quote:Op donderdag 30 april 2009 17:02 schreef borisz het volgende:
Gelukkig is er vanavond nog iets uit de categorie belangrijkste bijzaak van het leven.
Lekker 'nutteloos' voetbal kijken vind ik eigenlijk wel prettig vanavond. Om de gedachten even op iets anders te hebben.
HSVquote:Tim Wiese
Clemens Fritz
Per Mertesacker
Naldo (Bra)
Sebastian Bönisch
Alexandros Tziolis (Gri)
Torsten Frings (C)
Diego (Bra)
Mesut Özil
Claudio Pizarro (Per)
Hugo Almeida (Por)
quote:Frank Rost
Guy Demel (Ivo)
Michael Gravgaard (Den)
Joris Mathijsen (Ned)
Dennis Aogo
Jonathan Pitroipa (Bur)
David Jarolim (C) (Tsj)
Alex Silva (Bra)
Piotr Trochowski
Paolo Guerrero (Per)
Ivica Olic (Kro)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Diego misselijke ventjequote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 20:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sja ... geld maakt niet geullig hè? Door de financiële belangen zie je in de paddo-competitie veel anti-voetbal. In deUEFA-cup wordt meer puur voetbal gespeeld.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Eigenlijk wel triest dat de UEFA Cup wedstrijden meestal leuker zijn dan de wedstrijden in de CL
CL = schakenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:01 schreef _Mike_ het volgende:
Eigenlijk wel triest dat de UEFA Cup wedstrijden meestal leuker zijn dan de wedstrijden in de CL
daarom wordt het ook tijd voor Evert om er mee te stoppenquote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinds wanneer heeft Diego een Nederlands verleden?
Een van de vele ex-Nederlanders. Hoor Evert daar net iets over zeggen. Behoorlijke lijst ex-Nederlanders bij Werder Bremen.quote:
Klopt Petri Pasanen en Peter Niemeyer zitten ook bij Werder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Een van de vele ex-Nederlanders. Hoor Evert daar net iets over zeggen. Behoorlijke lijst ex-Nederlanders bij Werder Bremen.
Ja, dat was wél buitenspel!
Weet je ook hoeveel Duitse internationals? En internationals van andere landen?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Klopt Petri Pasanen en Peter Niemeyer zitten ook bij Werder.
Frings is er al 1 maar hoeveel het er precies zijn weet ik zo 1,2,3 niet.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Weet je ook hoeveel Duitse internationals? En internationals van andere landen?
Oei ... Pizzaboy met een kans.
Mertersacker is toch ook een international?quote:Op donderdag 30 april 2009 21:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Frings is er al 1 maar hoeveel het er precies zijn weet ik zo 1,2,3 niet.
Hugo Almeida zat bij de selectie van Portugal afgelopen EK.
Sebastian Prödl > Oostenrijk
Die Kroaten voorin sowieso.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Mertersacker is toch ook een international?
Bij HSV hebben ze Joris. Nog meer internationals daar?
Okay, dat zegt dan wel iets in mijn beleving.quote:
vuurquote:
Maar of die veel speelt weet ik niet , Rosenberg bij Zweden idem dito.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:38 schreef Barca het volgende:
[..]
Mertersacker is toch ook een international?
Bij HSV hebben ze Joris. Nog meer internationals daar?
Mertersacker speeltvanavond in ieder geval wel voor Werder.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Maar of die veel speelt weet ik niet , Rosenberg bij Zweden idem dito.
Bij HSV hebben ze Rost al speelt die ook niet veel voor Duitsland dan is het weer Wiese ( Werder ) en dan is het weer die. en die afrikanen zullen ook wel wat interlands spelen anders check ff wikipedia
Ik zat hier nog even over na te denken, maar hij heeft toch onder Adriaanse getraind bij Porto? Misschien dat Evert dat bedoelde.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Sinds wanneer heeft Diego een Nederlands verleden?
Dacht al dat zijn mokkeltje iets met Nederland heeft.quote:Op donderdag 30 april 2009 21:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zat hier nog even over na te denken, maar hij heeft toch onder Adriaanse getraind bij Porto? Misschien dat Evert dat bedoelde.
Dan zou AZ het goed gaan doen in de CL met Schaars etc etcquote:Op donderdag 30 april 2009 21:53 schreef Barca het volgende:
Die anaalcliticus zei net dat hij het maar niks vindt deze wedstrijd. Hm ... vindt het redelijk onderhoudend.
[..]
Mertersacker speeltvanavond in ieder geval wel voor Werder.
In mijn ogen moeten we meer moeite doen om internationals te behouden voor onze Mickey mouse competitie. Ajax met Stekelenburg, Van der Wiel, Heitinga, De Jong, Sneijder, Van der Vaart, Huntelaar en Babel ... dan zouden we in het UEFA-bekertoernooi toch moeten kunnen meestrijden om de hoofdprijs?
Vergat ik nog Seedorf.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:00 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zou AZ het goed gaan doen in de CL met Schaars etc etc![]()
Maar of het echt veel zou helpen ? kijk naar Ajax het moet wel een team zijn.
Zo hoort het!quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond die Mathijsen. Medespelers zo kleineren.
Nee eventueel een 2e gele kaart voor Alex Silva voor tijdrekken bij een wissel, da's slim.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:17 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond die Mathijsen. Medespelers zo kleineren.
Beetje van die gespeelde stoerheid, net als Van Bommel.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:18 schreef Barca het volgende:
[..]
Zo hoort het!
Net balverlies Joris, maar dit was een goede tackle! Mathijsen is een baas!
Joris lijkt me wat dat betreft wel puur. Hij had gelijk. Ten eerste vanwege een mogelijke kaart, ten tweede omdat HSV een verse kracht nodig had.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:21 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Beetje van die gespeelde stoerheid, net als Van Bommel.
Dat vroeg ik mij ook al afquote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Dos37 het volgende:
Waarom kan die Webb in Europa wel fatsoenlijk fluiten
Nou, ik meende dat hij bij Barcelona - Bayern ook al een paar rare beslissingen maakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Dos37 het volgende:
Waarom kan die Webb in Europa wel fatsoenlijk fluiten
Hij staat er nog onder contract jaquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik hoop op HSV
Dat is niet zo heel raar imo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Leo Driessen - de commentator die becommentarieert wat iedereen al ziet.
Nevermind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Tip: het is ook op Sporza/Canvas. Veel relaxter commentaar
Dan hoeven ze niks te zeggen, je ziet toch alles al?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
"de bal gaat over de lijn"
Dat zie ik al, dat hoef ik niet te weten.
Dat hoef je dus niet te zeggen, dat zie ik zelf ook al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoeven ze niks te zeggen, je ziet toch alles al?
1-0 Olic.
alsof een club als Real hem zou willenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef xFriendx het volgende:
Joris heeft toch wel een leuke stap gemaakt, niet cocky naar een Real en dan flink door het ijs zakken, maar lekker bikkelen en strijden bij HSV, prima keuze.
Real wilde/kocht ook Drenthequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof een club als Real hem zou willen
alsof Joris naar Real zou willenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof een club als Real hem zou willen
En Gravesenquote:
En als het aan jou ligt binnenkort toekomstig international Van der Gun?quote:
Da's net te hoog voor hem.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En als het aan jou ligt binnenkort toekomstig international Van der Gun?
En Uli Stielekequote:
Ik kan het topic volmaken, maar hier staan ze ook http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_Real_Madridquote:
Nee, ook geen 3-0 en ook geen 1-4.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
geen 2-0
Nou als Werder in de Finale komt wint sjachter hemquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Alex Silva
[ afbeelding ]Diego, mist finale
Had ik maar niks gezegdquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:23 schreef mcyodogg het volgende:
Zonder Diego is Werder Bremen van het niveau Kaiserslautern.
Gewoon invoeren dat je de finale alleen kan missen door een directe rode kaart. Volgens mij ziet Platini dat wel zitten.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:29 schreef Elvislives het volgende:
Zonde. Ik vind die gele kaarten + schorsing een beetje dom worden, kunnen ze beter afschaffen. Zo krijg je nooit top finales.
Pizarro heeft niet dat natuurtalent, maar wel toch aardig wat belangrijke goals voor ze gemaakt dit seizoen.quote:
Inderdaad. Het EK heeft dat systeem al, ik snap niet waarom de UEFA Cup en CL dat niet hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gewoon invoeren dat je de finale alleen kan missen door een directe rode kaart. Volgens mij ziet Platini dat wel zitten.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shaktar Donut - Hamburger SV klinkt wel lekker
RTL is 7 minuten reclame. Dan dit gesprekquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef Heerlijkheid het volgende:
Analyse van Degryse, echte analist
quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shaktar Donut - Hamburger SV klinkt wel lekker
Goed gezien van die Belgenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:55 schreef mcyodogg het volgende:
Was wel een goede beslissing
Zag jij ruimte tussen de laatste man en de doelpiunten maker ?quote:
Goedenavond Banshee.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
De speler spugen wat room her en der. Smerig.²
Precies, daar doel ik ook op. 2 keer in één wedstrijd geel ook finale missen natuurlijk. Maar 2 keer geel verdeeld over meerdere wedstrijden vind ik erg zeikerig en zonde.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:31 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gewoon invoeren dat je de finale alleen kan missen door een directe rode kaart. Volgens mij ziet Platini dat wel zitten.
Mwa, ik vind dan wel dat als je in de halve finale zowel uit als thuis geel pakt je de finale ook wel mag missen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, daar doel ik ook op. 2 keer in één wedstrijd geel ook finale missen natuurlijk. Maar 2 keer geel verdeeld over meerdere wedstrijden vind ik erg zeikerig en zonde.
Je zou eigenlijk onderscheid moeten makken tussen 'voetbalkaarten' en onzinnige kaarten(voor praten etc). Net zoals in het basketball voor de normale fouten heb je de persoonlijke fouten. Voor dingen als praten enzo krijg je een technische fout. 5p's is naar de kant zonder verdere gevolgen en 2 technische fouten is ook naar de kant en kleedkamer maar een schorsing kan volgen.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Precies, daar doel ik ook op. 2 keer in één wedstrijd geel ook finale missen natuurlijk. Maar 2 keer geel verdeeld over meerdere wedstrijden vind ik erg zeikerig en zonde.
Hé Cyber, heerlijk. Mijn vrouw heeft heerlijke tagine bereid.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goedenavond Banshee.
Smakelijk gegeten?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hé Cyber, heerlijk. Mijn vrouw heeft heerlijke tagine bereid.
Jij ook lekker gesmikkeld?²
Ik dacht dat de bal naast het doel voor vernuft zorgde, maar hij zit.quote:
Heb je wel eens op ook? Echt heerlijk.quote:
Yep. Met een mals stuk ossehaas.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je wel eens op ook? Echt heerlijk.²
Tagine met ossehaas? echt?quote:
Sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[VBL SC #56] Bassie mag ik je foto?.
Ik wil vlees zo mals en puur mogelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tagine met ossehaas? echt?
Jij bent toch "gewoon" 100% Nederlander?²
Ik denk dat de charme van het voetbal nou juist de simpele spelregels zijn. Geel is geel, rood is rood. Maar gewoon wat meer menselijkheid zijn fijn zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk onderscheid moeten makken tussen 'voetbalkaarten' en onzinnige kaarten(voor praten etc). Net zoals in het basketball voor de normale fouten heb je de persoonlijke fouten. Voor dingen als praten enzo krijg je een technische fout. 5p's is naar de kant zonder verdere gevolgen en 2 technische fouten is ook naar de kant en kleedkamer maar een schorsing kan volgen.
Scheelt 60% met of zonder Diegoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Eigenlijk heeft Werder ook wel een erg goed elftal.
Raar dat ze zo matig jaar hebben
Wat is er matig aan finale UEFA Cup en onder andere AC Milan uitschakelen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Diego is echt nooit op balverlies te betrappen. Dat had Zidane ook. Topper. Ik snap niet dat hij nog steeds bij Herbert Bremen speelt.quote:
Ach, dat is bullshit, in de competitie gaat het zeer teleurstellend. Oke, het jaar is niet mager met deze finale, maar de vraag in deze is redelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er matig aan finale UEFA Cup en onder andere AC Milan uitschakelen?
In das bundesliga 10equote:Op donderdag 7 mei 2009 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat is er matig aan finale UEFA Cup en onder andere AC Milan uitschakelen?
Overdrijven is ook een vak hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Goud!quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef gitaarsnaar het volgende:
die gast die dat propje heeft gegooid
tot het gelijkspel is..quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoeveel keer moet HSV nu nog scoren?²
Zou zomaar kunnen, het blijven twee Duitse ploegenquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:30 schreef Palmboom313 het volgende:
ffs maak die 3-3 zal die gasten leren.
Ik dacht Frings.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:32 schreef Chadi het volgende:
Wie was die verdediger bij de tweede paal die zo slap uitverdedigde
Die stond bij die afgekeurde HSV goal ook al zo te hangen tegen de paal bij de cornerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |