Heb nog nooit een beer in het bos zien schijten, dus kan het niet zeker weten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:25 schreef jitzzzze het volgende:
Nou, daar gaan we.![]()
Schijt een beer in het bos?
Net alsof je gebeld wordtquote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:28 schreef Gupje het volgende:
NEE BEN IK GODVERDOMME OOK NOG ME TELEFOON VERGETEN
Voor wat?quote:
1. IK BEN NIET IN URKquote:Op woensdag 29 april 2009 09:37 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat jitzzzze zegt... wie moet jou nou bellen?![]()
+ heb je uberhaupt wel bereik in dat gat daar?
Zou wel moeten...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
1. IK BEN NIET IN URK >> Ik dacht dat de regels voor TBS-ers aangesccherpt zouden worden
2. HEB ME TELEFOON NODIG VOOR ME WERK >> HOAX! je kunt je collega's vragen waar de brand is
3. URK GRAPJES ZIJN NIET MEER GRAPPIG >> die zijn altijd grappig![]()
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
5. URK IS NET ZO VER ALS DE REST VAN NEDERLAND ER STAAT GEEN MUUR OM HEEN OF ZO![]()
quote:
quote:
HOAX! Je was al ziek!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Gupje het volgende:
4. IK BEN GODVERDOMME ZIEK! maar wil niet naar huis want dan zit mijn koningendag er op![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
Ik hap niet ik word er gewoon een beetje ziek van
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:53 schreef jagga het volgende:
[..]
Zelfs als er een troost-smiley zou bestaan, zou ik hem niet neerplempen hier.
Het is de realiteit, gupke, een x aantal dagen lang was jitz de klos, en nu dus jij
Even volhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |