Ik dacht dat de bal naast het doel voor vernuft zorgde, maar hij zit.quote:
Heb je wel eens op ook? Echt heerlijk.quote:
Yep. Met een mals stuk ossehaas.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je wel eens op ook? Echt heerlijk.²
Tagine met ossehaas? echt?quote:
Sorry.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[VBL SC #56] Bassie mag ik je foto?.
Ik wil vlees zo mals en puur mogelijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tagine met ossehaas? echt?
Jij bent toch "gewoon" 100% Nederlander?²
Ik denk dat de charme van het voetbal nou juist de simpele spelregels zijn. Geel is geel, rood is rood. Maar gewoon wat meer menselijkheid zijn fijn zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk onderscheid moeten makken tussen 'voetbalkaarten' en onzinnige kaarten(voor praten etc). Net zoals in het basketball voor de normale fouten heb je de persoonlijke fouten. Voor dingen als praten enzo krijg je een technische fout. 5p's is naar de kant zonder verdere gevolgen en 2 technische fouten is ook naar de kant en kleedkamer maar een schorsing kan volgen.
Scheelt 60% met of zonder Diegoquote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Eigenlijk heeft Werder ook wel een erg goed elftal.
Raar dat ze zo matig jaar hebben
Wat is er matig aan finale UEFA Cup en onder andere AC Milan uitschakelen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Eigenlijk heeft Werder ook wel een erg goed elftal.
Raar dat ze zo matig jaar hebben
Diego is echt nooit op balverlies te betrappen. Dat had Zidane ook. Topper. Ik snap niet dat hij nog steeds bij Herbert Bremen speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |