DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez heeft Didulica dus gebeld en een bericht achter gelaten, zo hoort het dus.
quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
Een kakkie eindigt achter een Ajacied. Zoals het hoort.
Ja hij had een bericht achtergelaten en later hadden de vrouwen elkaar nog gesproken, maar sowieso is iedereen het er toch wel over eens dat het geen opzet was.quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zei ie dat? Dat was me ontgaan dan.
Ja daarna belde de vrouw van Didulica terug ofzo en toen was Suarez er nietquote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jep, hij belde eerst maar kreeg geen gehoor, toen hebben die vrouwen later met elkaar gebeld.quote:Op maandag 27 april 2009 21:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jah beetje jan jokerquote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef jna het volgende:
Silva zat er trouwens wel voor juan met de korte achternaam bij
Als jullie maar niet winnenquote:Op maandag 27 april 2009 21:34 schreef Robinhoo het volgende:
ik ga heel hard lachen als jullie zondag verliezen
Ben jij daar niet een beetje te oud voor?quote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Chadi het volgende:
Ieamdn enig idee waar ik dit jack in M/L kan kopen?
[ afbeelding ]
Vind het een mooi jack. Kleding daar ben je nooit te oud voorquote:Op maandag 27 april 2009 21:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ben jij daar niet een beetje te oud voor?
Inderdaad.quote:Op maandag 27 april 2009 21:33 schreef peaceman het volgende:
Silva zat er wel een beetje verloren bij. Best sneu dat die er een beetje voor spek en bonen bij zat.
Laten we het hopen ja, heeft ie wel verdiend. Zou wel matig zijn als ze hem aan zijn contract houden en hem niet laten gaanquote:Op maandag 27 april 2009 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad.
SilvaHet komt goed jongen. Volgend seizoen speel je bij een prachtige club.
wat dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Lekkere actie van Marco van Basten richting Maarten Stekelenburg.
quote:
quote:Maarten Stekelenburg meldde zich maandag voor niets op de training van Ajax. Trainer Marco van Basten was vergeten de doelman mede te delen dat hij met Jong Ajax mee moest doen.
De reservekeeper van de Amsterdamse club stond maandagochtend al omgekleed op het trainingsveld, toen hij van Van Basten te horen kreeg dat hij weer naar huis mocht gaan.
Stekelenburg maakte 's avonds zijn opwachting als doelman van Jong Ajax, dat thuis met 2-0 won van Jong Vitesse en daardoor de landstitel voor beloftenteams veroverde.
Ach het moet niet allemaal zo overdreven worden...quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Er heeft zich geen club gemeld dus dan blift hijquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
vermeer en stekelburg blijven toch niet allebei na dit seizoen neem ik aan?
Hij heeft aangegeven te willen vechten voor zijn plek dus ik denk dat hij blijftquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
vermeer en stekelburg blijven toch niet allebei na dit seizoen neem ik aan?
www.afca.nl denk ik ?quote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Chadi het volgende:
Ieamdn enig idee waar ik dit jack in M/L kan kopen?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat volgend jaar de sterkste keeper de goal van het mooie Ajax zal verdedigen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop dat Stekelenburg zn plekje weer terug vecht
quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
Verder was het hoogtepunt nog wel dat Marco er met zijn 2 dochters rondliep
Pics?quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
Stekelenburg werd nog even toegezongen bij jong Ajax, goed om te horenVerder was het hoogtepunt nog wel dat Marco er met zijn 2 dochters rondliep
Erg matig.quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Leonardo vertrekt bij Ajax en wil naar buitenland
27/04/2009 21:45
EXCLUSIEF - Leonardo vertrekt na dit seizoen bij Ajax. De 26-jarige vleugelaanvaller wil profiteren van zijn transfervrije status en hoopt op een buitenlandse club. Daarbij rekent hij niet meer op de Griekse topclub Panathinaikos, waar zijn voormalige trainer Henk ten Cate de scepter zwaait.
Leonardo is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax. Hij speelde in totaal 38 competitieduels, doordat hij werd geveld door een ernstige knieblessure. Dit seizoen heeft hij geen basisplaats, maar was wel enkele keren doorslaggevend in de UEFA Cup. Zo scoorde hij tegen Hamburger SV en Fiorentina. In de Eredivisie scoorde hij twee keer; tegen Sparta Rotterdam en PSV.
Leonardo heeft inmiddels gebroken met zijn zaakwaarnemer Hans Coret, die hem de afgelopen dertien jaar begeleidde. Hij heeft zich verbonden aan het kantoor van Rob Jansen, Sport Promotion, vanwege zijn 'internationale netwerk'.
'Ik vind het niet leuk en het is ook wel vreemd', aldus Coret tegen Voetbal International. 'Maar ik moet zeggen dat hij het mij eerlijk heeft verteld. Hij wil weg bij Ajax en wil meer kansen maken op een buitenlandse transfer.'
Zulke gasten als Leonardo, Kennedy en Rommedahl kunnen af en toe best een balletje trappen en hebben best wel waarde gehad voor Ajax. Maar op de langer termijn heb je geen fuck aan zulke spelers, en geef ik liever de voorkeur aan de jeugd.quote:
hahaha , ik hoor ze al schreeuwen : WE ZIJN ZELFS DE BESTE IN ALKMAAR! YES YES YESSS!quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer is de huldiging?!
Kunnen we even een dikke vinger steken naar Scheringa en Co.
Hij kwam vandaag ook even als supporter kijken.quote:Op maandag 27 april 2009 23:31 schreef toma het volgende:
Die Tayeb die vorig jaar bij jong Ajax speelde heeft een lekker doelpunt gemaakt.
http://www.jupilerleague.(...)dex.php?videoid=6555
Kosterquote:
Dat we kleine Blind, J-ari en de rest nog maar vaak samen een kampioenschap mogen zien vierenquote:
Als invaller is Leonardo vaak best nuttig. Hij kan door zijn onvoorspelbare acties een wedstrijd open breken. Als hij nou eens in de spiegel zou kijken en als team speler zou leren functioneren dat zou het een topper zijn.. maar ja ..als als als...quote:Op maandag 27 april 2009 23:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zulke gasten als Leonardo, Kennedy en Rommedahl kunnen af en toe best een balletje trappen en hebben best wel waarde gehad voor Ajax. Maar op de langer termijn heb je geen fuck aan zulke spelers, en geef ik liever de voorkeur aan de jeugd.
Whehe, Fredje mag ik je foto!quote:Op dinsdag 28 april 2009 01:12 schreef Silenus het volgende:
M'n rechtermuisknop doet het niet zodat ik geen foto's kan copypasten maar kan iemand even de laatste foto van de fotoreportage van vanavond van Ajaxlife.nl hier plaatsen? Priceless
quote:Anas Sharbini staat in de belangstelling van zowel Ajax als PSV. Dat weet het Duitse Bild te melden. De Kroatische middenvelder (22) speelt momenteel in dienst van NK Reijeka.
Ook enkele Duitse clubs, waaronder revelatie 1899 Hoffenheim en 1. FC Köln, hebben hun oog op Sharbini laten vallen. "We weten van de interesse van Köln", zegt zijn zaakwaarnemer Sanjin Ugarkovic in Bild. "Vooral voor zijn ontwikkeling zou een transfer naar die club goed zijn."
Sharbini maakte afgelopen weekend indruk bij NK Reijeka. Tijdens het competitieduel met Slaven Belupo (6-2) scoorde de offensief ingestelde middenvelder drie keer.
quote:Anas rose through the ranks of HNK Rijeka, starting his professional career with the club in 2005. Despite his young age, he was chosen to captain the side in the 2007-2008 season.
He has often been highly praised as an emerging talent in the Prva HNL. He has made a popular name for himself by scoring many late equalizers for his side, saving them from losses many times. Behind the likes of such players like Luka Modrić, Nikola Kalinić and Mario Mand¸ukić, he is considered one of the best young players in Croatia, and on September 11 2008 he was selected by IMScouting as "Player to Watch".[3]
International career
Date of birth 21 February 1987 (1987-02-21) (age 22)
Place of birth Rijeka, SFR Yugoslavia
Height 1.80 m (5 ft 11 in)
Playing position Midfielder
Years Club App (Gls)*
2005– NK Rijeka 52 (16)
Sharbini has won 29 caps and scored 10 goals in various youth levels of Croatia and made his biggest impact with the Croatian U21 team. Due to his fine form in the 2007–08 season, national manager Slaven Bilić called him up to represent Croatia in their Euro 2008 campaign, as a reserve in case of injuries
quote:The latest Croat star to be linked with a move to the Premier League is 21-year-old NK Rijeka midfield star Anas Sharbini. Celtic reportedly made a tentative enquiry this month and the player should be available at a knock-down price as his contract expires at the end of the 2009/10 season.
Sharbini’s talent was brought to public attention last season after a superb campaign in which the attacking midfielder scored 11 goals in 28 League appearances (27 starts). This superb form led to a call up to the Croatian national squad as a reserve in case of injuries for Euro 2008. He’s yet to play for his country at full international level but after impressing in the U21 side a call-up seems inevitable.
The young star has also had a good first half to the season this time out with 6 League goals in 15 League appearances but is reported to be desperate to leave the club. Dinamo Zagreb are said to be keen but offers from the Premier League and the SPL may sway a move to Britain.
Sharbini is a technically gifted, quick, two-footed playmaker and could prove a bargain buy for a number of clubs needing to add creativity to their ranks for a knock-down price.
Zulke spelers kunnen we altijd goed gebruiken.quote:He has made a popular name for himself by scoring many late equalizers for his side, saving them from losses many times.
quote:FC-Scout Herbert Zimmermann saß Sonntag beim Spiel NK Rijeka gegen Slaven Belupo auf der Tribüne. Er war wegen Rijekas Mittelfeld-Star Anas Sharbini (22) eingeflogen. Der Köln-Kandidat schoss einen Dreier-Pack beim 6:2-Sieg.
Sharbini will unbedingt zur WM 2010 und deshalb in die Bundesliga.
Sharbinis Berater Sanjin Ugarkovic zu BILD: „Wir wissen vom Interesse aus Köln. Für Anas wäre der Klub eine sehr gute Option für seine Entwicklung, vor allem unter Trainer Daum.“
Ein torgefährlicher Mittelfeld-Stratege – so einen könnte der FC gut gebrauchen.
Allerdings kostet er zwischen zwei und drei Mio Euro Ablöse. Auch Ajax, Eindhoven und Hoffenheim sollen Interesse zeigen. Kölns Sportchef Michael Meier sagt: „Wir kennen den Spieler – wie viele andere auch. Gespräche hat es bisher aber noch nicht gegeben.“
Neuh, om de prijs op te drijven. Bron van Bild is de zaakwaarnemer van die jongen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:43 schreef toma het volgende:
Mocht het een gerucht zijn dan neem ik aan dat ze de naam Ajax er niet bijzetten om de tekst op te vullen.
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:51 schreef rompompom het volgende:
Neuh, om de prijs op te drijven. Bron van Bild is de zaakwaarnemer van die jongen.
Alsof Bild dat wat kan schelen,quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:02 schreef toma het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Maar dan zou ik toch een andere club erbij zetten. De scouting van Ajax heeft nou niet bepaald een geweldige naam.
Je hebt het over Jong Ajax..... das toch geen vergelijking.quote:Op maandag 27 april 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Wanneer is de huldiging?!
Kunnen we even een dikke vinger steken naar Scheringa en Co.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je hebt het over Jong Ajax..... das toch geen vergelijking..
johquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Je hebt het over Jong Ajax..... das toch geen vergelijking.. Neem de reactie van Stekelenburg als voorbeeld als die het idee had een flinke prijs te hadden gepakt dan was zijn reactie misschien ook wel anders geweest
[..]
Je hebt het over Jong Ajax..... das toch geen vergelijking.. Neem de reactie van Stekelenburg als voorbeeld als die het idee had een flinke prijs te hadden gepakt dan was zijn reactie misschien ook wel anders geweest
[..]
Sarcasme is u vreemd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
...quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je daar geel voor....quote:Op dinsdag 28 april 2009 10:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik ga het uit-shirt wel halen denk ik, ziet er goed uit hoor. Die blauwe vond ik maar niets....
[ afbeelding ]
Zo vier je een goal bij je eigen club!
Mag iemand bij Ajax ook wel doen!
[..]
[..]
Hopelijk geen versteegrobjequote:De samenwerking met Ismael Urzaiz was verre van succesvol, maar Ajax denkt met ingang van komend seizoen meer succes te hebben met Guille Franco (32) in de rol van pinch-hitter. De Mexicaanse Argentijn heeft een aflopend contract bij Villarreal, waar hij niet in de plannen van coach Manuel Pellegrini meer voorkomt. Franco, die dit seizoen nog niet scoorde, voelt zich gevleid door de interesse.
Afgelopen zaterdag stond er nog in een interview dat er geen pinch-hitter komt omdat ie dan gewoon Vermaelen naar voren stuurtquote:
quote:Seizoen voorbij voor Darko Bodul
dinsdag 28 april, door ricknummer1, hilversum, 12:40u, www.ajax.nl
Voor Darko Bodul is het seizoen waarschijnlijk voorbij. De 20-jarige Kroaat liep in de kampioenswedstrijd van Jong Ajax tegen Jong Vitesse (2-0) een verzwikte enkel op. Bodul moet voorlopig rust houden en mist daardoor de laatste twee competitieduels.
Bodul werd gisteravond kampioen met Jong Ajax. De spits had met 12 treffers een groot aandeel in het kampioenschap.
Jammer dat zulk soort spelers als bijnan iet meer willen komen, omdat Rosenborg wel gewoon CL speeltquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:02 schreef Dvm86 het volgende:
Dit is nou een type speler dat wij moeten scouten:
Captain, offensive en defensive midfielder
Wat een prachtspeler!
We zullen zien wat Blind brengt.
Maar ze hebben wel andere talentvolle middenvelders gescout. Sharbini, Perisic, Bruchyanquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:04 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Jammer dat zulk soort spelers als bijnan iet meer willen komen, omdat Rosenborg wel gewoon CL speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |