Zo min mogelijk ballads en verder wat je leuk vindt. Vooral niet teveel tijd aan besteden, want het zal weinigen opvallen als je er een hele mooie, lang over nagedachte playlist van maakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef themauster het volgende:
heeft iemand nog tips voor muziek wat je kan draaien op een verjaardag
ben thuis druk bezig met een lijstje voor mijn verjaardag en ik wil geen nederlandse meezingers of Jump zooi
Ik heb bijv dat birthday liedje van de beatles al
Leuk dingetje, maar zit er Vista (:r) op of zijn jullie zo verstandig geweest dat er NIET op te zetten . . .quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe werklaptop gekregen, Lekker snel! http://tinyurl.com/dapl4z 2,26 GHz 2 GB intern. En eindelijk Office 2007. Ff wennen.
XPquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Leuk dingetje, maar zit er Vista (:r) op of zijn jullie zo verstandig geweest dat er NIET op te zetten . . .![]()
Ik ga hier toch maar es een radio regelenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef Sersjee het volgende:
Welja, gooi er nog een klassieker tegenaan...
Gelukkig, iemand met verstandquote:
Roosmarijn is altijd tofquote:
Echt top idd! Vond het gisteren niet veel, maar vandaag was het smullenquote:
Dat loopt al vanaf vanmorgen half 9?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
zo, eens even checken of m'n bad al vol is.
Dat zou niet best zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat loopt al vanaf vanmorgen half 9?
Nee, weet ook niet of ze het vandaag nog redden . . .quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:32 schreef JaneDoe het volgende:
is die tv prive met johan derksen gisteren nog uitgezonden?
kutzooi, volgens mij is t een hele leukequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, weet ook niet of ze het vandaag nog redden . . .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |