Final Fantasy crisis corequote:Op woensdag 29 april 2009 16:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zijn nou echt vette games?
Heb al een tijdje een PSP 2000, zo'n zilvere, maar ik gebruik hem amper.
Heb tot nu toe alleen LocoRoco gedaan
Je vergeet de allerbeste: Lumines.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Final Fantasy crisis core
Hot shots golf 2
Fifa 09
Tekken
Resistance Retribution
GTA series
Je vergeet de allerallerbeste: patapon!.quote:
Of in SC2. Dat miste idd wel aan de 360-versie, daar speelde je in 5 minuutjes door de story mode heen.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef Yi-Long het volgende:
Leuk dat Soul Calibur IV komt, maar hopelijk zit er wel een degelijke story-mode in in de PSP-versie, zoals we destijds op de Dreamcast hadden.
Dat is toch hot shots golf?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je vergeet de allerallerbeste: patapon!.
En natuurlijk everybody golf
Ja die zoek ik ook.Waar heb je die gevonden en hoe duurquote:Op woensdag 29 april 2009 17:02 schreef sp3c het volgende:
en Final Fantasy Crisis Core
ik heb net Ace Combat besteld, ik vind dat altijd wel een leuke serie en de PSP versie schijnt wel aardig te zijn maar ik zie hem nooit ergens
soort Crimson Skies ... met migs
Ik heb 'm al gekcoht en het is weer zo verslavend als watquote:Op maandag 4 mei 2009 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
Deze week ook Patapon 2. Ik ben benieuwd, ze schijnen veel van de minpunten uit het eerste deel te hebben aangepakt. Misschien eens downloaden via PSN.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Haal: Crisis Core en Tales of Eternia.quote:
Geen 2e Analoog = Failquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:02 schreef Slappy het volgende:Psp opvolger zonder Umd drive dus ik ga er vanuit dat je alleen games via Internet kan downloaden.
nou ik weet nog niet hoe ze dit gaan doen hoor maar ik wil wel op zijn minst een manier om het over te zetten naar mijn computer en van daaruit naar mijn psp ofwel een manier om het direct van de ene naar de andere psp over te zetten of wat dan ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik juich digitale distributie ten zeerste aan, maar niet als het ten koste gaat van een huidige collectie aan games waar je een vermogen voor neer heb geteld. UMD disc support had op zijn minst netjes geweest.
Echt zwaar een gemiste kansquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Geen 2e Analoog = Fail![]()
Hoe kansloos is dat
Euh, die is hetzelfde als ALLE PS-controllersquote:Op zondag 31 mei 2009 02:06 schreef robbolo het volgende:
Volgens mij krijg je ongelooflijke kramp als je een tijdje met dit ding hebt gespeeld. Wat een idiote lay-out
je hoeft hem toch niet aan te raken om hem leluk te vindenquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
En de meningen zijn er al voordat iemand dat ding heeft aangeraakt hier
Nee, maar wel om te kunnen zeggen dat je er kramp van gaat krijgenquote:Op zondag 31 mei 2009 10:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hoeft hem toch niet aan te raken om hem leluk te vinden
dat denktiequote:Op zondag 31 mei 2009 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te kunnen zeggen dat je er kramp van gaat krijgen
http://psp.ign.com/articles/988/988431p1.htmlquote:Op zondag 31 mei 2009 10:24 schreef Swetsenegger het volgende:
geloof er niks van eigenlijkWat is de brn?
quote:
Waarom zou hij floppen?quote:Op zondag 31 mei 2009 10:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, zo kan je denken maar ik denk dat er rondom de E3 ook genoeg zand rondgestrooid wordt. En kom op zeg, iedereen kan zien dat DIT een enorme flop wordt. Of ze moeten 'm voor 99,- op de markt gooien.
Preciesquote:
Maar bij een normale ps controller kan je je handen er nog om heen doen. En het lijkt erop dat de plaats van de vierpuntdruktoets verplaatst is tov de normale psp. En dan heb ik het nog niet over de analoge stickquote:Op zondag 31 mei 2009 10:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Euh, die is hetzelfde als ALLE PS-controllers
Ik vind het wel een mooi design, maar ik ga 'm niet kopen, mijn S&L is nog prima. Ik ga er overigens wel vanuit dat alle games nog ook gewoon op UMD uit gaan komen. Anders snijdt Sony zich een beetje in de vingers denk ik...
Ik voorzie echt geen problemen. Zo kun je volgens mij prima gamen:quote:Op zondag 31 mei 2009 10:51 schreef robbolo het volgende:
[..]
Precies![]()
[..]
Maar bij een normale ps controller kan je je handen er nog om heen doen. En het lijkt erop dat de plaats van de vierpuntdruktoets verplaatst is tov de normale psp. En dan heb ik het nog niet over de analoge stick
Dat weet ik, vandaar ook het woord mening in mijn post.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat denktie
[..]
http://psp.ign.com/articles/988/988431p1.html
Maar naast het uiterlijk, is er dan wat bekend over nieuwe tech in dat ding? Ik zie tot nu toe geen reden om van mijn FF S&L afstand te doenquote:Op zondag 31 mei 2009 08:48 schreef Pheno het volgende:
En de meningen zijn er al voordat iemand dat ding heeft aangeraakt hier
Ik vind het een mooi ding hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voorzie echt geen problemen. Zo kun je volgens mij prima gamen:
[ afbeelding ]
Dual Shock controllers hebben een vervelendere plaatsing van de analoge stick(s)
Jij bent ook behoorlijk koppig ook hehquote:Op zondag 31 mei 2009 18:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat maakt het lek al helemaaaaaaal ongeloofwaardig
Monster Hunter Freedom Unitequote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik de nieuwe wel ga kopen,... maar er mag ook wel eens wat nieuwe goede software op uitkomen. Echt veel musthaves heeft dat ding niet. God of War vond ik leuk, maar vind Jeanne D'arc nog steeds het beste spel op de PSP. Staat er iets aan de horizon te wachten?
Ohja,... daar las ik laatst iets over,... die lijkt me interessant!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Monster Hunter Freedom Unite
Voor de rest. Geen idee.
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ohja,... daar las ik laatst iets over,... die lijkt me interessant!
[ afbeelding ]
Ja,... zo erg dat die ervoor moeten betalen tochquote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.
In Japan mateloos populair.
Dat wordt bij die nieuwe...Monster Hunter op de Wii.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:08 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... zo erg dat die ervoor moeten betalen tochSoort van maandelijks bedrag las ik ergens.
Er komen nog aardig wat 'goede' PSP spellen uit dit jaar, weet niet meer precies welke maar zag laatst een indrukwekkend lijstje.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:58 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik de nieuwe wel ga kopen,... maar er mag ook wel eens wat nieuwe goede software op uitkomen. Echt veel musthaves heeft dat ding niet. God of War vond ik leuk, maar vind Jeanne D'arc nog steeds het beste spel op de PSP. Staat er iets aan de horizon te wachten?
Echt waar?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat wordt bij die nieuwe...Monster Hunter op de Wii.
En zelfs dat is nog een understatement.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Soort mini-WoW. Co-op monsters slachten.
In Japan mateloos populair.
Nou dat zou een stunt zijn. En ik vrees dat het zelfs een bestseller zou wordenquote:
Ik mis nogal wat knopjesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Welke titel staat hier afgebeeld?
Kan je zelfgemaakte eigen levels er ook in doenquote:Op woensdag 3 juni 2009 01:00 schreef Cyberia18 het volgende:
LBP () voor de PSP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |