Nee, ook dit is niet mooi. Dit was mooi geweest met een eerlijke kijkersbattle.quote:
Dit soort televisie en eerlijk? Zo naïef ben je niet hopelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ook dit is niet mooi. Dit was mooi geweest met een eerlijke kijkersbattle.
Ja maar dat verlies hebben de deelnemers genomen. Liever 2500 minder en een concurrent minderquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Biancavia het volgende:
En Renate ook pleite? Dag bobby en dag 2500 euro???
tsjaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:50 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, ook dit is niet mooi. Dit was mooi geweest met een eerlijke kijkersbattle.
Top. En doen ze dat nog 3 keer dan is de prijzenpot leeg begrijp ik ?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:53 schreef Stefan het volgende:
Ja maar dat verlies hebben de deelnemers genomen. Liever 2500 minder en een concurrent minder
ze denken dat ze die 2500 wel weer binnen halen door de stemmen van de kijkersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:52 schreef Biancavia het volgende:
En Renate ook pleite? Dag bobby en dag 2500 euro???
Bobby stond vanaf gisteren al onderaan. Volgens mij is dat wél eerlijk gegaan. Toen men hier aangaf tegenstemmen aan Bobby te geven, zag je dat onmiddelijk in de grafiek terugquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:59 schreef Passie36 het volgende:
Nou de mening van de meeste deel ik niet, helaas is Bobby eruit en toch nog oneerlijk gegaan ook.
Gaan onze stemmen, ik stem bij deze gelijk nergens meer op, scheelt me ook credits
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bobby stond vanaf gisteren al onderaan. Volgens mij is dat wél eerlijk gegaan. Toen men hier aangaf tegenstemmen aan Bobby te geven, zag je dat onmiddellijk in de grafiek terug
Ja, en gisteren stond hij heel de dag al 8e.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:24 schreef Passie36 het volgende:
Vanmiddag voordat ik weg ging, stondt hij weer boven Renate en daar heeft hij vaker gestaan.
Vanmorgen keek ik en stondt hij inene op nummer 5 dus vind het nogmaals vaag.
Maar goed het is zoals het is, alleen ik hoef mijn geld nu niet aan dit te besteden, dat is mijn eigen keuze net als ieder ander een keuze heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |