en als ze dan weer terugkomt is ze ineens 9 jaar ouder geworden en dus is ze dan 30 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef GSMboy het volgende:
Ludo stuurt Nina naar een kliniek ofzo en zo is ze in 2 maanden genezen, waar ze normaal in Meerdijk 6 maanden over doen.
Dat is precies wat ik ook voorstelde!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Perico het volgende:
(ze mag wel in een kliniek, als ze daarna terugkomt in de huid van een mooie actrice).
Great minds think alike!quote:
maar goed dat jij geen verhaallijnschrijver bent :p wat een warrige toestandenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
denk dat dex sjors gaat chanteren... en dat sjors een date moet regelen tussen hem en nina, omdat hij het anders aan ronja gaat melden dat ze aan danny snuffelt.. vervolgens vermoordt nick vicky omdat vicky het dex lastig maakt om achter nina aan te gaan, en nick gaat de gevangenis in... zijn we gelijk van beide af..
en dat die dan weer op nina geilt/geilde , waar Sjors nog op gebabysit heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:58 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk dat Dex 3 jaar ouder is dan Sjors. Als je ze ziet dan zou je het andersom verwachten.
Volgens mij is dat nooit gezegd. Laatst stond hier een interview met Emiel Sandtke (maar er stond met Dex (26) ofzo) en die is wel 26. Maar het personage Dex zal even oud als Nina zijn of een jaar ouder...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:58 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk dat Dex 3 jaar ouder is dan Sjors. Als je ze ziet dan zou je het andersom verwachten.
Ze hebben toch nog in het zelfde jaar examen gedaan? Met Noud, Vicky etc. Laat ze dan 2 jaar schelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit gezegd. Laatst stond hier een interview met Emiel Sandtke (maar er stond met Dex (26) ofzo) en die is wel 26. Maar het personage Dex zal even oud als Nina zijn of een jaar ouder...
Och, het ligt aan de sprong die wordt gemaakt. Dat van NIna vond ik erg fout toen. Het leek ff of ik naar een Amerikaanse soap zat te kijken. Daar gaat het altijd zo.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef Roscovitch het volgende:
Boeit toch ook niet die leeftijden? Of wouden jullie 20 jaar gaan wachten voordat nu bijvoorbeeld Valentijn een rol gaat krijgen. Kan me daar iig totaal niet druk om maken, dan zijn er wel irritantere dingen.
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef Roscovitch het volgende:
Boeit toch ook niet die leeftijden? Of wouden jullie 20 jaar gaan wachten voordat nu bijvoorbeeld Valentijn een rol gaat krijgen. Kan me daar iig totaal niet druk om maken, dan zijn er wel irritantere dingen.
Nina is toch al voor 1998 geboren? Of lijkt het gewoon langer? 1997 dacht ik (ok het is maar een jaartjequote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:
Ja, daarom ook 2002-5=1997. Tochquote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nina is toch al voor 1998 geboren? Of lijkt het gewoon langer? 1997 dacht ik (ok het is maar een jaartje) maar toch. Beetje logica mag er indd. wel inzitten. Vooral het Sjors-Nina verhaal.
Volgens mij deden eerst Nina en Florien examen in de havo, het jaar daarna Vicky (havo), Noud (vmbo groenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog in het zelfde jaar examen gedaan? Met Noud, Vicky etc. Laat ze dan 2 jaar schelen.
Oh, my bad.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom ook 2002-5=1997. Toch?
En Lucas komt toch ook terug om te gaan studeren? Op zich wel logisch in de lijn met Nina, maar hij is dan dus 18 terwijl hij slechts 2 jaar eerder geboren is dan Rikki, het meiske van 7quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, my bad.1997 dus. Een hele tijd hebben ze Nina goed bijgehouden qua leeftijd maar toen ze ontvoert was door Isabelle en die andere griet, kwam ze na een tijdje opname terug als 15 jarige. Die was gelijk een jaar of 3 opgeschroefd. Echt heel fout.
Als Nina 5 jaar eerder geboren is betekend dat dat ze in 1997 geboren is dus pas 12/13 is...dat lijkt me nogal sterk aangezien ze de Havo heeft gehaald en een eigen "bedrijfje" heeft *tasjesdief oid*.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:
die berekeningen!! werkelijk hilarisch als je er idd over nadenktquote:Op zondag 3 mei 2009 14:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals als je zo gaat denken moeten Robert, Laura en Jef hoogbejaard zijn. Die waren in seizoen 1 rond de 40, in seizoen 7 werd Nina geboren, volgens gtst-tijd zijn ze dan zeker 50. Nu is Nina een jaar of 20, dus (Robert), Laura en Jef moeten nu een jaar of 70 zijn.
Maar hun leeftijd staat al jaren bevroren op 55 of zoiets
haha inderdaad.. echt te belachelijk voor woordenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:05 schreef Sk00p het volgende:
[..]
die berekeningen!! werkelijk hilarisch als je er idd over nadenkt![]()
ja echt onzin, ik vind sowieso dat daar veel te zwaar over gedaan wordt. In principe heeft hij gedaan wat hij kon. als hij er NIET was geweest was het nog veel slechter met Nina afgelopenquote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef Zinedinho het volgende:
Die Dex spoort ook niet. Beetje zijn vader de schuld geven terwijl hij zelf degene was die het vuur had opgestookt door het op de vloer te gooien
Ik dacht dat ik de enige was die dat vond..quote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef Zinedinho het volgende:
Die Dex spoort ook niet. Beetje zijn vader de schuld geven terwijl hij zelf degene was die het vuur had opgestookt door het op de vloer te gooien
Nee, was dat maar zo, maar er zit dus geen enkele logische lijn in. Rikki is namelijk echt bij lange na geen veertien nu.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:23 schreef Starlie het volgende:
Wat voor ons een jaar is, is in GTST ongeveer een half jaar...
Dat dus.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef Roscovitch het volgende:
Ik heb hem anders net gekeken.quote:
Die arts vroeg toch of hij het moest doen. Toen zeiden zij dat ze het zelf wilden doen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:36 schreef cinnamongirl het volgende:
Hoezo ligt de beslissing om Nina van haar toestand op de hoogte te brengen, bij haar ouders? Ze is 21 dus ze kan het rechtstreeks van de arts zelf horen lijkt mij.
Sja.. ideeen genoeg hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 04:24 schreef Liquidist het volgende:
[..]
maar goed dat jij geen verhaallijnschrijver bent :p wat een warrige toestanden
Onderhand weten we wel hoe dat af gaat lopenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:52 schreef bobjuh het volgende:
Orginele storyline
iemand die weer (half) verlamt is en niet kan lopen
Niemand is ooit blijvend invalide geweest in GTSTquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:07 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Onderhand weten we wel hoe dat af gaat lopen
Toch is het in GTST zo dat de personages met nare trekken de wereld hebben. Tis belachelijk dat Dex zijn divagedrag zo getolereerd wordt door zijn ouders -- geef hem een grote bek terug zou ik zeggen. Hetzelfde met de betutteling van Nina.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:02 schreef Zinedinho het volgende:
Sterker nog, de jongeren nemen het over.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Toch is het in GTST zo dat de personages met nare trekken de wereld hebben. Tis belachelijk dat Dex zijn divagedrag zo getolereerd wordt door zijn ouders -- geef hem een grote bek terug zou ik zeggen. Hetzelfde met de betutteling van Nina.
Ze is half verlamd en terecht in paniek hierover, maar laten we vooral net doen of het wel weer goedkomt.
effe tussen ons, dat komt het ook wel weer.. het is meerdijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:59 schreef Perico het volgende:
[..]
Hetzelfde met de betutteling van Nina.
Ze is half verlamd en terecht in paniek hierover, maar laten we vooral net doen of het wel weer goedkomt.
Het zal ook niet gebeuren, denk ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 schreef Remzz het volgende:
[..]
Niemand is ooit blijvend invalide geweest in GTST
Alles draait nu ff om Nina. Geen tijd voor Vicky.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:08 schreef heaven7 het volgende:
Wat is er gebeurd met die schuld van Vicky dan
Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.quote:[b]Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 Niemand is ooit blijvend invalide geweest in GTST
Wel van lichaam:(quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.
gelukkig veranderen personages nog net niet van geslacht en/of huidskeur
Lijkt me anders best een tof verhaal lijntje hooor ... Een keer wat anders dan dat saaie ik ben ' tijdelijk ' invalide. Ik ga vreemd, ik ben verliefd, maar hij/ zij ziet me niet staan, we gaan scheiden, een explosie, een moord, en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.
gelukkig veranderen personages nog net niet van geslacht en/of huidskeur
Nee, Bing krijgt ineens een huidsziekte a la michael jackson. Hij heeft af en toe echt een gezichtsuitdrukking alsof die moet poepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Mss het volgende:
Zou wel een actie zijn als Barbara ineens een negerin zou zijn
Misschien moet ie dat ook nogal vaak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Nee, Bing krijgt ineens een huidsziekte a la michael jackson. Hij heeft af en toe echt een gezichtsuitdrukking alsof die moet poepen
Ja, dat is wat me het meeste stoort. De Huygens hebben absoluut geen grip meer op Dex, en hoeveel mensen er in de weer zijn om het Nina 24/7 naar de zin te maken, is niet te filmen... zo'n scriptschrijver moet daar toch ook een fysieke walging van krijgen?quote:
Gelukkig maar, wat is die bovenste een draak zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Wel van lichaam:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Wel van lichaam:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kinderen van Barbara zijn sowieso nogal wisselvallig, Morris heeft ook al 3 metamorfoses ondergaan.quote:
En hij is nog lelijk ook.... van mij mag hij verkassen uit Meerdijk, laat hem gelijk Ronja meenemen dan zijn we daar ook vanaf. Wat heeft die Ronja trouwens een rampzalige stylist...quote:
Een lening van een ton kost je zo'n 600 euro aan maandlasten.. natuurlijk geen probleem voor bouwgigant Noud en kamermeisje Vicky bovenop hun andere lasten. Een bank geeft zo'n bedrag ook graag aan 2 jongeren die zeggen dat ze over een landhuis mogen beschikken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef JufMariska het volgende:
-edit- o, een lening met het huis als onderpand, dat is natuurlijk ook een idee
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:22 schreef Canisfire het volgende:
Als dat landhuis zoveel waardt is. Waarom verkoopt Vicky het dan niet gewoon..
Idd.quote:
Dan belt ze Floris toch en vertelt wat er aa de hand isquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.
Is oma al dood dan ? (die gespeeld werd door Willeke Alberti) Die zit toch in Frankrijk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.
Ik dacht een paar weken terug al dat ze weg zou gaan....btw ludo mag wel weer eens iemand omleggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Ludo erachter komt dat Lorena gedaan heeft wat ze deed, kan ze lekker opdonderen
Hoezo weer? Het begint inmiddels een running gag te worden dat Ludo nooit iemand vermoord, alleen bijnaquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ik dacht een paar weken terug al dat ze weg zou gaan....btw ludo mag wel weer eens iemand omleggen
Ook Southpark kijkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, ik kom er nu pas achter dat Lorena t kind van Rosa is? The fuck
Lorena moet blijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Ludo erachter komt dat Lorena gedaan heeft wat ze deed, kan ze lekker opdonderen
Oh, nu je t zegt, kan best dat ik 't daar vandaan hebquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ook Southpark kijker? "The Fuck" .. haha
Ook gewoon je moeder haar laatste geld afpakken alsof t niets is, bah.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Rosa echt![]()
Lorena vind ik![]()
Hoe kan zo'n lieve vrouw zo'n bitcherige dochter produceren?
Vind je haar lekker? Ik vind haar zo'n mislukte achterlijke kutkop hebben, klopt niets van dat hoofd.quote:
Dat dus. Echtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ook gewoon je moeder haar laatste geld afpakken alsof t niets is, bah.
Vind ik ook hoorquote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat Sandershuis is ongeveer 2 x zo groot als de gemiddelde villa en Rosa kiest juist de woonkamer uit van alle aanwezige kamers om Nick in te lichten![]()
Dat hoort bij haar personage, dat lokt ze zelf uit, en dat zorgt ervoor dat we een bepaald beeld van haar krijgen waardoor we alles bij haar met achterdocht gaan bekijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Starlie het volgende:
Zo Nick heeft ook zijn haar met een rotje gekamt!!
En waarom toch altijd die drama als het om Lorena gaat... zij moet zichzelf echt ALTIJD in de nesten werken.
Die stylist mogen ze ontslaan... Ronja ziet er ook al niet uit... tenzij ze moet lijken op een kermisattractie...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoort bij haar personage, dat lokt ze zelf uit, en dat zorgt ervoor dat we een bepaald beeld van haar krijgen waardoor we alles bij haar met achterdocht gaan bekijken![]()
Er is voor Lorena nooit 'zomaar' een reden om iets te doen
Die kapsels van Nick en Barbera. My god. Wat is er met de stylisten gebeurd?
Jack de lul. Ben benieuwd wat hiervan komt nu Ludo dit weet. Vind alleen wel dat Jack overdreven reageert wat Janine betreft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |