Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:48 schreef littledrummergirl het volgende:
en nu ga ik echt braaf mn bedje in
Nee, jij gaat toch slapen?quote:
quote:
Smoel houden en werken jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
slotje, die terrorist uit Amsterdam,levend in Ommoord is binnen.......
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat afwijkende familie gen komt bij jou alleen in bepaalde situaties naar boven?
Whehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
van 10.30 tot 19.00 vriend.......
Like you know ...quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef TJDoornbos het volgende:
zo warm is het niet hoor, vochtig wel!
"Zullen we iets bellen?"quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
bah bah en nog eens bah...
[ afbeelding ]
het is kutweer en ik verveel me
jiskefetquote:
gewoon de quote in google geplakt,quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:09 schreef ebeaydojraes het volgende:
HAHA. Ken Uw Klassiekers
(edit: waar zoek je zoiets op? ..)
LDGquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef DutchTrain het volgende:
Iedereen de verjaardag van LHO overleefd
Ja dat bedoelde ik. En zoals gezegd zat ik voor een bruiloft in Tokyo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
k ben pas in juni jarigEn waarom was jij er niet?
een bruiloft in tokyo, balen zegquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik. En zoals gezegd zat ik voor een bruiloft in Tokyo.
Als die hele handel valt kan alles...........quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoezo, Wilders kan toch niet voor Juni al gekozen worden?
Dan zal er niet binnen een maand een verkiezing zijn, en zeker niet een benoeming van een kabinet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als die hele handel valt kan alles...........
"Voor zijn constructieve bijdrage aan voetbalgeweld en het ondersteunen van sociale achterstand in de probleemwijk Rotterdam-IJsselmonde" ?quote:
"voor zijn sociale werk om debiele en ander wazig tuig op internet te helpen"quote:Op woensdag 29 april 2009 12:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
"Voor zijn constructieve bijdrage aan voetbalgeweld en het ondersteunen van sociale achterstand in de probleemwijk Rotterdam-IJsselmonde" ?
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
"voor zijn sociale werk om debiele en ander wazig tuig op internet te helpen"
dit lijkt me beter!
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]het klinkt een beetje alsof Midas de Wolf subsidie aanvraagt voor de Booswichtuh klub
nee die brandt ze altijd zelfquote:Op woensdag 29 april 2009 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koop jij die ook voor je broer?
dat zal wel, maar dat krijgt hij dan via de achterdeur weer terug denk ikquote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dan betaald hij dus, via die gore stichting Brein, voor zijn eigen muziek
Pas als je daar heel veel moeite voor gaat doen. Want Brein heeft het voornamelijk heel erg druk met het innen van heffingen. Voor het uitbetalen van de gelden aan de artiesten schijnt er ergens in Nederland een deeltijder rond te lopen.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:08 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
dat zal wel, maar dat krijgt hij dan via de achterdeur weer terug denk ik
Mooiste verhaal wat ik ooit gehoord was, was een coverbandje dat wel eens in kroegjes optrad, deels eigen nummers, deels covers.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:45 schreef Metatron het volgende:
[..]
Pas als je daar heel veel moeite voor gaat doen. Want Brein heeft het voornamelijk heel erg druk met het innen van heffingen. Voor het uitbetalen van de gelden aan de artiesten schijnt er ergens in Nederland een deeltijder rond te lopen.
In essentie is het allemaal hetzelfde. Voornamelijk innen. En dreigbrieven sturen. Verwacht niet dat je iets van ze gaat krijgen, zelfs al heb je er recht op.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef SingleCoil het volgende:
halen we niet wat dingen door elkaar? Stichting Brein, de kopieer-heffing, Buma, Stemra...is neit allemaal hetzelfde hoor...
Ik heb van een bandje eens het verhaal gehoord dat hun provider brieven kreeg van Brein om hun website af te sluiten. En dat ze zelf brieven kregen met dreigementen over rechtzaken en meer van dat geneuzel. Omdat ze hun eigen nummers als mp3 aanboden op hun eigen websitequote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mooiste verhaal wat ik ooit gehoord was, was een coverbandje dat wel eens in kroegjes optrad, deels eigen nummers, deels covers.
Die moeten dan dus wel betalen voor de covernummers die ze spelen, maar die hoeven van de heren en dames BREIN niets te verwachten voor evt. opnames van hun eigen nummers. Hoe draai ik beginnende muzikanten de nek om
Flauwekul dus. Op een kleine kostenfractie na worden alle geinde vergoedingen afgedragen.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:17 schreef Metatron het volgende:
[..]
In essentie is het allemaal hetzelfde. Voornamelijk innen. En dreigbrieven sturen. Verwacht niet dat je iets van ze gaat krijgen, zelfs al heb je er recht op.
Dat het onzin is dat bijv. een winkel heffing betaald omdat ze uitzenden, zodra de muziek buiten het pand te horen is, dat het onzin is dat ik voor een lege DVD een kopieerheffing betaal. In mijn ogen heb ik dus per lege CD/DVD betaald voor de muziek die ik er eventueel op ga zetten, en ben ik dus iets goedkoper uit omdat ik er geen hoesje en boekje bij krijg, en er zelf werk aan heb.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:30 schreef SingleCoil het volgende:
Het aanbieden van je eigen nummers via een website wordt niet belast. Het aanbeiden van numemrs van anderen, ook als je ze zelf speelt, wel natuurlijk. Het is ook zeker geen flauwekul of gelul. De Buma beschremt de uitzendrechten van auteurs en die krijgen dus de geinde bijdragen gewoon uitgekeerd, de Stemra doet ongeveer hetzelfde, maar dan voor geluidsdragers. Brein houdt szich meer bezig met het fenomeen "thuiskopieeren". In alle gevallen gat het om het beschremen van het auteursrecht, wat is daar nou op tegen?
Zegt wie?quote:Op woensdag 29 april 2009 15:14 schreef SingleCoil het volgende:
Dat je voor lege DVD's / CD's etc. kopieerheffing betaalt is omdat 1) het grootste deel van die media gekocht worden met het oogmerk illegaal te kopieren,
Je hoeft ook geen heffing te leggen op illegale handelingen. Je moet de PLEGER van illegale handelingen bestraffen.quote:en 2) er op geen andere manier dan deze op dat illegaal kopieeren een heffing kan worden gelegd.
Nee, het is helemaal niet zoiets. Een park bezoeken is namelijk niet illegaal.quote:Het is net zoiets als de onderhoudskosten van het park: al kom je er nooit, je betaalt er toch aan mee
Ja, zakkenvul stichtingen als brein stoppen, wat minder mensen tussen de winkel en de artiest, en dus minder onkosten bij mensen die feitelijk niets bijdrage aan de muziek, en dan een reelere prijs vragen voor een cd.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:
Ieder recht op z'n mening hoor. Ik ben er ook niet helemaal voor, ik probeer alleen een paar misverstanden uit de weg te ruimen. Weet jij een betere manier om de rechten van auteurs te beschermen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef littledrummergirl het volgende:
bah bah en nog eens bah...
[ afbeelding ]
het is kutweer en ik verveel me
Nee, die van LDG wel, al heeft de revalidatie wel even geduurd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:51 schreef DutchTrain het volgende:
Iedereen de verjaardag van LHO overleefd
nogmaals: brein is geen zakkenvullende stichting, brein doet opsporingswerk namens buma/stemra et al. Brein krijgt ook helemaal niks, en wordt betaald door de leden. Zie het maar als een particulier beveiligingsbedrijf dat namens de winkelier kijkt of er niks gejat wordt.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, zakkenvul stichtingen als brein stoppen, wat minder mensen tussen de winkel en de artiest, en dus minder onkosten bij mensen die feitelijk niets bijdrage aan de muziek, en dan een reelere prijs vragen voor een cd.
revalidatie? reincarnatie zult u bedoelen...jezus zeg...mij kon je na de vierde joint al opvegen...quote:Op woensdag 29 april 2009 19:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, die van LDG wel, al heeft de revalidatie wel even geduurd.
vrees dat dat de leeftijd isquote:Op woensdag 29 april 2009 19:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
revalidatie? reincarnatie zult u bedoelen...jezus zeg...mij kon je na de vierde joint al opvegen...
...of de massa...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vrees dat dat de leeftijd is![]()
tjah...ik werd alleen maar steeds draaieriger, en met voldoende bier gemixt leverde dat uiteindelijk een flinke kotspartij op...quote:wij jonge goden en godinnen hebben er 8gehad die nacht ( met 3 man, dubbel
![]()
)
blegh...quote:Op woensdag 29 april 2009 20:30 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
tjah...ik werd alleen maar steeds draaieriger, en met voldoende bier gemixt leverde dat uiteindelijk een flinke kotspartij op...
Om jou over het hek bij Bokito te gooien. Met alle plezierquote:
leuk idee, maar wij zijn al voorzien van activiteitenquote:
mooi zie je om 10.00 op CS aan de achterkantquote:Op woensdag 29 april 2009 21:24 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Om jou over het hek bij Bokito te gooien. Met alle plezier
Helaasquote:Op woensdag 29 april 2009 21:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mooi zie je om 10.00 op CS aan de achterkant
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Een plotselinge diarree-aanval terwijl je een VvE-vergadering aan het voorzitten bent is NIET grappig.![]()
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagenquote:Op woensdag 29 april 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Een plotselinge diarree-aanval terwijl je een VvE-vergadering aan het voorzitten bent is NIET grappig.![]()
Het stroomde volquote:Op donderdag 30 april 2009 00:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagen.
Mensen met een licht getinte huidskleur zeker?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het stroomde vol![]()
Spetterende opkomst
Ja.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:34 schreef Metatron het volgende:
[..]
Gokje: Deze keer waren er wel mensen op komen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |