Goede tip, maar hoe open ik het in de mediaplayer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je kunt hem openen in mediaspeler en licht aanpassen
[ afbeelding ]
whehequote:
Hoe kijk je nu dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede tip, maar hoe open ik het in de mediaplayer?
Mediaspeler starten, Bestand, url openen, mms://213.75.12.92/thebunkerquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede tip, maar hoe open ik het in de mediaplayer?
Dan heb je danny's handen nog niet gezien....quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welkommmmmm... bij de eerste bijeenkomst voor verveelde mensen met een slechte huid.
Lijkt eerder op die gozer die hier laatst voor de deur stond omdat ie geld wilde zien.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Welkommmmmm... bij de eerste bijeenkomst voor verveelde mensen met een slechte huid.
Het wordt een hele tour om goed te timenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaatd e stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat wordt nog een hele tour, om een heel Scanman tietentopic vol te krijgen.![]()
of klikquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mediaspeler starten, Bestand, url openen, mms://213.75.12.92/thebunker
Ik mag toch voor ze hopen dat ze minimaal één camera in de badkamer geplaatst hebben. Dat is eigenlijk de enige redding voor dit hele experiment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaat de stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat wordt nog een hele tour, om een heel Scanman tietentopic vol te krijgen.![]()
Mwah ik ben denk ik wat gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je hard gewerkt zeg, ben je niet bekaf?
dat is ook echt het 1e waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaat de stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat gaat nog heel veel irritaties opleverenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste gaat nu pitten, maar je kan onmogelijk pitten als er 3 meter verder mensen slap lopen te ouwehoeren en 't licht aan is.
Je ziet ook mijn andere kwaliteiten.quote:
Maar niet als ie verkeerd/anders gekoppeld isquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de tieten van CC niet gezien? Cap
Moet je eens opletten hoe snel Johan slaapt, die gasten zijn zo moe dat is niet normaal meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste gaat nu pitten, maar je kan onmogelijk pitten als er 3 meter verder mensen slap lopen te ouwehoeren en 't licht aan is.
Dat kan ik best hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt heel lief naast mij te slapen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet ook mijn andere kwaliteiten.
Waar isJuud
?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar niet als ie verkeerd/anders gekoppeld is
Woei!quote:
Huub had volgens mij meer make-up op dan ikquote:
je moet over de begraafplaats om bij de luchtplaats te komen. Dat kan wellicht op 4 en 5 mei.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:11 schreef FuTilE het volgende:
Maanvis, jij bent er toch een paar keer geweest he?
Weet jij hoe ver die luchtplaats is van de parkeerplaats aan de achterkant?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de tieten van CC niet gezien? Cap
Jij hebt geen make up nodigquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub had volgens mij meer make-up op dan ik.
Tnx.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mediaspeler starten, Bestand, url openen, mms://213.75.12.92/thebunker
dan het pijltje naar beneden onder Nu afspelen en dan opties, videoinstellingen
Je emailadres heeft 68 er in maar jij bent toch zeker verre van 40?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub had volgens mij meer make-up op dan ik.
Die heeft ook een drukke periode achter de rugquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (incl Gluurbuur Huub!)
Beter stil dan geforceerd een gesprek op gang houden toch?quote:
ik al anderhalf uur, eigenlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb het wel gezien eigenlijk.
Bouwjaar 1968.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:14 schreef Espabilado het volgende:
Je emailadres heeft 68 er in maar jij bent toch zeker verre van 40?
Die komt morgen.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je moet over de begraafplaats om bij de luchtplaats te komen. Dat kan wellicht op 4 en 5 mei.
Je zegt het alsof het een schok is voor jezelfquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:21 schreef FuTilE het volgende:
Ik vind Danny wel sympathiek eigenlijk....
Ik ook, maar je kunt wel duidelijk merken dat ie niet gemaakt is voor dit soort dingen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:21 schreef FuTilE het volgende:
Als je hard genoeg gooit.. maar dat zou ik niet doen, da's niet tof. Let er wel op dat er ook op de begraafplaats permanente bewaking is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aaaah...OK, interesting. Ik heb wel een leuke verrassing in petto dan ;]
Of heb je vanaf station Beukenlaan ook meteen uitzicht op de luchtplaats? (lees: Is het binnen werpafstand?)
Dat dacht ik ook al, alleen hij baalt dat ie daar nu zitquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:21 schreef FuTilE het volgende:
en nu staat tie daar met de PR dame te kletsen ... wordt het eindelijk interresant ........hoppa switch naar die verkeerd uitziende loverboy weerquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:18 schreef Wickedangel het volgende:
"Hoe gaat dit aflopen?"
[ afbeelding ]
Ik ook. De nieuwigheid van "lekker weer live streams" is er wel af.quote:
Toen ik 'm eerste 10 minuten als een of andere depressieve bouwvakker erbij zag staan dacht ik dat er geen normaal woord uit zou komen. Valt mee iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zegt het alsof het een schok is voor jezelf
uurtje of 2 terug was ie aardig op dreef anders... maar helemaal stilgevallen weer... vooral na komst mooiboyquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt wel duidelijk merken dat ie niet gemaakt is voor dit soort dingen.
Daarom vind ik het ook dapper.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kunt wel duidelijk merken dat ie niet gemaakt is voor dit soort dingen.
Kan ik me goed voorstellenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
uurtje of 2 terug was ie aardig op dreef anders... maar helemaal stilgevallen weer... vooral na komst mooiboy
Enkelvoudquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
Als de streams op de douche komen te staan, stem ik voor warm water.
Peter, kom er maar inquote:
Het wordt nu pas interessant.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook. De nieuwigheid van "lekker weer live streams" is er wel af.
't Is nogal saai nu. Morgen weer effe kijken, met nieuwe gasten.
Zodra de strijd begint, wordt het eventueel pas echt leuk denk ik.
Er moet een competitie-element in zitten. En kijkers-inbreng.
Als de streams op de douche komen te staan, stem ik voor warm water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |