Helaas helaas helaas!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:39 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Lust het niet eens, maar je achternaam kies je niet
.
Al loop ik met 40 graden koorts of die griep ik ben van de partij!
Neh, hij is dood. Afgelopen nacht overleden. Jammer, jammer.quote:Op donderdag 30 april 2009 23:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Stomme mongool daar in Apeldoorn.
Istie hersendood ja?
Dacht dat ie geopereerd was en aan de beterende hand was?
Haha, druk geshopt dus vandaag?!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:38 schreef Rikketik het volgende:
Over iets heel anders: ik heb eindelijk nieuwe kleren!Twee polo's en een overhemd, het werd tijd. Volgende week op zoek naar een broek en ik ben klaar voor de zomer.
?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, druk geshopt dus vandaag?!
Ik hoorde van mijn moeder dat zweden een goede stad was om te winkelen, veel broeken die lang genoeg voor mij zijn voor normale prijzen! (H)
Wat voor broek wil je trouwens? Een mooie linnenbroek met teenslippers eronder?
Nou ja, druk... Winkel binnen gewandeld, wat dingen meegegrist, aangepast en en afgerekend. Al met al een kwartiertje, half uurtje binnen geweest of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:42 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, druk geshopt dus vandaag?!
Ik hoorde van mijn moeder dat zweden een goede stad was om te winkelen, veel broeken die lang genoeg voor mij zijn voor normale prijzen! (H)
Wat voor broek wil je trouwens? Een mooie linnenbroek met teenslippers eronder?
Ja echt hč. Van de tien polo's die ik had gezien, was er één regular of zo.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
Polo's zijn chill joh, alleen tegenwoordig is het bijna alleen maar slim fit
Als ik nou een goddelijk lichaam had ...quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja echt hč. Van de tien polo's die ik had gezien, was er één regular of zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Rikketik het volgende:
T-Shirts.Met bandnamen erop.
Zwarte kleding in de zomer.
Wat noem jij kleurig? Grijs?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]ik heb ook kleding zonder bedrukking, én kleurig!
Wat is er mis met T-shirts en bandnamen?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:16 schreef Rikketik het volgende:
T-Shirts.Met bandnamen erop.
Zwarte kleding in de zomer.
Quichequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:34 schreef Fems het volgende:
wat zal ik gaan eten vanavond?
Wat is lekker en handig voor 1 persoon?
Heb ik eergister al gegeten!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Rikketik het volgende:
Patat!
Ik leef de hele week al op fastfood.
Niets, ik wilde Drizzie alleen even sarren.quote:
Maakt niet uit toch? Ik heb dinsdag pizza gehad, gisteren en morgen weer.quote:
Mijne ook niet hoor... Alleen shirts van bands aan als je daadwerkelijk naar de band gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Niets, ik wilde Drizzie alleen even sarren.![]()
Al is het niet mijn stijl.
Ik denk inderdaad dat ik voor een maaltijdsalade ofzo ga.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Quiche
Of een lichte salade met gebakken aardappeltjes en een stuk vlees of zo.
Nope, de enige zwarte die ze hadden waren van die standaard Metallica shirtjes, met die schedel en die vage sterren. Doe mij deze dan maarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:19 schreef Rikketik het volgende:
Geen zwart?
In dezelfde categorie als Depenisvanjezusquote:
Ik trapte er inquote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In dezelfde categorie als Depenisvanjezus
Veel plezier popquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:08 schreef Fems het volgende:
Ik moet nu van mezelf:
De vaatwasser uitpakken
De was draaien
Mee dansen op de muziek
Mijn kleren opruimen boven
De bedden waar vriendinnetjes hebben geslapen opruimen
Eten koken
Doe ik niet hoor!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]