om met die computer nog even de lay-out te verneuken?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet m toch via de oude computer uitprinten, daar zit de oude Word nog op, ga via daar de paginanummers er wel inzetten
office 2003 vind ik ook de fijnste.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
Office 2003 olé
Nou eindelijk maar eens op pad , gaat nog een zwaar uurtje worden bij F4F merk ik nu haha.
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
om met die computer nog even de lay-out te verneuken?
het gaat om de office versiequote:Op woensdag 29 april 2009 13:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik móet paginanummers hebben. Dus als mijn eigen word dat niet wil, dan moet dat maar met deze.
waarvan?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
Half verwerkt bier in combinatie met brakheid en fysieke arbeid ..
Zo maar eens even een uurtje of 3 slapen
Ja lach maar, maar ik doe 't toch wel weer allemaal heej heej heej!quote:
tjah, ie hebt 't ook zelf doanquote:Op woensdag 29 april 2009 15:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja lach maar, maar ik doe 't toch wel weer allemaal heej heej heej!
Ik ga maffen, fit voor vanavond olé
hoezo?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:48 schreef Fems het volgende:
Bah, soms is alleen thuis zijn ook niet leuk!
Ik mis mn moeder nu even. Ik ben onwijs chagrijnig, alles zit tegen en ik heb niemand om op af te reageren!quote:
reageer je je altijd op je moeder af?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik mis mn moeder nu even. Ik ben onwijs chagrijnig, alles zit tegen en ik heb niemand om op af te reageren!![]()
Maar mijn bui is opzich wel weer over
Ja, maar ook van knuffelen enzo!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
reageer je je altijd op je moeder af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |