Ik dacht `t welquote:
Wie betaald die extra onkosten , je zit er toch vrijwilligquote:Op maandag 27 april 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nabij de airport
. Blijft toch het beste hotel waar we verbleven hebben. Gratis wifi, gratis minibar (softdrinks), ontbijt in prijs inbegrepen en splinternieuw hotel. Maakt 't alles opgeteld een stuk goedkoper dan de andere hotels
.
Alles wordt betaaldquote:Op maandag 27 april 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat klinkt niet verkeerd zeg. Mag je eventueel gemaakte kosten trouwens declareren of moet je dat zelf betalen? Draadloos Wifi is natuurlijk ook meer dan prima en de minibar is zeker al bijna leeg of niet dan?
.
Mwah... Iedere dag op en neer rijden kosten ook veul... diesel én uren in de autoquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie betaald die extra onkosten , je zit er toch vrijwillig
Echt prima geregeld dusquote:Op maandag 27 april 2009 22:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles wordt betaald. Ik ga geen 130 euro per nacht voor een hotel betalen
. Of elke dag kosten voor restaurant. Gelukkig company-card, dus ik hoef niets voor te schieten.
Vast wel. Geen idee eigenlijk, zit in Hoensbroekquote:
Oh, okayquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vast wel. Geen idee eigenlijk, zit in Hoensbroek
Ook daar heb je zelf voor gekozen toch. Niemand heeft je verplicht naar belgie te gaan.quote:Op maandag 27 april 2009 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... Iedere dag op en neer rijden kosten ook veul... diesel én uren in de auto. En ik heb de laatste week wel gemerkt dat ik veel vrije tijd inlever, dus daar mag iets tegenover staan
.
Verleiding zal zeker wel groot zijnquote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik plunder 'm maar niet. Al aan 't bier gezeten vanavond, dus genoeg gehad
.
In belgie drinken ze vaker een pintje tussendoor dan in nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verleiding zal zeker wel groot zijn. Doordeweeks zou ik het trouwens ook niet snel doen. Het komt een beetje vreemd over als je morgen met een flinke kater op het werk zou verschijnen
.
Dat moet opzich ook wel kunnen, vind ik. Als je maar weet wanneer je moet stoppenquote:Op maandag 27 april 2009 23:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In belgie drinken ze vaker een pintje tussendoor dan in nederland.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, okay. Ligt dat een beetje in de buurt van Venlo?
quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ook daar heb je zelf voor gekozen toch. Niemand heeft je verplicht naar belgie te gaan.
Zal het mijn baas ook is voorstellen
quote:Op maandag 27 april 2009 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verleiding zal zeker wel groot zijn. Doordeweeks zou ik het trouwens ook niet snel doen. Het komt een beetje vreemd over als je morgen met een flinke kater op het werk zou verschijnen
.
quote:
Whahaha, prachtigquote:Ik kreeg gisteren (tijdens m`n weekendje Parijs) echt de schrik van m`n leven toen m`n ma een smsje stuurde: "hoi hoi Feyenoord - Ado 2-3"![]()
![]()
ff later kreeg ik nog een smsje: "sorry het moest zijn ADO -feyenoord 2-3"![]()
Ik ookquote:Op maandag 27 april 2009 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Haha, ja het is toch wat.. VVV Venlo terug in de eredivisie
. Ik geef ze een seizoen en dan zijn ze weer weg.
quote:Op maandag 27 april 2009 23:15 schreef on_air het volgende:
Proost.
[img]http://thechive.com/wp-content/uploads/2009/04/realistic-beer-labels-4.jpg/img]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |