quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:Deze week ook Patapon 2. Ik ben benieuwd, ze schijnen veel van de minpunten uit het eerste deel te hebben aangepakt. Misschien eens downloaden via PSN.
[
afbeelding ]
Ik heb 'm al gekcoht en het is weer zo verslavend als wat

1 ding dat ze hebben aangepakt is de fever balk, 1 misser betekent niet dat je uit fever mode komt. Dat maakt het gemakkelijker, maar op zich had dat van mij niet gemoeten, het had wel zijn charme om in de strijd ook echt fanatiek fever aan te houden. In easy mode heb je in 3 beats al fever. Het herosysteem vind ik wel tof, ook de mogelijkheid om je strijders te upgraden is net weer dat beetje punch om een boss tig keer te spelen.
Deel 1 vind ik zelf moeilijker, maar deel 2 is groter, qua aantal levels en ook de tijdsduur in zo'n level. Items vallen veeeeeel meer, om maar aan te geven, die boom-minigame laat per goede toeteractie 3~5 items vallen. Ook zijn er per minigame moeilijkheidsgraden, zodat je wat beter spul ook daar kan halen, met wat meer "moeite".
Ik heb deel 1 net uitgespeeld en je speelt deel 2 naar naadloos op over. Ik doe nu normal, straks eens hard als ik het uitgespeeld heb, een skijken of ik mijn beatskills kan verbeteren. Fever is geen probleem, maar om in hero mode te blijven.....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa