Ik ben het met je eens.quote:
Goed verstopt hè.quote:
sure, zoals ze op je werk zeggen: have it your wayquote:Op woensdag 29 april 2009 00:41 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, schijnbaar ben ik dus vrij succesvol.
Faler.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb vbl niet bij mn nieuwe topics
quote:
Ik?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:46 schreef Emimich het volgende:
[..]
De enige hier die, naast mij, in staat is om Hendrix op waarde te schatten.
Hij heeft geen werkquote:Op woensdag 29 april 2009 00:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sure, zoals ze op je werk zeggen: have it your way
favoriete eettent danquote:
Lijkt me totally boring.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
die ene van die hyves had wel n interessante studie, soort theatertechnieken, met licht en geluid
vond ik ook altijd leuk vroeger
Ik deed een topicreport.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af hoe de neuk yvonne en co er zo snel op doken
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hij zit alleen maar in zijn rukbunker
Eerlijk gestolen.quote:
Ja man, maar ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. Schijnbaar is niet iedereen ertoe in staat niet vanuit zijn primaire driften te posten.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik?
Wat is je pp2g?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
Ok, nu hebben we mijn doen en laten wel weer gehad. Nieuw onderwerp.
Nee hoor, we gaan lekker door.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
Ninety miles an hour, girl, is the speed I drivequote:
Nee, Gasturbine.quote:
Kun je hebben, BP.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vieze kankerzeug die 3 nieuwe kankerzeugjes maakt.
er is een crewalarm afgegaanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af hoe de neuk yvonne en co er zo snel op doken
Jijzelf incluis.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja man, maar ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. Schijnbaar is niet iedereen ertoe in staat niet vanuit zijn primaire driften te posten.
Inderdaad, wat een wijf.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vieze kankerzeug die 3 nieuwe kankerzeugjes maakt.
En waarom is dat?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Serieus, ik praat nog liever over jouw oom dan over het huidige onderwerp.
hangt van je interesses af natuurlijkquote:
hoho, we zijn net begonnen!quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
True.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hangt van je interesses af natuurlijkwat doe ji voor opleiding?
Je hebt dezelfde interesses als mijn oom?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Serieus, ik praat nog liever over jouw oom dan over het huidige onderwerp.
quote:
ah rechten, gaat mn zusje ook doenquote:Op woensdag 29 april 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
True.
Heb ik al eens verteld.Staat overigens ook in m'n fobo.
ja want er is een nieuwe open bemoeialquote:Op woensdag 29 april 2009 01:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Echt handig om het FB topic op slot te gooien.
Jaloers op de mensen die wél vrienden hadden om naast te zitten op school?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Op je school je bek houden en individueel zitten. En anders een klap voor je donder.
Nijmegen. Ook al eens verteld, ik voel me niet serieus genomen.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah rechten, gaat mn zusje ook doenwaar studeer je?
'Bemoeial'quote:Op woensdag 29 april 2009 01:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja want er is een nieuwe open bemoeial
Ook toepasselijk:quote:Op woensdag 29 april 2009 00:58 schreef Broekpaling het volgende:
Ninety miles an hour, girl, is the speed I drive
You tell me it's alright, you don't mind a little pain
You say you just want me to take you for a drive
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jaloers op de mensen die wél vrienden hadden om naast te zitten op school?
Juwaidut.quote:
heb ik niet meegekregen denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nijmegen. Ook al eens verteld, ik voel me niet serieus genomen.![]()
Leuk dat je zusje het gaat studeren. Waar precies en op universitair niveau?
Ongetwijfeld zal ik interesses met hem delen.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef wolvendagen het volgende:
Je hebt dezelfde interesses als mijn oom?
Dat ligt meer aan de ouders. Ik vind het altijd wel amusant als leraren boos worden op je. Gaan ze dingen 100x herhalen en dan na de les zeggen ze weer dat ze dat eigenlijk niet vinden enzo.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Nee maar serieus. Als tegenwoordig een leraar een kind alleen al aanwijst heb je een boze moeder aan de deur omdat dat irritante kankerkind zich bedreigd voelde.
Oeh wauw, duiven!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
speciaal voor fascination: gemaakt in parijs afgelopen week
[ afbeelding ]
Gast, pleit je nou voor de terugkeer van de bekrompen, gristelijke spruitjesmentaliteit?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
Die 3 kunnen nog geen woord zeggen en worden al volgestopt bij de McDonalds.
![]()
Onder het mom van als ze het lekker vinden.
Mens, waar is de tijd van echte opvoeding heen?
Vreten wat de pot schaft. Op je school je bek houden en individueel zitten. En anders een klap voor je donder.
Maargoed, dat kan weer niet tegenwoordig.![]()
dat klopt allemaal, maar je hebt het wel over leraren zonder ruggegraatquote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de ouders. Ik vind het altijd wel amusant als leraren boos worden op je. Gaan ze dingen 100x herhalen en dan na de les zeggen ze weer dat ze dat eigenlijk niet vinden enzo.
Ik ben er nog!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga slapen, de sensatie is alweer uit het topic gesijpeld.
Groetjes.
Klopt, ik heb het over leraren met ruggengraat.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat klopt allemaal, maar je hebt het wel over leraren zonder ruggegraat
Dat ziet er chique uit.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
Parijs!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:06 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
Goed bezig.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Parijs!, moet mijn wegwerpcamera nog stehttp://i.fokzine.net/s/loveys.gifeds naar de fotowinkel brengen
Quotedquote:Op woensdag 29 april 2009 01:10 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Parijs!, moet mijn wegwerpcamera nog stehttp://i.fokzine.net/s/loveys.gifeds naar de fotowinkel brengen
Je zou een trein kunnen koppen.quote:
Zou kunnen.quote:
dat ligt aan fok, die voegde die hoerensmillie belabberd toequote:
gefeliciteerdquote:
je bent bekakt door een duif ofquote:
Dacht dat het me nooit zou lukken, maar zie hier nogmaalsquote:
Nee, dat wil je.quote:
waarom?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon een kutstad.
Keulen is ook vet iddquote:Op woensdag 29 april 2009 01:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Is wel een vette plaats opzich, veel winkels en gezellige bierhausen
sevilla tochquote:
ik heb een tyfus hekel aan de taal en arrogante fransen , maar die stad kickt echt aarsquote:
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2009 01:20 schreef bloodysunday het volgende:
Verwijder dat plaatje is mobile fok trekt het niet heb maar half beeld
Ja, La Giraldaquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:20 schreef bloodysunday het volgende:
Verwijder dat plaatje is mobile fok trekt het niet heb maar half beeld
Thx manquote:Op woensdag 29 april 2009 01:22 schreef sezten het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Ja, La Giralda
Stuk van de kathedraal, 1 van de grootste in Europa
Praag.quote:
Vervelend.quote:
Is het ook een soort van kerk? Die toppen zien er gaaf uit.quote:
ben ik ook geweestquote:
Haalt het niet bij Rome.quote:
gast, er staat een enorme ster op de gevelquote:Op woensdag 29 april 2009 01:26 schreef sezten het volgende:
[..]
Is het ook een soort van kerk? Die toppen zien er gaaf uit.
Alle stadiums langs?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:20 schreef NoelGallagher het volgende:
In de zomer met skaff-a een week naar Manchester en Liverpool
Plzen.quote:
Ik ben nog nooit in Rome geweest dus ik heb geen idee.quote:
Ik snap je niet en ik geef er niks om.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast, er staat een enorme ster op de gevel![]()
wacht paaskonijn post dit, censuur!!1 w2 vergelijking ban ban!
Ja, wat is het dan? Een jodenkerk? (excuseer mijn onwetendheid hoe zo´n ding heet)quote:Op woensdag 29 april 2009 01:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gast, er staat een enorme ster op de gevel![]()
wacht paaskonijn post dit, censuur!!1 w2 vergelijking ban ban!
een synagogequote:Op woensdag 29 april 2009 01:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Ja, wat is het dan? Een jodenkerk? (excuseer mijn onwetendheid hoe zo´n ding heet)
Eerste reactie; oh ja!quote:
Doet me niks.quote:
Weet niet, zien we daar welquote:Op woensdag 29 april 2009 01:34 schreef LudoSanders het volgende:
In Manchester is er naast de stadions vrij weinig te beleven volgens mij?
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:37 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Manchester, zo te zien kun je er wel lekker rondlopen en veel mooie dingen zien
Zie je dat ene hele grote gebouw niet?quote:
Venetië..quote:
Sezten denkt van: 'wow water, Italië en een brug!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Venetië..
Dit is Venetië
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]_! ik moest zo hard lachen
setzen zei helemaal niksquote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sezten denkt van: 'wow water, Italië en een brug!Dit móét Venetië zijn!!'
Ik denk dat je iemand anders bedoeld, maar dat kan ik fout hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sezten denkt van: 'wow water, Italië en een brug!Dit móét Venetië zijn!!'
Jij weet dan ook niet dat het een wereldberoemde brug is en dat Florence het culturele hoogtepunt van Europa vormt.quote:
En als je dat wel weet is het mooier?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij weet dan ook niet dat het een wereldberoemde brug is en dat Florence het culturele hoogtepunt van Europa vormt.
Echt hequote:Op woensdag 29 april 2009 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als je dat wel weet is het mooier?
huilliequote:
Zag je mij na-apen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 07:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je mij huilen? Waar zijn die tranen?
ach, krijg toch dequote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Zag je mij na-apen dan?
Ik gebruikte geen punt en de volgende smiley
quote:
Nee, het is nu vrijdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Goedemorgen Jitz![]()
Voor jou ook de laatste dag deze week ? of moet jij vrijdag ook nog?
Het is idd vrijdagquote:
En al die wankers zo van: zij is zooooo lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 07:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is idd vrijdag![]()
En idd die kop van dat wijf uit dat topic....
Vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 29 april 2009 08:01 schreef Cybey het volgende:
Goeie morgen.
Wat zijn de wilde plannen voor vanaaf?
Haarverf, schmink, het oranje blokker-brulshirt en feesten!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:01 schreef Cybey het volgende:
Goeie morgen.
Wat zijn de wilde plannen voor vanaaf?
zo één durf ik niet eens aan te raken.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En al die wankers zo van: zij is zooooo lekker![]()
![]()
![]()
Er is niets lekkers aan dat wijf, met haar vol geplamuurde harses
Hebben we het over die Monique?quote:Op woensdag 29 april 2009 08:08 schreef jagga het volgende:
[..]
zo één durf ik niet eens aan te raken.
Ik zou gewoon bang zijn om scheuren te maken in der gezicht
Had het al gezien, ja. Vet ranzig wijf.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:09 schreef jitzzzze het volgende:
Klik maar op die link en aanschouw de plaatjes van gruwelijk lekkere ding
I'm with stupidquote:Op woensdag 29 april 2009 08:20 schreef Cybey het volgende:
Geen zin om te werken!
Ook nog es fokking vroeg moeten opstaan en vanaaf nog uit gaan
Kanker daar heb ik echt geen zin inquote:
Ey Gupquote:Op woensdag 29 april 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kanker daar heb ik echt geen zin in
Heb het koud, ven verkouden en gister veels te veel bier gehad. Kampioen worden is niet goed voor een mens
Amateurquote:Op woensdag 29 april 2009 08:29 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kanker daar heb ik echt geen zin in
Heb het koud, ven verkouden en gister veels te veel bier gehad. Kampioen worden is niet goed voor een mens
200 euroquote:Op woensdag 29 april 2009 08:31 schreef jagga het volgende:
[..]
Ey Gup![]()
Ohja ik wil je adres, jeweet wel je huisadres... die plek waar je plaggenhut staat in Urk
Jij hebt nog een afspraak met een plas water en mij
Ik heb varkensgriepquote:Op woensdag 29 april 2009 08:31 schreef Cybey het volgende:
[..]
Denk dat weinig mensen zin in kanker hebben...
Urk.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in Urk gaat wonen.
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in turk gaat wonen.
WHAHAHA LOLLERS EEN WOORDGRAPJE IK MOEST ECHT ZO LACHEN.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
WHAHAHA LOLLERS EEN WOORDGRAPJE IK MOEST ECHT ZO LACHEN.
Daar wonen heul geen Mexicanenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:37 schreef Cybey het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in Urk gaat wonen.
Ik eet alleen mexicano'squote:Op woensdag 29 april 2009 08:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gupje is zelf een Mexicaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:42 schreef jitzzzze het volgende:
Tering, heb ik net 4 boterhammen weg zitten werken heb ik nog steeds honger
Nee! En op Urk kan je best goed stappen hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef Cybey het volgende:
Gupje, ga je nog keihard uit vanavond in Urk?![]()
Ik zou er nog niet dood gevonden willen wordenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:17 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nee! En op Urk kan je best goed stappen hoor![]()
Het is niet zo gelovig als jullie denken, anders kom je een keer kijken
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Correct.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:22 schreef Gupje het volgende:
Maar die Urk grapjes zijn niet meer grappigze liggen te veel voor de hand
Ik probeer iig het hier op gang te houdenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:20 schreef jitzzzze het volgende:
Cybey is wel van de stomme vragen vandaag. En dan tegen mij zeggen dat ik voorspelbaar ben
Door allemaal open deuren in te trappen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik probeer iig het hier op gang te houden
Jaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:24 schreef jitzzzze het volgende:
Door allemaal open deuren in te trappen?
Heb nog nooit een beer in het bos zien schijten, dus kan het niet zeker weten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, daar gaan we.![]()
Schijt een beer in het bos?
Net alsof je gebeld wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Voor wat?quote:
1. IK BEN NIET IN URKquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?![]()
+ heb je uberhaupt wel bereik in dat gat daar?
Zou wel moeten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
1. IK BEN NIET IN URK >> Ik dacht dat de regels voor TBS-ers aangesccherpt zouden worden
2. HEB ME TELEFOON NODIG VOOR ME WERK >> HOAX! je kunt je collega's vragen waar de brand is
3. URK GRAPJES ZIJN NIET MEER GRAPPIG >> die zijn altijd grappig![]()
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO![]()
quote:
quote:
HOAX! Je was al ziek!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Zelfs als er een troost-smiley zou bestaan, zou ik hem niet neerplempen hier.
Het is de realiteit, gupke, een x aantal dagen lang was jitz de klos, en nu dus jij
Even volhouden
halloquote:
Hoeveel dagdag-punten had hij? Of mag hij die houden?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef dagdag het volgende:
heb net ng uitgeschreven uit dagdag fanhouse
750, die mogen verdeelt worden zometeenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:03 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hoeveel dagdag-punten had hij? Of mag hij die houden?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
Ik verveelde me zojuist nogal...
Elastiekjes-oorlog met collega's gehad.. en op moment supreme had ik een soort van katapult gemaakt van 10 elastiekjes en een marker dop weggeschoten.
Nu zit er een gaatje in het plafond
Over gaatje in het plafond gesprokenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
Ik verveelde me zojuist nogal...
Elastiekjes-oorlog met collega's gehad.. en op moment supreme had ik een soort van katapult gemaakt van 10 elastiekjes en een marker dop weggeschoten.
Nu zit er een gaatje in het plafond
altijdquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Over gaatje in het plafond gesproken
Ik was ooit poolen met een maat van me en zijn vriendin
Zijn vriendin is een kop groter dan ik, gaat richting de 1:90 ofzo
Die had op een gegeven moment de zwarte 8ball er in de juiste pocket in, dus ze had gewonnen.
Springt dat mens met dr armen omhoog en de keu nog bij het eind vasthoudend omhoog ter overwinning
Boort ze die keu tot de helft het plafond in
Zat een gigantisch gat
Uiteindelijk gegevens achter gelaten en dr pa zou het fixen
Maar heb nog nooit zo'n stomme actie gezien, ze dacht er totaal niet bij na
Waaromquote:Op woensdag 29 april 2009 10:02 schreef dagdag het volgende:
heb net ng uitgeschreven uit dagdag fanhouse
Mogen we jou dan nu weer op de korrel nemen?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Gupje het volgende:
Zo na wat buitenlucht ben ik wel een beetje opgeknapt
Nee! Ik bewijs maar weer dat de varkensgriep ook geen vat op mij krijgenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef jagga het volgende:
[..]
Mogen we jou dan nu weer op de korrel nemen?
Vind je 7 euro in de maand teveel?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
Welke provider heb je?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
wel als ik het amper gebruik jaquote:
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wel als ik het amper gebruik ja
Wil nu even snel wat downloaden, want thuis heb ik verder al wel gewoon een goede server
En ik heb Chello en die bieden dat niet aan, maar was benieuwd of er andere gratis servers waren
Heb nu al voor 1,10 bij eweka voor 24 uur toegang
Maar hoe werkt dat verder?
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ja. En je username/password.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
Jepquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
FTDquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:eerste chick die begint over vanavond weggaan
Maar niet met jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
eerste chick die begint over vanavond weggaan
Hoop het welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |