...of de massa...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees dat dat de leeftijd is![]()
tjah...ik werd alleen maar steeds draaieriger, en met voldoende bier gemixt leverde dat uiteindelijk een flinke kotspartij op...quote:wij jonge goden en godinnen hebben er 8gehad die nacht ( met 3 man, dubbel
![]()
)
blegh...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tjah...ik werd alleen maar steeds draaieriger, en met voldoende bier gemixt leverde dat uiteindelijk een flinke kotspartij op...
Om jou over het hek bij Bokito te gooien. Met alle plezierquote:
leuk idee, maar wij zijn al voorzien van activiteitenquote:
mooi zie je om 10.00 op CS aan de achterkantquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Om jou over het hek bij Bokito te gooien. Met alle plezier
Helaasquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mooi zie je om 10.00 op CS aan de achterkant
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Een plotselinge diarree-aanval terwijl je een VvE-vergadering aan het voorzitten bent is NIET grappig.![]()
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Een plotselinge diarree-aanval terwijl je een VvE-vergadering aan het voorzitten bent is NIET grappig.![]()
Het stroomde volquote:Op donderdag 30 april 2009 00:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagen.
Mensen met een licht getinte huidskleur zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het stroomde vol![]()
Spetterende opkomst
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagen.
nou dan weet je wat je te doen staat, haal een retourtje leeuwarden maastricht ofzo en reis een dagje heen en weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
*YAWN*
tijd voor iets Oranjes geloof ik ... de treinen zitter er al weer vol mee (leuke vrouwtjes)
Waar haal je vandaan dat het een Rotterdams kind is? Op de persco is geen woonplaats bekend gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja. het haalt CNN niet eens.
vind dat 3 jarige kind met mexicaanse griep in ROTTERDAM wel belangrijker nieuws.
CNN heeft het wel, incl beelden, laten zien. " A spectaculair crash in Appledorn, where a car crashes into a pilar next to the Queens open bus"quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja. het haalt CNN niet eens.
vind dat 3 jarige kind met mexicaanse griep in ROTTERDAM wel belangrijker nieuws.
wat is officieel ... Dance feest?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
alle officiële evenementen gaan niet door in rotterdam vandaag... voor diegenen die nog wilden gaan
zat ik me ook af te vragen, alles georganiseerd door de gemeente denk ik? Hier zou bijv mr abou komen over een uurtje of twee, dat zal wel niet doorgaan ( hoewel het hele surinaamse feest daar flink gaande is aan de muziek te horen )quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
wat is officieel ... Dance feest?
Waarmee precies? De wereld stond toen toch wel vrij letterlijk stil. Maar goed, als er op een verjaardagsfeest een aanslag wordt gepleegd op de jarige, dan vind ik het vrij logisch om de officiële festiviteiten af te gelasten.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Wat een onzin ... Sorry hoor maar er vallen continu doden e.d. Op 11 9 zijn we ook gewoon doorgegaan ...
Voro jou vast niet nee..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
11 9 werd er s avonds gewoon CL voetbal gespeeld maar toen de omvang echt duidelijk was 12 9 werd alles plat gelegd!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarmee precies? De wereld stond toen toch wel vrij letterlijk stil. Maar goed, als er op een verjaardagsfeest een aanslag wordt gepleegd op de jarige, dan vind ik het vrij logisch om de officiële festiviteiten af te gelasten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |