Ik dacht `t welquote:
Wie betaald die extra onkosten , je zit er toch vrijwilligquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nabij de airport
. Blijft toch het beste hotel waar we verbleven hebben. Gratis wifi, gratis minibar (softdrinks), ontbijt in prijs inbegrepen en splinternieuw hotel. Maakt 't alles opgeteld een stuk goedkoper dan de andere hotels
.
Alles wordt betaaldquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt niet verkeerd zeg. Mag je eventueel gemaakte kosten trouwens declareren of moet je dat zelf betalen? Draadloos Wifi is natuurlijk ook meer dan prima en de minibar is zeker al bijna leeg of niet dan?
.
Mwah... Iedere dag op en neer rijden kosten ook veul... diesel én uren in de autoquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie betaald die extra onkosten , je zit er toch vrijwillig
Echt prima geregeld dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles wordt betaald. Ik ga geen 130 euro per nacht voor een hotel betalen
. Of elke dag kosten voor restaurant. Gelukkig company-card, dus ik hoef niets voor te schieten.
Vast wel. Geen idee eigenlijk, zit in Hoensbroekquote:
Oh, okayquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vast wel. Geen idee eigenlijk, zit in Hoensbroek
Ook daar heb je zelf voor gekozen toch. Niemand heeft je verplicht naar belgie te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... Iedere dag op en neer rijden kosten ook veul... diesel én uren in de auto. En ik heb de laatste week wel gemerkt dat ik veel vrije tijd inlever, dus daar mag iets tegenover staan
.
Verleiding zal zeker wel groot zijnquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik plunder 'm maar niet. Al aan 't bier gezeten vanavond, dus genoeg gehad
.
In belgie drinken ze vaker een pintje tussendoor dan in nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verleiding zal zeker wel groot zijn. Doordeweeks zou ik het trouwens ook niet snel doen. Het komt een beetje vreemd over als je morgen met een flinke kater op het werk zou verschijnen
.
Dat moet opzich ook wel kunnen, vind ik. Als je maar weet wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In belgie drinken ze vaker een pintje tussendoor dan in nederland.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, okay. Ligt dat een beetje in de buurt van Venlo?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook daar heb je zelf voor gekozen toch. Niemand heeft je verplicht naar belgie te gaan.
Zal het mijn baas ook is voorstellen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verleiding zal zeker wel groot zijn. Doordeweeks zou ik het trouwens ook niet snel doen. Het komt een beetje vreemd over als je morgen met een flinke kater op het werk zou verschijnen
.
quote:
Whahaha, prachtigquote:Ik kreeg gisteren (tijdens m`n weekendje Parijs) echt de schrik van m`n leven toen m`n ma een smsje stuurde: "hoi hoi Feyenoord - Ado 2-3"![]()
![]()
ff later kreeg ik nog een smsje: "sorry het moest zijn ADO -feyenoord 2-3"![]()
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Haha, ja het is toch wat.. VVV Venlo terug in de eredivisie
. Ik geef ze een seizoen en dan zijn ze weer weg.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef on_air het volgende:
Proost.
[img]http://thechive.com/wp-content/uploads/2009/04/realistic-beer-labels-4.jpg/img]
Ik hoop voor de beste man dat hij zijn belofte dan ook echt weet na te komen, maar ik vind het op voorhand wel een gewaagde beloftequote:Op maandag 27 april 2009 23:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik ookVoorzitter van VVV vandaag in de krant tegen de supporters: "Ik beloof jullie dat we het dit keer langer dan één seizoen uithouden"
Ach ja, volgend jaar hebben we wel 2 derby`s
Snap nou waarom wij belachelijk veel moeten betalen bij Qpark.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... Iedere dag op en neer rijden kosten ook veul... diesel én uren in de auto. En ik heb de laatste week wel gemerkt dat ik veel vrije tijd inlever, dus daar mag iets tegenover staan
.
Ja nogalquote:Op maandag 27 april 2009 23:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop voor de beste man dat hij zijn belofte dan ook echt weet na te komen, maar ik vind het op voorhand wel een gewaagde belofte.
Weet je zeker dat je gaat dan? Ik heb je vaker horen zeggen dat je zou gaan Desmetten, maar komen opdagen ho maar.quote:Op maandag 27 april 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
Mocht iemand nog een goede reden zoeken om die kaarten voor Johan te winnen: je kunt mij daar ontmoeten, daar win je vast mee
Roel zal er morgen lekker een biertje van drinkenquote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Daddycooll het volgende:
[..]Ik parkeer morgen wel wat langer in de Qpark garage a 3,25 per uur
Laat het dan een lekker lauw oranjeboompje zijn.quote:Op maandag 27 april 2009 23:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Roel zal er morgen lekker een biertje van drinken
Donderdag is voor mij een veul lastiger dag dan vrijdag qua agendavulling.quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je gaat dan? Ik heb je vaker horen zeggen dat je zou gaan Desmetten, maar komen opdagen ho maar.
Dat gun je je ergste vijand nog nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:03 schreef Daddycooll het volgende:
[..]
Laat het dan een lekker lauw oranjeboompje zijn.
Inderdaad. Het kan te gek ook...quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat gun je je ergste vijand nog niet
Ik heb het mijn ex werkgever ook nooit vergeven een borrel te organiseren in een oranjeboom cafe in amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad.Oranjeboom is wel het ergste bocht wat ik ooit gedronken heb
Heineken is gewoon nog lekker vergeleken bij Oranjeboomquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb het mijn ex werkgever ook nooit vergeven een borrel te organiseren in een oranjeboom cafe in amsterdam, er is nog nooit zo weinig bier gedronken.
geloof dat ze achteraf wel spijt hebben gehad
Zal lastig worden, maar gun jullie het beste! behalve als jullie tegen Groningen spelenquote:Op maandag 27 april 2009 23:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja nogalben benieuwd
Maar goed, zij spelen iig. eredivisie. Dat moeten wij eerst nog maar eens zien te halen. Verdomde Platje
![]()
Hans, ben je nuquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
Middag !
Wat een piep weer zeg, damn!!! Eerst even eten en dan gooi ik het bad maar vol want dit wordt vandaag helemaal niks
Waarmee gooi je het bad volquote:Op dinsdag 28 april 2009 08:54 schreef -Hans- het volgende:
Middag !
Wat een piep weer zeg, damn!!! Eerst even eten en dan gooi ik het bad maar vol want dit wordt vandaag helemaal niks
quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ben je nu
A) werkeloos
B) werk je thuis
C) ben je al met de vut
D) ben je een junk
Whehehehequote:Op dinsdag 28 april 2009 08:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hans, ben je nu
A) werkeloos
B) werk je thuis
C) ben je al met de vut
D) ben je een junk
Intentie is water, maar als het wat anders wordt dan ben jij de eerste die het hoortquote:
Trouwens wel een goed merk. Sterker nog: het merk onder het sanitair, maar werk er trouwens nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Hij zou zo maar kunnen werken in hetzelfde gebouw als ons kantoor in Maastricht. Daar zit Sphinx... ja, die van de pleebakken en overige sanitair. Dat moet ook getest worden en blijklbaar doet Hans dat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Intentie is water, maar als het wat anders wordt dan ben jij de eerste die het hoort.
Dat klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik zou 't bij water houden, eventueel aangevuld met badschuim.
Whehe, circusmuziek. Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt zo vreselijk. Met die gare circusmuziek eronder.
Vind ik trouwens wel erg tofquote:You say you think we need to go to war
Well, you're already in one
'Cause it's people like you that need to get slew
No one wants your opinion
Echt? Ik vind het nogal crappy en easy.quote:
Ja, ik vind het wel een geinig stukje. Daarvoor zit geloof ik het circus riedeltjequote:Op dinsdag 28 april 2009 09:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het nogal crappy en easy.
Maar ja goed, ik hou sowieso al niet van die vrolijke overgeproduceerde Top40-rommel.
Won anders wel een serious talent award!quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:29 schreef cosmick het volgende:
What's up met deze plaat zeg. Dit is toch helemaal niets! Het swingt niet, het irriteert alleen maar.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Won anders wel een serious talent award!
Over klassiekers gesprokenquote:
Also also also. Ze had ook Yes-R kunnen zeggen, of Leaf, Krezip, Lasgo...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef Sersjee het volgende:
Als je dochter Anouk wilt horen, heb je gefaald met opvoeden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:13 schreef Sersjee het volgende:
Als je dochter Anouk wilt horen, heb je gefaald met opvoeden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen!drukte hier ivm met koninginnedag
In dat geval faal je als mens, da's nog erger.quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Also also also. Ze had ook Yes-R kunnen zeggen, of Leaf, Krezip, Lasgo...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In dat geval faal je als mens, da's nog erger.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In dat geval faal je als mens, da's nog erger.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:33 schreef cosmick het volgende:
He crap, U2 gemist.
Was die plaat van Kanye West ook niet zo eentonig in het begin voordat 'ie het nog maar es onder handen nam ??quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:35 schreef -Hans- het volgende:
begin klinkt goed, maar de rest..... vrij eentoning.
Welke bedoel je? Overigens ben ik sowieso niet echt een KW liefhebber al vind ik bijvoorbeeld Gold Digger wel grappig. Love Lockdown is toch wel echt dramatischquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was die plaat van Kanye West ook niet zo eentonig in het begin voordat 'ie het nog maar es onder handen nam ??![]()
Zo hoorde ik ooit eens iemand zeggen toen Gavin de Gay op de radio was: Dit is echt onze muziek! Lekker (let op...) rocken.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Zo hoorde ik ooit eens iemand zeggen toen Gavin de Gay op de radio was: Dit is echt onze muziek! Lekker (let op...) rocken.
Ik ben net niet uit de rijdende auto gesprongen, want we deden 140 op de A1.
Daarna meteen maar afscheid genomen voor het leven?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Zo hoorde ik ooit eens iemand zeggen toen Gavin de Gay op de radio was: Dit is echt onze muziek! Lekker (let op...) rocken.
Ik ben net niet uit de rijdende auto gesprongen, want we deden 140 op de A1.
Da's volgende week, toch? Niet verkeerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
En ik ben bij Tori Amos. En de Asteroid Galaxy Tour.
You know it.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's volgende week, toch? Niet verkeerd
Bij Tori?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:56 schreef on_air het volgende:
En ik ben bij Tori Amos. En de Asteroid Galaxy Tour.
Ach ja, hebben we nu ook wel een keer gehoord hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef antiroos het volgende:
Hahahaha vind ik ook. Maar zijn keus he? En hij had er goed verhaal bij :-)
MAAR! ER! KOMT! ZO! EEN! PLAAAAAAAAT! AAN!!!!!
house of pain mensuuuuh!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef antiroos het volgende:
house of pain mensuuuuh!
Roos !quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef antiroos het volgende:
house of pain mensuuuuh!
Over menselijke smaak valt vaak te twistenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:23 schreef antiroos het volgende:
house of pain mensuuuuh!
Zo min mogelijk ballads en verder wat je leuk vindt. Vooral niet teveel tijd aan besteden, want het zal weinigen opvallen als je er een hele mooie, lang over nagedachte playlist van maakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef themauster het volgende:
heeft iemand nog tips voor muziek wat je kan draaien op een verjaardag
ben thuis druk bezig met een lijstje voor mijn verjaardag en ik wil geen nederlandse meezingers of Jump zooi
Ik heb bijv dat birthday liedje van de beatles al
Leuk dingetje, maar zit er Vista (:r) op of zijn jullie zo verstandig geweest dat er NIET op te zetten . . .quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe werklaptop gekregen, Lekker snel! http://tinyurl.com/dapl4z 2,26 GHz 2 GB intern. En eindelijk Office 2007. Ff wennen.
XPquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk dingetje, maar zit er Vista (:r) op of zijn jullie zo verstandig geweest dat er NIET op te zetten . . .![]()
Ik ga hier toch maar es een radio regelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:
Welja, gooi er nog een klassieker tegenaan...
Gelukkig, iemand met verstandquote:
Roosmarijn is altijd tofquote:
Echt top idd! Vond het gisteren niet veel, maar vandaag was het smullenquote:
Dat loopt al vanaf vanmorgen half 9?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zo, eens even checken of m'n bad al vol is.
Dat zou niet best zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat loopt al vanaf vanmorgen half 9?
Nee, weet ook niet of ze het vandaag nog redden . . .quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
is die tv prive met johan derksen gisteren nog uitgezonden?
kutzooi, volgens mij is t een hele leukequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet of ze het vandaag nog redden . . .
onder een steen gelegenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:00 schreef -Hans- het volgende:
Rob heeft zelfs Esser - Headlock gedraaid. Prima!
Badquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in een tentwat is het een pokkeweer buiten zeg
Donderdag en vrijdag doet Veenstra trouwens de ochtendshow @ 3FMquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
oeh, ik ga denk straks weer na bell x1 nog ff op mn mp3fm stream te hebben gezet![]()
Tot MM, en deze keer moet ie ons wel begroeten
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag doet Veenstra trouwens de ochtendshow @ 3FM
Gatverquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:54 schreef themauster het volgende:
Oew mijn vaders lievelingsnummer Avond van Boudewijn de Groot![]()
Oeh oehquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Donderdag en vrijdag doet Veenstra trouwens de ochtendshow @ 3FM
al gezienquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Er kan worden gestemd voor de Hemelse 100: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8435
quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:42 schreef Sjowhan het volgende:
Heb trouwens aan mijn manager voorgesteld om te bespreken in het MT of niet iedereen op vrijdag vrij kan krijgen. Dat zou toch tof zijn
Better Off Ted binnenhalen en kijken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wat doe je als het buiten pokkeweer is, op de muzikale zenders geen goeie programma's bezig zijn en op het net ook niks te beleven valt
ik heb mn itunesfm al 5 keer aangezetquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:01 schreef on_air het volgende:
[..]
Better Off Ted binnenhalen en kijken.
Een boek lezen.
iTunesFM aanzetten.
Opruimen.
Schoonmaken.
Kleding passen.
Dansen voor de spiegel.
Een middagdutje doen.
Van het weer genieten en lekker door de regen lopen (want dat is best lekker).
hehehquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:06 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, jij plaatst ook 3x een FUCK bericht
Krassen dan maar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb mn itunesfm al 5 keer aangezeten ik heb geen goeie boeken in huis en ik ben niet zo'n type dat door de regen loopt, opruimt enz
Neuken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
Wat doe je als het buiten pokkeweer is, op de muzikale zenders geen goeie programma's bezig zijn en op het net ook niks te beleven valt
Nah, normaal gesproken ben ik rond 16:30 weg, rond 17:45 thuisquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
of jullie bestellen op jullie werk een tv met 101 en om 7u met zn allen EW kijken
leuke reden om dan op je werk te blijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nah, normaal gesproken ben ik rond 16:30 weg, rond 17:45 thuis. Dus EW zeker kijken-factor
Mieters.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef purplerose het volgende:
ik word goftedomme oudal die hippe woorden van tegenwoordig
zoalsquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef purplerose het volgende:
ik word goftedomme oudal die hippe woorden van tegenwoordig
Groetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
ik gaat nu ff iets anders doen dan achter die computer zitten, tot 19:00
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:23 schreef -Hans- het volgende:
YES! Calvin Harris. Woehoe! die had ik vandaag nog niet gehoord.. Toffe single.
Dan ben je er vast al aardig zat vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ach man, die draaien ze op slamfm elk uur
idd, deze plaat ook btw...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ben je er vast al aardig zat van. Om zo af en toe te horen vind ik wel grappig.
Hoor ik gelukkig heel weinig op 3FM (meestal tijdens de Mega top 50). wel een aardig up-tempo liedjequote:
Als je van deze bands niet 3 namen kunt noemen, dan weet ik niet wat je bij RW te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef Dagoduck het volgende:
Welke 5 waren het? ik weet nooit de namen enzo
en ik wil wel naar RW
Leuk dat ze die voor 22:00 draaienquote:
Wilde ik ook al zeggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
Leuk dat ze die voor 22:00 draaien![]()
![]()
Goedenavond trouwens
Briggy !quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond trouwens
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Briggy het volgende:
[..]
![]()
Goedenavond trouwens
Is die niet al ietwat oud om nog MH te worden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop dat het Stenders morgen lukt om zijn collega's te overtuigen om als nieuwe Megahit te kiezen voor Mando Diao - Dance With Somebody . Wat een plaat !
Op KX gaf Stenders toe dat het kwartje bij hem wel erg laat gevallen is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop dat het Stenders morgen lukt om zijn collega's te overtuigen om als nieuwe Megahit te kiezen voor Mando Diao - Dance With Somebody . Wat een plaat !
Ja ik hoorde hem vanmiddag voor het eerst bij Stenders, supervet!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed is 'ie he?! Zag dat Stenders de plaat ook heeft gedraaid
Wel oud idd, maar volgens mij nog goed genoeg om MH te worden. Wat een hitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Is die niet al ietwat oud om nog MH te worden?
Wel laat eigenlijk want de plaat is toch al een tijdje te horen op 3FMquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Op KX gaf Stenders toe dat het kwartje bij hem wel erg laat gevallen is.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik hoorde hem vanmiddag voor het eerst bij Stenders, supervet!
Stenders is zo heerlijk eerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Op KX gaf Stenders toe dat het kwartje bij hem wel erg laat gevallen is.
Hij is echt echt echt heerlijk inderdaad. Ik heb hem al een stuk of 50 keer geluisterd op iTunes en op YouTube nog wel wat vaker, maar hij blijft geweldig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel oud idd, maar volgens mij nog goed genoeg om MH te worden. Wat een hit
woehoe!!!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef LeonH het volgende:
wtf... Pearl Jam wint van Bruce in praatje plaatje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |