Uhuh... leuk, om te zien hoe het heeeel langzaam maar heeeel zeker uit de hand escaleert.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling, gesprekken aanhoren en vanuit het op elkaars lip zitten elkaar te vervelen wachten op conflicten. Er zijn al wat wrijvingen
Mooi en Amber heeft al aangegeven dat sommige mensen haar beter met rust kunnen laten. Als dié haar nou eens even gaan vervelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
"Zullen we het eens ergens over hebben?" Ze zijn nu al uitgekletst geloof ik
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
\quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Renate, doe es ff dimmen.. Nederland heeft aan één Agnes Kant al genoeg hoor..
Ze mogen straks wellicht afkicken in de omgeving waar voorheen wel gerookt kon worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, belachelijk dat ze nog kunnen roken. Waarmee hebben ze dat verdiend? Niet!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu ben ik het zat, dat meelezen![]()
*Gaat stream kopen
Bovendien draagt het niet roken gunstig bij aan de sfeer in de bunker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. En je gaat er echt niet dood aan hoor, om niet te mogen roken. Integendeel.
Nee, die tovert hij uit dat kistje achterop zijn brommerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Marrije het volgende:
Eline: pizza! en dan niet die zelf uit de oven maar van de bestelman
Ja, gelukkig komt die niet uit een oven.
goedzo meekijken is veel leukerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef beequeen het volgende:
Marielin raakt al geirriteerd en wordt wat claustrofobisch. Mooi.![]()
Ik zei ook al tegen Bob dat als het programma niet extreem wordt dat het dan een saaie bedoening wordt..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Gert het volgende:
Marielin: "De irritaties komen al wel hoor."
1415quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel succes! Kun je ook je userid posten? Ben wel benieuwd: Wat is jouw Bunker UserID? :)
De mobiele pizza nanobox, artsy fartsy!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, die tovert hij uit dat kistje achterop zijn brommer
Jawel. En het mag van mij af en toe ook lekker tekeergaan daarbinnen hoor. Maar op zich vind ik het proces ook wel interessant waarbij er ogenschijnlijk niets gebeurt, maar ondertussen..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen Bob dat als het programma niet extreem wordt dat het dan een saaie bedoening wordt..
Bob antwoordde daarop dat het best snel kan gaan vlammen.
Ja ze moet gewoon "dus" zeggen. Of "ofsow", als stopwoordje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef FuTilE het volgende:
Kom, het wordt tijd om wat meer elements of surprise toe te voegen aan het spel. Een levensgrote, grommende teletubbie met een gasmasker, die op willekeurige momenten binnenkomt om iemand een flinke klap te verkopen met een cervelaatworst en dan weer verdwijnt....
De spelers moeten er dan zelf achter komen dat dat elke keer gebeurt als Eline weer een van haar typische stopwoordjes ('artsy fartsy') heeft gebruikt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef FuTilE het volgende:
Kom, het wordt tijd om wat meer elements of surprise toe te voegen aan het spel. Een levensgrote, grommende teletubbie met een gasmasker, die op willekeurige momenten binnenkomt om iemand een flinke klap te verkopen met een cervelaatworst en dan weer verdwijnt....
De spelers moeten er dan zelf achter komen dat dat elke keer gebeurt als Eline weer een van haar typische stopwoordjes ('artsy fartsy') heeft gebruikt.
Ik zie dat nog niet zo heel snel gebeuren. De deelnemers zijn natuurlijk heel sterk afhankelijk van de stemming op de website en ze zitten er een relatief korte tijd. Waar zou dat competitie-element vandaan moeten komen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. En het mag van mij af en toe ook lekker tekeergaan daarbinnen hoor. Maar op zich vind ik het proces ook wel interessant waarbij er ogenschijnlijk niets gebeurt, maar ondertussen..
Hoe de irritaties langzaam maar zeker de overhand nemen, hoe beleefdheden steeds meer achterwege gelaten worden. Hoe verbonden gesmeed worden, soms in een enkele bijzin, tegen een andere deelnemer.
Weetje!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Gert het volgende:
Ja ze moet gewoon "dus" zeggen. Of "ofsow", als stopwoordje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:47 schreef FuTilE het volgende:
quote:De eerste uitdaging voor de overlevers begint steeds zwaarder te worden. De vermoeidheid slaat bij sommigen al flink toe. Zeker Peter heeft de opdracht iets onderschat. Het slaapgebrek eist zijn tol, houdt Peter het vol tot vannacht 2 uur? Of zal hij bij zijn tweede beurt in de kist in slaap vallen?
Bij Renate rijzen de eerste twijfels, is dit wel het juiste programma voor haar? De dames willen heel graag hun make-up afhalen, maar ja zonder water.... Als we de polls goed bekijken blijkt dat Amber behoorlijk populair is in tegenstelling tot Bobby. Zal het hem lukken zijn populariteit bij de kijker op te krikken? Waar ligt het toch aan dat jullie zo weinig sympathie hebben voor deze vriendelijke jongen?
De poll voor het dagduel staat nog wel even open, dus breng je stem uit en bepaal wie welk dagduel zal aangaan. De strijd loopt nu tussen extreme eating en de behendigheids opdracht. Zouden de overlevers nóg een opdracht trekken?
Bij de redactie komen veel opmerkingen binnen over de pet van Renate, bij de regie doen we ons uiterste best om haar zo goed mogelijk in beeld te krijgen. Maar het is natuurlijk aan de kijker of zij haar pet mag houden...
We wachten de wissel van Amber af, is Jeroen er al klaar voor?
Wij kunnen dat competitie-element uiteraard introduceren via de websitequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zie dat nog niet zo heel snel gebeuren. De deelnemers zijn natuurlijk heel sterk afhankelijk van de stemming op de website en ze zitten er een relatief korte tijd. Waar zou dat competitie-element vandaan moeten komen?
10.000 euro?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik zie dat nog niet zo heel snel gebeuren. De deelnemers zijn natuurlijk heel sterk afhankelijk van de stemming op de website en ze zitten er een relatief korte tijd. Waar zou dat competitie-element vandaan moeten komen?
Doen ze dat niet expres, zodat ze de ruimte beter in kunnen kijken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Deisyy het volgende:
En toch denk ik dat ze verkeerd om in die kist liggen
Dat is niet eens nodig voor irritaties. Weinig en niet al te smakelijk eten, geen daglicht, geen sigaretten, slecht slapen. Gaat wel lukken hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Bobby is geweldig, maar ook wel heel erg aanwezig. Dat spreekt niet iedereen aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, dat Amber populairder is dan Bobby.
Ik denk dat het voor Jeroen erg zwaar word, want hij is een grote prater en als er dan niemand bij hem aan de kist zit, gaat hij in zichzelf zitten brabbelen (over sex)quote:
Volgens mij vinden ze dat makkelijker. Als je aan de andere kant ligt is het veel moeilijker om de kom vast te houden. Nu zitten de armen klem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Deisyy het volgende:
En toch denk ik dat ze verkeerd om in die kist liggen
Dat doen ze omdat het daar smaller bij de schouders en armen is, zo hebben ze meer steun om de kom vast te houden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doen ze dat niet expres, zodat ze de ruimte beter in kunnen kijken?
En omdat het prettig is om je benen wat te kunnen bewegen, hoofd ligt toch wel redelijk stil.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter is hier vannacht mee begonnen met als reden dat het makkelijker was om zo de kom vast te houden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Verveling zal helpen, dan ga je je al ergeren als iemand 'verkeerd' op zijn stoel zit bijvoorbeeld, of een 'rare' manier van in zijn kopje roeren.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel. En het mag van mij af en toe ook lekker tekeergaan daarbinnen hoor. Maar op zich vind ik het proces ook wel interessant waarbij er ogenschijnlijk niets gebeurt, maar ondertussen..
Hoe de irritaties langzaam maar zeker de overhand nemen, hoe beleefdheden steeds meer achterwege gelaten worden. Hoe verbonden gesmeed worden, soms in een enkele bijzin, tegen een andere deelnemer.
Waarvoor?quote:
Ik hou nog steeds mijn poot stijf.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat stream kopen
Voor een nieuwsbericht.quote:
Die heeft flink zitten lobbyen blijkbaar, hoewel ze dat gisteren ontkende.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar, dat Amber populairder is dan Bobby.
Deze bedoel je? Naast het nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef Dementor het volgende:
Voor een nieuwsbericht.
Ik kan wel blijven snijden in caps om de watermerkjes eruit te halen maar dat is onzinnig.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
je schijnt nu ook nog gratis te kunnen kijken.
Dat klinkt wel logisch jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij vinden ze dat makkelijker. Als je aan de andere kant ligt is het veel moeilijker om de kom vast te houden. Nu zitten de armen klem.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tot nu is er voor ¤ 798 gestemd op de deelnemers. Dat gaat dus best wel goed eigenlijk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:59 schreef blomst het volgende:
[..]
je schijnt nu ook nog gratis te kunnen kijken.
Wanneer heb je gebeld dan? Je kunt storingen melden hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:03 schreef pullup het volgende:
Ik heb betaald met de telefoon en krijg 0 streamdagen dus doe mij maar die tip
Op basis waarvan winnen ze uiteindelijk eigenlijk? Het aantal gewonnen opdrachten of de stemmen op de website?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
10.000 euro?
Jij wel lekker eten en ik niet?!
Jij wel roken en ik niet?!
'Ik' moet dus ook opdrachten gaan winnen.
en ben je happy met je stream?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tot nu is er voor ¤ 798 gestemd op de deelnemers. Dat gaat dus best wel goed eigenlijk.
en 1 cent per stem?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vanochtend erg vroeg en ook al via dat storingen melden gereageerd maar tot nu toe niets helaas.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wanneer heb je gebeld dan? Je kunt storingen melden hoor.
Bij de stand, daar staat hoeveel positieve en negatieve stemmen deelnemers hebben ontvangen.quote:
weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Op basis waarvan winnen ze uiteindelijk eigenlijk? Het aantal gewonnen opdrachten of de stemmen op de website?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |