abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 april 2009 @ 01:04:10 #1
132191 -jos-
Money=Power
pi_68484564
*COMPLOT MODUS AAN*

Laten we eens een link leggen van BNW naar de ' dagelijkse realiteit' .

De 'varkensgriep' epidemie wordt door de media werkelijk opgeblazen boven alle proporties. Gisteren en vandaag opende het AD op de voorpagina met foto's van mensen met mondkapjes met de bijbehorende tekst dat ern een pandemie drijgt.

Kijk bijvoorbeeld:

<linkjes dood>

En dit was de voorpagina van maandag:

http://74.125.77.132/search?q=cache:http%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Fdiagnose%2Fvarkensgriep%2F3180446%2FNederland_wapent_zich_tegen_uitbraak.html

Als je goed kijkt zie je dat alle mensen op de achtergrond geen mondkapjes dragen...

Lees ook het tweede artikel met als misleidende kop: ‘Iedereen draagt kapjes, dus wij hoeven niet’

Even copy/paste want AD haalt het weg:
quote:
‘Iedereen draagt kapjes, dus wij hoeven niet’

MEXICO-STAD/SCHIPHOL - Lege straten, lege restaurants, lege scholen en lege speelplaatsen. Eugenie van Stratum (37), schrijfster en inwoonster van Mexico-stad moest een paar keer met haar ogen knipperen de afgelopen dagen. ,,We wonen in een heel druk uitgaansgebied. Tenminste, normaal is het heel druk. Maar de afgelopen paar dagen was het uitgestorven. Heel raar.’’
De Mexicanen die zich wel op straat begeven, hebben mondkapjes voor, vertelt Van Stratum. Zelf draagt ze de bescherming niet. ,,Ik weet niet eens waar die dingen te koop zijn. En we dachten, iedereen draagt ze, dus hebben wij ze niet nodig.’’
Van Stratum maakt zich geen grote zorgen over de gezondheid van haar familie en zichzelf. ,,Al denk ik wel, als mijn dochtertje of zoon ziek wordt, vergeef ik het mezelf nooit.’’ Dus blijft ze de komende week ook maar binnen. ,,Mijn zoon hangt in de gordijnen van verveling. De scholen zijn dicht tot 6 mei. Ik wil hem best met een vriendje laten spelen, maar eigenlijk wil ik dan eerst weten of dat kindje niet ziek is.’’
Bij de plaatselijke apotheek probeerde ze nog de virusremmer Tamiflu te kopen. ,,Die man keek me van boven zijn mondkapje meelijwekkend aan. Dat spul was al dagen uitverkocht.’’
Reizigers vanuit Mexico die op Schiphol aankomen, reageren laconiek op de uitbraak van varkensgriep. Vanachter een bagagewagentje loopt een ouder echtpaar door de douane. De dame heeft een lichtblauw mondkapje op haar tas liggen. ,,We hebben niets opgelopen, hoor. Dat mondkapje hebben we onderweg gekregen,’’ vertelt Tjarda de Heer (63).,,Maar voor de zekerheid hebben we toch maar extra vitamine C geslikt.’’ Onderweg kregen ze mondkapjes uitgedeeld. ‘Die hebben we bij tolpoortjes gekregen.’ Volgens De Heer nemen niet alle Mexicanen voorzorgsmaatregelen. ‘De helft van de mensen in Mexico Stad loopt zonder mondkapje op.’
Twee meter verderop staat Mohamed Elci (35). ‘Ik wacht op mijn vriendin uit Mexico’, zegt hij. Even later gaan de klapdeuren open. Er komt een kleine, gedrongen dame met een bagagewagentje naar buiten. Elci loopt op haar af en omhelst haar. ‘Ik ben niet ban, zegt PaolaOlgun (33). Ze haalt haar lichtblauwe mondkapje uit haar tas en laat hem aan Elci zien. ‘Die heb ik op het vliegveld gekregen en even opgedaan.’ Olgun voelt zich niet ziek. Langs het verliefde koppel lopen Mexicogangers Marc Matuheru (58) en Maria Palma (46). ‘Op zaterdagavond waren we in het centrum van Mexico Stad. Normaal is het daar heel erg druk, maar toen was het helemaal niet zo. Zeker meer dan de helft van de mensen was er niet’, aldus Matuheru. Toch zijn ze uit eten gegaan. ‘Iedereen droeg kapjes. Tijdens het eten gingen ze af. Dat deden wij ook. Nee, er is in Mexico geen paniek.’
Dan loopt er een blonde jonge man door de klapdeuren de aankomsthal. Grootmoeder Anneke Stam stapt op hem af en slaat haar armen om hem heen. ‘Geef je geel af?’, grapt ze. ‘Ik voel me niet ziek hoor’, zegt kleinzoon Rick de Ronde. Pas gisteren kreeg hij wat mee van de gekte rondom het griepvirus. ‘Voetbalwedstrijden werden gespeeld zonder publiek. Het scheen dat er in Mexico Stad iets aan de hand was.’ Zijn oma en vader zijn blij dat hij weer terug is. Stam: ‘Hij ziet er goed uit en heeft echt geboft.’ Samen lopen ze naar de parkeergarage.
Waarom heb je dat mondkapje nodig als je Mexico uit komt?

Zeker speciaal gegeven zodat de media er foto's van kan maken... zoals hier:

En ook op de voorpagina van vandaag waren dergelijke teksten te zien. Helaas kan ik die niet vinden maar er stond bijvoorbeeld ook een grote foto op de voorpagina van een of ander ritueel die priesters aan het uitvoeren waren om de vakenpest te verbannen. Eromheen zag je een paar 'officiele' mensen met mondkapjes aan maar op de achtergrond had niemand een mondkapje om...

Het voorkantartikel vandaag was volgens mij deze:

http://74.125.77.132/search?q=cache:http%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Fdiagnose%2Fvarkensgriep%2F3180483%2FKans_op_pandemie_groeit.html

Einde fimpje:

"Getroffen landen worden aangeraden vaccinatiecampagnes te houden". -> AH! We hebben een een dadermotief gevonden

Ik ben benieuwd of het AD morgen weer een groot mondkapjesfotohoax kan publiceren

PS.

- Ik las dat het virus waarschijnlijk in een laboratium is ontstaan?

- In het journaal was volgens mij zon wetenschapper ofzo die zei dat ze nu al de eerste stappen hebben gemaakt voor het maken van een vaccin. Lijkt me sterk als als die ziekte pas net bestaat.

[ Bericht 10% gewijzigd door -jos- op 30-04-2009 11:39:20 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:08:10 #2
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_68484636
Dit kan nog wel eens een leuk topic zijn om te volgen

Goed gevonden van die foto trouwens!
pi_68484721
ben benieuwd wie er nog allemaal gaan posten hier
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68484738
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef Treces het volgende:
Dit kan nog wel eens een leuk topic zijn om te volgen

Goed gevonden van die foto trouwens!
pi_68484746
Oranje moeten ze zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 01:14:59 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:17:41 #6
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68484785
Scherp gezien op die foto!

Dit sluit wel aan bij beeldvorming/paniekerig gedoe: http://www.nu.nl/column/1955778/zieke-koppen-in-het-nieuws.html

Ik kwam dit ook tegen:
http://www.askapatient.com/viewrating.asp?drug=21087&name=TAMIFLU
Dat gaat over bijwerkingen van Tamiflu, het middel tegen de 'nieuwe griep', want zo duidt de EU het vanaf nu aan om varkensboeren te beschermen (ik verzin het niet).
Het rare is alleen dat je er eerder ziek dan beter van lijkt te worden als ik die site mag geloven.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68484814
Nog maar een keer dan.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:32:16 #8
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485031
Kijk dit ook, twee verschillende kranten, zelfde mensen gefotografeerd (op een vliegveld):

Lijkt wel alsof ze poseren...

Nog meer 'poseerders':

EDIT:

Verband tussen ALLE foto's:

Ze zijn op/bij een vliegveld gemaakt waat ze gratis zijn uitgedeeld!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:19:02 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:32:54 #9
53753 BereNDD
drampo uit je raam
pi_68485041
ziet er allemaal net iets te gemaakt uit
You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
  woensdag 29 april 2009 @ 01:35:03 #10
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68485074
Frappant dat niemand op de achtergrond die maskertjes op heeft... moeten we de aluminium hoedjes vast op doen of zijn we te achterdochtig?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_68485095
Ik had het hier toevallig net over met wat vrienden. We waren op het idee gekomen dat de varkensgriep hype misschien iets opgezet is door de NWO. Iedereen para maken zodat ze het vaccin nemen, wat vervolgens weer iets als een chip bevat, of een bepaalde stof waardoor ze mensen in hun macht krijgen, chemtrail idee.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:40:44 #12
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485135
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:35 schreef LordNemephis het volgende:
Frappant dat niemand op de achtergrond die maskertjes op heeft... moeten we de aluminium hoedjes vast op doen of zijn we te achterdochtig?
Nee dit is lekker geloofwaardig:
quote:
‘Iedereen draagt kapjes, dus wij hoeven niet’

MEXICO-STAD/SCHIPHOL - Lege straten, lege restaurants, lege scholen en lege speelplaatsen. Eugenie van Stratum (37), schrijfster en inwoonster van Mexico-stad moest een paar keer met haar ogen knipperen de afgelopen dagen. ,,We wonen in een heel druk uitgaansgebied. Tenminste, normaal is het heel druk. Maar de afgelopen paar dagen was het uitgestorven. Heel raar.’’
De Mexicanen die zich wel op straat begeven, hebben mondkapjes voor, vertelt Van Stratum. Zelf draagt ze de bescherming niet. ,,Ik weet niet eens waar die dingen te koop zijn. En we dachten, iedereen draagt ze, dus hebben wij ze niet nodig.’’
Van Stratum maakt zich geen grote zorgen over de gezondheid van haar familie en zichzelf. ,,Al denk ik wel, als mijn dochtertje of zoon ziek wordt, vergeef ik het mezelf nooit.’’ Dus blijft ze de komende week ook maar binnen. ,,Mijn zoon hangt in de gordijnen van verveling. De scholen zijn dicht tot 6 mei. Ik wil hem best met een vriendje laten spelen, maar eigenlijk wil ik dan eerst weten of dat kindje niet ziek is.’’
Bij de plaatselijke apotheek probeerde ze nog de virusremmer Tamiflu te kopen. ,,Die man keek me van boven zijn mondkapje meelijwekkend aan. Dat spul was al dagen uitverkocht.’’
  woensdag 29 april 2009 @ 01:47:59 #13
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485198

JOEHOE MENSJES, hoeveel geld hebben jullie gekregen voor het poseren????

[ Bericht 21% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:19:34 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:50:10 #14
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485212
Er waren wel veel camera's zeg, waarvoor eigenlijk?

Zijn die man en vrouw nou zo bijzonder? Of die mondkapjes???

[ Bericht 24% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:20:21 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:52:29 #15
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485228
Mondkapjes? Even foto maken

[ Bericht 28% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:21:17 ]
pi_68485233
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:36 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had het hier toevallig net over met wat vrienden. We waren op het idee gekomen dat de varkensgriep hype misschien iets opgezet is door de NWO. Iedereen para maken zodat ze het vaccin nemen, wat vervolgens weer iets als een chip bevat, of een bepaalde stof waardoor ze mensen in hun macht krijgen, chemtrail idee.
Nee, volgens mij gewoon ordinaire oplichterij.

http://money.cnn.com/2005/10/31/news/newsmakers/fortune_rumsfeld

Waarschijnlijk was het effect van vogelgriep wel uitgewerkt en zochten ze iets nieuws om hun 'medicijn' te verkopen.
pi_68485240
Dus de varkensgriep is de oplossing van de kredietcrisis? Het leidt in ieder geval wel even de media-aandacht af.
  woensdag 29 april 2009 @ 01:53:59 #18
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485242

Ik blijf ff doorgaan, dit is een introductieles 'moderne media'.

[ Bericht 23% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:21:51 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:54:19 #19
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_68485243
Lache.. Ik ga ook foto's aan de pers verkopen.. Misschien verdien ik nog wat..

Morgen zet ik een foto online vanmezelf met een gemuteerde varkenskop
(dat koste weinig moeite) en zo'n blauw maskertje vol met kwijl..

Nu nog een ziekenhuisbed en een photoshopper ..
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
pi_68485245
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef -jos- het volgende:

[ afbeelding ]
wtf moet ik nou een mondkapje om of een helm op?!
pi_68485250
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:53 schreef Sapstengel het volgende:
Dus de varkensgriep is de oplossing van de kredietcrisis? Het leidt in ieder geval wel even de media-aandacht af.
De aandelen van bedrijven met wat dingen in die richting stijgen wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2009 01:56:00 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 01:55:37 #22
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68485251
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:50 schreef -jos- het volgende:

[ afbeelding ]
Die man en die vrouw met die bouwhelm op, op die foto onder die mondkapjes, die hebben het verkeerd begrepen.
Je ziet die vrouw gewoon zeggen "..mondkapjes, Pedro.... ik zei mondkapjes, niet bouwhelm."
pi_68485254
Het feit dat de media vaak ook gewoon particuliere bedrijven zijn die door middel van de meest sensationele foto's en reportages het best willen scoren in de verkoopcijfers, wil nog niet zeggen dat het gevaar voor een pandemie niet daadwerkelijk aanwezig is.
Dat is hetzelfde als dat half Nederland roept dat de media de kredietcrisis overdrijven, of zelfs op hun geweten hebben. Het feit dat vrijwel elke econoom beaamt dat het systeem verrot was en de zeepbel wel móest klappen, maakt Jan met de Pet weinig uit. Hij weet wel beter.
Hetzelfde dreigt hier te gebeuren. Experts, zoals academische virologen, stellen dat een pandemie tot de gevaren behoort. Tegelijkertijd, waarschijnlijk ook deels daardoor, springt de media er boven op. En dan verkoop je natuurlijk beter met een voorpagina-vullende foto van een sentimenteel kijkend stel met mondkapjes om, dan met een saai verslag over wat een gerenommeerd viroloog bij Pauw en Witteman vertelde. De Telegraaf is immers niet voor niets te grootste krant van Nederland.

Daargelaten zijn er natuurlijk ook de volstrekt debiele idioten die denken dat het nut heeft om bij terugkomst in Nederland nog even een mondkapje op te doen als ze een Big Mac bestellen op Schiphol. En mensen die geen mondkapjes dragen, ook al zijn ze in het centrum van Mexico Stad, heb je natuurlijk ook. En die voor gek verklaren gaat wat ver, omdat het virus zich waarschijnlijk vooral via de handen verspreidt. En stel dat er 1000 mensen zijn overleden: dat is nog altijd 0,005% van de bijna 20 miljoen inwoners die Mexico Stad rijk is. Zo bekeken is het best te begrijpen dat er mensen achter in de bus kunnen zitten die toevallig géén mondkapje om hebben. Er is tevens al het vermoeden geuit dat het virus zich vooral verspreidt via de handen. Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen ook daadwerkelijk hun handen e.d. extra goed wassen om besmetting te voorkomen. Een mondkapje staat dan wel heel dramatisch, maar is heus niet genoeg om een echt gevaar het hoofd te bieden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Conversatie op 29-04-2009 02:16:39 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 02:01:33 #24
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485295

Dit was het wel weer voor vandaag...

[ Bericht 27% gewijzigd door -jos- op 29-04-2009 13:22:25 ]
pi_68485307
Tvp

Leuk om te volgen
  woensdag 29 april 2009 @ 02:06:41 #26
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_68485321

[img[http://q.oxle.com/files/4/BRA_OP.jpg[/img]

Goh elke keer dezelfde mensen op de foto . En op 3 van de 4 hebben de mensen op de achtergrond geen mondkapje . Op de 4e is de achtergrond helemaal weg geblurt .

EDIT :
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:53 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]

Ik blijf ff doorgaan, dit is een introductieles 'moderne media'.
en nog een .
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:01 schreef -jos- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was het wel weer voor vandaag...
Nog eentje met dezelfde 2 erop .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_68485360
Die foto's met dat stel gaan echt ver. De grens tussen kranten en glossy's wordt als maar kleiner.
  woensdag 29 april 2009 @ 02:11:57 #28
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485365
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:06 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
[img[http://q.oxle.com/files/4/BRA_OP.jpg[/img]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Goh elke keer dezelfde mensen op de foto . En op 3 van de 4 hebben de mensen op de achtergrond geen mondkapje . Op de 4e is de achtergrond helemaal weg geblurt .

EDIT :
[..]

en nog een .
[..]

Nog eentje met dezelfde 2 erop .
Gast, waarom denk je dat ik die foto's hier plaats... hoef je ze niet nog een keer te plaatsen
pi_68485367
Als iemand nou eens begon met mij uit te leggen WIE er precies een complot zou smeden , en WAT het precieze doel hiervan uiteindelijk is lijkt me dat uitermate prettig.

Verder de eerste foto zou in scene gezet zijn o.i.d. omdat de mensen áchter de gefotografeerden geen kapjes dragen ? Misschien hoorden de mensen die op de foto stonden wel bij elkaar. Was het een gezinnetje waarvan pa en ma besloten hebben dat een mondkapje raadzaam zou zijn. Óf ze waren op weg naar een gebied waar relatief veel besmettingsgevaar bestond , óf........

En die sensatiegeile pers moet je ook in het juiste perspectief plaatsen , dat wil zeggen dat door de komst van het internet , de gratis krantjes als Metro en Spits het uitermate lastig is je kop boven water te houden.
Wat ze dus doen is schreeuwende koppen en zoveel mogelijk sensatie om de mensen maar zover te krijgen dat ze een krantje kopen.
Voor objectieve en feitelijke berichtgeving is in krantenland al jaren geen sprake meer.

En dan nog........ Wat zou de uitgever van een krant te maken moeten hebben met het uitbreken van een of ander vaag griepvirus??
De wereldgezondheidsorganisatie WHO verwacht de huidige alarmfase voor de Mexicaanse varkensgriep heel binnenkort te moeten verhogen naar fase 5 of zelfs de hoogste fase 6. Er is dus wel degelijk sprake van een zéér ernstig probleem.

Deels snap ik het allemaal wel. Afgelopen jaren ook allerlei bangmakerij geweest aangaan de Sars , vogelgriep en weet ik wat meer en uiteindelijk gebeurde er niets.
Let wel , de alarmfase TOEN is op het hoogste punt van de crisis nooit boven de 4 uitgekomen. Een verhoging zoals voorspelt geeft aan dat er miljoenen mensen gaan sterven als er niet snel een medicijn gevonden gaat worden.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  woensdag 29 april 2009 @ 02:16:06 #30
132191 -jos-
Money=Power
pi_68485389
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:12 schreef Pacmaniac het volgende:
Als iemand nou eens begon met mij uit te leggen WIE er precies een complot zou smeden , en WAT het precieze doel hiervan uiteindelijk is lijkt me dat uitermate prettig.

Verder de eerste foto zou in scene gezet zijn o.i.d. omdat de mensen áchter de gefotografeerden geen kapjes dragen ? Misschien hoorden de mensen die op de foto stonden wel bij elkaar. Was het een gezinnetje waarvan pa en ma besloten hebben dat een mondkapje raadzaam zou zijn. Óf ze waren op weg naar een gebied waar relatief veel besmettingsgevaar bestond , óf........
Dit lijkt mij een bus bij een vliegveld (waar de mondkapjes gratis werden uitgedeeld).
quote:
En die sensatiegeile pers moet je ook in het juiste perspectief plaatsen , dat wil zeggen dat door de komst van het internet , de gratis krantjes als Metro en Spits het uitermate lastig is je kop boven water te houden.
Wat ze dus doen is schreeuwende koppen en zoveel mogelijk sensatie om de mensen maar zover te krijgen dat ze een krantje kopen.
Voor objectieve en feitelijke berichtgeving is in krantenland al jaren geen sprake meer.

En dan nog........ Wat zou de uitgever van een krant te maken moeten hebben met het uitbreken van een of ander vaag griepvirus??
De wereldgezondheidsorganisatie WHO verwacht de huidige alarmfase voor de Mexicaanse varkensgriep heel binnenkort te moeten verhogen naar fase 5 of zelfs de hoogste fase 6. Er is dus wel degelijk sprake van een zéér ernstig probleem.
Zou kunnen... ik zou wel eens willen weten hoe men er zo zeker van is dat de nieuwe besmettingen ook varkensgriep zijn.
quote:
Deels snap ik het allemaal wel. Afgelopen jaren ook allerlei bangmakerij geweest aangaan de Sars , vogelgriep en weet ik wat meer en uiteindelijk gebeurde er niets.
Let wel , de alarmfase TOEN is op het hoogste punt van de crisis nooit boven de 4 uitgekomen. Een verhoging zoals voorspelt geeft aan dat er miljoenen mensen gaan sterven als er niet snel een medicijn gevonden gaat worden.
Dus? Er sterven elk jaar miljoenen mensen aan griep.
  woensdag 29 april 2009 @ 02:17:20 #31
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68485398
Nuttig om dezelfde pics nóg een keer te posten Damook

een kleintje, ook op vliegveld (van Mexico):
pi_68485419
quote:

Heb een aantal maanden geleden Tamiflu gekregen per doktersrecept voor een hardnekkige griep, nu blijkt dat de Nederlandse overheid deze massaal besteld bij de producenten waarbij er een tekort dreigt. Gezien ik nog een aantal pakjes daarvan over heb ben ik bereid om er een aantal te verkopen. Overigens weet ik niet of ik dit hier mag plaatsen, dan zal deze advertentie vast automatisch verwijderd worden.

Als ik verder op Marktplaats kijk naar adverteerders die tevens Tamiflu (Oseltamivir) aanbieden verbaas ik mij over de lage prijs. Ik kan u één ding zeggen en dat is dat Tamiflu niet onder de 180 euro te krijgen is. Het ontwikkelen en produceren van antivirale middelen is eenmaal een kostbaar en langdurig proces.

een idioot op marktplaats
pi_68485493
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:16 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dit lijkt mij een bus bij een vliegveld (waar de mondkapjes gratis werden uitgedeeld).
[..]

Zou kunnen... ik zou wel eens willen weten hoe men er zo zeker van is dat de nieuwe besmettingen ook varkensgriep zijn.
[..]

Dus? Er sterven elk jaar miljoenen mensen aan griep.
Mondkapjes op een vliegveld heeft niets te maken met gezondheidsrisico's maar meer met de angst voor rechtszaken en schadeclaims aangaande verwijtbaar en laks gedrag mocht het toch zover komen dat er mensen uit een bepaald vliegtuig verantwoordelijk gevonden worden voor het uitbreken van een landelijk c.q. wereldwijde pandemie.

Er sterven jaarlijks miljoenen mensen aan griep ja vooral ouderen en zeer jonge kinderen ....... Maar NIET specifiek mensen in de leeftijdsgroep 20-40 jaar.

Dit is de groep mensen die zorg dragen voor het grootste deel belastinginkomsten voor de staat , waar dan ook ter wereld.
De angst is dus begrijpelijk , niet eens zozeer uit humaan oogpunt maar wel uit economisch oogpunt.

En als jij je irriteert aan de incomplete berichtgeving kun je wellicht naar een land verhuizen waar louter door de overheid in elkaar gepuzzelde prefab nieuws berichten naar buiten worden gebracht.
Ookal is niet exact duidelijk om hoeveel mensen het gaat en óf er wel of niet een pandemie gaat ontstaan ik wil gewoon op de hoogte worden gehouden van de gang van zaken.
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_68485504
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:20 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Zo idioot issie niet, snel op groeiende vraag inspringen en dan niets leveren
pi_68485529
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:20 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

Heb er even een topicje in KLB van gemaakt
pi_68485589
Alsof zo'n mondkapje ook maar iets helpt
Placebo effect ftw.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_68485645
WHO zegt geen beperking op vluchten of transport, in de hoop de instabiele economie en de luchtvaartmaatschappij aandelen te redden.

Ik vraag me alllereerst af, waar komt die hele varkensgriep vandaan?
Overal ter wereld duikt het op, in Canada, de VS, Australië, Duitsland, Iierland, Schotland, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Spanje, Zuid Korea, Israël, Guatamala, allemaal via vluchten vanuit Mexico, waar ze het dan toevallig opgelopen zouden hebben?

Zouden de besmette mensen het dan gekregen hebben van die 1200+ mensen in Mexico die nu besmet zijn? Terwijl er in Mexico meer dan 100 miljoen mensen wonen?

Of hebben ze het allemaal via de luchthavens opgelopen? Via welke vluchten dan allemaal? Welke luchtvaartmaatschappijen waren het? Is het besmettelijk voor dieren? Wat zijn de voorzorgsmaatregelen in Nederland? Daar hoor ik verder niks over. Ook niet over hoe het virus tot stand is gebracht.

Het nieuwe virus is namelijk het spaanse griepvirus van 1918, gekloond met zowel varkensgriep als vogelgriep. Het virus is in een laboratorium gemaakt, en waarschijnlijk door een geheime dienst organisatie op de luchthavens van Mexico verspreid.
pi_68485675
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:12 schreef Goelie het volgende:
WHO zegt geen beperking op vluchten of transport, in de hoop de instabiele economie en de luchtvaartmaatschappij aandelen te redden.

Ik vraag me alllereerst af, waar komt die hele varkensgriep vandaan?
Overal ter wereld duikt het op, in Canada, de VS, Australië, Duitsland, Iierland, Schotland, Italië, Oostenrijk, Tsjechië, Spanje, Zuid Korea, Israël, Guatamala, allemaal via vluchten vanuit Mexico, waar ze het dan toevallig opgelopen zouden hebben?

Zouden de besmette mensen het dan gekregen hebben van die 1200+ mensen in Mexico die nu besmet zijn? Terwijl er in Mexico meer dan 100 miljoen mensen wonen?

Of hebben ze het allemaal via de luchthavens opgelopen? Via welke vluchten dan allemaal? Welke luchtvaartmaatschappijen waren het? Is het besmettelijk voor dieren? Wat zijn de voorzorgsmaatregelen in Nederland? Daar hoor ik verder niks over. Ook niet over hoe het virus tot stand is gebracht.

Het nieuwe virus is namelijk het spaanse griepvirus van 1918, gekloond met zowel varkensgriep als vogelgriep. Het virus is in een laboratorium gemaakt, en waarschijnlijk door een geheime dienst organisatie op de luchthavens van Mexico verspreid.
Dude serieus je kijkt teveel films

Dit is niet Doomsday of 28 weeks later ofzo

Waarom zou een virus dat in geheime (overheids) laboratoria gemaakt is verspreid worden in Mexico ?
Welke logische gedachte zit hier achter?
En ALS het zou gaan om een door US of China gemaakt virus waarom duikt het dan niet de kop op in gebieden waar deze wereldmachten grote belangen hebben (olie of aardgasrijke landen) ?
Waarom in Mexico..... Of zou Obama niet van Taco's houden?
  woensdag 29 april 2009 @ 03:30:13 #39
6941 APK
Factual, I think.
pi_68485687
Wat ziet Ronaldo er vet uit op al die foto's.

Maar euh, waarom gaan grieplijders in Mexico dood en blijven ze allemaal leven in de rest van wereld als ze thuiskomen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_68485690
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:30 schreef APK het volgende:
Wat ziet Ronaldo er vet uit op al die foto's.

Maar euh, waarom gaan Grieplijders in mexico dood en blijven ze allemaal leven in de rest van wereld als ze thuiskomen?
Die in de rest van de wereld gaan gelijk in Quarantaine en worden volgepropt met anti spul wat ze nog hebben liggen.
  woensdag 29 april 2009 @ 03:40:33 #41
6941 APK
Factual, I think.
pi_68485700
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:33 schreef sig000 het volgende:

Die in de rest van de wereld gaan gelijk in Quarantaine en worden volgepropt met anti spul wat ze nog hebben liggen.
Het lijkt me dat ze inmiddels wel een paar 747's gevuld met Tamiflu naar Mexico hadden kunnen sturen om de rest van de wereld voor de ondergang te behoeden.
pi_68485705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:40 schreef APK het volgende:

[..]

Het lijkt me dat ze inmiddels wel een paar 747's gevuld met Tamiflu naar Mexico hadden kunnen sturen om de rest van de wereld voor de ondergang te behoeden.
Nee in Mexico mogen ze 't zelf uitzoeken.
pi_68485960
hoax? nee..
foto's mogelijk wat gemanipuleerd? misschien..
dat niet iedereen een kapje draag zegt helemaal niks gelukkig...
het is niet verplicht om er 1 te dragen, en de foto's komen voornamelijk van vliegvelden: men kan dus net aangekomen bij b.v. het buitenland en dan kan je idd de enige met mondkapje zijn, ligt er maar net aan hoe paranoide je zelf bent
  woensdag 29 april 2009 @ 07:03:50 #44
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68486131
De enige die hier baat bij heeft is de pharmacetische industrie, en her en der een fabrikant van mondkapjes.
Immunologen en virologen zijn ook weer even van de straat om van alles en nog wat te testen en over een jaar komt er weer een nieuwe (kans op) een pandemie.

Het enige kwalijke aan dit soort 'overhypte' media aandacht is dat, als het iedere keer met een sisser afloopt (en dat zal ook nu gebeuren) de keer dat het wel serieus is het niet meer als zulks onderkent wordt.

Maar goed, qua aantallen kan de wereldbevolking wel wat lijden.
  woensdag 29 april 2009 @ 07:29:00 #45
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_68486264
Interessant. Tvp
pi_68486313
quote:
Het enige kwalijke aan dit soort 'overhypte' media aandacht is dat, als het iedere keer met een sisser afloopt (en dat zal ook nu gebeuren) de keer dat het wel serieus is het niet meer als zulks onderkent wordt.
Peter en de wolf verhaal
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_68486572
TVP'tje

Weet iemand nog wat meer van die Osterhaus, 's Neerlands kenner op dit gebied?

(Het NRC meldt op 3 januari 2008 dat op de dag ervoor in PLoS ONE een artikel verscheen dat het farmaceutisch bedrijf GSK onder het Rotterdamse bedrijf Viroclinics, dat gelieerd is aan de onderzoeksgroep van Ab Osterhaus, een vaccin tegen twee varianten van het vogelgroepvirus H5N1 heeft ontwikkelt. Het is daarmee de eerste brede bescherming die veilig op mensen kan worden gebruikt. bron)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  Boks-Chick woensdag 29 april 2009 @ 08:18:01 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68486658
Deze hype heeft een groot voordeel, het is een mooie bliksemafleider van de kredietcrisis.

OF! misschien is dat nou juist de bedoeling
lolwut
pi_68488376
Dit past hier ook wel denk ik:

WHO disputes '150 swine flu deaths' in Mexico

Volgens een medewerker van de WHO zijn er tot op heden slechts 7 mensen overleden aan de varkensgriep, de 150+ die door de media wordt gerapporteerd is onjuist.
  woensdag 29 april 2009 @ 09:58:23 #50
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68488784
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:56 schreef Conversatie het volgende:
Het feit dat de media vaak ook gewoon particuliere bedrijven zijn die door middel van de meest sensationele foto's en reportages het best willen scoren in de verkoopcijfers, wil nog niet zeggen dat het gevaar voor een pandemie niet daadwerkelijk aanwezig is.
Dat is hetzelfde als dat half Nederland roept dat de media de kredietcrisis overdrijven, of zelfs op hun geweten hebben. Het feit dat vrijwel elke econoom beaamt dat het systeem verrot was en de zeepbel wel móest klappen, maakt Jan met de Pet weinig uit. Hij weet wel beter.
Hetzelfde dreigt hier te gebeuren. Experts, zoals academische virologen, stellen dat een pandemie tot de gevaren behoort. Tegelijkertijd, waarschijnlijk ook deels daardoor, springt de media er boven op. En dan verkoop je natuurlijk beter met een voorpagina-vullende foto van een sentimenteel kijkend stel met mondkapjes om, dan met een saai verslag over wat een gerenommeerd viroloog bij Pauw en Witteman vertelde. De Telegraaf is immers niet voor niets te grootste krant van Nederland.

Daargelaten zijn er natuurlijk ook de volstrekt debiele idioten die denken dat het nut heeft om bij terugkomst in Nederland nog even een mondkapje op te doen als ze een Big Mac bestellen op Schiphol. En mensen die geen mondkapjes dragen, ook al zijn ze in het centrum van Mexico Stad, heb je natuurlijk ook. En die voor gek verklaren gaat wat ver, omdat het virus zich waarschijnlijk vooral via de handen verspreidt. En stel dat er 1000 mensen zijn overleden: dat is nog altijd 0,005% van de bijna 20 miljoen inwoners die Mexico Stad rijk is. Zo bekeken is het best te begrijpen dat er mensen achter in de bus kunnen zitten die toevallig géén mondkapje om hebben. Er is tevens al het vermoeden geuit dat het virus zich vooral verspreidt via de handen. Ik vraag me sowieso af hoeveel mensen ook daadwerkelijk hun handen e.d. extra goed wassen om besmetting te voorkomen. Een mondkapje staat dan wel heel dramatisch, maar is heus niet genoeg om een echt gevaar het hoofd te bieden.
Het vet gemaakte, dan zou Obama ook ziek moeten zijn.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 29 april 2009 @ 10:00:47 #51
52357 Lambiekje
pi_68488851
Dit heeft alles te maken met de 3 maanden geleden door Baxter toegegeven actieve vogelgriep in griepvaccin wat naar 18 landen verstuurd is.

Dat nieuws en nu dit. 1 + 1 =2
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68489300
quote:
Op woensdag 29 april 2009 08:18 schreef BrandX het volgende:
Deze hype heeft een groot voordeel, het is een mooie bliksemafleider van de kredietcrisis.

OF! misschien is dat nou juist de bedoeling
Pas maar op met deze aanname
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 29 april 2009 @ 10:44:14 #53
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68490274
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus als je iemand met varkensgriep de hand schudt is het 100% zeker dat je het ook krijgt?
Goh wat vreemd zeg dat de pers liever mensen met mondkapje dan zonder publiceert
  woensdag 29 april 2009 @ 11:17:44 #54
52357 Lambiekje
pi_68491378
quote:
Zwijnegriep of zwijnestreek?
Als dat H1N1 (varkensgriep) namelijk enigszins vergelijkbaar is met het H5N1 (vogelgriep) hebben we hier gewoon te maken met een ordinaire oplichting en / of vergissing. De gretigheid en vooral het enthousiasme waarmee overheden, media, farmaceutische industrie en gesponsorde farmahoeren zich op de potentiële pandemie storten, verraadt al veel van de belangen en de mechanismen die samenspannen die pandemie toch vooral tot een succes te maken. Een papieren succes in ieder geval. Overheden teren op angst. Farmaceuten op ziekte. Media teren op reclameinkomsten van farmaceuten en kijkcijferopdrijvende sensatie en farmahoeren op sponsorgelden. Een flinke virusuitbraak is koren op hun aller molen. Het scenario van een geplande pandemie op basis van een bio-engineered virus geloven we niet direct, maar zelfs daar zijn aanwijzingen voor. In aanloop naar deze uitbraak verschenen al diverse bijzondere berichten op ons ZapLog die nu ineens veel meer ‘sense’ maken en er zijn genoeg ‘bijzonderheden’ te ontwaren in de MSM berichtgeving. Dat voor een andere keer, nu een wat meer conventionele beschouwing.

bron
  woensdag 29 april 2009 @ 11:19:29 #55
52357 Lambiekje
pi_68491455
quote:
Op woensdag 29 april 2009 10:44 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dus als je iemand met varkensgriep de hand schudt is het 100% zeker dat je het ook krijgt?
Goh wat vreemd zeg dat de pers liever mensen met mondkapje dan zonder publiceert
Zoals je in de kranten kon lezen is de man die Obama de hand schudde naderhand binnen 24 uur overleden aan de varkensgriep.

Dus zo lang Obama niets heeft is een hoax van je welste.
pi_68491473
Er was een ontploffing met virus in Zwitserland en in Oostenrijk hebben ze 't ook ineens.?
Dat is verdacht.
  woensdag 29 april 2009 @ 11:23:46 #57
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_68491622
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals je in de kranten kon lezen is de man die Obama de hand schudde naderhand binnen 24 uur overleden aan de varkensgriep.

Wat moet jouw leven ontzettend simpel zijn.
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2009 @ 11:28:21 #58
145738 superworm
is erbij
pi_68491798
Alex Jones vermoedt dat Baxter International het NWO-bedrijf is dat het allemaal uitvoert. Hij zegt dat ze deze crisis willen gebruiken om iedereen een vaccin aan te praten, en iedereen die dat weigert in kampen te stoppen We zullen zien. Volgens Jones is zaterdag begonnen met het proces naar martial law ofzo. eh... Lambiekje?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage woensdag 29 april 2009 @ 11:31:50 #59
145738 superworm
is erbij
pi_68491924
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_68492741
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
Zapruder zit qua gedachtengang toch echt wel op hetzelfde niveau als Niburu
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_68495788
quote:
Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Voor zover ik weet zijn de meeste virussen het meest besmettelijk als de drager nog geen symptomen heeft. Maar ik ben geen kenner.
Ik spui slechts wat ik lees
  woensdag 29 april 2009 @ 13:41:29 #62
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68496587
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus volgens jou is er een 100% besmettingskans als iemand een besmette hand schudt?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:45:22 #63
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_68496747
http://retardzone.com/200(...)conspiracy-theories/

punt 1 is wel interessant zeker omdat obama miljoenen dollars beloofd heeft om het te bestrijden
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_68496771
quote:
Op woensdag 29 april 2009 03:25 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Dude serieus je kijkt teveel films

Dit is niet Doomsday of 28 weeks later ofzo

Waarom zou een virus dat in geheime (overheids) laboratoria gemaakt is verspreid worden in Mexico ?
Welke logische gedachte zit hier achter?
En ALS het zou gaan om een door US of China gemaakt virus waarom duikt het dan niet de kop op in gebieden waar deze wereldmachten grote belangen hebben (olie of aardgasrijke landen) ?
Waarom in Mexico..... Of zou Obama niet van Taco's houden?
Dude jij let serieus te weinig op.

Het virus is niet alleen in Mexico verspreid, kijk maar naar de explosie van een container van het virus op een passagierstrein in Zwitserland. De bedoeling is ook niet persé Mexico aan te vallen, maar de gehele wereldbevolking.

In 1947 is er een document uitgebracht door de amerikaanse overheid, ondertekend door Nixon en Kissinger, dat het nodig is om 3 miljard mensen op aarde uit te roeien.

Dit is allemaal ook uitvoerig besproken tijdens de Bilderberg conferenties van 2006 en 2007. Het is ook niet toevallig dat 2 weken geleden Baxter International een soortgelijk virus (1918 griep gemixed met vogelgriep) naar 18 landen verspreidde om te worden toegediend bij mensen.

Dat is door toeval op het laatste moment ontdekt en tegen gehouden, en Baxter beweert nu dat het een 'foutje' was.

Nogmaals, het heeft dus niks met energie te maken, maar met het uitgroeien van een groot deel van de bevolking. Dit eind doel is ook onderdeel van de zogenaamde 'Georgia Guidestones', namelijk, 'Maintain Humanity under 500.000.000'.

Hier een filmpje over hoe dit specifieke virus in een laboratorium gemaakt is.
Slechte kwaliteit maar keiharde kennis:

Hier een filmpje over hoe dit standaard werk is voor bijvoorbeeld de CIA, net als bij AIDS en Ebola in Afrika.

Hier een filmpje over het uitroeien van 50% van de mensheid besproken tijdens de bilderberg conferentie. Beelden van RTL4,
Om het toch maar even op mainstream media niveau te houden.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:46:21 #65
132191 -jos-
Money=Power
pi_68496783
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:37 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ookal is niet exact duidelijk om hoeveel mensen het gaat en óf er wel of niet een pandemie gaat ontstaan ik wil gewoon op de hoogte worden gehouden van de gang van zaken.
Ik ook, maar niet op deze manier. Net doen alsof er een pandemie is terwijl er wereldwijd slechts 8 mensen aantoonbaar zijn gestorven aan de ziekte. Het is pure bangmakerij.

Overigens ben ik niet van mening, zoals de mensen hierboven, dat deze ziekte gemaakt is om de wereldbevolking te verkleinen. (een pandemie uitbraak kun je bijna niet controleren, je weet niet hoeveel procent van de bevolking gaat sterven.)
pi_68496942
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef -jos- het volgende:

[..]

Ik ook, maar niet op deze manier. Net doen alsof er een pandemie is terwijl er wereldwijd slechts 8 mensen aantoonbaar zijn gestorven aan de ziekte. Het is pure bangmakerij.
Misschien wordt de echte kennis over het aantal geinfecteerden en overleden mensen achtergehouden, zodat de WHO geen restricties op vluchten en transport adviseert, zodat het virus nu ruim de tijd en kans heeft zich te verspreiden over alle landen en het goed kan gaan inwerken bij de menselijke bevolking.
pi_68497734
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef -jos- het volgende:

[..]

Overigens ben ik niet van mening, zoals de mensen hierboven, dat deze ziekte gemaakt is om de wereldbevolking te verkleinen. (een pandemie uitbraak kun je bijna niet controleren, je weet niet hoeveel procent van de bevolking gaat sterven.)
Als je de filmpjes die ik had bijgevoegd had gekeken, dacht je wel anders.
Als je weet dat door de Spaanse griep van 1918 in 1 jaar tijd 50 miljoen mensen zijn overleden, en 40% van de gehele wereldbevolking geinfecteerd is, kan je wel een ruwe schatting maken. Als het allemaal gaat zoals ik denk,
hebben we over ongeveer 10 dagen pas door hoe serieus het is, Dan pas gaan de regeringen echte stappen ondernemen, openbare plaatsen sluiten, scholen bedrijven stations luchthavens, en dan is het natuurlijk al veel te laat.

Het erge vind ik nog dat die Beatrix de voorzitter is van de Bilderberg Groep, de groep die dit soort zaken allemaal regelt, en dat uitgerekend op de viering van haar verjaardag in ons land de meeste mensen geinfecteerd gaan worden.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:20:51 #68
132191 -jos-
Money=Power
pi_68498113
Ja hoor, ook vandaag weer vele mondkapjes op de voorpagina's van de kranten. In het AD gelukkig niet maar wel een behoorlijk misleidend en angstopwekkend artikel.

De twee opvallendste mondkpajes voorpaginafoto's zijn deze, hier is duidelijk sprake van het zogenaamde 'object gericht fotograferen' . Dat wil zeggen dat men met een mondkapje op pad gaat, een leuke plek uitzoekt en er vervolgens een foto van gaat maken. (net als bij de aardbeving in Irak ofzo toen zag je allemaal foto's met knuffels of foto's die 'toevallig' op het puin lagen)

woensdag 29 april 2009 @ 14:27:08 #69
132191 -jos-
Money=Power
pi_68498334
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Goelie het volgende:

[..]

Als je de filmpjes die ik had bijgevoegd had gekeken, dacht je wel anders.
Als je weet dat door de Spaanse griep van 1918 in 1 jaar tijd 50 miljoen mensen zijn overleden, en 40% van de gehele wereldbevolking geinfecteerd is, kan je wel een ruwe schatting maken. Als het allemaal gaat zoals ik denk,
hebben we over ongeveer 10 dagen pas door hoe serieus het is, Dan pas gaan de regeringen echte stappen ondernemen, openbare plaatsen sluiten, scholen bedrijven stations luchthavens, en dan is het natuurlijk al veel te laat.

Het erge vind ik nog dat die Beatrix de voorzitter is van de Bilderberg Groep, de groep die dit soort zaken allemaal regelt, en dat uitgerekend op de viering van haar verjaardag in ons land de meeste mensen geinfecteerd gaan worden.
Gast, je leest te veel complottheorien.

In 1900 had men nog lang niet zulke geavanceerde kennis om een wereldwijde epidemie te veroorzaken. Toen bestonden er nog geen eens computers.
pi_68498862
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:27 schreef -jos- het volgende:

[..]

Gast, je leest te veel complottheorien.

In 1900 had men nog lang niet zulke geavanceerde kennis om een wereldwijde epidemie te veroorzaken. Toen bestonden er nog geen eens computers.
Doe toch niet alsof je dom bent. Ik heb nooit gezegd dat het spaanse griepvirus van 1918 gemaakt is,
Wat ik wel zei, is dat dit nieuwe varkensgriep virus, in een laboratorium ge - reverse - kloond is met het vogelgriep virus, en het voor mensen gevaarlijke spaanse griepvirus uit 1918.

Als je met je ontwijkende en desinformerende ass nou het eerste filmpje had gezien wat ik net postte, dan kon je ook precies zien welke viroloog dat gedaan heeft, wanneer, in welk universitair laboratorium, en waarom. Maar nee, jij hebt blijkbaar liever je oogkleppen op.
  woensdag 29 april 2009 @ 14:59:22 #71
132191 -jos-
Money=Power
pi_68499492
quote:
Op woensdag 29 april 2009 14:41 schreef Goelie het volgende:

[..]

Doe toch niet alsof je dom bent. Ik heb nooit gezegd dat het spaanse griepvirus van 1918 gemaakt is,
Wat ik wel zei, is dat dit nieuwe varkensgriep virus, in een laboratorium ge - reverse - kloond is met het vogelgriep virus, en het voor mensen gevaarlijke spaanse griepvirus uit 1918.

Als je met je ontwijkende en desinformerende ass nou het eerste filmpje had gezien wat ik net postte, dan kon je ook precies zien welke viroloog dat gedaan heeft, wanneer, in welk universitair laboratorium, en waarom. Maar nee, jij hebt blijkbaar liever je oogkleppen op.
Ik weet niet wie dat is op dat filmpje, wie heeft het fimplje gemaakt? Informatie neem ik alleen serieus met normale bronvermelding.

Oja Alex Jones is geen goede bron.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:10:01 #72
132191 -jos-
Money=Power
  woensdag 29 april 2009 @ 15:20:57 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_68500246
quote:

Waar maak jij uit op dat het virus uit die filmpjes nu in Mexico is opgedoken?
pi_68501334
quote:

[..]

dat jij denkt dat dat zo is, wil nog niet zeggen dat het waar is.

quote:
is het nou echt zo moeilijk voor jullie slag mensen om normaal en netjes te blijven? Of komt dat omdat hetgene dat jullie verkondigen niet zomaar als zoete koek geslikt wordt?
pi_68501409
het lijkt trouwens wel of iemand (ergens aan het begin van dit hele gebeuren) dit boek gelezen heeft.
pi_68501521
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:04 schreef -jos- het volgende:
Als jij besmet bent (hoef je niet zelf ziek van te worden) dan kun je evengoed nog andere mensen besmetten.

En er was al een topic over.
pi_68501620
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:45 schreef wise het volgende:
http://retardzone.com/200(...)conspiracy-theories/

punt 1 is wel interessant zeker omdat obama miljoenen dollars beloofd heeft om het te bestrijden
1,5 miljard dollar heeft ie gevraagd aan het congres ter bestrijding van het virus (weet niet wat dit inhoud; een vaccin? preventie?).
pi_68504710
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef bas-beest het volgende:
het lijkt trouwens wel of iemand (ergens aan het begin van dit hele gebeuren) dit boek gelezen heeft.
Het is dan ook een goed boek
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 29 april 2009 @ 17:35:30 #79
132191 -jos-
Money=Power
pi_68505281
quote:
Op woensdag 29 april 2009 17:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het is dan ook een goed boek
absoluut...
  woensdag 29 april 2009 @ 17:45:27 #81
6941 APK
Factual, I think.
pi_68505429
quote:
Dat gaat bijna allemaal over H5N1, terwijl de Mexicaanse variant H1N1 is...
Wel opvallend dat Rumsfeld er weer financieel van profiteert, lijkt '24' wel.
pi_68505705
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef Goelie het volgende:

[..]

Dude jij let serieus te weinig op.

Het virus is niet alleen in Mexico verspreid, kijk maar naar de explosie van een container van het virus op een passagierstrein in Zwitserland. De bedoeling is ook niet persé Mexico aan te vallen, maar de gehele wereldbevolking.

In 1947 is er een document uitgebracht door de amerikaanse overheid, ondertekend door Nixon en Kissinger, dat het nodig is om 3 miljard mensen op aarde uit te roeien.

Dit is allemaal ook uitvoerig besproken tijdens de Bilderberg conferenties van 2006 en 2007. Het is ook niet toevallig dat 2 weken geleden Baxter International een soortgelijk virus (1918 griep gemixed met vogelgriep) naar 18 landen verspreidde om te worden toegediend bij mensen.

Dat is door toeval op het laatste moment ontdekt en tegen gehouden, en Baxter beweert nu dat het een 'foutje' was.

Nogmaals, het heeft dus niks met energie te maken, maar met het uitgroeien van een groot deel van de bevolking. Dit eind doel is ook onderdeel van de zogenaamde 'Georgia Guidestones', namelijk, 'Maintain Humanity under 500.000.000'.

Hier een filmpje over hoe dit specifieke virus in een laboratorium gemaakt is.
Slechte kwaliteit maar keiharde kennis:

Hier een filmpje over hoe dit standaard werk is voor bijvoorbeeld de CIA, net als bij AIDS en Ebola in Afrika.

Hier een filmpje over het uitroeien van 50% van de mensheid besproken tijdens de bilderberg conferentie. Beelden van RTL4,
Om het toch maar even op mainstream media niveau te houden.

RTL Boulevard als bron vermelden
Komop man jij was niet bij die Bilderberg conferentie en ik ook niet , Dus wat daar besproken is zullen we nooit precies weten.
En die brief ui '47 is authentiek? Heb je een link naar de exacte inhoud van die brief en zoja is er met 100 % te zeggen dat de brief ook daadwerkelijk echt is? En dat dat filmpje waarin zogenaamd een virus gemaakt zou worden is echt? Óf zou het door een of andere paranoide kneus online gepost zijn om weer wat fabels de wereld in te helpen?

En dan nog hé. Wanneer is dat virus uitgebroken en hoeveel mensen zijn er besmet en ook daadwerkelijk overleden?
En waarom zou een Westerse overheid haar burgers willen vermoorden? Denk je niet als ze de bevolking willen doen indunnen elders zouden zijn begonnen?

Verder wel frappant dat er juist in deze week ook melding gemaakt wordt van een nieuwe versie van malaria die óók resistent zou zijn tegen huidige vaccins

http://www.ad.nl/diagnose(...)rote_bedreiging.html
  woensdag 29 april 2009 @ 18:56:43 #83
132191 -jos-
Money=Power
pi_68507457
NU.nl:

Directeur Roel Coutinho van het Centrum voor Infectieziektebestrijding (CIb) zei dat het dragen van mondkapjes hoogst waarschijnlijk geen effect heeft.

Bevestiging dat die mondkapjes alleen voor de show(=mediahype) zijn.
pi_68513098
en wat vinden alle complot-theorie denkers van dit artikel dat van de FP afkomstig is? Is dit ook één groot verzinsel?
quote:
Zijn naam is Edgar Hernández. Hij is vijf jaar oud. En volgens de Mexicaanse autoriteiten naar alle waarschijnlijkheid dé bron van de varkensgriepbesmetting die wereldwijd om zich heen grijpt en al dodelijke slachtoffers heeft gemaakt in Mexico en de Verenigde Staten.

Medio april bracht Edgars moeder hem naar de huisartsenpost in het straatarme gehucht La Gloria, op twee uur rijden van de Mexicaanse hoofdstad. Edgar had last van koorts en flinke ademhalingsproblemen. Hij kreeg paracetamol en enkele andere medicijnen voorgeschreven en voelde zich al snel weer beter.

Maar in de huisartsenpost in La Gloria vertrouwden ze het niet helemaal. Zoals Edgar hadden ze sinds medio maart al 1.300 van de 4.000 inwoners van het dorp op consult gekregen. Ruim 450 van hen met griepverschijnselen.

Medische experts werden naar het dorp gestuurd om monsters te nemen. Tientallen buisjes van zieken werden verzameld. De meesten patiënten bleken besmet met het normale griepvirus, maar Edgar bleek geïnfecteerd met het H1N1-virus, de varkensgriep.

Voor de medische experts bleek de uitkomst geen reden tot alarm. Tot afgelopen weekeinde een 38-jarige vrouw uit Oaxaca aan varkensgriep stierf en het aantal meldingen van besmettingen explosief begon toe te nemen.

Hierop besloten de medische experts de testresultaten van Edgar opnieuw te bekijken en kwamen ze tot de conclusie dat hij wel eens 'patiënt nul' kan zijn, de bron van de varkensgriepepidemie.

Hun stelling wordt bevestigd door het feit dat het grootste deel van de bewoners van La Gloria, dat het voornamelijk moet hebben van de verbouw van aardappelen en de houtteelt, werkt in Mexico-stad. Wat weer de razendsnelle verspreiding zou verklaren van het potentieel dodelijk virus, dat bestaat uit een mengsel van het 'gewone' griepvirus, het vogelgriepvirus en het varkensgriepvirus.

Intussen zeggen de moeder van Edgar en andere bewoners van La Gloria dat Edgar zeker besmet is geraakt door vliegen uit een vlak bij het dorp gelegen varkensboerderij. Het aantal vliegen rond de boerderij met een half miljoen varkens is enorm, omdat volgens Edgars moeder grote hoeveelheden varkensmest tijdelijk in reservoirs in de buitenlucht worden opgevangen.

Maar de eigenaren van de varkensboerderij, dat voor de helft eigendom is van het Amerikaanse bedrijf Smithfield Foods ontkennen de oorzaak te zijn van de griepepidemie die door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) tot 'een wereldwijde zorg' is uitgeroepen. Geen een van hun ruim negenhonderd medewerkers op de boerderij zou geïnfecteerd zijn met het virus. Bovendien hebben testresultaten bij de varkens ook geen besmettingen hebben opgeleverd.

En Edgar? Die heeft in de lokale media al laten weten zich weer helemaal gezond te voelen.
  woensdag 29 april 2009 @ 22:13:54 #85
132191 -jos-
Money=Power
pi_68513820
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:51 schreef bas-beest het volgende:
en wat vinden alle complot-theorie denkers van dit artikel dat van de FP afkomstig is? Is dit ook één groot verzinsel?
[..]
Zou best waar kunnen zijn. Maar wel vreemd dan dat op die boerderij zelf nergens H1N1 is aangetroffen. Waarschijnlijk zijn die varkens dus niet de bron van het virus...

Maakt voor de rest niks uit, het blijft een enorme mediahoax.
pi_68514108
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:13 schreef -jos- het volgende:

[..]

Zou best waar kunnen zijn. Maar wel vreemd dan dat op die boerderij zelf nergens H1N1 is aangetroffen. Waarschijnlijk zijn die varkens dus niet de bron van het virus...
of die mensen zijn al zo vaak door die vliegen gestoken dat ze immuun zijn
quote:
Maakt voor de rest niks uit, het blijft een enorme mediahoax.
tsja, het moeilijke is natuurlijk inderdaad van wanneer er gewaarschuwd moet gaan worden. Als je te vroeg bent, krijg je op een gegeven moment een soort van "boy cried wolf"-effect. Als je te laat waarschuwt dan is het ook weer niet goed.
pi_68514906
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:32 schreef -jos- het volgende:

Lijkt wel alsof ze poseren...

In dienst van Disney ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_68515187
Varkensgriep is weer overdreven, niets om bang voor te zijn. deze variatie komt niet eens van varkens af, gewoon weer een variant van...
in dichtbevolkt Mexico is een op de 10.000 mensen besmet, nu is de Q koorts ook geen nieuws meer.
iets voor hypochonders.
De Puta Madre
pi_68516558
Als je het boek Bilderberg Conferentie leest, kijk je wel heel anders tegen de dingen aan.

Hoe komt het toch dat er 40 presidenten gekozen zijn , die allemaal op Rockefellers school hebben gezeten,,waaronder ook Obama, Balkenende en de Franse president.
En waarom zijn die lijsten ineens verwijderd van internet.

En wie komen er allemaal op de Bilderberg, Conferentie en even later president worden.o.a. Clinton , Merkx, etc
  woensdag 29 april 2009 @ 23:46:36 #90
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_68516819
Terug Vind Paniek
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
pi_68516894
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef hondjes het volgende:
Als je het boek Bilderberg Conferentie leest, kijk je wel heel anders tegen de dingen aan.

Hoe komt het toch dat er 40 presidenten gekozen zijn , die allemaal op Rockefellers school hebben gezeten,,waaronder ook Obama, Balkenende en de Franse president.

En wie komen er allemaal op de Bilderberg, Conferentie en even later president worden.o.a. Clinton , Merkx, etc
als je een idee wilt krijgen wie er dit jaar allemaal geweest zijn, moet je eens deze link bekijken
pi_68518184
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:38 schreef hondjes het volgende:

vriendjes politiek? wat heeft dit ermee te maken?
De Puta Madre
pi_68518565
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:26 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

vriendjes politiek? wat heeft dit ermee te maken?
Dat je belazerd wordt , waar je bij staat.

En daarom weet ik ook niet of die griep een hoax is, een complot is, of echt is.
Ik weet alleen, dat alles wat je denkt te weten, anders in mekaar zit,
Maar daarom moet je eerst het boek gelezen hebben.
pi_68518629
Tis net aids je kunt er zo weinig tegen doen
en de veteranen ziekte idem...brrrrrrr
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 30 april 2009 @ 00:43:43 #95
132191 -jos-
Money=Power
pi_68518686
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:48 schreef bas-beest het volgende:

[..]

als je een idee wilt krijgen wie er dit jaar allemaal geweest zijn, moet je eens deze link bekijken
Dat is een Nederlandse conferentie, niet de echte denk ik
pi_68518769
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:43 schreef -jos- het volgende:

[..]

Dat is een Nederlandse conferentie, niet de echte denk ik
Dat denk ik ook niet, want ik zie geen Kissinger, Beatrix, en Rockefellers, Rotschildt
Clinton en noem maar op.
pi_68518810
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:39 schreef hondjes het volgende:

[..]

Dat je belazerd wordt , waar je bij staat.

En daarom weet ik ook niet of die griep een hoax is, een complot is, of echt is.
Ik weet alleen, dat alles wat je denkt te weten, anders in mekaar zit,
Maar daarom moet je eerst het boek gelezen hebben.
mensen in paniek jagen, net als nu overal in de wereld gebeurd. de mensen die meer lezen als de Telegraaf of het buurtkrantje raken zo in de stress. nuchter de zaak bekijken is er in de kranten niet meer bij. de kudde achterna.....
De Puta Madre
pi_68518875
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:49 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

mensen in paniek jagen, net als nu overal in de wereld gebeurd. de mensen die meer lezen als de Telegraaf of het buurtkrantje raken zo in de stress. nuchter de zaak bekijken is er in de kranten niet meer bij. de kudde achterna.....
de media speelt een grote rol, en wie heeft de media in handen, wie is de grootste baas in Amerika van t.v en krant.. een Bilderberger.
pi_68519288
Een groeiend aantal mensen ziet inmiddels een link naar de klassieke samenzweringen van Illuminati, New World Order, vrijmetselaars of joden. Is de wereldwijde ontwikkeling inderdaad een vastomlijnd programma? De wezenlijke vraag bij deze veranderingen is die van het waarom. Waarom achten zo weinig beslissers privacy beschermenswaardig? Is Big Brother werkelijk onder ons? Om de afbraak van onze privacy tegen te gaan is het niet kansrijk om per situatie het gevecht aan te gaan. Versnippering ontkracht ieder verzet. Laten we vaststellen wat de gemeenschappelijke noemer is in de afbraak van onze privacy.

Als je onder de oppervlakte kijkt zie je wel degelijk een soort wereldwijde beweging, die zich over vrijwel de volle breedte van het politieke en bestuurlijke spectrum afspeelt. Op de meest onverwachte punten duiken opeens bepaalde mantra's op. De centrale persoon hierin is de Israëlische socioloog Amitai Etzioni en zijn Communautaire beweging. Deze beweging heeft onder politici een grote aanhang verworven, zonder zichtbaar te worden bij het grote publiek. Als we het al kennen, kennen we het als de Derde Weg, en meer recent van het Normen en Waarden debat.
------------------------

dit heb ik gevonden. lijkt me ook een hoax. daar zijn die mensen niet slim genoeg voor.
De Puta Madre
  donderdag 30 april 2009 @ 01:16:38 #100
132191 -jos-
Money=Power
pi_68519321
Laten we het even ontopic houden??
pi_68519371
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:16 schreef -jos- het volgende:
Laten we het even ontopic houden??
varkensgriep is een variant van iedere willekeurige uitbraak. ontoppic.
de achtergronden zijn ontoppic.
of je moet al besmet zijn en er meer over weten.
De Puta Madre
  donderdag 30 april 2009 @ 01:28:38 #102
132191 -jos-
Money=Power
pi_68519487
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:20 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

varkensgriep is een variant van iedere willekeurige uitbraak. ontoppic.
de achtergronden zijn ontoppic.
of je moet al besmet zijn en er meer over weten.
Doe niet zo dom, je vorige post sloeg nerges op. Dit is dan wel het BNW forum maar over illuminati praten etc doe je maar in een ander topic
pi_68519705
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:28 schreef -jos- het volgende:

[..]

Doe niet zo dom, je vorige post sloeg nerges op. Dit is dan wel het BNW forum maar over illuminati praten etc doe je maar in een ander topic
jij bent de slimste thuis, ga maar mee in die onzin. zo erg is het niet.
De Puta Madre
  donderdag 30 april 2009 @ 02:41:46 #104
181657 LordNemephis
computer says no
pi_68520067
quote:
Op donderdag 30 april 2009 01:46 schreef Killer_Mom het volgende:

[..]

jij bent de slimste thuis, ga maar mee in die onzin. zo erg is het niet.
Jij bent degene die offtopic gaat. Open dan zelf een topic.
pi_68520719
Het is geen varkensgriep...... Ik herhaal het is geen varkensgriep.
  donderdag 30 april 2009 @ 06:11:46 #106
236046 NotYou
tigerblood
pi_68520731
quote:
En de ziener heeft gesproken! Dat de blinden waaronder hij zich begeeft maar dankbaar neer mogen knielen en hem prijzen voor zijn onmiskenbare inzicht.

Posts als deze maken bnw wat het is!

"Ge-reverse-kloond"
Je suis Charlie Sheen
pi_68520737
Het echte virus komt nog.

juni, juli, zo.

Dont say you heard it from me, aarsvegen .
pi_68520738
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:11 schreef NotYou het volgende:

[..]

En de ziener heeft gesproken! Dat de blinden waaronder hij zich begeeft maar dankbaar neer mogen knielen en hem prijzen voor zijn onmiskenbare inzicht.

Posts als deze maken bnw wat het is!

"Ge-reverse-kloond"
-

[ Bericht 5% gewijzigd door teamlead op 04-05-2009 20:53:39 (nee) ]
pi_68520741
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:15 schreef Salvad0R het volgende:
Het echte virus komt nog.

juni, juli, zo.

De echte knal komt pas aan het einde van herfst.
pi_68520742
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:17 schreef sig000 het volgende:

[..]

De echte knal komt pas aan het einde van herfst.
Whatever man. Mensenhaters dienen eens te oogsten wat ze zaaien. Per direct. Smerige Verraders des Levens.
pi_68520752
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:20 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Whatever man. Mensenhaters dienen eens te oogsten wat ze zaaien. Per direct. Smerige Verraders des Levens.
Je hebt wel een punt, helaas is het wat oneerlijk verdeeld in de wereld.
pi_68520755
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:24 schreef sig000 het volgende:

[..]

Je hebt wel een punt, helaas is het wat oneerlijk verdeeld in de wereld.
jij denkt dat je aan de lange einden trekt.... how sad .
pi_68520762
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:27 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

jij denkt dat je aan de lange einden trekt.... how sad .

De langste einden zijn voor de sukkels.
pi_68520766
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:30 schreef sig000 het volgende:

[..]

De langste einden zijn voor de sukkels.
pi_68520768
WHHHHHHHHHHHAT .
pi_68520770
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:33 schreef Salvad0R het volgende:

Geweldig.
pi_68520802
Ik wordt altijd zo flauw van al die linkjes.
Post gewoon wat je te vertellen hebt, een plaatje of filmpje erbij is niets mis mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2009 06:52:53 ]
  donderdag 30 april 2009 @ 07:48:29 #119
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68520953
Ïn 1988 heb ik de griep gehad.

Niet zo'n lullige waarbij je zielig de baas belt om je ziek te melden met de griep terwijl je alleen maar een loopneus hebt, nee, een echte.
Zoeen waarbij je als je naast je bed gaat staan de draaïng van de aarde plots persoonlijk kunt voelen en daar zo zeeziek van wordt dat wat er zich dan ook nog in je maag mocht bevinden zich meteen een weg naar buiten zocht.
Ik had koortspieken tot 41,5, lag dagenlang te ijlen in bed en het bed moest twee keer per dag verschoont en de matras gedraaid worden in verband met zweet.
Alleen van de lucht van voedsel werd ik misselijk, elk geluid deed me pijn, en elk klein beetje licht was teveel voor mijn ogen.
Mijn ouderwetse huisarts kon niets anders voor me doen dan aspro's voorschrijven in gote hoeveelheden.
Toen ik me eindelijk na een week weer wat beter ging voelen en mezelf in de spiegel zag schrok ik nog bijna dood ook, ik was lijkbleek en graatmager.
Twaalf kilo was ik afgevallen en toen ik eindelijk weer honger kreeg had ik zulke enorme honger dat mijn maag het voedsel dat ik tot me nam niet eens fatsoenlijk verteren kon.
Blijkbaar was mijn maag niet meer gewend om zoveel tegelijk te verteren.

Als dit ook zo'n griep is, dan overleef ik het wel, maar ik kan me voorstellen dat mensen met minder werstand het loodje leggen.
pi_68520962
@ DrDarwin. Respect man dat je er zo goed uitgekomen bent.
pi_68522492
Ik mis de Telegraaf nog
  donderdag 30 april 2009 @ 14:27:56 #122
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_68529469
quote:
Ondertekend door Henry Kissinger en Richard Nixon. In 1947, toen Kissinger nog niet eens was afgestudeerd en Nixon nog maar net begonnen was als politicus. Bedoel je soms 1974?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_68529555
quote:
Op donderdag 30 april 2009 07:48 schreef DrDarwin het volgende:
Ïn 1988 heb ik de griep gehad.

...

Als dit ook zo'n griep is, dan overleef ik het wel, maar ik kan me voorstellen dat mensen met minder werstand het loodje leggen.
Het schijnt dat juist de mensen met een goede weerstand het loodje leggen bij deze griep omdat het imuunsysteem tegen jezelf wordt opgezet.
pi_68530425
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:52 schreef sig000 het volgende:
Ik wordt altijd zo flauw van al die linkjes.
Post gewoon wat je te vertellen hebt, een plaatje of filmpje erbij is niets mis mee.
als je die Salvad0R bedoelt, dat kan 'ie blijkbaar niet... net zomin als normaal reageren.
pi_68530685
quote:
Op woensdag 29 april 2009 01:04 schreef -jos- het volgende:
Omdat dat kapje niet is om jou tegen de ziektekiemen van anderen te beschermen maar om anderen tegen jouw ziektekiemen te beschermen.
There is no love sincerer than the love of food.
  donderdag 30 april 2009 @ 16:26:09 #126
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_68532584
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:35 schreef Salvad0R het volgende:
WHHHHHHHHHHHAT .
Sorry voor deze realiteitscheck, maar je bent geen Mocro en ook geen negert jochie. Misschien dat je homies het stoer vinden, maar normale mensen lachen je uit.
  donderdag 30 april 2009 @ 18:56:29 #127
6941 APK
Factual, I think.
pi_68535798
Toch vind ik het een beetje vreemd.
Tot nu toe alleen Mexicanen overleden. (Zou het virus speciaal Mexicanen als target hebben? )

Enorme paniek overal in de wereld, level 5, maar met een paar Tamiflu-tjes kom je er gewoon bovenop.
Lijkt het....

Wordt er iets verzwegen, weten de overheden meer en proberen ze mensen langzaam voor te bereiden op wat komen gaat?

[/complotmudus]
pi_68535887
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:56 schreef APK het volgende:
Toch vind ik het een beetje vreemd.
Tot nu toe alleen Mexicanen overleden. (Zou het virus speciaal Mexicanen als target hebben? )

Enorme paniek overal in de wereld, level 5, maar met een paar Tamiflu-tjes kom je er gewoon bovenop.
Lijkt het....

Wordt er iets verzwegen, weten de overheden meer en proberen ze mensen langzaam voor te bereiden op wat komen gaat?

[/complotmudus]
In Mexico zijn dan ook een paar duizend mensen ziek geworden en in de rest van de wereld maar een paar.
  donderdag 30 april 2009 @ 19:08:31 #129
6941 APK
Factual, I think.
pi_68536097
quote:
Op donderdag 30 april 2009 18:59 schreef Jegorex het volgende:

In Mexico zijn dan ook een paar duizend mensen ziek geworden en in de rest van de wereld maar een paar.
Wel opvallend dat de enige buitenlandse dode een Mexicaans kind is.

En patient zero schijnt weer vrolijk rond te hupsen, tezamen met de rest van de inwoners uit zijn dorp.
  donderdag 30 april 2009 @ 21:28:36 #130
52357 Lambiekje
pi_68540299
quote:
Previous Swine Flu Outbreak Originated At Fort Dix
More than 40 million people were vaccinated. However, the program was stopped short after over 500 cases of Guillain-Barre syndrome, a severe paralyzing nerve disease, were reported. 30 people died as a direct result of the vaccinations.
bron
Yep, we moeten aan de vaccins zodat we JUIST ziek worden. Dat is ook nu weer het plan.
pi_68542760
Rondom elke ramp , uitbraak van ziektes , aanslag , oorlog verschijnen tegenwoordig hele conspiracies
  donderdag 30 april 2009 @ 23:09:25 #132
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68543875
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Yep, we moeten aan de vaccins zodat we JUIST ziek worden. Dat is ook nu weer het plan.
Je zou het bijna denken met de kans op een IPod bij BMHK vaccinatie.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:17:40 #133
6941 APK
Factual, I think.
pi_68544164
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

40.000.000 vaccinaties.
500 gevallen van Guillain-Barre syndroom.
30 doden.

En dan is jouw conclusie dat de overheid mensen bewust ziek wil maken door te vaccineren?
pi_68544518
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
quote:
De Spaanse koning Alfonso XIII werd ook ziek en dronk op een gegeven moment een fles Bacardi-rum leeg. De volgende dag was de koorts weg. Sindsdien staat op elke fles Bacardi het Spaanse koninklijk wapenschild afgebeeld.
A.M. de Jong beschrijft in zijn boek Frank van Wezels roemruchte jaren de mobilisatie, en ook de Spaanse griep. De bestrijding met alcoholhoudende drank werpt ook hier zijn vruchten af.
Gewoon allemaal aan de drank dus als we ziek worden.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:35:29 #135
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68544788
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:27 schreef Jegorex het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaanse_griep
[..]

Gewoon allemaal aan de drank dus als we ziek worden.
Ik krijg altijd van die "ik wou dat ik dood was" hoofdpijn.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:46:15 #136
6941 APK
Factual, I think.
pi_68545159
Vermoeiend topic.
Er worden allerlei statements geplaatst als de waarheid en als je er vragen bij stelt krijg je geen antwoord.
  donderdag 30 april 2009 @ 23:47:15 #137
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68545201
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:35 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Ik krijg altijd van die "ik wou dat ik dood was" hoofdpijn.
misschien moet je eens stoppen met die aspro's...
Huig
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:09:09 #138
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68545954
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:47 schreef Orwell het volgende:

[..]

misschien moet je eens stoppen met die aspro's...
De remedie is over het algemeen niet de oorzaak.
pi_68546186
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef APK het volgende:
Vermoeiend topic.
Er worden allerlei statements geplaatst als de waarheid en als je er vragen bij stelt krijg je geen antwoord.
Precies!

Mensen roepen vanalles van NWO en opzet maar als je om keiharde feiten vraagt komen ze alleen maar met nóg meer "theorieën"
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:27:19 #140
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68546526
quote:
Op donderdag 30 april 2009 06:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat voor vieze smerige joden penis zuig jij dan, dat je zulke bullshit loopt te posten .

Nerd .
Nog steeds even vriendelijk zie ik?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 mei 2009 @ 00:32:06 #141
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68546668
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:17 schreef APK het volgende:

[..]

40.000.000 vaccinaties.
500 gevallen van Guillain-Barre syndroom.
30 doden.

En dan is jouw conclusie dat de overheid mensen bewust ziek wil maken door te vaccineren?
tsja, zo zit die user nou eenmaal in elkaar...kan 'ie ook niks aan doen
quote:
Op donderdag 30 april 2009 23:46 schreef APK het volgende:
Vermoeiend topic.
ja, het lijkt wel of dat soort mensen alleen maar verwarring wil zaaien om zo te proberen zieltjes te winnen voor hun zaak.
En trouwens, dit topic valt nog mee...je moet eens andere topics bekijken die door bijv. Lambiekje geopend zijn of waar hij iig. in gepost heeft.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 01:00:09 #142
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68547334
quote:
Op donderdag 30 april 2009 19:08 schreef APK het volgende:

[..]

Wel opvallend dat de enige buitenlandse dode een Mexicaans kind is.

En patient zero schijnt weer vrolijk rond te hupsen, tezamen met de rest van de inwoners uit zijn dorp.
Waarom zou dat vreemd zijn? Als een ziekte geen 100% mortaliteit heeft kan dat altijd.
Onikaan ni ov dovah
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2009 @ 07:07:27 #143
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_68549445

Be afraid... be very afraid!
  vrijdag 1 mei 2009 @ 07:26:42 #144
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68549499
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:07 schreef NorthernStar het volgende:
[ afbeelding ]

Be afraid... be very afraid!
Nah, die griep overleef ik wel, met die vermeende global warming komt het vanzelf wel goed, en die Bin Laden is een lafaard met megalomane trekjes die zelf niks durft.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:10:55 #145
52357 Lambiekje
pi_68550242
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 07:26 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Nah, die griep overleef ik wel, met die vermeende global warming komt het vanzelf wel goed, en die Bin Laden is een lafaard met megalomane trekjes die zelf niks durft.
Hoe kan dat nou, OBL is al al 8 jaar dood.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 09:13:14 #146
52357 Lambiekje
pi_68550286
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 01:00 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom zou dat vreemd zijn? Als een ziekte geen 100% mortaliteit heeft kan dat altijd.
Ik vind het raar dat een oorsprong van de griep is, het 5 jarige kind ook wel patient Zero, wat nu weer gezond is verklaard zou besmet zijn geraakt van de bijgelegen Amerikaans varkensbedrijf. Gek genoeg is er geen varken ziek daar. Het officiele verhaal klopt WEER niet. Nee deze varkensgriep is een lab-verzinsel en is doelbewust uitgezet.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 10:45:07 #147
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_68551884
tvp
pi_68552086
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik vind het raar dat een oorsprong van de griep is, het 5 jarige kind ook wel patient Zero, wat nu weer gezond is verklaard zou besmet zijn geraakt van de bijgelegen Amerikaans varkensbedrijf. Gek genoeg is er geen varken ziek daar. Het officiele verhaal klopt WEER niet. Nee deze varkensgriep is een lab-verzinsel en is doelbewust uitgezet.
complot denkers
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:38:55 #149
52357 Lambiekje
pi_68553382
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 10:54 schreef mschol het volgende:

[..]

complot denkers
Tja inmiddels staat het ook al op de frontpage: 'Virusuitbraak is een complot'
pi_68553521
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tja inmiddels staat het ook al op de frontpage: 'Virusuitbraak is een complot'
gebaseerd op de meing van 1(!!) persoon
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:52:24 #151
52357 Lambiekje
pi_68553830
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:43 schreef mschol het volgende:

[..]

gebaseerd op de meing van 1(!!) persoon
Als je kennis hebt van hoe virussen, ziektes en de zogenaamde oplossingen tot stand komen van de afgelopen 60 jaar. Weet je gewoon 100% zeker dat deze SwineFlu een lab ontwikkeld gedrocht is.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 11:58:25 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68554039
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als je kennis hebt van hoe virussen, ziektes en de zogenaamde oplossingen tot stand komen van de afgelopen 60 jaar. Weet je gewoon 100% zeker dat deze SwineFlu een lab ontwikkeld gedrocht is.
'Kennis' is daar wel een erg groot woord voor...
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:05:55 #153
52357 Lambiekje
pi_68554270
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 11:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

'Kennis' is daar wel een erg groot woord voor...
Stramien van handelingen dan.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 12:14:18 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68554551
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 12:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stramien van handelingen dan.
"Verzameling meningen zonder stevige onderbouwing" lijkt me een mooiere.
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:46:04 #155
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68569432
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 09:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe kan dat nou, OBL is al al 8 jaar dood.
Zo'n beetje wel, maar ik heb dan ook inside information.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:42:15 #156
52357 Lambiekje
pi_68574735
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:46 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Zo'n beetje wel, maar ik heb dan ook inside information.
Je was bij de begrafenis.

Nee maar er de eerste dood berichten zijn gedateerd op 26/12/01.
Ten tijde van de aanslagen lag meneer in een Amerikaans hospital aan de nierdialyse en zijn broer was op koffie-visite bij papa Bush. Ik vind het allemaal zo geweldig al die zogenaamde toevalligheden.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:44:42 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_68574836
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:42 schreef Lambiekje het volgende:

Ten tijde van de aanslagen lag meneer in een Amerikaans hospital aan de nierdialyse en zijn broer was op koffie-visite bij papa Bush. Ik vind het allemaal zo geweldig al die zogenaamde toevalligheden.
Ik word een beetje moe van jouw stellingen.
De meeste mensen hier posten bewijs, of zeggen 'volgens mij'.

Jij komt slechts met ongefundeerde crap en rent dan weer hard weg.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:46:21 #158
52357 Lambiekje
pi_68574904
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:44 schreef APK het volgende:

[..]

Ik word een beetje moe van jouw stellingen.
De meeste mensen hier posten bewijs, of zeggen 'volgens mij'.

Jij komt slechts met ongefundeerde crap en rent dan weer hard weg.
Dat is geen crap dat is gewoon common knowledge dat de broer van Osama op visite was bij Papa Bush de ochtend van de aanslagen.

http://www.prisonplanet.com/041203metwithbinladen.html
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:48:45 #159
6941 APK
Factual, I think.
pi_68575014
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is geen crap dat is gewoon common knowledge dat de broer van Osama op visite was bij Papa Bush de ochtend van de aanslagen.
Heb je een link naar het bericht dat Osama in een Amerikaans hospitaal lag op het moment van de aanslagen?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:54:10 #160
52357 Lambiekje
pi_68575220
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:48 schreef APK het volgende:

[..]

Heb je een link naar het bericht dat Osama in een Amerikaans hospitaal lag op het moment van de aanslagen?
quote:

Where was Osama bin Laden on 9/11?

Bush Administration knew the Whereabouts of Osama

If the CBS report by Dan Rather is accurate and Osama had indeed been admitted to the Pakistani military hospital on September 10, 2001, courtesy of America’s ally, he was in all likelihood still in hospital in Rawalpindi on the 11th of September, when the attacks occurred. In all probability, his whereabouts were known to US officials on the morning of September 12, when Secretary of State Colin Powell initiated negotiations with Pakistan, with a view to arresting and extraditing bin Laden.

bron
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:57:25 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_68575363
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]
En dat is een Amerikaans ziekenhuis?
Lekker ontopic overigens.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:11:52 #162
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_68576002
Ik zeg maar even niks meer.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:08:17 #163
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68578214
quote:
5: Virus gaat in zeker twee landen in dezelfde regio over van mens op mens. Sterke aanwijzingen dat pandemie op komst is. Landen moeten mensen met ademhalingsproblemen adviseren thuis te blijven. Scholen worden gesloten, werk wordt anders georganiseeerd.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:12:31 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_68578347
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:08 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Dat vind jij leuk?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 03:13:02 #165
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68582000
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:12 schreef APK het volgende:

[..]

Dat vind jij leuk?
Eigenlijk wel

Ik leer thuis meer en beter dan op welke onderwijsinstelling dan ook en mijn geld verdien ik toch via het internet
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 3 mei 2009 @ 00:47:09 #166
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68608958
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:46 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

http://www.prisonplanet.com/041203metwithbinladen.html
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]
en weer probeer je je gelijk te krijgen met als bronmateriaal hele obscure websites die door één of hooguit enkele mensen bijgehouden worden...typisch...
pi_68609814
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:47 schreef bas-beest het volgende:

en weer probeer je je gelijk te krijgen met als bronmateriaal hele obscure websites die door één of hooguit enkele mensen bijgehouden worden...typisch...
Nee joh grappig juist.
  zondag 3 mei 2009 @ 09:45:53 #168
52357 Lambiekje
pi_68611744
quote:
Varkens in Canada besmet met Mexicaanse griep
In Canada is de Mexicaanse griep voor het eerst ook vastgesteld bij varkens. De dieren zijn in quarantaine geplaatst. Volgens de Canadese voedselinspectie bestaat er geen gevaar voor de voedselveiligheid.

De ongeveer tweehonderd varkens zijn vermoedelijk besmet door een Canadese medewerker van het boerenbedrijf die onlangs in Mexico is geweest en ziek werd na zijn terugkeer. Hij is inmiddels hersteld en ook de dieren zijn aan de beterende hand. Geen enkel varken uit de groep is aan de gevolgen van de ziekte bezweken. De griep zou zich niet hebben verspreid via de boerderij in de provincie Alberta. Negentig procent van de varkens op de boerderij is niet besmet geraakt.

Normaal gesproken komen de autoriteiten niet in actie als bij varkens griep wordt geconstateerd, maar dat gebeurt nu wel vanwege de internationale uitbraak van de Mexicaanse griep. "De kans is heel klein dat varkens het virus kunnen overdragen aan mensen", zei vicevoorzitter Brian Evans van de Canadese voedselinspectie tijdens een persconferentie. Hij voegde daaraan toe dat hij met een gerust hart het vlees zou eten van de besmette varkens.
bron
Het verhaal begint bezopener en bezopener te worden. Het is langzaamaan niet meer geloofwaardig.
Binnenkort de flamingo's in Miami, de reigers in Nederland en de varkens in Duitsland.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:27:07 #169
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68616321
quote:
Op zondag 3 mei 2009 09:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het verhaal begint bezopener en bezopener te worden. Het is langzaamaan niet meer geloofwaardig.
Binnenkort de flamingo's in Miami, de reigers in Nederland en de varkens in Duitsland.
En wat is er zo ongeloofwaardig aan?
H1N1 komt immers niet alleen bij mensen maar ook bij varkens en vogels voor
Haha Jap jonge trollgod
  zondag 3 mei 2009 @ 18:47:25 #170
52357 Lambiekje
pi_68628908
  zondag 3 mei 2009 @ 18:48:30 #171
52357 Lambiekje
pi_68628944
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:27 schreef Japsnars het volgende:

[..]

En wat is er zo ongeloofwaardig aan?
H1N1 komt immers niet alleen bij mensen maar ook bij varkens en vogels voor
Tamiflu, Rumsfeld, Monsanto zegt je niets?!
pi_68629118
quote:
Die is echt te makkelijk imo
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  zondag 3 mei 2009 @ 19:09:16 #173
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68629552
Stel nu dat de varkensgriep over een week toch mee blijkt te vallen, hoe valt dat dan te verklaren volgens deze theorie?
  zondag 3 mei 2009 @ 19:29:21 #174
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68630289
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tamiflu, Rumsfeld, Monsanto zegt je niets?!
Het feit dat Rumsfeld een major stakeholder van het bedrijf achter Tamiflu is, is voor jou een reden om meteen te schreeuwen dat het om een complot van de VS gaat?

Niet om je persoonlijk aan te vallen maar volgens mij heb jij een iets te paranoïde kijk op de wereld

Trouwens, de winst van Gilead lag op 2 miljard dollar in 2007.
Dat is natuurlijk geen drol vergeleken met het geld wat er nu in de economie wordt gepompt door de VS.

Genoeg informatie dus om te weten dat ze er qua geld toch niet veel aan hebben.
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Erasmo het volgende:
Stel nu dat de varkensgriep over een week toch mee blijkt te vallen, hoe valt dat dan te verklaren volgens deze theorie?

[ Bericht 35% gewijzigd door Japsnars op 03-05-2009 19:35:58 ]
Haha Jap jonge trollgod
pi_68631217
quote:
YT filmpjes gebruiken voor wat tekst..
sad.... very sad..
maak dan een site..

ow nee wacht... dan is het niet overtuigend meer
  zondag 3 mei 2009 @ 21:13:11 #176
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68634279
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:57 schreef sig000 het volgende:

[..]

Nee joh grappig juist.
dat zeker ja. Zijn eigen topics of topics waar hij in post, zijn over het algemeen zeer prettig leesvoer.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:34:03 #177
52357 Lambiekje
pi_68640027
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef Erasmo het volgende:
Onze Klink denkt er hele anders over? We hebben dus naar zijn ideologie vanaf nu geen zelfbeschiking meer.
quote:
4 Wat gebeurt er nu als iemand besmet blijkt?

Klink: „Mensen zijn vanaf nu verplicht om mee te werken aan ziektebestrijding. Hun familieleden en anderen in hun omgeving krijgen preventief de virusremmer Tamiflu om verspreiding te voorkomen.”
Zie in het licht van dit :
quote:
The Japanese government has warned doctors that Tamiflu, the drug being stockpiled around the world as a defence against a bird flu pandemic, should not be prescribed to teenagers for fear that it can lead to bizarre and self-destructive behaviour.

Tokyo’s Ministry of Health and Welfare today instructed the Japanese distributor of the drug to include a warning not to give the drug to patients aged between 10 and 19, after reports that at least 18 Japanese children taking Tamiflu have died as a result of irrational behaviour.
bron
Ik weet het wel ?! Klink wil ons dood, psychotisch en ziek hebben. Is het niet via de belachelijke HPV-vaccin dan is het wel met Tamiflu.
pi_68641532
Al met al is het alweer een media hype. ieder jaar gaan mensen dood aan een vorm van een of ander griepvirus.
De Puta Madre
  maandag 4 mei 2009 @ 00:16:15 #179
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68641691
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:34 schreef Lambiekje het volgende:

Ik weet het wel ?! Klink wil ons dood, psychotisch en ziek hebben. Is het niet via de belachelijke HPV-vaccin dan is het wel met Tamiflu.
Sorry nu kan ik het echt even niet meer laten.

Haha Jap jonge trollgod
  maandag 4 mei 2009 @ 00:21:46 #180
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68641922
quote:

[..]

Onze Klink denkt er hele anders over? We hebben dus naar zijn ideologie vanaf nu geen zelfbeschiking meer.
[..]

[..]

dat artikel op Times Online....
quote:
at least 18 Japanese children
goh, 18 kinderen op hoeveel vaccinaties?

Dat zetten ze er niet bij natuurlijk, want dan is het niet spectaculair meer. Die 18 kinderen waren misschien al niet lekker in hun hoofd of iets in die richting...
wat me er aan doet denken dat jij het beter ook niet kunt nemen
  maandag 4 mei 2009 @ 00:27:29 #181
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68642111
Dat je dat zo redeneert vind jij normaal? 18 is 18 teveel, en ze zijn niet gestorven aan een groep-virus maar aan die inentingen. waar de fuck zijn onze overheden eigenlijk mee bezig?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 00:29:40 #182
6941 APK
Factual, I think.
pi_68642169
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef bas-beest het volgende:

goh, 18 kinderen op hoeveel vaccinaties?
quote:
Despite scores of deaths in south-east Asia, there have been no cases of human bird flu in Japan, and the 8.6 million people who receive the drug every year are suffering from the common form of human influenza.
Aldus het artikel.
  maandag 4 mei 2009 @ 00:38:33 #183
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68642392
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat je dat zo redeneert vind jij normaal? 18 is 18 teveel, en ze zijn niet gestorven aan een groep-virus maar aan die inentingen. waar de fuck zijn onze overheden eigenlijk mee bezig?
dat is dus het probleem in deze, dat weet je helemaal niet... Dat ze kort na inenting overleden zijn, kan toeval zijn, zeker als het zoveel inentingen betreft.

Dat het er 18 teveel zijn, ben ik overigens wel met je eens.

quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Aldus het artikel.
toch overheen gelezen... mea culpa
  maandag 4 mei 2009 @ 00:40:31 #184
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68642441
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:27 schreef Schenkstroop het volgende:
18 op een aantal miljoen?
Dan is volgens mij het aantal kinderen dat aan drugs/alcohol sterft toch nog een stuk groter.

Trouwens, dikke kans dat die 18 ook aan iets van drugs zijn gestorven.
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 4 mei 2009 @ 00:54:06 #185
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68642772
edit. had de rest nog niet gezien.

[ Bericht 45% gewijzigd door Schenkstroop op 04-05-2009 01:11:43 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 01:11:20 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_68643188
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja ik heb dat Times-online artikel gelezen. En dat stond er wel heel vaag inderdaad. Zo van "we don't know what do you think?"

Hoezo 'died of irrational behaviour' ? Vaag, ik haat dat.
Dat staat er toch gewoon?
Van een gebouw afspringen, midden op een snelweg gaan staan.
Lijkt me behoorlijk irrationeel.
  maandag 4 mei 2009 @ 09:11:32 #187
52357 Lambiekje
pi_68645778
quote:
Op maandag 4 mei 2009 00:40 schreef Japsnars het volgende:

[..]

18 op een aantal miljoen?
Dan is volgens mij het aantal kinderen dat aan drugs/alcohol sterft toch nog een stuk groter.

Trouwens, dikke kans dat die 18 ook aan iets van drugs zijn gestorven.
Marihuana zeker
  maandag 4 mei 2009 @ 10:21:16 #188
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68647115
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat was de vraag niet Lambiekje Wat doe dit met de hoax-theorie als het over een tijdje reuze blijkt mee te vallen en er in Nederland bijna niemand aan de Tamiflu hoeft?

Of ben jij er 100% zeker van dat het een wereldwijde pandemie zou worden aangezien het bv. in de VS verspreid zou worden door de veiligheidsdiensten?
pi_68650176
Waarom en hoe gaat klink trouwens zombies van ons maken?

Aangezien hij ons psychotisch, ziek EN dood wil maken.
  maandag 4 mei 2009 @ 11:56:31 #190
52357 Lambiekje
pi_68650370
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef arie_bc het volgende:
Waarom en hoe gaat klink trouwens zombies van ons maken?

Aangezien hij ons psychotisch, ziek EN dood wil maken.
Het is afhankelijk van wat voor schaaplevel je hebt.
  maandag 4 mei 2009 @ 12:14:38 #191
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68651002
quote:
Op maandag 4 mei 2009 11:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is afhankelijk van wat voor schaaplevel je hebt.
Zou je ook mijn laatste vraag willen beantwoorden?
  maandag 4 mei 2009 @ 18:21:31 #192
132191 -jos-
Money=Power
pi_68663444
Naast de enorme blunder produceerde het AD vandaag ook weer mondkapjes...

maandag 4 mei 2009 @ 18:22:42 #193
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68663475
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:21 schreef -jos- het volgende:
Naast de enorme blunder produceerde het AD vandaag ook weer mondkapjes...

[ link | afbeelding ]
Het is maar goed dat jij geen redacteur bent...
  maandag 4 mei 2009 @ 19:15:59 #194
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68665089
Ach we zien het wel. Corporatisem (facisme) uit zich doordat de overheid vermelt met de bedrijven om burgers leegtezuigen/te gebruiken. Gerund door een toon van militaire macht en oorlogen. Als een politiestaat betekent dat je als burger niets meer kan en mag doen zonder dat de overheid dat weet, zijn we goed op weg. En dat zien we toch gebeuren of niet. Vanwaar die bombardement van absurde overheidspolitiek en betutteling de laatste jaren? We zien wel hoe snel en hoe strak ze de teugels gaan aanhalen.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:16:42 #195
132191 -jos-
Money=Power
pi_68665114
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Twee van de drie foto's zouden bij mij inderdaad nooit op de voorpagina zijn gekomen.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:28:15 #196
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68665524
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:16 schreef -jos- het volgende:

[..]

Twee van de drie foto's zouden bij mij inderdaad nooit op de voorpagina zijn gekomen.
Laat me raden, het koningshuis en de griep?
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:05 #197
52357 Lambiekje
pi_68665650
quote:
Op maandag 4 mei 2009 10:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Dat was de vraag niet Lambiekje Wat doe dit met de hoax-theorie als het over een tijdje reuze blijkt mee te vallen en er in Nederland bijna niemand aan de Tamiflu hoeft?

Of ben jij er 100% zeker van dat het een wereldwijde pandemie zou worden aangezien het bv. in de VS verspreid zou worden door de veiligheidsdiensten?
100% kan je nooit zeker van zijn.

Maar SARS,BSE, Vogelgriep, Ebola, Varkensgriep zijn alle lab-ontwikkelde virussen. Doelbewust uitgezet.
Dus ja een pandemie in onze tijd met de ziekelijk hoeveelheid vaccinaties en medicaties is een nagenoeg met zekerheid te stellen lab-ontwikkeld
  maandag 4 mei 2009 @ 19:35:23 #198
52357 Lambiekje
pi_68665747
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:22 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Stel je voor dat de mensen WEL realistisch nieuws krijgen. Dat kunnen we niet hebben.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:37:39 #199
6941 APK
Factual, I think.
pi_68665811
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar SARS,BSE, Vogelgriep, Ebola, Varkensgriep zijn alle lab-ontwikkelde virussen. Doelbewust uitgezet.
Dus ja een pandemie in onze tijd met de ziekelijk hoeveelheid vaccinaties en medicaties is een nagenoeg met zekerheid te stellen lab-ontwikkeld
SARS, BSE, Vogelgriep, Ebola en Varkensgriep hebben het toch niet tot een pandemie geschopt?
pi_68667686
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

gevaarlijke opmerking imho, heb je bronnen voor die beweringen? (dat dus SARS. BSE, Vogelgriep, Ebola en varkensgriep A) lab ontwikkelde virussen zijn en B) doelbewust zijn uit gezet?)

en dan niet een bron van een wazige underground krantje of iets dergelijks, gewoon een degelijke wetenschappelijke bron..
  maandag 4 mei 2009 @ 20:34:33 #201
52357 Lambiekje
pi_68668034
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:37 schreef APK het volgende:

[..]

SARS, BSE, Vogelgriep, Ebola en Varkensgriep hebben het toch niet tot een pandemie geschopt?
Nee. Maar dat maakt het nog wel dat er een hype in de krant was.
Overigens zijn de koeien wel geruimd? Om niets
pi_68668110
Het is geen Hoax.

Het AD heeft vandaag weer aangetoond dat ''De Media' niet altijd de waarheid weet.

Lezers willen vaak (sensationeel) nieuws. Kranten willen adverteerders, adverteerders willen lezers die alles geloven wat er in de krant staat,
  maandag 4 mei 2009 @ 20:43:17 #203
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68668384
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:35 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Stel je voor dat de mensen WEL realistisch nieuws krijgen. Dat kunnen we niet hebben.
Alsjeblieft zeg, nu ben je wel heel erg para bezig.

Er staat echt wel realistisch nieuws in de kranten
Haha Jap jonge trollgod
  maandag 4 mei 2009 @ 20:54:42 #204
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_68668802
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 4 mei 2009 @ 20:59:14 #205
52357 Lambiekje
pi_68669000
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:43 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg, nu ben je wel heel erg para bezig.

Er staat echt wel realistisch nieuws in de kranten
Nee alles heeft een politiek achtergrond NIETS is objectief. Elke foto wat er in de krant staat is bewerkt. En dan hebben we het niet over weggewerkte scheerwondjes. Het zijn complete composities van meerdere fotos bij elkaar. Eindredacteuren hebben belangenverstrengeling justitie, politiek, industrie.
Echte journalistiek is uit den boze? Kijk naar de klokkenluid acties als de bouwfraude.

Elk nieuwsbericht valt wel wat aan op te merken aan falikante onjuistheid, pietluttigheden/slordigheden tellen niet. Vooral berichtgeving van medicatie, oorlog, politiek en wetenschap zijn laakbaar onjuist.

Noem eens iets wat wel eerlijk/oprecht gebeurd?
pi_68669974
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

(...)
Echte journalistiek is uit den boze? Kijk naar de klokkenluid acties als de bouwfraude.

(.,,)

Het TV programma Zembla heeft de bouwfraude naar buiten gebracht dankzij Ad Bos,

Dat is 'echte journalistiek'.
  maandag 4 mei 2009 @ 22:21:23 #207
6941 APK
Factual, I think.
pi_68672634
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee alles heeft een politiek achtergrond NIETS is objectief. Elke foto wat er in de krant staat is bewerkt. En dan hebben we het niet over weggewerkte scheerwondjes. Het zijn complete composities van meerdere fotos bij elkaar. Eindredacteuren hebben belangenverstrengeling justitie, politiek, industrie.

Elk nieuwsbericht valt wel wat aan op te merken aan falikante onjuistheid, pietluttigheden/slordigheden tellen niet. Vooral berichtgeving van medicatie, oorlog, politiek en wetenschap zijn laakbaar onjuist.

Fotomanipulatie door Telegraaf met Aanslag Apeldoorn
pi_68672988
quote:
Dat was een vergissing.
Gebeurt wel vaker.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:07:47 #209
52357 Lambiekje
pi_68682026
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:25 schreef SNETTO888 het volgende:

[..]

Het TV programma Zembla heeft de bouwfraude naar buiten gebracht dankzij Ad Bos,

Dat is 'echte journalistiek'.
ja en nee. Ad bos is dus kapot gemaakt. En de heren die er grof geld aan de bouwfraude verdienden kunnen gewoon doorgaan zonder enig reprimandes. Niet alle beerputten zijn dus open gegaan, as usual.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:49:13 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_68697635
klassiek voorbeeld van eigen bodem inderdaad.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:16:30 #211
52357 Lambiekje
pi_68702650
quote:
Snelcursus Griep geschiedenis.

Doorgaans krijgen de Duitsers de twijfelachtige eer dat zij biologische oorlogvoering tijdens de Eerste Wereldoorlog naar een hoger plan tilde. Omstreeks 1900 werd men in de omgeving van het Duitse Marburg geconfronteerd met een toen mysterieuze ziekte waaraan paarden bezweken. De regering besloot de gevallen grondig te onderzoeken en wist het virus, dat de weerstand van paarden drastisch kon verlagen met de dood tot gevolg, te isoleren. Dankzij deze wetenschap kreeg men interesse in het virus als biologisch wapen.

De paarden van de geallieerden werden doelbewust besmet met een gefabriceerd virus dat ‘die ansteckende Blutarmut’ werd genoemd. Met name in de Belgische Ardennen en rondom Verdun braken opeens talloze, voor de geallieerden mysterieuze, epidemieën onder paarden uit. In 1916 stonden in het Amerikaanse Chicago meer dan 25.000 paarden voor de Britten klaar om verscheept te worden naar het Europese front. Het grootste gedeelte van deze dieren heeft Amerika nooit verlaten, omdat ze 'plotseling' overleden aan de meest uiteenlopende infectieziekten.

In een geheim maar inmiddels vrijgegeven rapport uit 1947 van de National Security Council valt het volgende te lezen: 'het staat zonder twijfel vast dat Duitsland gedurende WO I middelen heeft vervaardigd die gebruikt werden om dieren doelbewust met paardengriep te besmetten.’
quote:
Een latere theorie neemt aan dat de allereerste symptoommelding van de Spaanse Griep in 1918 op een militaire basis in Amerika was. In Fort Kunston, Kansas, om precies te zijn. Mogelijk kwam de ziekte er via Franse soldaten die er gestationeerd waren, maar zeker is dat niet. Dat wordt aangenomen omdat de slachtoffers in kwestie Frans waren.

Maar wie wat dieper in de historie graaft krijgt een ander beeld. Volgens de artsen Lenhartz en Leichtenstern werken de Britse en Amerikaanse overheden aan het einde van de 19de eeuw samen om een biologisch wapen te creëren. In publicaties die beide onderzoekers onafhankelijk van elkaar schreven (resp. in 1892 en 1896) over de grieppandemie van 1892 (geschatte aantal doden 20 miljoen) valt op dat de griep alleen dáár uitbrak waar Britse of Amerikaanse belangen een rol speelden.
quote:
n 1915, aan de vooravond van de Spaanse Griep maakte de Amerikaanse wetenschapper W.P. Dunbar (toen directeur van een gezondheidsinstituut in Hamburg) er al gewag van dat er een ernstige griepepidemie op komst was. Hoe hij dat wist is misschien niet zo heel vreemd, want kort daarvoor was hij in Mantsjoerije, waar tijdens de Japans-Russische oorlog een agressieve griep heerste. Enkele maanden na zijn 'profetie' werden in Engeland Britse militairen getroffen door een relatief onschuldige griep.
quote:
Toen in 1967 de Amerikanen met een nieuw en tot dan toe onbekend virus aan het knoeien waren, toog de expert op het gebied van biologische oorlogvoering dr. Donald MacArthur naar de senaat, om 10 miljoen dollar te vragen om binnen 5 tot 10 jaar een belangrijk biologisch wapen te ontwikkelen dat zou afwijken van alle bekende ziekteverwekkers. Hij kreeg het geld. Zes jaar later brak zowel in Soedan als Zaire een epidemie uit dat veroorzaakt werd door een filovirus.
quote:
De Amerikaanse officier Robert R. Kadlek schreef in een artikel over biologische oorlogvoering in de 21e eeuw het volgende;

"Het gebruiken van biologische wapens onder de dekmantel van endemische of natuurlijke ziekten geeft de aanvaller de kans om te ontkennen en geloofd te worden. Vanwege de hoge ontkenningsgraad van biologische wapens kunnen er biologische oorlogen aan de gang zijn, zonder dat het publiek er weet van heeft".

Zo het stramien mag duidelijk zijn. Elke griep is doelbewust uitgezet.
  woensdag 6 mei 2009 @ 12:31:25 #212
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68725477
Wat een onzin. Griep is zover ik weet alleen bij de ontdekking van Amerika gebruikt als wapen. Mocht de Spaanse griep nou toch echt een gefabriceerd wapen zijn geweest (met welke technologie? Genen bestonden nog niet eens in onze wetenschap), dan hebben de verantwoordelijken al heel snel gemerkt dat een virus dat zeer agressief, niet selectief en zeer besmettelijk is, niet als wapen bruikbaar is.
Kamina, manlier than you could ever hope to be
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:32:30 #213
52357 Lambiekje
pi_68727624
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef Waag-hals het volgende:
Wat een onzin. Griep is zover ik weet alleen bij de ontdekking van Amerika gebruikt als wapen. Mocht de Spaanse griep nou toch echt een gefabriceerd wapen zijn geweest (met welke technologie? Genen bestonden nog niet eens in onze wetenschap), dan hebben de verantwoordelijken al heel snel gemerkt dat een virus dat zeer agressief, niet selectief en zeer besmettelijk is, niet als wapen bruikbaar is.
He hallo, waar denk je dat vaccins vandaan komen. Of de onzin van pasteuriseren.
Lees dat artikel nu maar. 120 jaar geleden wist men dus al hoe je selectief groepen kon infecteren.
Dus volgens jouw alleen in 1492? Beetje godsgruwelijk naief is het niet !?.
pasteuriseren. Ken je geschiedenis.

Al 100 jaar lang worden virussen, bacterien, vaccins en medicatie ingezet als oorlogstool.
Open your eyes.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:37:20 #214
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68727825
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

He hallo, waar denk je dat vaccins vandaan komen. Of de onzin van pasteuriseren.
Lees dat artikel nu maar. 120 jaar geleden wist men dus al hoe je selectief groepen kon infecteren.
Dus volgens jouw alleen in 1492? Beetje godsgruwelijk naief is het niet !?.
pasteuriseren. Ken je geschiedenis.

Al 100 jaar lang worden virussen, bacterien, vaccins en medicatie ingezet als oorlogstool.
Open your eyes.
Als ze al 100 jaar lang worden ingezet dan zou je toch echt denken dat er concrete bewijzen zouden zijn.
Zo'n grootschalig iets kan niet 100 jaar lang geheim gehouden worden
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:43:02 #215
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68730477
Tuurlijk wel! Onze ogen moeten gewoon open! Het ligt aan onze ogen! Snel! Pak een lepel!
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:05:59 #216
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68731503
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:43 schreef Waag-hals het volgende:
Tuurlijk wel! Onze ogen moeten gewoon open! Het ligt aan onze ogen! Snel! Pak een lepel!
Luciferstokjes ook goed?
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:25:07 #217
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68732159
Die stokjes zijn toch niet van gevaccineerd hout he?
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:44:41 #218
52357 Lambiekje
pi_68735627
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:25 schreef Waag-hals het volgende:
Die stokjes zijn toch niet van gevaccineerd hout he?
nee van wolmanzouthout
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:52:58 #219
247632 Waag-hals
Op het randje
pi_68736000
Btw, hoe is pasteuriseren onzin? Bacterien doden ter voorkoming van enge ziekten is onzin? Huh? Mis ik iets? Ben ik betoeterd? Ben jij nou helemaal betoeterd? Huh?!
pi_68740953
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 12:31 schreef Waag-hals het volgende:
waren dat niet de mazelen die werden ingezet tegen indianen?
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:11:20 #221
52357 Lambiekje
pi_68741544
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:52 schreef Waag-hals het volgende:
Btw, hoe is pasteuriseren onzin? Bacterien doden ter voorkoming van enge ziekten is onzin? Huh? Mis ik iets? Ben ik betoeterd? Ben jij nou helemaal betoeterd? Huh?!
quote:
Louis Pasteur And the Myth of Pasteurization

UNESCO proclaimed 1995 as "The Year of Pasteur." Just prior to that, Pasteur’s family proudly released his notes and research. Gerald Geison, a science historian, was among the first people to thoroughly review those notes. In 1995, The Year of Pasteur, Geison wrote an article in the New York Times proclaiming that Pasteur had lied about his research on vaccines and germs and that most of his ideas had been plagiarized from his contemporaries. His article, "Pasteur’s Deception" claimed that Pasteur was, in the end, a fraud.
quote:
Louis Pasteur Vs Antoine Béchamp and The Germ Theory of Disease Causation
"Human beings, the potentially highest form of life expression on this planet have built the vast pharmaceutical industry for the central purpose of poisoning the lowest form of life on the planet--germs! One of the biggest tragedies of human civilization is the precedence of chemicals over nutrition."
--Dr. Richard Murray
You've got a lot to learn

[ Bericht 21% gewijzigd door Lambiekje op 06-05-2009 19:58:15 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:12:27 #222
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68741599
quote:
Waarschijnlijk dood je dan ook goede stoffen
En waarschijnlijk zijn die bacteriën juist goed voor je omdat ze helpen je weerstand op te bouwen
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:05:10 #223
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68746644

[ Bericht 100% gewijzigd door bas-beest op 06-05-2009 21:06:00 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:46:04 #224
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68748653
quote:
zouden die van gezondheid blakende "imboorlingen"(sorry voor het woord) die je wel eens op tv ziet, hun geitenmelk pasteuriseren en hun kinderen laten volspuiten met vaccins enzo..?

en zijn zij betoetert?

man die gasten lachen ons toch 4x uit..
als het gaat om
wijsheid
inner peace
gezondheid
kennis der Natuur (the Allmighty)

ga toch weg met die prutsers als Pasteur,Darwin,Marx.Hegel,Gallo,Ab Osterhaus,Ab Klink,Rusmsfeld etc
Huig
pi_68751496
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

zouden die van gezondheid blakende "imboorlingen"(sorry voor het woord) die je wel eens op tv ziet, hun geitenmelk pasteuriseren en hun kinderen laten volspuiten met vaccins enzo..?

en zijn zij betoetert?

man die gasten lachen ons toch 4x uit..
als het gaat om
wijsheid
inner peace
gezondheid
kennis der Natuur (the Allmighty)

ga toch weg met die prutsers als Pasteur,Darwin,Marx.Hegel,Gallo,Ab Osterhaus,Ab Klink,Rusmsfeld etc
lol, heb je ooit een groep imboorlingen gezien?

Die zijn zeker niet gezonder dan wij westerlingen hoor. Hoge kindersterfte, tanden vallen uit hun mond voordat ze 35 zijn, lage verwachte levensduur, etc etc.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:54:41 #226
52357 Lambiekje
pi_68752866
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Die zijn zeker niet gezonder dan wij westerlingen hoor. Hoge kindersterfte, tanden vallen uit hun mond voordat ze 35 zijn, lage verwachte levensduur, etc etc.
Amerika heeft een van de hoogste kindersterftes, hoger dan menig Afrikaans land.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:02:02 #227
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68753325
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:34 schreef arie_bc het volgende:

[..]

nou, niet die je bij "groeten uit de rimboe" ziet, volgens mij...of zou hans kazan ze stiekum wat Prodent en vaccins hebben gegeven..
Huig
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:19:18 #228
52357 Lambiekje
pi_68754207
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:02 schreef Orwell het volgende:

[..]

nou, niet die je bij "groeten uit de rimboe" ziet, volgens mij...of zou hans kazan ze stiekum wat Prodent en vaccins hebben gegeven..
pi_68755967
Ontving de volgende email van een Mexicaanse vriendin van me. Weet niet wat er waar van is maar wellicht interessant om te onderzoeken.

AVAZ is a non-government organisation, and -consequently- independent. It is one of the very few organisations I respect, due to its objective point of view and well researched statements.e

This article, published by AVAZ needs to be read, not only because it is a source of valuable general information, but so that you know how -as per usual- the ambition of a few produces irreparable economic and moral damages for less fortunate countries. And I speak to moral damages because, every time I say I am mexican, here in Paris -and I'm sure it is the same for all mexicans residing overseas- I get a bad taste joke about the swine flu. The implicit message, "of course, this epidemic had to come from a stuffed up country like Mexico."

I do encourage you to read it, and to sign every petition related to this, in the text that appears after this note (I am signing the petitions right now).

Let us take action so that the abuse coming from a country _the usual- goes public once again, and so that it be the subject of all necessary inquests. I wonder if the mexicans will for a change take action and sue this bloody company for damages.

Cheers and thanks to all,

Text as follows:

From: Alice Jay - Avaaz.org <avaaz@avaaz.org>
Date: 2009/5/5
Subject: The truth about swine flu
To: "corexian@unwired.com.au" <corexian@unwired.com.au>

Dear friends,

Evidence is emerging that traces swine flu to giant factory pig farms that are dirty, dangerous, and inhumane. Sign the petition to the World Health Organization and the Food and Agriculture Organization to investigate and regulate these threats to our health:

Sign the Petition!
No-one yet knows whether swine flu will become a global pandemic, but it is becoming clear where it came from – most likely a giant pig factory farm run by an American multinational corporation in Veracruz, Mexico.(1)

These factory farms are disgusting and dangerous, and they're rapidly multiplying. Thousands of pigs are brutally crammed into dirty warehouses and sprayed with a cocktail of drugs -- posing a health risk to more than just our food -- they and their manure lagoons create the perfect conditions to breed dangerous new viruses like swine flu. The World Health Organization (WHO) and the Food and Agriculture Organisation (FAO) must investigate and develop regulations for these farms to protect global health.

Big agrobusiness will try to obstruct and scuttle any attempts at reform, so we need a massive outcry that health authorities can't ignore. Sign the petition below for investigation and regulation of factory farms and tell your friends and family and we will deliver it to the UN agencies. If we reach 200,000 signatures we will deliver it to the WHO in Geneva with a herd of cardboard pigs. For every 1000 petition signatures we will add a pig to the herd:

http://www.avaaz.org/en/swine_flu_pandemic

Last week the flu was all that we talked about -- Mexico has been nearly paralysed and across the world leaders halted air travel, banned pork imports and initiated drastic controls to mitigate the spreading virus. As the threat shows signs of subsiding the question becomes where it came from and how we stop another outbreak.

Smithfield Corporation, the largest pig producer in the world whose farm is being fingered as the source of the H1N1 outbreak, denies any connection between their pigs and the flu and big agrobusiness worldwide pays huge sums of money for research to argue that biosafety is ensured in industrial hog production. But the WHO has been saying for years that 'a new pandemic is inevitable'(2) and experts from the European Commission and the FAO have cautioned that the rapid move from small holdings to industrial pig production is in fact increasing the risk of development and transmission of disease epidemics. The US Centers for Disease Control and Prevention warn that scientists still do not know the extent that infectious compounds produced in factory farms affect human health.(3)

Studies abound of the horrific conditions endured by pigs in concentrated large-scale operations, and the devastating economic impact on small farmer communities of bloated large-scale operations.(4) Smithfield itself has already been fined $12.6m and is currently under another federal investigation in the US for toxic environmental damage from pig excrement lakes.(5)

But even with all of this damaging evidence, a combination of increased global meat consumption and a powerful industry motivated by profit at the cost of human health, means that instead of being shut down - these sickening factory farm operations are propagating around the world and we are subsidising them (6). In the wake of this swine flu threat, let's hold industrial pig producers to account. Sign the petition for investigation and regulation:

If we resolve this global health crisis boldly by reassessing our food consumption and production, and urgently calling for an inquiry into the impact of factory farms on human health, we could put in place tough farm practice rules that will save the global population from future animal borne lethal pandemics.

in hope,

Alice, Pascal, Graziela, Paul, Brett, Ben, Ricken, Iain, Paula, Luis, Raj, Veronique, Milena, Margaret, Taren and the whole Avaaz team

(1) Biosurveillance report tracing the disease to the Smithfields farm: http://biosurveillance.ty(...)eline-of-events.html
Reports on the link between the Mexican factory farm and the flu:
http://www.independent.co(...)ctories-1675809.html

http://www.latimes.com/fe(...)pr28,0,1701782.story

http://www.scientificamer(...)on-industri-09-05-01

http://www.newscientist.c(...)demic.html?full=true

http://www.huffingtonpost(...)---nat_b_191408.html

(2) WHO pandemic information
http://www.euro.who.int/influenza/20080618_19

(3) FAO, EC and CDC reports on the risks of industrial farming on public health
FAO and CIWF and http://www.cdc.gov/cafos/about.htm

(4) CIWF and PETA video reports of the disgusting conditions for animals in factory farms and the disease ridden manure swamps:
CIWF and PETA

(5) Reports on Smithfield's animal welfare and environmental damage
http://www.independent.co(...)ctories-1675809.html

http://www.foodandwaterwa(...)ield-article03132008

http://avaazimages.s3.amazonaws.com/SmithfieldJan08.pdf

(6) Reports on UK tax payers subsidising factory farms http://www.telegraph.co.u(...)ming-in-England.html

---------

ABOUT AVAAZAvaaz.org is an independent, not-for-profit global campaigning organization that works to ensure that the views and values of the world's people inform global decision-making. (Avaaz means "voice" in many languages.) Avaaz receives no money from governments or corporations, and is staffed by a global team based in Ottawa, London, Rio de Janeiro, New York, Buenos Aires, and Geneva. Call us at: +1 888 922 8229 or +55 21 2509 0368 Click here to learn more about our largest campaigns. Don't forget to check out our Facebook and Myspace and Bebo pages!
You are getting this message because you signed "Stop the Climate-Wrecking at Bali" on 2007-12-12 using the email address corexian@unwired.com.au. To ensure that Avaaz messages reach your inbox, please add avaaz@avaaz.org to your address book. To change your email address, language settings, or other personal information, https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=profile&user=8812f0f8c3d89008fa61615d3817b88f&lang=en, or simply go here to unsubscribe.

To contact Avaaz, please do not reply to this email. Instead, write to info@avaaz.org. You can also call us at +1-888-922-8229 (US) or +55 21 2509 0368 (Brazil) If you have technical problems, please go to http://www.avaaz.org
pi_68757788
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ontving de volgende email van een Mexicaanse vriendin van me. Weet niet wat er waar van is maar wellicht interessant om te onderzoeken.
<knip email>
van een Mexicaanse vriendin.. natuurlijk

Weet je zeker dat je geen kloon van Lambiekje bent, aangezien je met een email komt die verwijst naar net zo'n vage site als die hij in dit topic (en andere topics) al ettelijke malen gelinkdumpt heeft?
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:08:57 #231
52357 Lambiekje
pi_68760942
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:57 schreef Ali_Kannibali het volgende:
knip
Precies wat ik al dacht. Het varkensbedrijf in Veracruz, waar Patient Zero leeft, zou geen enkele varken ziek zijn. Maar het lijkt er meer op dat WHO en de FAO worden omgekocht, zodat het resultaat van het onderzoek clean is.

12 milj boete is toch peanuts voor z'n bedrijf. Dat heeft totaal geen zin.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:16:17 #232
52357 Lambiekje
pi_68761130
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 00:53 schreef bas-beest het volgende:

[..]

van een Mexicaanse vriendin.. natuurlijk

Weet je zeker dat je geen kloon van Lambiekje bent, aangezien je met een email komt die verwijst naar net zo'n vage site als die hij in dit topic (en andere topics) al ettelijke malen gelinkdumpt heeft?
Het is een wel opgestelde brief met genoeg bronnen. Dus wat eikel je nou.?
pi_68762028
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is een email van iemand die lid is van een soort online club van activisten, geen brief.. En voor wat betreft die varkensgriep, die is endemisch voor varkens, maw ze dragen wel het virus, maar vertonen geen ziektebeeld. Verder is het zo dat de variant waar mensen nu ziek van worden een aantal kenmerken heeft van die varkensgriep, maar het is in de basis gewoon een gemuteerde variant van het reguliere griepvrius.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:48:51 #234
52357 Lambiekje
pi_68762078
quote:
Paddenstoelen “kunnen de sleutel vormen tot de bestrijding van griep”

Nieuw onderzoek toont aan dat het eten van paddenstoelen kan helpen bij het weerstand bieden tegen infecties en virussen door het stimuleren van het natuurlijke immuunsysteem van het lichaam.

Diëtist Glenn Cardwell verwelkomde het onderzoek, zeggend: "Laboratoriumonderzoek ontdekte dat de inname van paddestoelen mogelijk aangeboren immuniteit kan bevorderen, de eerste verdedigingslinie van het lichaam, tegen virussen. "Verdere studies met betrekking tot influenza-infectie zijn nu aan de gang voor het testen van deze bevindingen".

Mr. Cardwell zei de huidige studies het effect onderzoeken van verschillende champignon innamenniveaus tegen het griepvirus. Hij voegde hieraan toe: "Waar ze voornamelijk naar op zoek zijn is hoe champignons, één van de echte supervoedingstoffen van de natuur, gebruikt kunnen worden als een echte voeding “elixer voor de immuniteit” om te helpen influenza te voorkomen”.

Bron
Kijk dat is mooi.

Nu begrijp ik ook meteen waarom gezondheidsterrorist Ab Klink het paddoverbod zo snel heeft ingevoerd.
pi_68762851
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kijk dat is mooi.

Nu begrijp ik ook meteen waarom gezondheidsterrorist Ab Klink het paddoverbod zo snel heeft ingevoerd.
Right, je geeft een Nederlandse tekst, maar een link naar her originele Engelse artikel? Maar goed, het operatieve woordje in beiden is "kan/can" in deze, er zijn nog geen harde empirische cijfers over hoeveel van champignon soort "A" bijvoorbeeld werkt tegen virus "B". Het is allemaal nog erg pril, en als ik dat magazine lees, dus The Journal of Nutrition wordt er in alle voetnoten en verwijzingen primair gesproken over waargenomen effecten in klinische proeven en op proefdieren etc, en moet er dus nog veel onderzoek gedaan worden om te kijken wat het in de praktijk voor mensen kan betekenen. Een goede ontwikkeling, dat zeker, maar niet de heilige graal waar jij het voor aanziet. Maar je mag het hier niet mee eens zijn, want veel van die onderzoeken worden gedaan/gesponsord door de jouw zo verguisde farmaceutische industrie.

Ze hebben het hier trouwens over de gewone huis tuin en keuken witte champignon, en ze zijn aan het kijken wat voor mogelijke effecten andere soorten kunnen hebben, nergens is er ook maar een referentie over de soorten paddo's die zijn verboden in Nederland.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_68763018
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

is het heel moeilijk om normaal te reageren? Antwoord daar maar niet op, want ik weet het eigenlijk al

Het is, ten eerste, zoals hierboven al aangegeven, een email van een online activist, geen brief.

Ten tweede, je bent zo tegen de main stream media... waarom keur je de links in die email dan goed? Of is dat omdat ze artikelen plaatsen die wel in jouw straatje passen? Misschien zijn dat nl. wel verzinsels om mensen nog banger te maken...

[ Bericht 18% gewijzigd door bas-beest op 07-05-2009 10:38:17 ]
pi_68763756
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 10:12 schreef fruityloop het volgende:

Ze hebben het hier trouwens over de gewone huis tuin en keuken witte champignon, en ze zijn aan het kijken wat voor mogelijke effecten andere soorten kunnen hebben, nergens is er ook maar een referentie over de soorten paddo's die zijn verboden in Nederland.
ach ja, Lambiekje heeft al vaker iets te snel geroepen waar 'ie eigenlijk op terug zou moeten komen maar dat probeert goed te praten.
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:15:21 #238
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68764942
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies wat ik al dacht. Het varkensbedrijf in Veracruz, waar Patient Zero leeft, zou geen enkele varken ziek zijn. Maar het lijkt er meer op dat WHO en de FAO worden omgekocht, zodat het resultaat van het onderzoek clean is.

12 milj boete is toch peanuts voor z'n bedrijf. Dat heeft totaal geen zin.
Misschien is Patient Zero ergens anders besmet geraakt en vervolgens contactloos is gebleven met de varkens.
Daarnaast kunnen virussen zich eenmaal snel muteren waardoor het best mogelijk is dat dieren die eerst niet besmet konden worden, dat nu wel kunnen.
Ook bestaat er tussen varkens onderling een groot verschil, daardoor is er dikke kans dat de besmette varkens een afwijkende genenstructuur / afweringssysteem vergeleken met de varkens van het bedrijf in Veracruz.
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:20:36 #239
247478 qbexy
i'm sweet
pi_68988601
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:27:27 #240
52357 Lambiekje
pi_68988845
'Griepuitbraak door menselijke fout'

Zie. Het is wederom gepruts of doelbewust losgelaten bij een lab.
  woensdag 13 mei 2009 @ 19:38:50 #241
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68989271
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef Lambiekje het volgende:
'Griepuitbraak door menselijke fout'

Zie. Het is wederom gepruts of doelbewust losgelaten bij een lab.
Wat een opruiende en onjuiste titel zeg:
quote:
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) onderzoekt een claim van een Australische onderzoeker dat de oorzaak van het Mexicaanse griepvirus door een menselijke fout is uitgebroken.

Adrian Gibbs, medewerker van het anti-virus middel Tamiflu, zei woensdag tegenover persagentschap Bloomberg: "De meest simpele verklaring voor de uitbraak van het virus is dat het ontsnapt is uit het laboratorium." Toch zegt Gibbs dat dit slechts een van de mogelijke oorzaken kan zijn.
  woensdag 13 mei 2009 @ 20:16:31 #242
52357 Lambiekje
pi_68990921
quote:
Het mysterieuze varkensgriepvirus
In mijn vorige artikel deed ik de voorspelling dat de hele varkensgriepvirustheorie een enorme tautologie gaat worden. Een vreemd bouwwerk van onlogische verzinselen dat alleen in zichzelf kloppend gemaakt kan worden door er steeds meer uitzondering en bijzonderheden aan toe te voegen. Biomedische wetenschappen hebben een soort van patent op dat soort ‘theorieën’. Nobelprijs Chemie winnaar Kary Mullis noemde de HIV/AIDS-hypothese al eens onbruikbaar omdat deze niet falsifieerbaar is (dus niet wetenschappelijk). Om de theorie dat AIDS wordt veroorzaakt door een virus aannemelijk te maken, worden er aan het veronderstelde HIV steeds meer bijzondere eigenschappen toegekend. Uiteindelijk was het zelfs nodig te verzinnen dat AIDS ook kan voorkomen zonder enige besmetting (idiopathic of non-HIV AIDS) en dat mensen ook HIV kunnen hebben zonder ooit ziek te worden (resistentie). Het varkensgriepvirus gaat inmiddels dezelfde kant op. Het begon al met ‘de nooit eerdere geziene’ samenstelling van drie ‘soorten’ DNA, nu blijkt dat je griep kunt hebben zonder koorts. En, let op mijn woorden, vele, vele uitzonderingen en kunstgrepen om het virus ‘in leven’ te kunnen houden zullen nog volgen. We zagen het met HIV, met SMON, met SARS, met H5N1 en nog een paar van die zogenaamde killervirussen ook al namelijk…
quote:
Maar als dat document niet bestaat, wat vinden al die wetenschappers dan? En, nog belangrijker, hoe weten die wetenschappers dat? Die wetenschappers vinden ‘markers’, geen virussen. De CDC heeft een zogenaamde PCR-testkit ter beschikking gesteld waarmee het virus kan worden opgespoord. PCR is een methode, destijds bedacht door Kary Mullis om genetische kenmerken te vinden. PCR spoort geen virussen op, bij lange na niet. Ook niet iets dat op een virus lijkt. PCR spoort DNA-sequenties op. Een virus bestaat uit vele onderdelen waaronder DNA (of RNA). Met die testkit sporen ze ook niet eens al het DNA van het veronderstelde virus op, maar slechts een klein deel. Een deel dat wordt verondersteld uniek te zijn voor dat virus. Een paar incomplete letters en cijfers van een nummerbord terwijl je eigenlijk de auto zelf met eigen ogen wilt zien. Al die wetenschappers die nu menen H1N1 te vinden, vinden feitelijk alleen maar een heel klein stukje DNA waarvan het CDC heeft gezegd dat het uniek is voor het varkensgriepvirus. Er is nog geen tijd geweest om die aanname zelf te controleren en de meeste wetenschappers controleren dat ook vrijwel nooit, die gaan op goed geloof. Artsen en medici controleren het al helemaal nooit, is ook niet hun taak. Van het HIV zijn maar een paar ‘gedocumenteerde’ gevallen bekend dat een wetenschapper op zoek ging naar het oorspronkelijke bewijs. Dat was destijds Kary Mullis. Hij kon geen bewijs vinden maar ondanks zijn wetenschappelijke reputatie en het feit dat hij met zeer relevante technologie (de PCR-methode) een Nobelprijs chemie won, was dat geen aanleiding voor andere wetenschappers zijn bevindingen te controleren. Wel om ook hem dan voortaan maar belachelijk te maken.

bron / meer.
En wederom wordt hetzelfde stramien gebruikt. Walgelijke onkunde.
pi_68996348
Wat geeft het allemaal, is toch een virus van lik mn reet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 13 mei 2009 @ 22:47:55 #244
52357 Lambiekje
pi_68997538
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
Wat geeft het allemaal, is toch een virus van lik mn reet
ja maar het wordt dus wel gigantisch groot uitgemeten in alle kranten ter wereld. Met mondkapjes?!?! waarom. Dat helpt niet. Maar toch wordt die indoctrinatie los gelaten. Kennelijk moet het kosten wat kost dat beeld "Gewoon" worden.
  donderdag 14 mei 2009 @ 00:55:15 #245
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69002095
Mischien langzaam aan mensen een beetje ongevoelig maken voor virus-uitbraken zodat bij echte pandemien mensen niet zo heel erg in paniek raken omdat daardoor chaos ontstaat die de overheid ook niet aankan?
pi_69002999
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 00:55 schreef Schenkstroop het volgende:
Mischien langzaam aan mensen een beetje ongevoelig maken voor virus-uitbraken zodat bij echte pandemien mensen niet zo heel erg in paniek raken omdat daardoor chaos ontstaat die de overheid ook niet aankan?

holy fuck, geloof je daar echt in
pi_69004539
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 19:38 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat een opruiende en onjuiste titel zeg:
[..]

Blame Bloomberg.
  donderdag 14 mei 2009 @ 10:15:16 #248
52357 Lambiekje
pi_69006652
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 02:12 schreef JoPiDo het volgende:

[..]

holy fuck, geloof je daar echt in
het is geheel geen vreemde constatering. het is wederom niet de gevreesde uitbraak. Nog een keer of 10 wat losse flodders en dan ....

Haarp, chemtrails, UTMS-straling, vitamine-gebrek middels codex alimentarius, immuunloos door al die vaccins, de volle laag. KABBAM!

En hun missie om 5 miljard mensen te decimeren is volbracht, zonder dat de overige anderhalf miljard geen rancunes hebben... want tja het was een natuurlijk probleem zoals de MSM het voorschoteld.
pi_69010820
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar het wordt dus wel gigantisch groot uitgemeten in alle kranten ter wereld. Met mondkapjes?!?! waarom. Dat helpt niet. Maar toch wordt die indoctrinatie los gelaten. Kennelijk moet het kosten wat kost dat beeld "Gewoon" worden.
Toch vreemd dat je eerst met verhalen komt dat de overheid het virus expres laat uitbreken om een flink gedeelte van de wereldbevolking uit te laten roeien, en nu komt met het verhaal dat het één grote hoax is.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_69011226
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 22:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lambiekje, ik ben het met je eens dat je als burger op je hoede moet blijven en zeker niet alles als zoete koek moet slikken. Maar mbt tot de Mexicaanse griep sla je in mijn optiek een beetje door. Als deze kwestie een complot is, dan is het wel een heel slechte aangezien niemand zich meer druk maakt om deze griep (en terect). En over mondkapjes heeft niemand het meer.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_69011343
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 12:09 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

Toch vreemd dat je eerst met verhalen komt dat de overheid het virus expres laat uitbreken om een flink gedeelte van de wereldbevolking uit te laten roeien, en nu komt met het verhaal dat het één grote hoax is.
zo zit hij gewoon in elkaar. Hij roept iets, komt er aldoende achter dat het misschien toch wel anders zit en roept dan het tegenovergestelde (of liever nog, iets dat helemaal niks met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft) om zo te proberen de aandacht af te leiden/te verleggen.
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:09:16 #252
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_69012630
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
Amerika heeft een van de hoogste kindersterftes, hoger dan menig Afrikaans land.
Overigens is dit een leugen.

Alleen Libië en Tunesië blijven onder de 25 per 1000.

US: 6 per 1000 ( https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/us.html )
Libië: 21 per 1000 ( https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ly.html )
Tunesië: 22,5 per 1000 ( https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/ts.html )
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:30:09 #253
132191 -jos-
Money=Power
pi_69022767
mods, sluit het topic maar Lambiekje heeft het flink verneukt
pi_69022814
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Rasing het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

en daar heeft Biekje wel vaker last van, dat 'ie iets roept wat als de spreekwoordelijke tang op het varken slaat...

quote:
Op donderdag 14 mei 2009 17:30 schreef -jos- het volgende:
mods, sluit het topic maar Lambiekje heeft het flink verneukt
nee joh, het is juist zulk geinig leesvoer.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:03:38 #255
52357 Lambiekje
pi_69030348
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:09 schreef Rasing het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Oke ik had wat precieser moeten zijn. Die 6 voor US is ernstig vertekenend. Namelijk dat de zwarte kinderen NIET worden meegerekend. Dat getal schommeld zo rond de 16/20.

Dus enigszins heb ik wel gelijk. Eigenlijk is het dus triester dat een ontwikkeld land als Amerika bijna niet onderdoet voor een Afrikaans land?! Die vraag zouden we ons moeten stellen. Dat ze absoluut gezien niet in Afrika hoger zijn, dat kan kloppen?! Maar met de gezondheidzorg, teminste niet-complot gedacht, de beste ter wereld, voedsel in overvloed. Alles bij de hand en toch een sterftecijfer dat meer past bij een ontwikkelingsland?! How come?

Het is alleen zo jammer dat ie statistieken fucked up zijn en geen realistisch beeld geven.
pi_69032451
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke ik had wat precieser moeten zijn. Die 6 voor US is ernstig vertekenend. Namelijk dat de zwarte kinderen NIET worden meegerekend. Dat getal schommeld zo rond de 16/20.

Dus enigszins heb ik wel gelijk. Eigenlijk is het dus triester dat een ontwikkeld land als Amerika bijna niet onderdoet voor een Afrikaans land?! Die vraag zouden we ons moeten stellen. Dat ze absoluut gezien niet in Afrika hoger zijn, dat kan kloppen?! Maar met de gezondheidzorg, teminste niet-complot gedacht, de beste ter wereld, voedsel in overvloed. Alles bij de hand en toch een sterftecijfer dat meer past bij een ontwikkelingsland?! How come?

Het is alleen zo jammer dat ie statistieken fucked up zijn en geen realistisch beeld geven.
Hoe weet jij zo zeker dat zwarte kinderen niet meegeteld worden? Dus enigszins heb je helemaal géén, noppes, nada, zilch, 0,0% gelijk, tenzij je bewijs hebt voor je toch vrij stellige en heftige bewering.
  donderdag 14 mei 2009 @ 21:41:51 #257
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_69032726
quote:
Bron plz. En 16 à 20 is nog steeds beter dan welk Afrikaans land dan ook.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 22:32:56 #258
145738 superworm
is erbij
pi_69036415
quote:

[..]

Het niet meetellen van zwarte baby's is een absurde aanname die je of dient te staven met harde feiten, of niet behoort te vertellen. Dat haalt je geloofwaardigheid onderuit. Net als dit:

223 Singapore 2.31
222 Bermuda 2.46
221 Sweden 2.75
220 Japan 2.79
219 Hong Kong 2.92
218 Macau 3.22
217 Iceland 3.23
216 France 3.33
215 Finland 3.47
214 Anguilla 3.52
213 Norway 3.58
212 Malta 3.75
211 Andorra 3.76
210 Czech Republic 3.79
209 Germany 3.99
208 Switzerland 4.18
207 Spain 4.21
206 Israel 4.22
204 Liechtenstein 4.25
205 Slovenia 4.25
203 Korea, South 4.26
202 Denmark 4.34
201 Austria 4.42
200 Belgium 4.44
199 Guernsey 4.47
198 Luxembourg 4.56
196 Jersey 4.73
197 Netherlands 4.73
195 Australia 4.75
194 Portugal 4.78
193 Gibraltar 4.83
192 United Kingdom 4.85
191 New Zealand 4.92
190 Monaco 5.00
189 Wallis and Futuna 5.02
188 Canada 5.04
187 Ireland 5.05
186 Greece 5.16
185 San Marino 5.34
184 Taiwan 5.35
183 Isle of Man 5.37
182 Italy 5.51
181 European Union 5.72
180 Cuba 5.82
179 Guam 6.05
178 United States 6.26
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69036510
quote:

[..]

ik verwachtte al zo'n soort reactie van jou en ik word wederom niet teleurgesteld.

Het zijn officiële cijfers maar om ze gunstiger te laten lijken wordt de zwarte bevolking niet meegerekend. Zouden de latino's e.d. wel meegerekend worden of is het nog meer vertekend dan dat jij denkt?
pi_69036592
oink oink, hatsjie!

Oftewel: tvp om de boel in de gaten te houden.
  Redactie Frontpage donderdag 14 mei 2009 @ 22:36:46 #261
145738 superworm
is erbij
pi_69036636
Oja. Wel frappant is dat het ENIGE afrikaanse land in de top 100 mortality rates zit (223 landen), is

140 Botswana 12.59

Naar mijn weten ook het enige land in afrika dat een middelvinger opsteekt naar de IMF-wurgconstructies.

[ Bericht 4% gewijzigd door superworm op 14-05-2009 22:43:52 ]
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_69042004
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rasing het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij 16 van elke 20
  vrijdag 15 mei 2009 @ 02:01:51 #263
132191 -jos-
Money=Power
pi_69043528
Kom een leuk fimple op youtube tegen, toont aan waarom dit een media-hoax is:

pi_69043604
die griep is fakking overgewaardeerd. Kijk hoe alleen al naar de verhouding tussen het aantal besmettingen en doden:
______BESMET________DOOD__
Total* 7,737 N/A§ 69 (100)
Mexico 2,656[4] N/A§ 64[4] (100)[5

Bron: Wiki

Een gewone griep is minstens zo dodelijk
Zie maar
Extremistisch gematigd.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 07:29:40 #265
52357 Lambiekje
pi_69044454
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 21:41 schreef Rasing het volgende:

[..]

Maar als je het vergelijkt met de zorg en alles is het wel stuitent te noemen.

Oke enige wat ik zo kon vinden wat nog enig officieel is dit. Cijfers zijn 2 punten lager maar toch..
http://www.omhrc.gov/templates/content.aspx?ID=3021
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')