niet boos wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Fems het volgende:
[..]
morssink
Achja, ik moet maar zien, en anders ga ik boos worden!
Hoe was het met de vriendin gister?
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
bah kut mc donalds. Kmoest een toets maken om me loonsverhoging van een euro te houden. heb ik een halve fout te veel. En dan nog focking moeilijk doen
Donder maar maar op dan, dan geen hogere functie![]()
Sowieso, hogere functies in het algemeen.quote:
Niet gaan grappig doen. als je niet weet waarover je praatquote:Op woensdag 29 april 2009 20:17 schreef Mdrop het volgende:
Mag je dan doen?, ook tafels schoon maken ipv enkel de vloer?
en wat zijn dan die manager taken?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet gaan grappig doen. als je niet weet waarover je praat
Ik mag nu het management ondersteunen. En enkele manager taken uitvoeren.
En het gaat om 1 euro PER uur![]()
Stukje voorraad beheer, onderhoud, afhandeling klachten van gasten etc...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat zijn dan die manager taken?
Nee dat mag je dus niet, want je hebt gefaald, met een halve fout teveel.quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Juist, maar hoe kun je een halve fout behalen dan?, open vragen?quote:Op woensdag 29 april 2009 20:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jupquote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, maar hoe kun je een halve fout behalen dan?, open vragen?
quote:Op woensdag 29 april 2009 22:37 schreef Rikketik het volgende:
Tof zeg, bellen met een Spaans hotel. Ik probeer met mijn steenkolen Engels duidelijk te maken hoe ik heet en dat ik met kamer 123 verbonden wil worden, tettert zo'n blije Spanjaard door de telefoon: 'AH, ROOM UNO DOS TRES, SENORITA JANSSEN? SI, SI!![]()
![]()
'
Pling, doorverbonden.
En ik heb mijn Barca - Chelsea sjaaltje.Ze hadden ze al weg willen flikkeren in de fanshop blijkbaar, maar ze hadden nog een aantal onder de toonbank liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |