Het is dus een blunder dat dat dus niet duidelijk is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:16 schreef tboisgood het volgende:
[..]
kennelijk heeft de kijker shag besteld.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef tboisgood het volgende:
tja van de andere kant snap ik wel dat bart zoiets heeft van ga maar pissen ipv dat ze straks in de kist pist, die misschien wel geleend is.
Steelpannetje d'r onder, doen ze in het ziekenhuis ook.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef tboisgood het volgende:
tja van de andere kant snap ik wel dat bart zoiets heeft van ga maar pissen ipv dat ze straks in de kist pist, die misschien wel geleend is.
communicatie kan absoluut beter!!!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het is dus een blunder dat dat dus niet duidelijk is.
Kennelijk ontbreekt het bij de redactie aan goede communicatie zoals je zelf al opmerkt. Ik zou er gewoon full-time een stagiaire bijzetten op de internet redactie die de site vol zet met informatie.
Hoe minder verwarring hoe beter. Mensen gaan morren als ze het niet begrijpen.
en stel dat renate had gezegd ik pis wel in me broek?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Steelpannetje d'r onder, doen ze in het ziekenhuis ook.
stel... stel... stel.... Ga je nu iets goed praten op basis van hypothetische situaties?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef tboisgood het volgende:
[..]
en stel dat renate had gezegd ik pis wel in me broek?
en die kist is echt geleend, dan had bart/bram/de redactie een enorm probleem.
ik neem aan dat de begrafenisondernemer niet zit te wachten op het terug krijgen van zijn eigen kist waar een enorme pis lucht in zit.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef tboisgood het volgende:
ik neem aan dat de begrafenisondernemer niet zit te wachten op het terug krijgen van zijn eigen kist waar een enorme pis lucht in zit.
quote:Zwarte kist bijna klaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over. Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over. Hier komt dan een leuk verhaal over mijn zwarte kist die bijna klaar is. daar vertel ik dan even iets over.
ik geef mijn mening op basis van het feit dat ik denk dat de kist geleend is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
stel... stel... stel.... Ga je nu iets goed praten op basis van hypothetische situaties?
Als dat zo was dan hadden ze die hele opdracht niet gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:30 schreef tboisgood het volgende:
als programmamaker moet je met alle situatie`s en scenario`s rekening houden.
Blunder in de voorbereiding dan.. je had kunnen bedenken dat er een probleem kon ontstaan met toilet bezoek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:23 schreef tboisgood het volgende:
dat is waar, en hun hebben deze oplossing gekozen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Blunder in de voorbereiding dan.. je had kunnen bedenken dat er een probleem kon ontstaan met toilet bezoek.
Ze hadden:
- Tijd kunnen inlassen in de regels (maar dan was het bekend)
- De opdracht kunnen laten falen
- een vuilniszak eronder gelegd hebben.
dan kun je geen enkele opdracht doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als dat zo was dan hadden ze die hele opdracht niet gedaan.
Enfin, ik denk dat we deze stel stel stel discussie maar moeten beëindigen, ik heb er een hekel aan dat ik met jou in discussie moet over dingen waarvan we niet eens weten of het de waarheid is.
maar die keuze had voor de kijker moeten zijn eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:33 schreef tboisgood het volgende:
[..]
dat is waar, en hebben deze oplossing gekozen.
zoals ik al zeg, als de kist echt geleend is(waar ik vanuit ga) dan zijn er weinig optie`s.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:35 schreef Danny het volgende:
[..]
maar die keuze had voor de kijker moeten zijn eigenlijk...
steel-pan-ne-tje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef tboisgood het volgende:
[..]
zoals ik al zeg, als de kist echt geleend is(waar ik vanuit ga) dan zijn er weinig optie`s.
Jij denkt dat die kast straks nog een echt lijk gaat herbergen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef tboisgood het volgende:
dat gaat dus niet in een kist die geleend is.
wtf, kun je geen steelpannetje onder iemands reet zetten in een kist die geleend is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef tboisgood het volgende:
[..]
dat gaat dus niet in een kist die geleend is.
vrouwen zijn geen mannen , die kunnen richten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf, kun je geen steelpannetje onder iemands reet zetten in een kist die geleend is?
Weinig opties?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef tboisgood het volgende:
[..]
zoals ik al zeg, als de kist echt geleend is(waar ik vanuit ga) dan zijn er weinig optie`s.
Jij hebt nog nooit een vrouw zien plassen zeker?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef tboisgood het volgende:
[..]
vrouwen zijn geen mannen , die kunnen richten.
Dat zie je ook terug in de streamverslagen, geen lappen text met gesprekken, hier en daar een samenvatting met veel screenshots. Aan de streamers ligt het overigens niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef lies1958 het volgende:
de gesprekken zijn te saai het boeit jammer genoeg niet. Is denk ik veel te veel back to basic. Het gaat alleen maar over water wat er niet is, eten wat er niet is, pannen die er niet zijn. De bewoners zijn nu al oververmoeid volgens mij. En over wat de streamers en fok wel niet denken en schrijven. Gooi er wat meer spanning in aub regie.
Blijf even niet zo hangen in die volgens jou geleende kist. Er zijn in dit topic voldoende alternatieven gegeven.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef tboisgood het volgende:
[..]
Jouw anatomische kennis laat duidelijk te wensen over...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef tboisgood het volgende:
[..]
Yup, en waarheen als je op je rug in een kist ligt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:45 schreef tboisgood het volgende:
[..]
Ja wtf het is toch de bunker en niet de happy joy joy knuffelshow? Het is toch de bedoeling dat de overlevers grenzen verleggen om de opdrachten te voltooien, ipv dat wij de opdrachten aanpassen zodat ze geen grenzen meer hoeven te verleggen???quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:48 schreef tboisgood het volgende:
en daarnaast die eene mag niet eens met een jongen in bed liggen van haar vriendje, maar wel voor de stream en waar alle bewoners bij staan, plassen?
Maar juist omdat er nu al een paar mensen zijn die oververmoeid raken zullen er spanningen en irritaties komen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:44 schreef lies1958 het volgende:
de gesprekken zijn te saai het boeit jammer genoeg niet. Is denk ik veel te veel back to basic. Het gaat alleen maar over water wat er niet is, eten wat er niet is, pannen die er niet zijn. De bewoners zijn nu al oververmoeid volgens mij. En over wat de streamers en fok wel niet denken en schrijven. Gooi er wat meer spanning in aub regie.
De firma "Prince Coffins" staat op de site als partner, en als dit al een bestaand model is dan is het vast het bijstandsmodelletje "Degelijk vurenhout, de dood zoals uw leven was; zonder franje en fratsen"quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:38 schreef tboisgood het volgende:
[..]
Dat denk ik niet omdat ze nog veel te veel bezig zijn met wat de streamers en fok van ze vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:52 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar juist omdat er nu al een paar mensen zijn die oververmoeid raken zullen er spanningen en irritaties komen.
kijk even in je urlbalk of daar nog steeds thebunkeronline.tv staat. had er hier ook last van maar toen bleken we opeens op iwebmedia oid te zitten. ws staat er ergens nog een linkje naar de betasite ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef beequeen het volgende:
Als de redactie hier meeleest: er is een probleem op de site. Ik kan niet meer naar de verschillende onderdelen. Ik word dan direct uitgelogd. Ik kan ook geen storing melden.
Er is nu nog een beetje schoolreisje gevoel,dat wordt straks echt wel anders als ze dingen gaan missen die ze irl zo uit de koelkast kunnen pakken enz .quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:00 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet omdat ze nog veel te veel bezig zijn met wat de streamers en fok van ze vinden.
Ik ga naar deze site. Ik heb geen andere.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef Danny het volgende:
kijk even in je urlbalk of daar nog steeds thebunkeronline.tv staat. had er hier ook last van maar toen bleken we opeens op iwebmedia oid te zitten. ws staat er ergens nog een linkje naar de betasite ofzo.
jippiequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
Opgelost inmiddels. Ik heb opnieuw ingelogd.
Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
De opdracht is mislukt, het stromend water zou toch 48 uur worden afgesloten? Hoor ik niks over.
Dus ze spoelen wc's door met jerrycans, kijken met jerricans en drinken uit de jerricans? Hebben ze genoeg voor 2 dagen nog?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:53 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal geen stromend water geweest vanaf de start, dus er is geen verschil voor de bewoners.
was Amber.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:35 schreef Stefan het volgende:
Iemand zegt (een vrouw) dat Peter moet opschieten omdat ze een hekel heeft aan wachten. We zien echter alleen Jeroen in beeld. Ik wil de vrouw zien, ik kan de stemmen niet herkennen nog en de reactie van Peter zien.
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef Danny het volgende:
De hele dag staat er al 'test' bij die dueloptie op de site en nu opeens blijkt het tussen Amber en Marielin te gaan. Logisch want waarschijnlijk heeft iedereen zitten testen. Erg slordig.
Ook bij de dagduels staat nog steeds 'test' (behalve op de indexpagina).
Dit moet echt beter hoor mensen!
[ afbeelding ]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Danny het volgende:
Van de site:
[..]
Dan moeten we wel ergens kunnen aangeven dat die pet weg moet.
Heb niet meegekregen dat er wat aan gedaan is. Ik lees op thebunkeronline.tv dat de kijker bepaalt of zij haar pet mag houden, maar ik zie nergens een mogelijkheid tot stemmen. Hoe bepaalt de kijker dat in dat geval dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Uiteraard, maar in dit geval heb je je even niet ingelezen en wil je even een populaire post plaatsenquote:Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Gewoon alle make up afpakken!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:04 schreef Loedertje het volgende:
Vervang de douchekoppen of verf ze matzwart..
We? Breng je daar ook al de koffie rond?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ja, zo is er altijd wel wat te zeiken, ik zit gisteren de COS te lezen en zie overal, Ja pet van Renate dit en dat, doen we er wat aan begin jij weer te zeiken.
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Beetje misplaatste post. Wat danny zegt idd. Er wordt geschreven wat vindt de kijker ervan, maar die kijker kan nergens aangeven wat ze er van vindtquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ergo; iedereen heeft wel een mening, en vaak zijn die meningen verschillend, dus er is altijd wel wat te miepen
Dank, ik meldde gisteren hetzelfde met een screenshot in de COS maar kreeg daar weinig response van users dus ik dacht dat het weer eens aan mij lag.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:31 schreef Dementor het volgende:
Voor een deel gefixed, de fout is doorgegeven aan de ontwikkelaar van de site.
Ik zie helemaal niks. Kun je er een screenshot van maken?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:31 schreef marijon het volgende:
Op de TBO site, bij deelnemers en dan onderaan de blz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |