Ik dacht een paar weken terug al dat ze weg zou gaan....btw ludo mag wel weer eens iemand omleggenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Ludo erachter komt dat Lorena gedaan heeft wat ze deed, kan ze lekker opdonderen
Hoezo weer? Het begint inmiddels een running gag te worden dat Ludo nooit iemand vermoord, alleen bijnaquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:18 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Ik dacht een paar weken terug al dat ze weg zou gaan....btw ludo mag wel weer eens iemand omleggen
Ook Southpark kijkerquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, ik kom er nu pas achter dat Lorena t kind van Rosa is? The fuck
Lorena moet blijvenquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
Ik hoop dat Ludo erachter komt dat Lorena gedaan heeft wat ze deed, kan ze lekker opdonderen
Oh, nu je t zegt, kan best dat ik 't daar vandaan hebquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:03 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ook Southpark kijker? "The Fuck" .. haha
Ook gewoon je moeder haar laatste geld afpakken alsof t niets is, bah.quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:11 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Rosa echt![]()
Lorena vind ik![]()
Hoe kan zo'n lieve vrouw zo'n bitcherige dochter produceren?
Vind je haar lekker? Ik vind haar zo'n mislukte achterlijke kutkop hebben, klopt niets van dat hoofd.quote:
Dat dus. Echtquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ook gewoon je moeder haar laatste geld afpakken alsof t niets is, bah.
Vind ik ook hoorquote:
Dat snap ik ook niet.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat Sandershuis is ongeveer 2 x zo groot als de gemiddelde villa en Rosa kiest juist de woonkamer uit van alle aanwezige kamers om Nick in te lichten![]()
Dat hoort bij haar personage, dat lokt ze zelf uit, en dat zorgt ervoor dat we een bepaald beeld van haar krijgen waardoor we alles bij haar met achterdocht gaan bekijkenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:50 schreef Starlie het volgende:
Zo Nick heeft ook zijn haar met een rotje gekamt!!
En waarom toch altijd die drama als het om Lorena gaat... zij moet zichzelf echt ALTIJD in de nesten werken.
Die stylist mogen ze ontslaan... Ronja ziet er ook al niet uit... tenzij ze moet lijken op een kermisattractie...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoort bij haar personage, dat lokt ze zelf uit, en dat zorgt ervoor dat we een bepaald beeld van haar krijgen waardoor we alles bij haar met achterdocht gaan bekijken![]()
Er is voor Lorena nooit 'zomaar' een reden om iets te doen
Die kapsels van Nick en Barbera. My god. Wat is er met de stylisten gebeurd?
Jack de lul. Ben benieuwd wat hiervan komt nu Ludo dit weet. Vind alleen wel dat Jack overdreven reageert wat Janine betreft![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |