Nou, ik meende dat hij bij Barcelona - Bayern ook al een paar rare beslissingen maakte.quote:Op donderdag 30 april 2009 22:28 schreef Dos37 het volgende:
Waarom kan die Webb in Europa wel fatsoenlijk fluiten
Hij staat er nog onder contract jaquote:
quote:Op woensdag 6 mei 2009 23:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben benieuwd. Ik hoop op HSV
Dat is niet zo heel raar imo.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:44 schreef Heerlijkheid het volgende:
Leo Driessen - de commentator die becommentarieert wat iedereen al ziet.
Nevermind.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:47 schreef Heerlijkheid het volgende:
Tip: het is ook op Sporza/Canvas. Veel relaxter commentaar
Dan hoeven ze niks te zeggen, je ziet toch alles al?quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
"de bal gaat over de lijn"
Dat zie ik al, dat hoef ik niet te weten.
Dat hoef je dus niet te zeggen, dat zie ik zelf ook al.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan hoeven ze niks te zeggen, je ziet toch alles al?
1-0 Olic.
alsof een club als Real hem zou willenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:00 schreef xFriendx het volgende:
Joris heeft toch wel een leuke stap gemaakt, niet cocky naar een Real en dan flink door het ijs zakken, maar lekker bikkelen en strijden bij HSV, prima keuze.
Real wilde/kocht ook Drenthequote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof een club als Real hem zou willen
alsof Joris naar Real zou willenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
alsof een club als Real hem zou willen
En Gravesenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |