Vind je 7 euro in de maand teveel?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
Welke provider heb je?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Weet iemand toevallig een gratis newsserver voor mij en kan die mij dan uitleggen hoe dat werkt?
wel als ik het amper gebruik jaquote:
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )quote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
wel als ik het amper gebruik ja
Wil nu even snel wat downloaden, want thuis heb ik verder al wel gewoon een goede server
En ik heb Chello en die bieden dat niet aan, maar was benieuwd of er andere gratis servers waren
Heb nu al voor 1,10 bij eweka voor 24 uur toegang
Maar hoe werkt dat verder?
Ja dat weet ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ja. En je username/password.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
Jepquote:Op woensdag 29 april 2009 10:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel
Maar dan gewoon de URL van eweka in mn serverlijst zetten me port 119 en dan gaat ie downloaden?
FTDquote:Op woensdag 29 april 2009 10:55 schreef Gupje het volgende:
[..]
FTD en Download prog installeren ( bijv. alt.binz )
Al weet ik niet hoe het nu zit met FTD want die moet aardig verkloot zijn na de laatste update
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:eerste chick die begint over vanavond weggaan
Maar niet met jouquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
eerste chick die begint over vanavond weggaan
Hoop het welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga je je piemol vanavond in haar stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |