Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
De opdracht is mislukt, het stromend water zou toch 48 uur worden afgesloten? Hoor ik niks over.
Dus ze spoelen wc's door met jerrycans, kijken met jerricans en drinken uit de jerricans? Hebben ze genoeg voor 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.
was Amber.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef Stefan het volgende:
Iemand zegt (een vrouw) dat Peter moet opschieten omdat ze een hekel heeft aan wachten. We zien echter alleen Jeroen in beeld. Ik wil de vrouw zien, ik kan de stemmen niet herkennen nog en de reactie van Peter zien.
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
De hele dag staat er al 'test' bij die dueloptie op de site en nu opeens blijkt het tussen Amber en Marielin te gaan. Logisch want waarschijnlijk heeft iedereen zitten testen. Erg slordig.
Ook bij de dagduels staat nog steeds 'test' (behalve op de indexpagina).
Dit moet echt beter hoor mensen!
[ afbeelding ]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
Van de site:
[..]
Dan moeten we wel ergens kunnen aangeven dat die pet weg moet.
Heb niet meegekregen dat er wat aan gedaan is. Ik lees op thebunkeronline.tv dat de kijker bepaalt of zij haar pet mag houden, maar ik zie nergens een mogelijkheid tot stemmen. Hoe bepaalt de kijker dat in dat geval dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Uiteraard, maar in dit geval heb je je even niet ingelezen en wil je even een populaire post plaatsenquote:Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Gewoon alle make up afpakken!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef Loedertje het volgende:
Vervang de douchekoppen of verf ze matzwart..
We? Breng je daar ook al de koffie rond?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Beetje misplaatste post. Wat danny zegt idd. Er wordt geschreven wat vindt de kijker ervan, maar die kijker kan nergens aangeven wat ze er van vindtquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Dank, ik meldde gisteren hetzelfde met een screenshot in de COS maar kreeg daar weinig response van users dus ik dacht dat het weer eens aan mij lag.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
Ik zie helemaal niks. Kun je er een screenshot van maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef marijon het volgende:
Op de TBO site, bij deelnemers en dan onderaan de blz.
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks. Kun je er een screenshot van maken?
Ja gaat zeker gebeuren!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Pl0x het volgende:
hey dementor. hoe zit het nu met die polls?
lijkt me leuk als we dingen kunnen laten gebeuren ofzo dat julllie iets op de site gooien en over een kwartiertje de uitslag laten gebeuren Bijv.
De aansteker inleveren
Ja
nee
Per persoon?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt er nog een Poll over geluid ja of nee?![]()
Hoeveel roken er eigenlijk?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, waarom mogen we niet kiezen om ze GEEN sigaretten/shag te geven?
Marielin..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel roken er eigenlijk?
Bobby, Peter, Renate ... en wie nog meer?
Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef FuTilE het volgende:
Niet per se een blunder, meer een vraag aan de redactie. Wat was de overweging om het assortiment boodschappen te wijzigen? Waarom is bijv. de categorie drugs weg?
Tja... Dat verbaast me natuurlijk niks. Dat idee had ik ook al toen bleek dat het op de site stond. Wel jammer dat hiermee weer een beetje water aan de wijn wordt toegevoegd, maar niet onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.
Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Renate krijgt sigaretten extra en koekjes extra terwijl de koekjespoll nog loopt en de sigarettenpoll is geweest! Dit is eigenlijk onacceptabel, je gooit hiermee je eigen ruiten in.. waarom zou je nog credits kopen als de regie toch alles bepaalt? Daarnaast gaat de kijker nu extra 'hard' stemmen, dat zie je nu al gebeuren, omdat de vakantiegangers veel teveel luxe krijgen.
onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.
Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.
Het is aan de redactie te bepalen wat acceptabel is en wat niet, maar het is niet aan de redactie om achteraf tegen beslissingen van de kijker in te gaan, da's je kijkers niet respecteren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex
Redactie belt en zegt dat ze de dagboeken moeten invullen.
Dat is echt DOM, sorry dat ik het zeg. En de sfeer is er ook meteen uit.
Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!
edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex
Redactie belt en zegt dat ze de dagboeken moeten invullen.
Dat is echt DOM, sorry dat ik het zeg. En de sfeer is er ook meteen uit.
Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!
edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
als je niet meer kijkt heb je een hele leuke avond gemist hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?
ik snap ze vooral niet. Misschien zit er een hele geweldige tussen, maar dat zou ik niet weten. Het is nogal cryptischquote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb wat problemen met het kiezen van de volgende weekuitdaging. Ik mis daar de keus "Een andere weekuitdaging". Ik vind namelijk geen van de genoemde echt geweldig!
Ook datquote:Op woensdag 29 april 2009 23:27 schreef Danny het volgende:
[..]
ik snap ze vooral niet. Misschien zit er een hele geweldige tussen, maar dat zou ik niet weten. Het is nogal cryptisch
moet de regie dat ook nog gaan regisseren?quote:Op donderdag 30 april 2009 22:47 schreef Danny het volgende:
Halverwege strippokerenezelen gaan we 'een kaartenhuis bouwen'.
je kunt een tweede account aanmaken, maar als ik daarmee probeer in te loggen op hetzelfde ip adres als m'n andere account krijg ik een foutmelding. Kan dus niet inloggen en er derhalve ook niet mee stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:34 schreef Espabilado het volgende:
Grootste blunder: Geen account-limiet per IP icm dat elk account 5 credits krijgt. Dit terwijl het makkelijk op te lossen is:
- Een IT'er ff de site aan laten passen dat je per IP niet meerdere accounts kan aanmaken/op inloggen
- Dat je pas die 5 credits krijgt als je betaald hebt voor streams.
Zoals het nu is, is gewoon zwaar niet oke, is kapitaalvernietiging voor hun en voor ons is er geen enkele eerlijkheid meer.
Dan is dat dus hopelijk gefixt, ik hoorde van mensen die met 10minutemail enzo gewoon nieuwe account maken en dan weer voor 5 credits kunnen stemmen. Net in een COS topic nog iemand die op polls stemt dmv nieuwe account.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:56 schreef Danny het volgende:
[..]
je kunt een tweede account aanmaken, maar als ik daarmee probeer in te loggen op hetzelfde ip adres als m'n andere account krijg ik een foutmelding. Kan dus niet inloggen en er derhalve ook niet mee stemmen.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan is dat dus hopelijk gefixt, ik hoorde van mensen die met 10minutemail enzo gewoon nieuwe account maken en dan weer voor 5 credits kunnen stemmen. Net in een COS topic nog iemand die op polls stemt dmv nieuwe account.
Welke foutmelding trouwens? want met mn account had ik 1e keer ook een foutmelding bij inloggen, maar als ik dan doorklikte naar Home werkte alles gewoon.
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.quote:WAARSCHUWING
Je kan je account alleen maar op 1 IP-adres gebruiken.
Weet je niet wat een IP-adres is? Klik dan hier.
Een abonnement kost ¤ 7.95 en duurt 25 dagen.
Betaling gaat d.m.v. iDEAL.
Oke, dus de toegang tot control panel is wel geblokkeerd... dan moeten ze ook stemmen op top 3 weghalen. Sowieso lijkt het me beter om de stemmogelijkheid bij top 3 weg te halen want zo krijgt de top3 meer stemmen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.
Op de homepage kan ik dan idd stemmen op de polls en de 3 meest populaire bewoners. Ik kan niet naar het control panel.
25quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:25 schreef Espabilado het volgende:
Ze moeten gewoon geen gratis credits geven voor aanmaken account maar alleen die 5 credits geven als je een stream koopt. Simpel te doen. En is alleen maar win win.
Ik lees net dat je bij deelnemers sectie gewoon op iedereen kan stemmen op die manier.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:09 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
Nou klopt die foutmelding wel niet, maar ik krijg 'm wel.
Op de homepage kan ik dan idd stemmen op de polls en de 3 meest populaire bewoners. Ik kan niet naar het control panel.
Nu staat er:quote:Lekker schuiven.
Kleur afstemmen.
Braniac.
Je stemt dus op een dagduel, vervolgens voegen ze een item toe en veranderen de termen.quote:Mindgame
Powerplay
Extreme eating
Color speed
Feedback is inderdaad heel erg fijn om te krijgen, dat ik niet altijd direct reageer heeft te maken met het feit dat ik meer doe dan alleen maar Fokken..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:54 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik lees net dat je bij deelnemers sectie gewoon op iedereen kan stemmen op die manier.
Ernstig dus.
Ook ernstig dat er overdag amper naar ons lijkt geluisterd te worden, wat ik nu aandraag bv... niemand hier van redactie die ff tekst en uitleg komt geven
Heb jij geen contact met ze Danny?
Ik vind het programma 100x minder leuk wetende dat enkelen de uitslag zwaar kunnen beinvloedenLijkt wel alsof ze er de ernst niet van inzien...
Sowieso: Feedback is goud waard, maar dat lijkt redactie niet echt te beseffen daar ze dit topic en het 'stel een vraag aan de redactie' topic niet eens lijken te lezen
Weet ik, maar jij bent ook niet in je eentje de redactie. En hadden jullie niet een PR persoon?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Feedback is inderdaad heel erg fijn om te krijgen, dat ik niet altijd direct reageer heeft te maken met het feit dat ik meer doe dan alleen maar Fokken..
Ik heb van jou een PM ontvangen en is bij deze in behandeling genomen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent ook niet in je eentje de redactie. En hadden jullie niet een PR persoon?
En sommige vragen zijn al dagen onbeantwoord.
En dit is ook weer geen antwoord waar we iets mee kunnen.
Oh, je moet dus je klacht PM'en. Posten hier heeft dus geen zin. Ok dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:28 schreef Dementor het volgende:
Ik heb van jou een PM ontvangen en is bij deze in behandeling genomen.
Posten heeft altijd zin maar PM's vallen eerder op als ik in een ander topic zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, je moet dus je klacht PM'en. Posten hier heeft dus geen zin. Ok dan.
Ik zeur niet skattie, geeft gewoon mijn mening. Er mankeert nogal het een en ander op de site.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:
Posten heeft altijd zin maar PM's vallen eerder op als ik in een ander topic zit.
Verder moet je niet zo zeuren, ik heb echt geen flauw idee waarom je al een weeklang aan het zeuren bent maar doe er eens iets aan want zo ken ik je helemaal niet.
Hokje?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zeur niet skattie, geeft gewoon mijn mening. Er mankeert nogal het een en ander op de site.
Als ik stem, dus betaal, wil ik wel dat het zo eerlijk mogelijk verloopt. Als je tussentijds opties gaat toevoegen klopt het gewoon niet meer. Je mag immers maar 1 keer stemmen. alhoewel slimme gasten daar ook weer iets op gevonden hebben.![]()
En wat Espa zegt, je bent toch niet de enige in het hokje die klachten behandelt?
Groetjes aan Juud en geniet van het Bunkerhokje.![]()
We gaan nieuwe polls aankondigen in de newsfeed met daarbij een sluitingstijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
Omdat bij de polls geen tijdsduur vermeld staat is het kinderlijk eenvoudig voor de redactie hiermee te sjoemelen.
Neem de huidige poll:
Nr 1 vijf minuten douchen?
»Ja, goed idee! - 29 Votes
»Nee, laat ze maar stinken - 26 Votes
Die poll verschuift steeds. Dan staat ja bovenaan, dan weer nee. Zoals het nu gaat kan de redactie op elk moment de poll sluiten. Wil de redactie graag dat er gedouched wordt dan sluiten ze 'm als 'ja' bovenaan staat. Wil de redactie dat er niet gedouched wordt dan sluiten ze de poll als 'nee' bovenaan staat.
Bij deze poll is het toevallig nog erger omdat het alleen om de nr 1 gaat en die verschilt nogal eens. Ze kunnen nu in theorie wachten toe Eline bovenaan staat en de optie op 'nee' staat of wachten tot Pim bovenaan staat en de optie op 'ja' staat.
In het kader van de toegezegde openheid en eerlijkheid en het wegnemen van elke schijn; wanneer komen er afteltimertjes bij de polls?
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
We gaan nieuwe polls aankondigen in de newsfeed met daarbij een sluitingstijd.
Dat ik dit ooit nog zou zeggen, het ligt bij de devs.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is dan wel niet op de minuut of seconde nauwkeurig (zeker omdat lang niet iedere klok gelijk loopt), maar beter dan het nu is. Een klokje ergens op de site zodat we op die manier exact kunnen zien hoe laat de poll sluit is misschien mogelijk?
edit: ik zag dat je je post al ge-edit had.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
Omdat bij de polls geen tijdsduur vermeld staat is het kinderlijk eenvoudig voor de redactie hiermee te sjoemelen.
Neem de huidige poll:
Nr 1 vijf minuten douchen?
»Ja, goed idee! - 29 Votes
»Nee, laat ze maar stinken - 26 Votes
Die poll verschuift steeds. Dan staat ja bovenaan, dan weer nee. Zoals het nu gaat kan de redactie op elk moment de poll sluiten. Wil de redactie graag dat er gedouched wordt dan sluiten ze 'm als 'ja' bovenaan staat. Wil de redactie dat er niet gedouched wordt dan sluiten ze de poll als 'nee' bovenaan staat.
Bij deze poll is het toevallig nog erger omdat het alleen om de nr 1 gaat en die verschilt nogal eens. Ze kunnen nu in theorie wachten toe Eline bovenaan staat en de optie op 'nee' staat of wachten tot Pim bovenaan staat en de optie op 'ja' staat.
In het kader van de toegezegde openheid en eerlijkheid en het wegnemen van elke schijn; wanneer komen er afteltimertjes bij de polls?
dus dat wordt ergens in 2011?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat ik dit ooit nog zou zeggen, het ligt bij de devs.
wij?quote:
Ik maak ook eens een geintje.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
wij?
Je bent inmiddels in loondienst?
Voor betaalde krachten mogen ze wel een beetje doorwerken. Een timertje toevoegen had ik allang geregeld nml, omdat dat in een kwartier geregeld kan worden. Met eventuele db aanpassingen erbij misschien een uurtje.
Tegengaan van fraude en illegaal kijken heeft prio 1 hoop ikquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:
[..]
wij?
Je bent inmiddels in loondienst?
Voor betaalde krachten mogen ze wel een beetje doorwerken. Een timertje toevoegen had ik allang geregeld nml, omdat dat in een kwartier geregeld kan worden. Met eventuele db aanpassingen erbij misschien een uurtje.
Illegaal kijken lijkt me iets dat kpn moet regelen aangezien die de stream leveren.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Espabilado het volgende:
Tegengaan van fraude en illegaal kijken heeft prio 1 hoop ik
Dat vond ik ook uiteindelijk de beste oplossing al. Bel jij het even door?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Illegaal kijken lijkt me iets dat kpn moet regelen aangezien die de stream leveren.
Tegengaan van fraude? Je bedoelt meerdere users op 1 ip?
Ik zou gewoon die gratis credits pas geven nadat de user een abonnement heeft genomen. Maar dat ben ik.
Ja dank u.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ja,moeten ze gaan slapen,dat vind ik dus echt een blunder.Sorry
Er staat dus wel wat te gebeuren ,ik had niet goed gelezen.Nu een gemeend sorry![]()
moest je daarover nadenken dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat vond ik ook uiteindelijk de beste oplossing al. Bel jij het even door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |