Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
haha! Ik heb me nog aardig weten te gedragen volgens mijquote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had ook een "zuipfeest", daardoor toch wat verkeerde smsjes gestuurd waar ik nu door de grond aan het zakken ben![]()
![]()
Drank....![]()
![]()
Hehehequote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha! Ik heb me nog aardig weten te gedragen volgens mij![]()
![]()
Een paar managers waren ook helemaal van de kaart![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kom op, zonder namen te noemen en niet alles te vertellen kan het prima
* ReMcOrE denkt dat je iemand een smsje hebt gestuurd dat je verliefd op haar bent ofzo
vooral dat "volgens mij" doet het hemquote:Op woensdag 29 april 2009 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha! Ik heb me nog aardig weten te gedragen volgens mij![]()
![]()
Een paar managers waren ook helemaal van de kaart![]()
![]()
![]()
dat lees ik als een bevestiging van mijn gedachtequote:
Op hém? Ben je niet goed ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vooral dat "volgens mij" doet het hem
[..]
dat lees ik als een bevestiging van mijn gedachteheb je ook reactie terug gekregen dan?
en echt verliefd op haar/hem, of gewoon met dronken kop dat gesmst?
haha jaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Oldenzaal heeft de Mc van Almelo Woonboulevard overgenomen
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Op hém? Ben je niet goed ofzowaar 1 topicje fok je reputatie kapot kan maken
![]()
Ik heb zo goed mogelijk vanmorgen mijn excuses aan háár aangeboden, en iemand die sjikke is verteld altijd de waarheid uiteindelijk he
Aangezien Woonboulevard ooit van "onze" baas wasquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
haha jaZo gebeurd het ook andersom.
![]()
Aangezien enkele managers dus verwisselt zijn van Oldenzaal naar Woonboulevard en andersom
iddquote:Op woensdag 29 april 2009 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aangezien Woonboulevard ooit van "onze" baas was
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo goed mogelijk vanmorgen mijn excuses aan háár aangeboden, en iemand die sjikke is verteld altijd de waarheid uiteindelijk he
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben vanavond ook in de stad![]()
Verwachting is dat ik al aardig bezopen ben voor ik er arriveer
of juist welquote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Fems het volgende:
Vanavond voor mij geen alcohol!
Heb zo'n idee dat veel medicijnen en alcohol niet goed samen gaat:P
Denk niet dat Ali moet werken vanavond. Die heeft vast geregeld dat ie vrij heeft.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
en dan naar de Mac Ali uitlachen ...en veel eten bestellen sterf van de hongerrrrr
Zou ik als ik jou was niet doen nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:09 schreef Fems het volgende:
Vanavond voor mij geen alcohol!
Heb zo'n idee dat veel medicijnen en alcohol niet goed samen gaat:P
doe dan maar nietquote:
achjah, ook wel eens gezelligquote:Op woensdag 29 april 2009 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zou ik als ik jou was niet doen nee.
Je hebt een flinke dosis, als je dat met alcohol gaat mengen kunnen we je opzoeken in het ziekenhuis.
Willen we niet hebben natuurlijk
Ik geef verder geen informatie meer, jullie weten al meer dan genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 12:08 schreef rulerofdeath het volgende:
maar Chr1st1aan, om wie gaat het dan? een FOK!kster?
Tja, ik vind uitgaan gewoon geen ene flikker aan.quote:
"t gaat om de gezelligheid die je hebt met je vriendenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:41 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Tja, ik vind uitgaan gewoon geen ene flikker aan.
heb je wel gevraagd aan je ouders als je er wel mag blijven slapenquote:Op woensdag 29 april 2009 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom zo saai Bart?
Mijn dagindeling:
Scriptie afwerken & 3 maal uitprinten, aankleden, eten, hond uitlaten, shoppennnnnnnnnn, naar huis geshopte zooi op mn bed gooien, spullen pakken voor vanavond, naar mn chickies, daar eten, inzuipen, naar de stad, en na een geweldige nacht slapen bij mn lief
Van mijn ouders mag het wel.. die van haar deden moeilijkquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
heb je wel gevraagd aan je ouders als je er wel mag blijven slapen![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mijn ouders mag het wel.. die van haar deden moeilijk
quote:
maar ben je nou echt verliefd op haar dan? of was dat gewoon een smsje uit dronkenschap?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
![]()
daarom hadden ze bij ons op school een sjabloon. donders makkelijkquote:Op woensdag 29 april 2009 13:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niets van Office 2007. Heb ik mijn scriptie af. Mn mentor liet zien dat je dan heel eenvoudig een inhoudsopgave kon maken. Maar nou kan ik nergens dat knopje weervinden waar je een inhoudsopgave mee kan maken -_-'
dat is wel makkelijk(er) te vinden.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu alleen nog paginanummers. Zou ook heel handig zijn natuurlijk
Nou nee, blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel makkelijk(er) te vinden.
om met die computer nog even de lay-out te verneuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet m toch via de oude computer uitprinten, daar zit de oude Word nog op, ga via daar de paginanummers er wel inzetten
office 2003 vind ik ook de fijnste.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Office 2003 olé
Nou eindelijk maar eens op pad , gaat nog een zwaar uurtje worden bij F4F merk ik nu haha.
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om met die computer nog even de lay-out te verneuken?
het gaat om de office versiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.
waarvan?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Half verwerkt bier in combinatie met brakheid en fysieke arbeid ..
Zo maar eens even een uurtje of 3 slapen
Ja lach maar, maar ik doe 't toch wel weer allemaal heej heej heej!quote:
tjah, ie hebt 't ook zelf doanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik doe 't toch wel weer allemaal heej heej heej!
Ik ga maffen, fit voor vanavond olé
hoezo?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef Fems het volgende:
Bah, soms is alleen thuis zijn ook niet leuk!
Ik mis mn moeder nu even. Ik ben onwijs chagrijnig, alles zit tegen en ik heb niemand om op af te reageren!quote:
reageer je je altijd op je moeder af?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik mis mn moeder nu even. Ik ben onwijs chagrijnig, alles zit tegen en ik heb niemand om op af te reageren!![]()
Maar mijn bui is opzich wel weer over
Ja, maar ook van knuffelen enzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
reageer je je altijd op je moeder af?
ik wil wel een keer langskomenquote:
Dat vind ik lief!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een keer langskomen
ik ben soms wel liefquote:Op woensdag 29 april 2009 16:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat vind ik lief!![]()
Ik ging mama ook al bellen!
(wat een moederskndje ben ik ook)
Dat klopt!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben soms wel lief
achjah, niet iedereen is hetzelfdede een zondert zich af terwijl de ander zich naar mensen toetrekt
tjah, dat heb ik ook wel eensquote:Op woensdag 29 april 2009 16:23 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klopt!
En ik ben iemand die, wanneer ik iets in mijn hoofd heb, wil dat het zo gaat.
En nu loopt het allemaal anders, dus dat is jammer
Jaa, dat is ook weer waar...quote:Op woensdag 29 april 2009 16:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dat heb ik ook wel eens
en als het anders loopt dan moet je je maar aanpassen
hmm, das wel jammer. bij wie heb je rijles dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook weer waar...![]()
ook met rijles. Die man die mailt maar niet wanneer ik theorie mag doen. En ik wil wel een keer mijn rijbewijs in mn zak hebben.
Achjaa
morssinkquote:Op woensdag 29 april 2009 16:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel jammer. bij wie heb je rijles dan?
9 tot 5 mentaliteit, of niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:34 schreef ReMcOrE het volgende:
kom op, nog maar 30 minuten Remco, je kunt het!![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En yeahhhhhhhhhhhh! Ik mag aanstaande maandag op sollicitatiegesprek komen bij de lokale bieb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juich niet te hard...quote:Op woensdag 29 april 2009 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En yeahhhhhhhhhhhh! Ik mag aanstaande maandag op sollicitatiegesprek komen bij de lokale bieb![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naar welke band gaat u?quote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Samzz het volgende:
Zooooooo, begin de dag goed met een flinke ruzie in de vriendengroep, hoppa!
Morgen lekker naar de band
quote:
niet boos wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Fems het volgende:
[..]
morssink
Achja, ik moet maar zien, en anders ga ik boos worden!
Hoe was het met de vriendin gister?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bah kut mc donalds. Kmoest een toets maken om me loonsverhoging van een euro te houden. heb ik een halve fout te veel. En dan nog focking moeilijk doen
Donder maar maar op dan, dan geen hogere functie![]()
Sowieso, hogere functies in het algemeen.quote:
Niet gaan grappig doen. als je niet weet waarover je praatquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Mdrop het volgende:
Mag je dan doen?, ook tafels schoon maken ipv enkel de vloer?
en wat zijn dan die manager taken?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gaan grappig doen. als je niet weet waarover je praat
Ik mag nu het management ondersteunen. En enkele manager taken uitvoeren.
En het gaat om 1 euro PER uur![]()
Stukje voorraad beheer, onderhoud, afhandeling klachten van gasten etc...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat zijn dan die manager taken?
Nee dat mag je dus niet, want je hebt gefaald, met een halve fout teveel.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist, maar hoe kun je een halve fout behalen dan?, open vragen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, maar hoe kun je een halve fout behalen dan?, open vragen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Rikketik het volgende:
Tof zeg, bellen met een Spaans hotel. Ik probeer met mijn steenkolen Engels duidelijk te maken hoe ik heet en dat ik met kamer 123 verbonden wil worden, tettert zo'n blije Spanjaard door de telefoon: 'AH, ROOM UNO DOS TRES, SENORITA JANSSEN? SI, SI!![]()
![]()
'
Pling, doorverbonden.
En ik heb mijn Barca - Chelsea sjaaltje.Ze hadden ze al weg willen flikkeren in de fanshop blijkbaar, maar ze hadden nog een aantal onder de toonbank liggen.
quote:Op donderdag 30 april 2009 09:23 schreef Bob-B het volgende:
In Almelo was het eh...kutgelukkig kon ik er zelf nog een vette avond van maken
Gemarteld worden volgens oude methoden en dan stro in zijn cel leggen dat hij zelfmoord probeert te plegen door stro te vreten (heel pijnlijk en niet altijd effectief).quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomd jammer als hij inderdaad hersendood is. Die schoft moet boeten!
Nee dat gaat maar 1x goed en is te snel voorbij.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Of alle slachtoffers met een auto op hem in laten rijden.
En als jij nou ziek wordt he, hij staat op je naam zie ik, wat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:03 schreef Mdrop het volgende:
Goeden morgen, kaarten zijn binnen
[ afbeelding ]
Na ruim 2 uur in de rij.
Heet je echt drop van de achternaam?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:03 schreef Mdrop het volgende:
Goeden morgen, kaarten zijn binnen
[ afbeelding ]
Na ruim 2 uur in de rij.
Is de naam van de seizoenkaarthouder, en daar doen ze ook nooit moeilijk over als een kameraad of weet ik wat gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En als jij nou ziek wordt he, hij staat op je naam zie ik, wat dan?
Nee, sinds vorig jaar vul ik dat gewoon overal inquote:
Hm, dus je houdt van drop?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is de naam van de seizoenkaarthouder, en daar doen ze ook nooit moeilijk over als een kameraad of weet ik wat gaat.
[..]
Nee, sinds vorig jaar vul ik dat gewoon voer al in.
Lust het niet eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, dus je houdt van drop?
Als je ziek wordt, dan wil ik wel voor je gaan hoor! Dan doe ik je wel via de telefoon verslag hoe de wedstrijd is! D:
Helaas helaas helaas!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lust het niet eens, maar je achternaam kies je niet
.
Al loop ik met 40 graden koorts of die griep ik ben van de partij!
Neh, hij is dood. Afgelopen nacht overleden. Jammer, jammer.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stomme mongool daar in Apeldoorn.
Istie hersendood ja?
Dacht dat ie geopereerd was en aan de beterende hand was?
Haha, druk geshopt dus vandaag?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Rikketik het volgende:
Over iets heel anders: ik heb eindelijk nieuwe kleren!Twee polo's en een overhemd, het werd tijd. Volgende week op zoek naar een broek en ik ben klaar voor de zomer.
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, druk geshopt dus vandaag?!
Ik hoorde van mijn moeder dat zweden een goede stad was om te winkelen, veel broeken die lang genoeg voor mij zijn voor normale prijzen! (H)
Wat voor broek wil je trouwens? Een mooie linnenbroek met teenslippers eronder?
Nou ja, druk... Winkel binnen gewandeld, wat dingen meegegrist, aangepast en en afgerekend. Al met al een kwartiertje, half uurtje binnen geweest of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, druk geshopt dus vandaag?!
Ik hoorde van mijn moeder dat zweden een goede stad was om te winkelen, veel broeken die lang genoeg voor mij zijn voor normale prijzen! (H)
Wat voor broek wil je trouwens? Een mooie linnenbroek met teenslippers eronder?
Ja echt hè. Van de tien polo's die ik had gezien, was er één regular of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Polo's zijn chill joh, alleen tegenwoordig is het bijna alleen maar slim fit
Als ik nou een goddelijk lichaam had ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja echt hè. Van de tien polo's die ik had gezien, was er één regular of zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Rikketik het volgende:
T-Shirts.Met bandnamen erop.
Zwarte kleding in de zomer.
Wat noem jij kleurig? Grijs?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]ik heb ook kleding zonder bedrukking, én kleurig!
Wat is er mis met T-shirts en bandnamen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Rikketik het volgende:
T-Shirts.Met bandnamen erop.
Zwarte kleding in de zomer.
Quichequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef Fems het volgende:
wat zal ik gaan eten vanavond?
Wat is lekker en handig voor 1 persoon?
Heb ik eergister al gegeten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Rikketik het volgende:
Patat!
Ik leef de hele week al op fastfood.
Niets, ik wilde Drizzie alleen even sarren.quote:
Maakt niet uit toch? Ik heb dinsdag pizza gehad, gisteren en morgen weer.quote:
Mijne ook niet hoor... Alleen shirts van bands aan als je daadwerkelijk naar de band gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niets, ik wilde Drizzie alleen even sarren.![]()
Al is het niet mijn stijl.
Ik denk inderdaad dat ik voor een maaltijdsalade ofzo ga.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quiche
Of een lichte salade met gebakken aardappeltjes en een stuk vlees of zo.
Nope, de enige zwarte die ze hadden waren van die standaard Metallica shirtjes, met die schedel en die vage sterren. Doe mij deze dan maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Rikketik het volgende:
Geen zwart?
In dezelfde categorie als Depenisvanjezusquote:
Ik trapte er inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In dezelfde categorie als Depenisvanjezus
Veel plezier popquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
Ik moet nu van mezelf:
De vaatwasser uitpakken
De was draaien
Mee dansen op de muziek
Mijn kleren opruimen boven
De bedden waar vriendinnetjes hebben geslapen opruimen
Eten koken
Doe ik niet hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
O en dan negeer je mij maar voor het gemak
moet ik langskomenquote:
vind dit toch leukerquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef Bob-B het volgende:
Om wat leven in de brouwerij te brengen:
[..]
ik vergeef je
hardstikkequote:
http://www.zomerfeesten-hoeve.nl/quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat is die Hoeve nou eigenlijk?
Nee MarijeH
Aah is dat in haaksbergen ja.quote:
haaksbergen?quote:
de hoeve = Sint Isidorushoevequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Of ben ik nou zo slecht met google ......
christiaan mij of ik jou?quote:
Oldskool!!!quote:
klopt, er knapte wel iets van binnenquote:
mooi dichtbij inderdaadquote:Mij niet hoor, alhoewel ik ook dicht bij de hoeve woon!
klopt, ik heb weer eens een gekke youtube avondquote:
En ik mn Grolschquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, ik heb weer eens een gekke youtube avond
ik denk trouwens dat ik de fles jägermeister maar eens uit de diepvries pak
uit de diepvries?quote:
Joa, ff snel koelen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
uit de diepvries?
ow, trouwens gister met m'n kameraad red alert 2 gespeeld. En in 4:01 een easy enemy uitgespeeld.
en een heavy in 5:35 (volgens mij, was ergens in de 5 min)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, er knapte wel iets van binnen
[..]
mooi dichtbij inderdaaddas op zich maar 'n klein stukkie
niet op tijd in de koelkast gezet jaquote:
naja, ik vergeef het je voor deze keer.quote:
Tjah, ken het gewoon nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
naja, ik vergeef het je voor deze keer.
maar hoezo ken je de hoeve niet?
woon dan ook nog aan de hoeve kant!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt, er knapte wel iets van binnen
[..]
mooi dichtbij inderdaaddas op zich maar 'n klein stukkie
Dat was een beste kwal inderdaad.quote:
ie bunt zo'n stadsen zeker?quote:
kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:16 schreef Fems het volgende:
[..]
woon dan ook nog aan de hoeve kant!![]()
Ehm, tot morgen mensen!
Wouterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
klopt
ik weet wel in welke straat je woont
Uiteraard. Morgen weer wedstrijd ballen. Den Hamquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mag niet klagen.![]()
In Vroomshoop ook alles goed?
ik vroeg me wel eens af woar aj wasquote:
Dat vind ik tof. Ik was overal en nergensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik vroeg me wel eens af woar aj was
dat had ik heel stiekum onderhand in je fobo gezienquote:
nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
zo'n idee hak al wel, maar geen zin om je een PM of weet ik het wat te sturenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat vind ik tof. Ik was overal en nergensMaar vooral in VBL
Als ik hier nog mag komen na zo'n plaatje. Ik heb gewoon zwarte humorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo'n idee hak al wel, maar geen zin om je een PM of weet ik het wat te sturenik ben af en toe wel eens lui. nu wel vaker hier komen he
gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:38 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik hier nog mag komen na zo'n plaatje. Ik heb gewoon zwarte humor. Zie ook je PM
Dit is een milde vormquote:
die waren niet goed geïntegreerdquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:40 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dit is een milde vorm. Ken je die grap over die piloten van Turkish Airlines? Ze snapten het niet helemaal: Ik land, jij landt, weiland.
Kijk Peter, geen sex voor jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Kijk Peter, geen sex voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turn the world into your dance floor.
Iemand die redelijk normaal isquote:
Nou vertel eens, wat zijn je hobby's, wat zijn je wensen?quote:
Dagquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand die redelijk normaal is
Welkom
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Iemand die redelijk normaal is
Welkom
Noh kerel zich gelijk aangevallen gevoelenquote:
jow Markoquote:
jah, tuurlk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Noh kerel zich gelijk aangevallen gevoelen
ja ook goed. ben al vanaf 1800 uur terug van het werkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Joa lekker, net terug van werk. 7 uurtjes dr op zitten.
En daar in de Hoeve?
Ok okquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jah, tuurlk.
anders wordt d'r toch niks geluld
er moet niksquote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik post in 2 weken tijd meer in de ToF dan in zowat een half jaar normaal Fok :|
joah, dat kun je hier aardig reddenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik post in 2 weken tijd meer in de ToF dan in zowat een half jaar normaal Fok :|
weet ik, dank jequote:
Oooh..dank u dank uquote:
Aah beter beter, mooi beetje geld verdienen dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja ook goed. ben al vanaf 1800 uur terug van het werk
mooi beetje straten bij de baas thuis
ik weet het niet, even afwachtenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oooh..dank u dank u![]()
Vind die norich wel een leuke meid
joah, dat wil wel aardig lukken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Aah beter beter, mooi beetje geld verdienen dus.
Jij bent een player, ze is zo van jouw als je je best doet!quote:
je kent me tochquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij bent een player, ze is zo van jouw als je je best doet!
....godverdomme CONCURRENTIE!!!quote:
Nijverdal in je Username en Almelo in je UIquote:
Há lees je dat Nijverdal? To-taal géén concurrentie háquote:
Beter, lijkt me ook wel watquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat wil wel aardig lukken.
en ik heb het ook hard nodigwil nog een motor kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |