nou dan weet je wat je te doen staat, haal een retourtje leeuwarden maastricht ofzo en reis een dagje heen en weer.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:52 schreef ebeaydojraes het volgende:
*YAWN*
tijd voor iets Oranjes geloof ik ... de treinen zitter er al weer vol mee (leuke vrouwtjes)
Waar haal je vandaan dat het een Rotterdams kind is? Op de persco is geen woonplaats bekend gemaakt.quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja. het haalt CNN niet eens.
vind dat 3 jarige kind met mexicaanse griep in ROTTERDAM wel belangrijker nieuws.
CNN heeft het wel, incl beelden, laten zien. " A spectaculair crash in Appledorn, where a car crashes into a pilar next to the Queens open bus"quote:Op donderdag 30 april 2009 12:51 schreef ebeaydojraes het volgende:
ach ja. het haalt CNN niet eens.
vind dat 3 jarige kind met mexicaanse griep in ROTTERDAM wel belangrijker nieuws.
wat is officieel ... Dance feest?quote:Op donderdag 30 april 2009 13:47 schreef littledrummergirl het volgende:
alle officiële evenementen gaan niet door in rotterdam vandaag... voor diegenen die nog wilden gaan
zat ik me ook af te vragen, alles georganiseerd door de gemeente denk ik? Hier zou bijv mr abou komen over een uurtje of twee, dat zal wel niet doorgaan ( hoewel het hele surinaamse feest daar flink gaande is aan de muziek te horen )quote:Op donderdag 30 april 2009 14:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
wat is officieel ... Dance feest?
Waarmee precies? De wereld stond toen toch wel vrij letterlijk stil. Maar goed, als er op een verjaardagsfeest een aanslag wordt gepleegd op de jarige, dan vind ik het vrij logisch om de officiële festiviteiten af te gelasten.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:31 schreef ebeaydojraes het volgende:
Wat een onzin ... Sorry hoor maar er vallen continu doden e.d. Op 11 9 zijn we ook gewoon doorgegaan ...
Voro jou vast niet nee..quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Een plotselinge diarree-aanval terwijl je een VvE-vergadering aan het voorzitten bent is NIET grappig.![]()
11 9 werd er s avonds gewoon CL voetbal gespeeld maar toen de omvang echt duidelijk was 12 9 werd alles plat gelegd!quote:Op donderdag 30 april 2009 16:41 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Waarmee precies? De wereld stond toen toch wel vrij letterlijk stil. Maar goed, als er op een verjaardagsfeest een aanslag wordt gepleegd op de jarige, dan vind ik het vrij logisch om de officiële festiviteiten af te gelasten.
Dat niet alleen. Maar wij zijn toen met een aantal touringcars naar Keulen gereden (250 a 350 man fans) voor de cd presentatie van een of ander bandje uit Tilburg. Onderweg bij een tussenstop in Venlo (station) werd ons deels duidelijk dat de vliegtuigen het gebouw waren ingevlogen en op de radio hoorde we letterlijk een ooggetuigen veraslag dat er mensen het gebouw uit sprongen en dood tepletter vielen ... Ook toen werd er aan gedacht om het af te gelasten. Toen uiteindelijk toch optreden gedaan en terug gereden.quote:Op donderdag 30 april 2009 18:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
11 9 werd er s avonds gewoon CL voetbal gespeeld maar toen de omvang echt duidelijk was 12 9 werd alles plat gelegd!
Blogje over deze vreemde dag
"Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen."quote:Op donderdag 30 april 2009 18:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
11 9 werd er s avonds gewoon CL voetbal gespeeld maar toen de omvang echt duidelijk was 12 9 werd alles plat gelegd!
Blogje over deze vreemde dag
Volgens mij is die open voor hyvers hoorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
"Dit profiel is helaas niet zichtbaar voor iedereen."
Goeie blog heb jij.
zeiksnorquote:Op donderdag 30 april 2009 20:11 schreef Breuls het volgende:
Dat zal best, maar wij zijn FOK!kers. En welke blog zit er nou achter een login, hoe open die login ook is?
Lieve Ise heb jij hyves? Waarom heb je mij niet toegevoegd dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 07:58 schreef Isegrim het volgende:
Ik antwoord niet op vragen die in het Begisch gesteld worden.
dat is idd klotequote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:42 schreef littledrummergirl het volgende:
die autosukkel is doodbeetje jammer
verder goedemorgen!
Wist niet dat LHO aan sport deedquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:34 schreef littledrummergirl het volgende:
mn josti's zijn in het park aan het sportenjammer dat ik niet mee kon, had me wel hilarisch geleken eigenlijk.
doet ie ook nietquote:
Ow je normale josti'squote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doet ie ook nietdit zijn mn parttime josti's waar ik het over heb
Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Lieve Ise heb jij hyves? Waarom heb je mij niet toegevoegd dan?
Ik had het net verdrongen.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Altijd nog beter dan een mental image van cakefarts op een VVE vergadering
omdat ik niet wist dat je hyves hebt lieverd.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hetzelfde zou ik aan jou kunnen vragen.
Wat een kutsmoes!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
omdat ik niet wist dat je hyves hebt lieverd.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:07 schreef Isegrim het volgende:
Nee, maar wie zegt dat ik jou op m'n Hyves wilde?Straks denken mensen nog dat we bevriend zijn.
Ga je beton storten?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:33 schreef SingleCoil het volgende:
sow, vandaag weer even lekker in de tuin gewerkt. Nou ja, tuin...het is meer een bouwplaats...
[ afbeelding ]
quote:
Dat kun je wel gebruiken na al dat harde werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:01 schreef Alicey het volgende:
[..]We hebben vandaag al 18 zakken spul gehaald (Zand, grind en cement). Morgen willen we nog 12 of 18 zakken er bij halen (voor zondag). Morgen hopen we ook de rest van de voorbereidingen klaar te hebben en de eerste laag te storten aan de randen.
Oh, SingleCoil heeft vandaag ook voor het eerst in zijn leven kapsalon gegeten.
Wij hebben het genomen na het halen van de spullen (wat best hard werk is inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kun je wel gebruiken na al dat harde werk.
We hebben een alternatief plan gemaakt, nl. het deel waar het terras komt ophogen met grond van de randen. Bijkomend voordeel is dat alles afgewaterd kan worden via de randen van de tuin. Staat nu een pomp in en werkt ook perfect bij een hoog waterpeil.quote:Maar is de tuin nu al opgehoogd dan?
Die pomp blijft er dus gewoon? En waar pompt die het water naartoe?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij hebben het genomen na het halen van de spullen (wat best hard werk is inderdaad). Maar het heeft best een leuke hoeveelheid calorieën voor zwaar werk.
[..]
We hebben een alternatief plan gemaakt, nl. het deel waar het terras komt ophogen met grond van de randen. Bijkomend voordeel is dat alles afgewaterd kan worden via de randen van de tuin. Staat nu een pomp in en werkt ook perfect bij een hoog waterpeil.
Of die pomp er uiteindelijk blijft weten we niet, maar waarschijnlijk komt er uiteindelijk een kleinere pomp in een speciaal daarvoor afgegraven put, die aanslaat als het water bijna op grondniveau komt. Voorlopig gebruiken we het om te zorgen dat vocht wat nog in de grond zit zoveel mogelijk weg kan. We pompen naar het riool toe. Het duurt wel weer een poosje eer het vanuit de Nieuwe Maas terug is bij ons onder de grond.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die pomp blijft er dus gewoon? En waar pompt die het water naartoe?
Aha. Eerst de boel BBQ-klaar maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of die pomp er uiteindelijk blijft weten we niet, maar waarschijnlijk komt er uiteindelijk een kleinere pomp in een speciaal daarvoor afgegraven put, die aanslaat als het water bijna op grondniveau komt. Voorlopig gebruiken we het om te zorgen dat vocht wat nog in de grond zit zoveel mogelijk weg kan. We pompen naar het riool toe. Het duurt wel weer een poosje eer het vanuit de Nieuwe Maas terug is bij ons onder de grond.
Het is ook niet de bedoeling dat de geul met water er blijft. Uiteindelijk moet de rest van de tuin ook opgehoogd en aangelegd worden. Daarvoor gunnen we ons echter iets meer tijd.
Klaarkomen doe je maar ergens anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Een beetje brak zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:15 schreef Breuls het volgende:
Iemand vanavond wat te doen? Ik heb nog twee vrijdagen voordat ik naar Curacao ga en op zich wil ik die best leuk invullen.
de hoofdprijs gaat wel naar A. hoor! Die sjouwt met zakken cement en grond alsof het dageijks werk is, als ik even moe ben gaat zij gewoon doorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:40 schreef Causa het volgende:
Wat veel werk verzet zo op zo'n dagje SingleCoil!![]()
foto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb vandaag het balkon helemaal opgeruimd en er een leuk zitje gemaakt.Met bloemetjes enzo.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 18:40 schreef Causa het volgende:
Wat veel werk verzet zo op zo'n dagje SingleCoil!![]()
Het is wel erg goed tegen calorietjes heb ik het idee.quote:
gezelli!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bloemetjes:
[ afbeelding ]
Zitje met (nep)bloemetjes:
[ afbeelding ]
Washoekje:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooie BBQ. Ik heb op een Weber geboden op Marktplaats.
Leuk met al die bloemtjes!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bloemetjes:
[ afbeelding ]
Zitje met (nep)bloemetjes:
[ afbeelding ]
Washoekje:
[ afbeelding ]
Nu nog een mooie BBQ. Ik heb op een Weber geboden op Marktplaats.
Nee, de zonnebloemen zijn van de Action, evenals de nep-Azalea's.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gezien de tijd van het jaar, zal de zonnebloem ook niet geheel echt zijn
Wiet op het balkon kan best werken. Mijn broer heeft vuilniszakken vol uit zijn eigen tuin gehaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
Wiet op 't balkon werkt nie echt ... Maar goed. Damn wat is het stil in de rotown vanaaf ... Als de Watt strax ook zo stil is ...
Ik heb geen inside info, maar ik weet wel dat dit gebied de komende tijd op de schop gaat. Er komen veel woningen en voorzieningen bij, vooral op het voormalige spooremplacement en langs de Laan op Zuid.quote:Op zondag 3 mei 2009 11:07 schreef FJD het volgende:
Is er iemand die wat meer inside-buurt-info heeft over deze buurt; http://www.funda.nl/koop/(...)0-spoorweghaven-116/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |