quote:Op donderdag 30 april 2009 09:23 schreef Bob-B het volgende:
In Almelo was het eh...kutgelukkig kon ik er zelf nog een vette avond van maken
Gemarteld worden volgens oude methoden en dan stro in zijn cel leggen dat hij zelfmoord probeert te plegen door stro te vreten (heel pijnlijk en niet altijd effectief).quote:Op donderdag 30 april 2009 21:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdomd jammer als hij inderdaad hersendood is. Die schoft moet boeten!
Nee dat gaat maar 1x goed en is te snel voorbij.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Of alle slachtoffers met een auto op hem in laten rijden.
En als jij nou ziek wordt he, hij staat op je naam zie ik, wat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:03 schreef Mdrop het volgende:
Goeden morgen, kaarten zijn binnen
[ afbeelding ]
Na ruim 2 uur in de rij.
Heet je echt drop van de achternaam?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:03 schreef Mdrop het volgende:
Goeden morgen, kaarten zijn binnen
[ afbeelding ]
Na ruim 2 uur in de rij.
Is de naam van de seizoenkaarthouder, en daar doen ze ook nooit moeilijk over als een kameraad of weet ik wat gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:04 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En als jij nou ziek wordt he, hij staat op je naam zie ik, wat dan?
Nee, sinds vorig jaar vul ik dat gewoon overal inquote:
Hm, dus je houdt van drop?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:36 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Is de naam van de seizoenkaarthouder, en daar doen ze ook nooit moeilijk over als een kameraad of weet ik wat gaat.
[..]
Nee, sinds vorig jaar vul ik dat gewoon voer al in.
Lust het niet eensquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Fems het volgende:
[..]
Hm, dus je houdt van drop?
Als je ziek wordt, dan wil ik wel voor je gaan hoor! Dan doe ik je wel via de telefoon verslag hoe de wedstrijd is! D:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |