en als ze dan weer terugkomt is ze ineens 9 jaar ouder geworden en dus is ze dan 30 jaarquote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:49 schreef GSMboy het volgende:
Ludo stuurt Nina naar een kliniek ofzo en zo is ze in 2 maanden genezen, waar ze normaal in Meerdijk 6 maanden over doen.
Dat is precies wat ik ook voorstelde!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:30 schreef Perico het volgende:
(ze mag wel in een kliniek, als ze daarna terugkomt in de huid van een mooie actrice).
Great minds think alike!quote:
maar goed dat jij geen verhaallijnschrijver bent :p wat een warrige toestandenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
denk dat dex sjors gaat chanteren... en dat sjors een date moet regelen tussen hem en nina, omdat hij het anders aan ronja gaat melden dat ze aan danny snuffelt.. vervolgens vermoordt nick vicky omdat vicky het dex lastig maakt om achter nina aan te gaan, en nick gaat de gevangenis in... zijn we gelijk van beide af..
en dat die dan weer op nina geilt/geilde , waar Sjors nog op gebabysit heeftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:58 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk dat Dex 3 jaar ouder is dan Sjors. Als je ze ziet dan zou je het andersom verwachten.
Volgens mij is dat nooit gezegd. Laatst stond hier een interview met Emiel Sandtke (maar er stond met Dex (26) ofzo) en die is wel 26. Maar het personage Dex zal even oud als Nina zijn of een jaar ouder...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:58 schreef Frey het volgende:
Raar eigenlijk dat Dex 3 jaar ouder is dan Sjors. Als je ze ziet dan zou je het andersom verwachten.
Ze hebben toch nog in het zelfde jaar examen gedaan? Met Noud, Vicky etc. Laat ze dan 2 jaar schelen.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:54 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nooit gezegd. Laatst stond hier een interview met Emiel Sandtke (maar er stond met Dex (26) ofzo) en die is wel 26. Maar het personage Dex zal even oud als Nina zijn of een jaar ouder...
Och, het ligt aan de sprong die wordt gemaakt. Dat van NIna vond ik erg fout toen. Het leek ff of ik naar een Amerikaanse soap zat te kijken. Daar gaat het altijd zo.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef Roscovitch het volgende:
Boeit toch ook niet die leeftijden? Of wouden jullie 20 jaar gaan wachten voordat nu bijvoorbeeld Valentijn een rol gaat krijgen. Kan me daar iig totaal niet druk om maken, dan zijn er wel irritantere dingen.
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:quote:Op zondag 3 mei 2009 12:18 schreef Roscovitch het volgende:
Boeit toch ook niet die leeftijden? Of wouden jullie 20 jaar gaan wachten voordat nu bijvoorbeeld Valentijn een rol gaat krijgen. Kan me daar iig totaal niet druk om maken, dan zijn er wel irritantere dingen.
Nina is toch al voor 1998 geboren? Of lijkt het gewoon langer? 1997 dacht ik (ok het is maar een jaartjequote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:
Ja, daarom ook 2002-5=1997. Tochquote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nina is toch al voor 1998 geboren? Of lijkt het gewoon langer? 1997 dacht ik (ok het is maar een jaartje) maar toch. Beetje logica mag er indd. wel inzitten. Vooral het Sjors-Nina verhaal.
Volgens mij deden eerst Nina en Florien examen in de havo, het jaar daarna Vicky (havo), Noud (vmbo groenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben toch nog in het zelfde jaar examen gedaan? Met Noud, Vicky etc. Laat ze dan 2 jaar schelen.
Oh, my bad.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, daarom ook 2002-5=1997. Toch?
En Lucas komt toch ook terug om te gaan studeren? Op zich wel logisch in de lijn met Nina, maar hij is dan dus 18 terwijl hij slechts 2 jaar eerder geboren is dan Rikki, het meiske van 7quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, my bad.1997 dus. Een hele tijd hebben ze Nina goed bijgehouden qua leeftijd maar toen ze ontvoert was door Isabelle en die andere griet, kwam ze na een tijdje opname terug als 15 jarige. Die was gelijk een jaar of 3 opgeschroefd. Echt heel fout.
Als Nina 5 jaar eerder geboren is betekend dat dat ze in 1997 geboren is dus pas 12/13 is...dat lijkt me nogal sterk aangezien ze de Havo heeft gehaald en een eigen "bedrijfje" heeft *tasjesdief oid*.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou dat geen bezwaar vinden. Maar ze zouden er ook een bepaalde systematiek in kunnen brengen en niet zomaar willekeurig verouderen. Zo is Rikki (geboren in 2002) volgens mij nog niet verouderd en wordt ze al een behoorlijke poos door dezelfde actrice gespeeld, terwijl Nina, slechts vijf jaar eerder geboren, inmiddels drie keer zo oud is als Rikki. Ik bedoel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |