zo passen ze dr ook allemaal in , verbrand en welquote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
Die sjaal, die gel.
De kist in met die mongool.
Dan neem ik aan dat dat ons gevraagd gaat worden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:17 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
check de site, JULLIE bepalen wie er in de kist moet!
Ah dit ligt dus niet aan mijn monitor ? Dit keer.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Gert het volgende:
Ja het is het afgelopen weekend ook al geconstateerd: vanaf een aantal camera's zijn de beelden eigenlijk wat te donker.
En de plank erop! En degene die de meeste spijkers erin slaat krijgt een appel!quote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Gootsteen het volgende:
Die sjaal, die gel.
De kist in met die mongool.
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.quote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als zaterdag idd.
Ik open het in de mediaplayer, en stel daar de verlichting bij.
Ja daaaaaaaaaaggggggggquote:
ik nomineer peterquote:
ok, dan moet huub niet schermen met het feit dat wí'j onze monitors maar beter af moeten stellenquote:Op maandag 27 april 2009 20:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja het is het afgelopen weekend ook al geconstateerd: vanaf een aantal camera's zijn de beelden eigenlijk wat te donker.
Ik kreeg een tip van HiDi, staat in deze post.quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.
ik heb meer dan genoeg van caviaas na de gouden kooiquote:Op maandag 27 april 2009 20:19 schreef Maanvis het volgende:
Allemaal van die naieve, jonge mensjes.. het zijn net cavia's die je voor het eerst in een nieuw hok zet.
Dat worden leuke spelletjes!
Peterquote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef STAP01 het volgende:
Dus die jongen met die sjaal heet Sjaak?
hahahaha!quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef beequeen het volgende:
OMFG, Peter loopt ook al met zijn handen in zijn zak.
dennis2quote:
Je kan ook VLC player gebruiken daar kan je zulks ook bijstellen, het beeld wordt er alleen niet echt beter op natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2009 20:20 schreef belinea het volgende:
[..]
Leg dat eens even uit, want ik wil ook wel een mooier beeld.
puickplan, gelijk de eerste exitquote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef Espabilado het volgende:
Die ene mag van dr vriend geeneens naast iemand slapen, had ik nou maar gestemd dat zij samen met iemand in die kist moet
JA!!!quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik geniet weer echt van al dat commentaar
dat is toch de wannabequote:Op maandag 27 april 2009 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen we dat sjaaltje en die witte pooierschoentjes er vanavond al uitstemmen, inclusief bijbehorende Dennix-wannabee???
sluuuuuuuuuu echttttttttquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef D. het volgende:
Dido leest nu hier wat wij van haar zusje vinden?
Ah, das Jeroen dus. Die heeft zijn identiteit zolang mogelijk geheim gehouden.quote:Op maandag 27 april 2009 20:21 schreef Toverheks het volgende:
die blonde gozer houd van eerlijkheid zegt ie net, jammer zit ie toch in het verkeerde prog.
jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
En wie is die halflangharige mongool die nu praat/bluft/pocht ?
Jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Mylene het volgende:
Hoe heet die glijer die in Zuid Frankrijk woont?
Die zichzelf zo serieus neemt ook ? Wat een cavia.quote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
jeroenquote:Op maandag 27 april 2009 20:23 schreef Gootsteen het volgende:
hij is wel eerlijk , mensen noemen em eerlijk !quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Die zichzelf zo serieus neemt ook ? Wat een cavia.
Als de regie ons nou ook eens laat zien wie die vragen stelt...quote:Op maandag 27 april 2009 20:24 schreef lies1958 het volgende:
Zo dat is een goede opmerking gelijk dat ze die jeroen het geld niet gunt lekker pittig dat meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |