wat dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Lekkere actie van Marco van Basten richting Maarten Stekelenburg.
quote:
quote:Maarten Stekelenburg meldde zich maandag voor niets op de training van Ajax. Trainer Marco van Basten was vergeten de doelman mede te delen dat hij met Jong Ajax mee moest doen.
De reservekeeper van de Amsterdamse club stond maandagochtend al omgekleed op het trainingsveld, toen hij van Van Basten te horen kreeg dat hij weer naar huis mocht gaan.
Stekelenburg maakte 's avonds zijn opwachting als doelman van Jong Ajax, dat thuis met 2-0 won van Jong Vitesse en daardoor de landstitel voor beloftenteams veroverde.
Ach het moet niet allemaal zo overdreven worden...quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
Er heeft zich geen club gemeld dus dan blift hijquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
vermeer en stekelburg blijven toch niet allebei na dit seizoen neem ik aan?
Hij heeft aangegeven te willen vechten voor zijn plek dus ik denk dat hij blijftquote:Op maandag 27 april 2009 21:52 schreef Robinhoo het volgende:
vermeer en stekelburg blijven toch niet allebei na dit seizoen neem ik aan?
www.afca.nl denk ik ?quote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Chadi het volgende:
Ieamdn enig idee waar ik dit jack in M/L kan kopen?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat volgend jaar de sterkste keeper de goal van het mooie Ajax zal verdedigen.quote:Op maandag 27 april 2009 22:04 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoop dat Stekelenburg zn plekje weer terug vecht
quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
Verder was het hoogtepunt nog wel dat Marco er met zijn 2 dochters rondliep
Pics?quote:Op maandag 27 april 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
Stekelenburg werd nog even toegezongen bij jong Ajax, goed om te horenVerder was het hoogtepunt nog wel dat Marco er met zijn 2 dochters rondliep
Erg matig.quote:Op maandag 27 april 2009 21:43 schreef M0NTANA het volgende:
quote:Leonardo vertrekt bij Ajax en wil naar buitenland
27/04/2009 21:45
EXCLUSIEF - Leonardo vertrekt na dit seizoen bij Ajax. De 26-jarige vleugelaanvaller wil profiteren van zijn transfervrije status en hoopt op een buitenlandse club. Daarbij rekent hij niet meer op de Griekse topclub Panathinaikos, waar zijn voormalige trainer Henk ten Cate de scepter zwaait.
Leonardo is bezig aan zijn derde seizoen bij Ajax. Hij speelde in totaal 38 competitieduels, doordat hij werd geveld door een ernstige knieblessure. Dit seizoen heeft hij geen basisplaats, maar was wel enkele keren doorslaggevend in de UEFA Cup. Zo scoorde hij tegen Hamburger SV en Fiorentina. In de Eredivisie scoorde hij twee keer; tegen Sparta Rotterdam en PSV.
Leonardo heeft inmiddels gebroken met zijn zaakwaarnemer Hans Coret, die hem de afgelopen dertien jaar begeleidde. Hij heeft zich verbonden aan het kantoor van Rob Jansen, Sport Promotion, vanwege zijn 'internationale netwerk'.
'Ik vind het niet leuk en het is ook wel vreemd', aldus Coret tegen Voetbal International. 'Maar ik moet zeggen dat hij het mij eerlijk heeft verteld. Hij wil weg bij Ajax en wil meer kansen maken op een buitenlandse transfer.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |