Het wordt een hele tour om goed te timenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaatd e stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat wordt nog een hele tour, om een heel Scanman tietentopic vol te krijgen.![]()
of klikquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mediaspeler starten, Bestand, url openen, mms://213.75.12.92/thebunker
Ik mag toch voor ze hopen dat ze minimaal één camera in de badkamer geplaatst hebben. Dat is eigenlijk de enige redding voor dit hele experiment.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaat de stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat wordt nog een hele tour, om een heel Scanman tietentopic vol te krijgen.![]()
Mwah ik ben denk ik wat gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je hard gewerkt zeg, ben je niet bekaf?
dat is ook echt het 1e waar ik aan dachtquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Gert het volgende:
Maar als Eline straks gaat douchen. dan gaat de stream daar vast niet vol op. Of misschien één seconde.
Dat gaat nog heel veel irritaties opleverenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste gaat nu pitten, maar je kan onmogelijk pitten als er 3 meter verder mensen slap lopen te ouwehoeren en 't licht aan is.
Je ziet ook mijn andere kwaliteiten.quote:
Maar niet als ie verkeerd/anders gekoppeld isquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de tieten van CC niet gezien? Cap
Moet je eens opletten hoe snel Johan slaapt, die gasten zijn zo moe dat is niet normaal meer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
De eerste gaat nu pitten, maar je kan onmogelijk pitten als er 3 meter verder mensen slap lopen te ouwehoeren en 't licht aan is.
Dat kan ik best hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ligt heel lief naast mij te slapen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je ziet ook mijn andere kwaliteiten.
Waar isJuud
?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar niet als ie verkeerd/anders gekoppeld is
Woei!quote:
Huub had volgens mij meer make-up op dan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |