nu nog hopen dat ook op het werk ze te ontvangen zijnquote:
nogmaals eensquote:
nee....we hebben niet 2 x gelukquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme dat dat Dennis was!
die zullen de bunker ook weer verlaten!quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef JediMasterLucia het volgende:
blijven die "bewakers" er de hele tijd bij?
Ik heb al 15 aanstekers gekochtquote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik heb een account en 5 credits, kunnen we al beginnen te folteren?
+1quote:Op maandag 27 april 2009 20:14 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik dacht verdomme dat dat Dennis was!
Zus Dido komt uit Heemstede. Moet ik meer zeggen?quote:Op maandag 27 april 2009 20:15 schreef Toverheks het volgende:
ze praten allemaal netjes ABN zijn het allemaal kids van rijke ouders of komen ze uit het gooi zit er niet een lekker accent tussen???
\quote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef beequeen het volgende:
Peter is al enorm populair merk ik wel.
dat wordt een stemmingquote:
huuuuuuuuuuuuuuub....leuk pesterijtje....24 uur dat promo geluid door de bunker....en dat ze maar snel moge doordraaien...bloed aan de muur enzoquote:
wie moet er in de kist ?quote:
en dan voor de grap een zwaar voorwerp erop zetten of dichtnagelenquote:
dat dusquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef Toverheks het volgende:
ik wil wel herrie in de tent, bloed aan de muur, roddel en achterklap, voor en naspel.
Kortom ik wil spannende en spraakmakende streams
Bij mij is het ook donker hoor, close up gaat wel , maar "groeps shot"verdwijnt iedereen in t donkerquote:
geilquote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
check de site, JULLIE bepalen wie er in de kist moet!
quote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Zus Dido komt uit Heemstede. Moet ik meer zeggen?
Ja het is het afgelopen weekend ook al geconstateerd: vanaf een aantal camera's zijn de beelden eigenlijk wat te donker.quote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hm, ik vind het ook, en die staat prima afgesteld
Waarom? Ik kijk op dezelfde manier als ik DGK keek. Nooit een probleem.quote:
misschien wel vier!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Jimbo het volgende:
Wie moet er van jou in de doodskist?
Peter & Renate
Pim & Marielin
Amber & Jeroen
Bobby & Eline
er passen dr 2 in ?
nogmaals, Geyl !quote:
zo passen ze dr ook allemaal in , verbrand en welquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
Die sjaal, die gel.
De kist in met die mongool.
Dan neem ik aan dat dat ons gevraagd gaat worden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
check de site, JULLIE bepalen wie er in de kist moet!
Ah dit ligt dus niet aan mijn monitor ? Dit keer.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Gert het volgende:
Ja het is het afgelopen weekend ook al geconstateerd: vanaf een aantal camera's zijn de beelden eigenlijk wat te donker.
En de plank erop! En degene die de meeste spijkers erin slaat krijgt een appel!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
Die sjaal, die gel.
De kist in met die mongool.
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als zaterdag idd.
Ik open het in de mediaplayer, en stel daar de verlichting bij.
Ja daaaaaaaaaaggggggggquote:
ik nomineer peterquote:
ok, dan moet huub niet schermen met het feit dat wí'j onze monitors maar beter af moeten stellenquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is het afgelopen weekend ook al geconstateerd: vanaf een aantal camera's zijn de beelden eigenlijk wat te donker.
Ik kreeg een tip van HiDi, staat in deze post.quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.
ik heb meer dan genoeg van caviaas na de gouden kooiquote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
Allemaal van die naieve, jonge mensjes.. het zijn net cavia's die je voor het eerst in een nieuw hok zet.
Dat worden leuke spelletjes!
Peterquote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef STAP01 het volgende:
Dus die jongen met die sjaal heet Sjaak?
hahahaha!quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
OMFG, Peter loopt ook al met zijn handen in zijn zak.
dennis2quote:
Je kan ook VLC player gebruiken daar kan je zulks ook bijstellen, het beeld wordt er alleen niet echt beter op natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.
puickplan, gelijk de eerste exitquote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef Espabilado het volgende:
Die ene mag van dr vriend geeneens naast iemand slapen, had ik nou maar gestemd dat zij samen met iemand in die kist moet
JA!!!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geniet weer echt van al dat commentaar
dat is toch de wannabequote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen we dat sjaaltje en die witte pooierschoentjes er vanavond al uitstemmen, inclusief bijbehorende Dennix-wannabee???
sluuuuuuuuuu echttttttttquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef D. het volgende:
Dido leest nu hier wat wij van haar zusje vinden?
Ah, das Jeroen dus. Die heeft zijn identiteit zolang mogelijk geheim gehouden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
die blonde gozer houd van eerlijkheid zegt ie net, jammer zit ie toch in het verkeerde prog.
jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
En wie is die halflangharige mongool die nu praat/bluft/pocht ?
Jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Mylene het volgende:
Hoe heet die glijer die in Zuid Frankrijk woont?
Die zichzelf zo serieus neemt ook ? Wat een cavia.quote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
hij is wel eerlijk , mensen noemen em eerlijk !quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Die zichzelf zo serieus neemt ook ? Wat een cavia.
Als de regie ons nou ook eens laat zien wie die vragen stelt...quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef lies1958 het volgende:
Zo dat is een goede opmerking gelijk dat ze die jeroen het geld niet gunt lekker pittig dat meisje
pff hij zit er in om mensen met zichzelf te confronteren....quote:Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is wel eerlijk , mensen noemen em eerlijk !
Die gaat nu praten ...quote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef riri het volgende:
Zit Dennix er ook in?
hihihihi...lijkt wel een broertje
bluffertjequote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef lunareclipse het volgende:
[..]
pff hij zit er in om mensen met zichzelf te confronteren....
dankzij pa is hij met pensioen en kan hij zich met dit soort zaken bezig houden..
nou dan mag hij van de doodskist een keukenrekje bouwen kan ie laten zien of hij echt wat geleerd heeft, wat een kloothommelquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Espabilado het volgende:
Hij heeft dingen opgebouwd in de bouw
quote:Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
wat een michael jackson look a like is jeroen
Dat is de enige die ik nu kan onthouden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het zusje lijkt best veel op Dido:
[ afbeelding ]
Volgens mij Amberquote:Op maandag 27 april 2009 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Als de regie ons nou ook eens laat zien wie die vragen stelt...
ze willen M/V in de kistquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Mirjam het volgende:
waarom kan ik niet stemmen op jeroen en peter in de doodkist?
hij blijft inderdaad maar ladenquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef snetje het volgende:
"heb ik me helemaal dood gesoliciteerd bij uitvaartcentra's "![]()
![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Stefan het volgende:
Peter: ik heb me doodgesolliciteerd bij uitvaartcentra.
Niemand lachtte om zijn ingestudeerde grap
welke streamsquote:Op maandag 27 april 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
Mochten jullie problemen hebben met de streams (happerende video of audio) post dat dan even hier.
dalijk neemt ie nog een nummertje op ookquote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Gootsteen het volgende:
Die dikkop is propper geweest, waarom verbaast het me niet ? Next.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk neemt ie nog een nummertje op ook![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
Allebei in de kist en zand erover.
[ afbeelding ]
Hij wil echt die doodskist in he?quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef lunareclipse het volgende:
Peter heeft zich "dood" gesolliciteerd als uitvaartverzorger
ik wil V/V in de kistquote:
Wat heeft ie allemaal naar binnen gepropt?quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Gootsteen het volgende:
Die dikkop is propper geweest, waarom verbaast het me niet ? Next.
Hoeveel credits kost dat ?quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
jaaaa dat wil ik ook wel doenquote:Op maandag 27 april 2009 20:27 schreef Mirjam het volgende:
op de site stond een grote kistquote:
welke nummer ?quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef Jimbo het volgende:
Wat zei ik ! hij gaat een nummertje opnemen![]()
![]()
waar was hij propper.quote:Op maandag 27 april 2009 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft ie allemaal naar binnen gepropt?
de een zn dood, de ander zn broodquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:31 schreef Laysa het volgende:
en dit moeten spontane gesprekken zijn...tis ingestudeeerd......toch een febo maar dan anders
vast in salouquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Gootsteen het volgende:
Bobby heeft ook al van die hamsterwangen. Is dat niet gewoon het beeld ? Of hebben ze allemaal snel veel gegeten ?
welke zaak ?quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
Dan kan hij voor mijn schoonzoon gewerkt hebben ..
men zegt wel eens dat de camera je dik maaktquote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Gootsteen het volgende:
Bobby heeft ook al van die hamsterwangen. Is dat niet gewoon het beeld ? Of hebben ze allemaal snel veel gegeten ?
that will be mequote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
Diegene die als laatsts naar bed gaat krijgt al mijn stem punten
Ik stem op Peter! Jammer voor Renate!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Jimbo het volgende:
Wie moet er van jou in de doodskist?
Peter & Renate
Pim & Marielin
Amber & Jeroen
Bobby & Eline
er passen dr 2 in ?
Valt me ook op ja, sommige zijn zeker gespannenquote:
Ja, ik mag haar tot nu toe wel.quote:Op maandag 27 april 2009 20:33 schreef Maanvis het volgende:
Wat is eline eignelijk mooi!
[ afbeelding ]
Flashback//quote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke zaak ?skihut ? hof van holland ? snoopy's ?
quote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
renate komt toch niet verquote:
in de bunkerquote:
Dit is niet zomaar dik hoor !quote:Op maandag 27 april 2009 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
men zegt wel eens dat de camera je dik maakt
ken ik nietquote:
Ze lijkt idd mee te vallenquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, ik mag haar tot nu toe wel.
In tegenstelling tot haar grote zus Dido.
hihi welkom in COS , voor sc ga naar SCquote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef AFCANL het volgende:
Jezus kan dit nog sneller joh..
Het is een forum hoor geen chat
quote:Op maandag 27 april 2009 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
de een zn dood, de ander zn broodde Dennix2 remix
Bemoei je er niet meequote:Op maandag 27 april 2009 20:35 schreef AFCANL het volgende:
Jezus kan dit nog sneller joh..
Het is een forum hoor geen chat
kroegtijgerquote:
Marilien.quote:
Zit hele tijd op verversen te klikken ggrrrrrrrquote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi welkom in COS , voor sc ga naar SC
Het is de broer van Kellyquote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef blomst het volgende:
Hoe heet deze dame?
ik kwam gewoon in betere tentenquote:
Hij vreet zo een muur op als hij geen eten krijgt. For real.quote:
Heks niet, maar wel pauperquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Mylene het volgende:
Wat een heks deze dame, Marielin heet ze.
quote:
Jaloeziequote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Mylene het volgende:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin kan beter gewoon stil zijn, ze zegt toch niets interessants.
quote:Op maandag 27 april 2009 20:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hihi welkom in COS , voor sc ga naar SC
het is geen leerling van mij geweestquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Mylene het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |