We hebben nog ons Aardgas, Madurodam en de Efteling niet te vergeten; verder kunnen we nog altijd onze Rembrandt-collectie verkopen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
...
De staatsschuld is dit jaar in Nederland gegroeid van 220 miljard naar 280 miljard euro, en we hebben niets meer om te verkopen.
Wat we nog hebben dat is 2.500.000 staatswoningen die door de huizenbubble 400 miljard waard is , maar de politiek is druk bezig dat zo snel mogelijk weg te geven aan vrienden
Aardgas is allang verkochtquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:11 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
We hebben nog ons Aardgas, Madurodam en de Efteling niet te vergeten; verder kunnen we nog altijd onze Rembrandt-collectie verkopen.
idd wat een aankoopbeleid ineens weerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:10 schreef pberends het volgende:
PPT rally was zelfs in de laatste 4 minuten, van een min naar +0,54%.
ik hoop dat we nog een touw hebben om ons aan op te hangen.....quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Zelfs de dienstensector, de laatste sector waar we misschien wat mee konden is verplaatst naar India en Afrika
Laten we over de overgesubsidieerde beschermde europese landbouw maar niet spreken
De staatsschuld is dit jaar in Nederland gegroeid van 220 miljard naar 280 miljard euro, en we hebben niets meer om te verkopen.
Wat we nog hebben dat is 2.500.000 staatswoningen die door de huizenbubble 400 miljard waard is , maar de politiek is druk bezig dat zo snel mogelijk weg te geven aan vrienden
Het enige wat we nog hebben is de zeer kostbare verplichting om voor de oudjes te zorgen en een gouden oude dag te bezorgen, gelukkig voor die oudjes dat zij geen premie hoeven te betalen![]()
Daar rust al een tophypotheek op.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik hoop dat we nog een touw hebben om ons aan op te hangen.....
Zelfs ik ben niet zo bearish over Nederland. Ik denk zelfs dat Nederland een van de sterkste economieën ter wereld is. We hebben een torenhoog handelsoverschot (met andere woorden Nederland is zeer competitief en een exportgrootheid), veel aardgas, superlage werkeloosheid en we zijn een agrarische supermacht.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:56 schreef henkway het volgende:
[..]
Zelfs de dienstensector, de laatste sector waar we misschien wat mee konden is verplaatst naar India en Afrika
Laten we over de overgesubsidieerde beschermde europese landbouw maar niet spreken
Het enige wat we nog hebben is de zeer kostbare verplichting om voor de oudjes te zorgen en een gouden oude dag te bezorgen, gelukkig voor die oudjes dat zij geen premie hoeven te betalen![]()
Hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:21 schreef pberends het volgende:
d en we zijn een agrarische supermacht.
quote:a 25 apr 2009, 1
'Nederlandse boer wordt zeldzaam'
WAGENINGEN - Van de drie Nederlandse boeren zijn er over tien jaar nog maar twee over. De helft van het aantal melkveebedrijven is dan verdwenen. En de varkensstapel is flink gekrompen.
http://www.trouw.nl/groen(...)che_grootmacht_.htmlquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:26 schreef henkway het volgende:
[..]
He
alles goed???![]()
Nederlandse agrarische sector leeeft bij subsidie
[..]
nee ik ben uit de praktijk en dat is niet waarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/groen(...)che_grootmacht_.html
Precies die efficiency maakt van Nederland een agrarische grootmacht.
Tussen 1995 en 2003 steeg de bruto toegevoegde waarde van de Nederlandse agrarische sector van 32,3 miljard tot 41,8 miljard euro.
We zijn ruimschoots een netto-exporteur van voedsel.
Bijna ontroerend die naïviteit, van mensen die nooit in hun bestaan een koeievla hebben opgetildquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/groen(...)che_grootmacht_.html
Precies die efficiency maakt van Nederland een agrarische grootmacht.
We zijn ruimschoots een netto-exporteur van voedsel.
Nee hoor, commodities doen het prima in depressies.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:33 schreef henkway het volgende:
[..]
nee ik ben uit de praktijk en dat is niet waar
als de subsidies in 2013 gestopt zijn is ook de laatste boer weg
alleen aardappels is nog rendabel, soms, met mooi weer
stresstest voor banken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:39 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat houden die tests op 7 mei in?
Ik heb het echt niet gevolgd de laatste tijd, excuus
Tja dus creatief boekhouden hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Oftewel: als ING hier goed doorheen komt knalt 'ie door naar de 8 euro.
ING wordt niet getestquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef TeringHenkie het volgende:
Oftewel: als ING hier goed doorheen komt knalt 'ie door naar de 8 euro.
Geweldige quote van Faber:quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:32 schreef pberends het volgende:
Zie jullie mailboxen voor de nieuwe mei-nieuwsbrief van Dr. Marc Faber
quote:As an economically very well educated friend of mine says, “it makes no
difference macro-economically if a mafia boss produces counterfeited
dollar bills in his cellar or the Fed prints money.” (I think it does make a
difference because the mafia boss is very efficient at allocating resources
and eliminating inefficient market participants – hence the monetary
inflation is partially offset by vast productivity improvements in the
system.)
Amateurs.quote:Hartelijk dank voor uw e-mail. U heeft een vraag over intraday grafieken van Sprinters. Voorlopig is het voor ons niet mogelijk deze aan te bieden. We krijgen deze grafieken van een externe leverancier. Achteraf blijkt het niet mogelijk deze op korte termijn geleverd te krijgen.
Met vriendelijke groet,
BinckBank
Als reactie op mijn mailtje of ze ooit intraday/historische optiegrafieken aan gaan bieden. Dat kan dan weer wel.quote:Hartelijk dank voor uw suggestie inzake historische koersen voor opties. Uw suggestie stelt ons in staat onze dienstverlening optimaal op uw wensen af te stemmen. Suggesties worden door ons verzameld en bekeken op haalbaarheid. Vervolgens krijgt elke suggestie een prioriteit en gaan onze productontwikkelaars er mee aan het werk. Op onze website onder 'Mededelingen' en 'Nieuw bij BinckBank' (onder ‘Over BinckBank’) verneemt u welke nieuwe functionaliteiten zijn gerealiseerd op basis van uw bijdrage. Mocht u nog meer ideeën hebben, dan zijn deze van harte welkom!
Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |