me tooquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben benieuwd naar de match van vanavond.
Ik zou een finale Manchester United - Barcelona nu ook wel het leukst vinden.quote:
Nee, beter Chelsea van Guus Geluk.quote:
quote:
Dank je, niet dat antivoetbal met G. G.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:02 schreef Silenus het volgende:
Het voetbal moet winnen vanavond, Barça dus.
Dat is natuurlijk wel een mooiere finale, maar toch...quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Riro het volgende:
Manchester - Barça
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:06 schreef Silenus het volgende:
Ik word ook een beetje moe van die Guushype, dat hele blije 'ALLES WAT 'ONZE' GUUS AANRAAKT VERANDERT IN GOUD', man hou daar eens mee op. Daarbij is Chelsea best een vervelende club, hebben ze er een kutpot van gemaakt in de heenpartij en mag de finale niet wéér volledig Engelstalig worden.
Barcelona heeft afgelopen zaterdag bewezen groots te zijn, Barça - Man Utd. is de Traumfinale.
100% zeker?quote:
Ik ben het ook met jou eens Kopbal. Als Chelsea vanavond met 3-0 wint hebben zij het verdiend, en als ze leuk hebben gevoetbald vind ik het helemaal prima. Barça kan zaterdag nog zo leuk gespeeld hebben, als je vanavond niks laat zien verdien je het ook niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. Maar als Chelsea vanavond wint heeft het voetbal niet verloren.
Ik ken het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:10 schreef Breach het volgende:
Ik heb het zó ontzettend gehad met Ajax op dit moment. Ik twijfel echt of ik zondag wel zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |