op de DS is briljant! Als de PSP versie hetzelfde spel is met een hogere resolutie ben ik al tevreden!
Nooit gespeeldquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Kom op zuurpruim! Die oude 2D GTA games waren toch ook tof!
weet ik ook welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:25 schreef Strolie75 het volgende:
Kom op zuurpruim! Die oude 2D GTA games waren toch ook tof!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef Strolie75 het volgende:
Holy Invasion of Privacy, Badman
http://www.holybadman.com/
Ziet er leuk uit, soort Dungeon Keeper
Haha, dat komt me heel bekend voor. Gewoon blijven proberen. op een gegeven moment lukt het wel(hoop ik) en er zijn ook een paar plekken waar je flink kan afsnijden.quote:Op zondag 28 juni 2009 15:42 schreef lizardtattoo het volgende:
Ik kwam bij Intertoys Ratchet & Clank Size Matters tegen voor een tientje, dus meegenomen. Ik ben nu op de derde planeet, en tot nu toe is het goed te doen. Alleen is er nu zo'n gast die me iets wil geven als ik tegen hem wil racen, en dat is dus iets wat ik echt echt echt niet kan. Bij de 'learner permit' eindig ik al steeds als laatste omdat ik constant tegen muren en pilaren opvlieg. Dus mijn vraag, is het noodzakelijk voor het spel dat ik een race win, of is het alleen een extraatje (weapon upgrade, titanium bolt, armour onderdeel)? In het eerste geval kap ik nu met gamen namelijk, zonde van mijn tijd.
-edit- na een keer of tien proberen was ik eindelijk met veel geluk eerste in de laatste bocht, en ja hoor, neem ik de bocht te ruim. Knal. You have lost the race.
Ach, da's gewoon de stijl. De games van NIS staan niet bekend om hun goede graphics. Maffe humor is meer dan genoeg voor mij, en bedrijven zoals deze support ik graag als de game ook maar enigzins leuk is.quote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
kvind het nogal zielige graphics om eerlijk te zijn, PSP kan veel meer.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een simpel homebrew spelletje.
Ik vind het er wel leuk uit zien, nostalgisch!quote:Op zondag 28 juni 2009 10:48 schreef voetballeh het volgende:
[..]
kvind het nogal zielige graphics om eerlijk te zijn, PSP kan veel meer.
[ afbeelding ]
Lijkt wel een simpel homebrew spelletje.
Dat ziet er nogal varierend uit. Wat is zelf je voorkeur bij een spel?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 08:43 schreef J.Clarkson het volgende:
Dag allen.
Sinds vorige week heb ik ook een PSP. Wat zijn nou echt goede games op het moment?
Ik heb nu zelf:
De 2 gta's
Patapon 2
Resistance
Midnight Club LA
Rock Band Unplugged
Ow shit! *Kijkt in portemonnee* Yup, genoeg!quote:
Hmmmzz, ik houd van racen met wieltjes.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Als je van racen houdt is Wipeout Pure niet te versmaden!
Je weet niet wat je mist. Wipeout Pure (niet pulse) is by far de beste racer op de psp.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 10:58 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hmmmzz, ik houd van racen met wieltjes.
Daxter is ook een top spel, misschien kiddy maar wel heel goed. En GoW idd!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:53 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ow shit! *Kijkt in portemonnee* Yup, genoeg!
Straks GoW halen. Helemaal vergeten!
Ik vind die afwijkende levels ook maar vervelend, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:23 schreef lizardtattoo het volgende:
Pff heb eindelijk dat skyboardvlieglevel gehaald, beetje verder rondzoeken op die planeet, beetje boutjes verzamelen en wapens upgraden,komt er ineens een vlieg- schiet en ontwijklevel met Clank...
goed dat het maar tien euro was, maar dat was dus de eerste en de laatste Ratchet&Clank voor me.
Alle point n clicks speel ik op de PC. Daxter is inderdaad een goede.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 12:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Bedoel je met adventure point & click-spul? Dan heb je pech. Als je action-adventures bedoelt kun je Daxter en Ratchet&Clank op je lijstje schrijven
Ze zijn gestoptquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:41 schreef ZoneKill het volgende:
Weet iemand waar Ready at Dawn Studios de makers van Daxter en God of War nu mee bezig is of welke games ze nog gaan maken?
Zou graag en Daxter 2 en GoW 2 op PSP zien.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:12 schreef koenie95 het volgende:
ik ga mss een psp kopen geen psp go heb hem nu nodig (:
dus ik vroeg me af in vooruitzicht met psp go, hoelang zullen de spellen nog ongeveer op umd discs blijven?
Inderdaad, indien je de ruimte ervoor hebt kun je daar gewoon spellen op zetten, gedownload van het PlayStation Network uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
met een psp3k kan je ook gewoon spellen van je stick spelen hoor..... HEH HEH HEH...
Willen we niet weten,.... ! Dit onderwerp heeft geen promotie nodig en hebben we al vaak genoeg vernomen nu!quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:20 schreef voetballeh het volgende:
[..]
met een psp3k kan je ook gewoon spellen van je stick spelen hoor..... HEH HEH HEH...
Ik zit nog te twijfelen over dat spel.......quote:Op zondag 5 juli 2009 10:51 schreef Mystikvm het volgende:
Ben Monster Hunter aan het spelen. Echt een moeilijk spel. Wel leuk, dat dan weer wel.
Camera is kut, en het spel is niet erg vergeeflijk. Als je een monster gaat hunten dan kan je vette pech hebben dat hij met 6 vriendjes op je af komt stormen. Probeer je het later weer, dan kan hij zomaar alleen in een andere area staan.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen over dat spel.......
Right. Niks voor mij dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Camera is kut, en het spel is niet erg vergeeflijk. Als je een monster gaat hunten dan kan je vette pech hebben dat hij met 6 vriendjes op je af komt stormen. Probeer je het later weer, dan kan hij zomaar alleen in een andere area staan.
Het is wel echt een game die aankomt op skill. Hack and slash werkt gewoon niet. Maar eerst moet je handig met de knopjes om leren gaan, het wordt pas echt leuk als je niet meer door je eigen stommiteiten doodgaat.
Ik zou voor zilver gaan. Een kleur is in het begin leuk maar daar raak je snel op uitgekeken. Wil je toch een kleur dan zou ik voor blauw gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil een PSP kopen maar ik kan geen kleur kiezen... Ik twijfel tussen groen,blauw,geel of zilver
Ik heb ook een Zilvere DS en het fijne is dat die er altijd schoon uitziet,mijn oude psp die zwart is die zag er altijd zo vies uit. Is de blauwe vingerafdruk gevoelig?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:55 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik zou voor zilver gaan. Een kleur is in het begin leuk maar daar raak je snel op uitgekeken. Wil je toch een kleur dan zou ik voor blauw gaan.
1 oktober kloptquote:Op maandag 6 juli 2009 12:07 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Right. Niks voor mij dus.
Wanneer komt GT mobile eigenlijk? Ik las iets van 1 oktober ergens. Klopt dat?
Zilverquote:Op maandag 6 juli 2009 18:50 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil een PSP kopen maar ik kan geen kleur kiezen... Ik twijfel tussen groen,blauw,geel of zilver
Ik zag laatst de zilveren voor 150 of 160 bij e-plazaquote:Op maandag 6 juli 2009 18:58 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik heb ook een Zilvere DS en het fijne is dat die er altijd schoon uitziet,mijn oude psp die zwart is die zag er altijd zo vies uit. Is de blauwe vingerafdruk gevoelig?
Enige nadeel met de zilvere psp is dat het mij 40 euro meer kost. De andere kleuren kosten deze week 149 euro bij de mediamarkt maar de silvere is alleen in combinatie met monster hunter
Bedankt, Maar bij de mediamarkt krijg je ook 1/2 korting op een accesoiry die je er bij koopt dus kan ik er een memory stick van 8gb voor de halve prijs erbij kopenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag laatst de zilveren voor 150 of 160 bij e-plaza.
Ik heb mijn witte laastst voor 139 bij bart smit gehaald. Laatste reeks Slim & Lite.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Bedankt, Maar bij de mediamarkt krijg je ook 1/2 korting op een accesoiry die je er bij koopt dus kan ik er een memory stick van 8gb voor de halve prijs erbij kopen
Niet genoeg voor mij, ik speel metal gear solid (psn versie) en die is al bijna 1 gig.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ik doe het nog steeds met mijn 512 MB kaartje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |