Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.quote:[b]Op dinsdag 5 mei 2009 18:58 Niemand is ooit blijvend invalide geweest in GTST
Wel van lichaam:(quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.
gelukkig veranderen personages nog net niet van geslacht en/of huidskeur
Lijkt me anders best een tof verhaal lijntje hooor ... Een keer wat anders dan dat saaie ik ben ' tijdelijk ' invalide. Ik ga vreemd, ik ben verliefd, maar hij/ zij ziet me niet staan, we gaan scheiden, een explosie, een moord, en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:00 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Bijna niks is blijvend, werk, sexuele voorkeur.
gelukkig veranderen personages nog net niet van geslacht en/of huidskeur
Nee, Bing krijgt ineens een huidsziekte a la michael jackson. Hij heeft af en toe echt een gezichtsuitdrukking alsof die moet poepenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:29 schreef Mss het volgende:
Zou wel een actie zijn als Barbara ineens een negerin zou zijn
Misschien moet ie dat ook nogal vaak.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:45 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Nee, Bing krijgt ineens een huidsziekte a la michael jackson. Hij heeft af en toe echt een gezichtsuitdrukking alsof die moet poepen
Ja, dat is wat me het meeste stoort. De Huygens hebben absoluut geen grip meer op Dex, en hoeveel mensen er in de weer zijn om het Nina 24/7 naar de zin te maken, is niet te filmen... zo'n scriptschrijver moet daar toch ook een fysieke walging van krijgen?quote:
Gelukkig maar, wat is die bovenste een draak zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Wel van lichaam:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:26 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Wel van lichaam:(
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kinderen van Barbara zijn sowieso nogal wisselvallig, Morris heeft ook al 3 metamorfoses ondergaan.quote:
En hij is nog lelijk ook.... van mij mag hij verkassen uit Meerdijk, laat hem gelijk Ronja meenemen dan zijn we daar ook vanaf. Wat heeft die Ronja trouwens een rampzalige stylist...quote:
Een lening van een ton kost je zo'n 600 euro aan maandlasten.. natuurlijk geen probleem voor bouwgigant Noud en kamermeisje Vicky bovenop hun andere lasten. Een bank geeft zo'n bedrag ook graag aan 2 jongeren die zeggen dat ze over een landhuis mogen beschikken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef JufMariska het volgende:
-edit- o, een lening met het huis als onderpand, dat is natuurlijk ook een idee
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:22 schreef Canisfire het volgende:
Als dat landhuis zoveel waardt is. Waarom verkoopt Vicky het dan niet gewoon..
Idd.quote:
Dan belt ze Floris toch en vertelt wat er aa de hand isquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.
Is oma al dood dan ? (die gespeeld werd door Willeke Alberti) Die zit toch in Frankrijk?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat het niet van haar is misschien? Floris zal borg voor haar staan, maar zij is echt geen eigenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |