Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.quote:Op maandag 27 april 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Nog hoger eindigen? Grap zeker![]()
PSV kan zeker als team opereren. Maar dat heeft weinig met voetbalkwaliteiten te maken. Het waren toch ook vooral de fouten van Ajax die ervoor zorgden dat PSV won.
Heb je Heracles - PSV gister nog gezien?
quote:Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Mooie uitzending vandaag. Eindelijk eens een keer over Ajax. Werd tijd.
Ik haat geen enkele club.quote:Op maandag 27 april 2009 00:07 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
waarom haat je psv zo erg?
wat hebben ze jou misdaan![]()
Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:19 schreef showmelove het volgende:
[..]
Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.
Maar "kutteam", zeker niet.
Nee hoor, omdat Europees voetbal al definitief binnen was liepen ze iets minder hard dan anders, zo werkt dat. En kunstgras hequote:Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.
had ook wel verwacht dat ze het over Hugo vs Gaal zouden hebben, maar bij VI zal de Van Gaal bashing denk ik wel doorgaan.quote:Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.quote:Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Mooie uitzending vandaag. Eindelijk eens een keer over Ajax. Werd tijd.
Het zou gepaster zijn geweest als de NOS solidair was met die cameraman, en gewoon zou aankondigen Van Gaal te boycotten naar aanleiding van zijn agressieve onprofessionele en kinderachtige gedrag.quote:Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.quote:Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef mcyodogg het volgende:
AZ had het maar lastig met dat kutteam in Eindhoven.
Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.quote:Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
En van Basten vond Emanuelson vanmiddag goed spelen. Tja...(!)
inderdaad die Marco maakt precies dezelfde fouten als bij Nederland. Haalt weer spelers erbij waar Ajax 0,0 mee opschiet.quote:Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.
Alsof ook maar iemand in Nederland die kwakzalver nog serieus neemt.
Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...quote:Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen
- Cruyff wegsturen bij ajax![]()
- bakkirsjoglu![]()
- aisatti![]()
- vermeer![]()
![]()
- sno![]()
- sjoelemani
- emmanuelson de hoer van het elftal![]()
- johhny van het schip de aars likker van van basten![]()
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond
- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen![]()
Nee PSV gaat het wel ver schoppen met deze spelersgroep.quote:Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen
- Cruyff wegsturen bij ajax![]()
- bakkirsjoglu![]()
- aisatti![]()
- vermeer![]()
![]()
- sno![]()
- sjoelemani
- emmanuelson de hoer van het elftal![]()
- johhny van het schip de aars likker van van basten![]()
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond
- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen![]()
Dat dacht Danny Koevermans toch anders overquote:Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef showmelove het volgende:
[..]
Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.
Willem II.quote:Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...
Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax gaat met van Basten de eerste 2/3 jaar geen kampioen worden mischien naar 4 jaar dat ze weer eens een kans maken. Maar eerder niet daar is van Basten gewoon te onervaren voor.
Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...quote:Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Willem II.
Voor de rest sluit ik mij aan bij je verhaal.
volgens mij ging de uitzending over ajax en van bastenquote:Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee PSV gaat het wel ver schoppen met deze spelersgroep.![]()
Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.
Om je vingers bij af te likken inderdaad.
Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.quote:Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen![]()
Yep.quote:Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...
Thanks voor de verbetering![]()
PSV heeft ook een prima selectie. Eigenlijk zelfde verhaal als met Ajax: PSV had het halve seizoen een trainer die niet goed wist wat hij met dit materiaal aanmoest. De kwaliteiten van deze PSV-selectie liggen overduidelijk op het aanvallende en creatieve vlak, dus logischerwijs(!) besloot Stevens vrij defensief en laf en negatief te spelen...quote:Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.quote:Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
Nou, ajax doet het zo goed?quote:Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
hoezo dan?quote:Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...quote:
(!)quote:Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest treurige aan die 3-4 verdedigers die achterin bleven staan: Even later stond Lens (geloof ik) toch weer 1-op-1 met Vermeer(!)Tja....(!) ')
Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.quote:Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Kopbal het volgende:
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.
Dit moet cynisch zijn. Anders..quote:Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef showmelove het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.
shitquote:Op maandag 27 april 2009 01:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.
Maar nee, al die slimme mensen op FOK die hadden nog 2 extra mensen voorin gezet en het nog iets drukker gemaakt zodat er meer kansen gecreëerd zouden worden want het was overduidelijk dat Ajax dát op het laatst niet meer lukte.
Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.quote:Op maandag 27 april 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...
Als een trainer/coach beslissingen neemt die eigenlijk moeilijk te begrijpen zijn, of je ziet geen enkele progressie, dan mag je daar toch vragen over stellen of hij daar een uitleg/verklaring voor heeft!? Dat is toch de taak van een journalist!?
Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en kreeg smsje van een vriend van me dat PSV uit bij Utrecht met 0-5 had gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.quote:
1-5quote:Op maandag 27 april 2009 01:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en PSV had toen uit bij Utrecht met 0-5 gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.
Dan was ik als kijker toch lichtelijk teleurgesteld geweest.quote:Op maandag 27 april 2009 01:36 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten juist in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.
Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.quote:Op maandag 27 april 2009 01:43 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe. Hij wil gewoon ff zeggen dat ie in Vegas zat joh.
quote:Op maandag 27 april 2009 01:46 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.
Dat zeg ik toch helemaal niet.quote:Op maandag 27 april 2009 01:45 schreef showmelove het volgende:
[..]
Zit Van Basten er eens een keer, en dan zou Hugo, die toch altijd een uitgesproken mening heeft over Van Basten, zijn mond houden en braaf meeknikken?
quote:
De "modus" van vanavond viel te verwachten. Hugo heeft er ook vaak genoeg bijgezeten zoals Koeman vanavond. Kritische vragen stellen, laat het MvB maar uitleggen. Of laat het hem in ieder geval gevraagd worden. Daarvoor kijk ik naar Studio Voetbal.quote:normale modus
Ontzettend goed gaat wel heel erg ver.quote:Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk gisteren reageren maar dat kon niet![]()
Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook![]()
[ afbeelding ]
Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Van Basten eigenlijk erg sterk.quote:Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef MaxPower het volgende:
"Dus jij wil even mijn visie weten?"
Haha heerlijk hoe die Van Basten geirriteerd raakte door Hugo.
Die kerel is gewoon een kruising tussen Gelder en Tan, wat een hóófd!quote:Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil is alleen 4 en 5 punten.quote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
even een opmerking jack komt eerst met psv kan nog 2e worden want verschil 5 en 6 punten om daarna doodleuk te zeggen dat twente en ajax nog tegen elkaar moeten...
lesje rekenen nodig jack?
Leg eens uitquote:
Hij stelde gewoon kritische vragen, ik vond hem in andere afleveringen juist erg afwezig, dit optreden leek er meer op.quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon gevoelsmatig... Vond hem irritant gisteren
ow ok het is dus 4 en 5..quote:Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
even een opmerking jack komt eerst met psv kan nog 2e worden want verschil 5 en 6 punten om daarna doodleuk te zeggen dat twente en ajax nog tegen elkaar moeten...
lesje rekenen nodig jack?
Omdat ie relevante vragen stelde aan van Basten ?quote:Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Gewoon gevoelsmatig... Vond hem irritant gisteren
Hij hield zich toch goed staande tegen Borst.quote:Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Hugo was weer eens goed gisteren, ik vond Van Gelder irritant, zat ajax nog meer te verdedigen dan Van Basten zelf. Wel goed van Van Basten dat hij heeft geleerd om zijn spelers niet meer af te vallen.
jaquote:Op woensdag 29 april 2009 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Komen deze uitzendingen nog online te staan?
Deze aflevering sla ik overquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag met Ibi
Ajacieden kom er maar in...
Studio PSVquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag met Ibi
Ajacieden kom er maar in...
En anders zijn er nog meer mensen aan tafel die dat wel doen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ibrahim Afellay zal vast nog wel even Ajax erbij halen
Zucht...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
naast Ibrahim Afellay,
- Ronald Waterreus
Dat wordt dus weer Ajax bashing. Verder kan Ibi weer de ideale schoonzoon uithangen, terwijl het eigenlijk een typische Marokkaanse rat is.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
naast Ibrahim Afellay,
- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Ajax bashing. Verder kan Ibi weer de ideale schoonzoon uithangen, terwijl het eigenlijk een typische Marokkaanse rat is.
Of het typisch Marokkaans is weet ik niet, maar een rat is het wel. Heilig boontje.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer Ajax bashing. Verder kan Ibi weer de ideale schoonzoon uithangen, terwijl het eigenlijk een typische Marokkaanse rat is.
Of Bas Roorda.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
Waterreus... Kunnen ze Grim niet een keer toevoegen
Sowieso, Waterreusquote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
Waterreus... Kunnen ze Grim niet een keer toevoegen
Hij was al een keer te gast maar zat toen alleen met z'n hoofd naar beneden en zei eigenlijk niks.quote:
was dat niet met Cocu?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij was al een keer te gast maar zat toen alleen met z'n hoofd naar beneden en zei eigenlijk niks.
Ik vond hem leuk toen hij nog bleu wasquote:Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef endr0me het volgende:
Inmiddels is hij wel wat extraverter geworden gelukkig.
quote:
quote:OMG ZOO - LIEFFF!!!! srry da k k met-spot :S maar ibrahim is zo een sgatje.
egt de hele tijd met die hoofdomlaag, was paar jaartjes trug..:P
ik ben weg vn hem als k hem eenmal heb laat k hem NOOIT meer los:P
(K)(K)(K)!!!!*
quote:
quote:Aaa egt lief en suppprr sgatigg
voor al toen hij zei
: ik word nu een beetje VERLEGE (L))))))
sgaaatiggg
Als ze die kwal (Afellay) maar aanpakken.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
zullen het wel 50 min gaan hebben over de aanslag op Vertonghen Sjek kennende
hij vousvoyeert wel netjes iedereenquote:Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Als ze die kwal (Afellay) maar aanpakken.
Geen Janquote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
naast Ibrahim Afellay,
- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
donequote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
SMS me ff als het begint.
King Liar ipv King Learquote:
Mooi dat Sparta er in blijftquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarvoor tong? Het gebash op Ajax? Ik wist niet dat jij anti-020 was.
heb alleen de eerste paar wedstrijden gekeken vandaag, dus daarom dat ik het nu pas zagquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Rots het volgende:
[..]
Kijk je geen studio sport pannenkoek. Dat zou je toch moeten doen als voetballiefhebber.
quote:
Oh, die dikke kale zal wel de hele uitzending genaaid worden door Hugo inderdaad.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Afellay
U....eh.....heeft....eh.....daarin.....ehhh....misschien....ehhhh...wwwwwel....gelijk.....
(al starend naar de tafel)
Dat ze die nog uitnodigen voor talkshows
Neequote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Zouden ze Afellay vragen naar de actie met Vertonghen?²
Vind je het nu al saai? Wordt een mooie aflevering als Feyenoord zijnde hoor.quote:
net als Pietje Keizer vroegerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar ajax hoeft niks te wassen.
Is maar goed ook. Die wasman is toch dood.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
maar ajax hoeft niks te wassen.
De materiaalman is dood, die wast niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Is maar goed ook. Die wasman is toch dood.
Af en toe wisselen ze wel eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De materiaalman is dood, die wast niet.
Sparta fans die deze wedstrijd koesterenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Gaan er nou mensen echt meer dan 1000 euro bieden op een shirt van Duplan?
Jules Deelder?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sparta fans die deze wedstrijd koesteren
Zonder die vrije trap had het nog best lastig kunnen worden hoor. AZ was niet, qua inzet in ieder geval, minder tegen Twente als tegen Ajax vorige week.quote:
Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Blawh het volgende:
Snap dat gebash op van Basten gedeeltelijk wel, maar het probleem lijkt me toch grotendeels de mentaliteit van de spelers. Ongelooflijk om het op zo'n belangrijk moment opnieuw af te laten weten.
Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?quote:
Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Rots het volgende:
[..]
Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.
Zou eens tijd worden dat het om de gast draait.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf, ga nou niet de hele uitzending rond de gast bouwen. Tering.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wtf, ga nou niet de hele uitzending rond de gast bouwen. Tering.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?
ik vind van niet. Oh, je bent sarcastisch.quote:
Dan moet je de rotte appels eruit snijden.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.
Ik dacht al, leuk een actie voor Koevermans.quote:
Nou, bij die andere goal zag hij de bal komen en dook gewoon de andere kant op.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Rots het volgende:
Sjek denkt aan opzet van Romero.![]()
![]()
![]()
Typische ajacied weer, wat een mafkees.
Preciesquote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Prosac het volgende:
[..]
Deed een beetje denken aan dat doek voor Stam in Amsterdam. Epic Fail.
Één van de beste spelers van de eredivisie.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Frasier het volgende:
Ach, daar is die zwaar overschatte voetballer weer![]()
Die bolle kop kan alleen op oost of west, niet op de korte zijdesquote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ik dacht al, leuk een actie voor Koevermans.
Dat zei ik ook al in het Ajax-topic net na de wedstrijd, niemand ging er op.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou, bij die andere goal zag hij de bal komen en dook gewoon de andere kant op.
Allemaal een complot tegen Ajax.
Ja dat zegt een hoopquote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Één van de beste spelers van de eredivisie.²
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Frasier het volgende:
Ach, daar is die zwaar overschatte voetballer weer![]()
Welke keeper verwacht nu dat Elia de bal zo slecht inschiet?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou, bij die andere goal zag hij de bal komen en dook gewoon de andere kant op.
Allemaal een complot tegen Ajax.
Typische Sjek vraag.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
je bent zo'n aardige jongen, technisch perfect, je bent zo'n fijne vent, heb je dat gevoel nou zelf ook bladiebla
Ja, ik vind de Saur, de Moun en de Demb wellicht beter.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zegt een hoopDie jongen nog niks 0,0 in Europa gebracht.
Que?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja dat zegt een hoopDie jongen nog niks 0,0 in Europa gebracht.
de Saurquote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik vind de Saur, de Moun en de Demb wellicht beter.²
En de Moun?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi. Suarez. Dembele.
Allemaal nog een seizoen blijven.
Hij doelt er toch gewoon op dat mensen het raar vinden dat hij hij hem Ibi noemt. Is gewoon normaal als je hem (goed) kent.quote:
Hij praat langzamer dan de miljoenen spermazoïden die het niet hebben gehaaldquote:
Rightquote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef De_kromme het volgende:
Spanje z'n droomland. In Engeland zou die 34/38 wedstrijden geblesseerd zijn
Beter dan dat gezwets van Bassie.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef El-Salvador het volgende:
Ja goed euuhh..ik ben euhh..een helleuuhh.e....communicatieve euhh jongen...euuhh.
Aldus Ibi.
Nog een gefrustreerde Ajacied.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Ibi, kan Koeman zijn kop niet houden met dat Ibi gedoe.
Ach, Koeman probeert zich vanaf links, rechts, boven en onder overal een beetje in te likken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Ibi, kan Koeman zijn kop niet houden met dat Ibi gedoe.
klinkt niet goedquote:
Zou mooi zijn.quote:
Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar evenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hij is 23 toen had kluivert al 30 interlands gespeeld
En stopte voor zijn 30ste bij Oranje. Afellay gaat tot zijn 34ste door.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hij is 23 toen had kluivert al 30 interlands gespeeld
in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.quote:
Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar even.
Iets in die richting jaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?
Iedereen van Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.²
Het is wel een gezellige kantine babbelaar, maar kritische vragen hoef je van hem niet te verwachten.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef JLSB het volgende:
Jack van Gelder is veruit de meest laffe, opportunistische en onwetende presentator van Nederland
Dacht ik aan bij zijn intervieuw vanmiddag.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
WielaertWat heeft hij een goede keuze gemaakt
Ja, maar hij wil toch een grote meneer zijn, moet hij ook zijn als het regent, niet alleen bij mooi weer.quote:
Het zou me niet verbazen als Scheringa hiermee even heel stoer Ajax wilden pesten. Zo kinderachtig is ie denk ik wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja Jackje, Ajax is zwaar benadeelt door AZ.
Wat is dit voor non-onderwerp, pff.
Nou ik ben niet gefrustreerd hoor. Ik ben wel beetje blij, dit is gewoon een vleeswording van een mineur seizoen onder v.Basten. Ik zal geen enkele club nu gaan afkraken, want als Ajacied kijk ik eerst naar Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Nog een gefrustreerde Ajacied.![]()
Gewoon logisch dat hij hem Ibi noemt als je hem lang (goed) kent.
Jij hebt een camera onder zijn bureau?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjek heeft een stijve...
duhquote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een camera onder zijn bureau?²
Nee hij zit daar met zijn laptopf.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een camera onder zijn bureau?²
De eileider met pasen. Maar toen speelden ze nietquote:
OMG IBI NAAR AJAX!?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Kremers het volgende:
Hij zei, hij zei het!: Ajax is een mooie club!
Ik snap ook niet dat hij niet nog een half jaar had gewacht met zijn transfer naar Ajax. Als hij zo was blijven spelen als voor de winterstop dan was hij nu tweede geworden, had hij misschien nog wel de beker erbij en had hij deze zomer ook nog wel de stap naar Amsterdam kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wielaert.
Heerlijk hoe een verrader gelijk wordt gestraft.
Ach, hoeveel oude vrouwtjes zou "Ibi" ondertussen al niet hebben gerold?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kluivert had er al eentje gedood, en eentje verkracht.
Noem het beestje maar bij de naam.
Aissati is je maatje he?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch knap dat ze weer over zijn gegaan naar studio ajax
Niet gek als je zo'n matig zijn seizoen hebt en met 4-0 van Sparta verliest.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Toch knap dat ze weer over zijn gegaan naar studio ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |