abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68410647
verder..
  maandag 27 april 2009 @ 00:19:50 #3
236335 neen
schone schijn
pi_68410696
Dit is de juiste.
het lijkt niet wat het is
pi_68410698
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:12 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nog hoger eindigen? Grap zeker

PSV kan zeker als team opereren. Maar dat heeft weinig met voetbalkwaliteiten te maken. Het waren toch ook vooral de fouten van Ajax die ervoor zorgden dat PSV won.

Heb je Heracles - PSV gister nog gezien?
Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.

Maar "kutteam", zeker niet.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_68410711
Mooie uitzending vandaag. Eindelijk eens een keer over Ajax. Werd tijd.
pi_68410712
Hier maar verder dan.
sig verwijderd door FA
  maandag 27 april 2009 @ 00:21:22 #7
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68410729
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68410740
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:07 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

waarom haat je psv zo erg?
wat hebben ze jou misdaan

Ik haat geen enkele club.

Behalve Roda
Noot noot.
pi_68410748
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:19 schreef showmelove het volgende:

[..]

Jazeker, PSV had het duidelijk moeilijk op het kunstgras. De messcherpe counters (wat toch een kwaliteit is, zie ook AZ) zorgden dan toch nog voor de drie punten. Verder achterin weinig weggegeven, al had Piposon de clown het weer erg moeilijk. Die schrikt echt van iedere bal die op hem afkomt.

Maar "kutteam", zeker niet.
Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.
pi_68410753
Correctie; hier is van Gaal's speech daadwerkelijk te zien:

http://www.dumpert.nl/med(...)b/zijn_de_beste.html

AJAX!!!!!
pi_68410755

[ Bericht 32% gewijzigd door Prosac op 27-04-2009 00:24:43 (beetje minder mag ook wel) ]
pi_68410809
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:22 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Messcherpe counters idd. Het waren geloof ik ook de enige twee aanvallen van PSV. Voor de rest was het Heracles dat de klok sloeg. PSV werd gewoon overklast. Je moet de vergelijking met AZ er niet bij halen. Die spelen bewust afwachtend, PSV deed dit enkel omdat ze de kwaliteit missen.
Nee hoor, omdat Europees voetbal al definitief binnen was liepen ze iets minder hard dan anders, zo werkt dat. En kunstgras he

Effectiviteit is een goede kwaliteit imho.
pi_68410813
AZ had het maar lastig met dat kutteam in Eindhoven.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  maandag 27 april 2009 @ 00:25:39 #14
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_68410819
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
  maandag 27 april 2009 @ 00:27:26 #15
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68410850
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Ik vond het eerlijk gezegd wel eindelijk weer eens een uitzending die een beetje het kijken waard was. Hugo kwam weer eens een keertje los, toch een paar leuke steekjes naar Van Basten kunnen uitdelen. Wel jammer dat ze het niet over de trieste boycot van Van Gaal hebben gehad. Daar had Hugo ook wel zijn mening over mogen ventileren; zie zijn column in het AD (maar de NOS was zeker bang voor een nog langere boycot van Van Gaal).
had ook wel verwacht dat ze het over Hugo vs Gaal zouden hebben, maar bij VI zal de Van Gaal bashing denk ik wel doorgaan.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
pi_68410864
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:20 schreef De_kromme het volgende:
Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.
  maandag 27 april 2009 @ 00:31:19 #17
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68410919
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef Veerboot het volgende:
Het zou gepaster zijn geweest als de NOS solidair was met die cameraman, en gewoon zou aankondigen Van Gaal te boycotten naar aanleiding van zijn agressieve onprofessionele en kinderachtige gedrag.

Ronald Koeman was wederom waardeloos. De Arie Haan van deze generatie en geen idee waarom hij telkens gevraagd wordt voor dit soort programma's of als analist, want hij heeft er echt de ballen verstand van.

Jammer ook dat ze niet VEEL kritischer waren over de arbitrage vanmiddag, maar goed...

En van Basten vond Emanuelson vanmiddag goed spelen. Tja...(!)
pi_68410954
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:25 schreef mcyodogg het volgende:
AZ had het maar lastig met dat kutteam in Eindhoven.
Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.
  maandag 27 april 2009 @ 00:36:40 #19
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411012
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:31 schreef Yi-Long het volgende:
En van Basten vond Emanuelson vanmiddag goed spelen. Tja...(!)
Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.
Alsof ook maar iemand in Nederland die kwakzalver nog serieus neemt.
pi_68411034
Al bekend wie er volgende week te gast is?
pi_68411047
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat is dezelfde man die Denneboom selecteerde voor Oranje en Vink goed vond fluiten vanmiddag.
Alsof ook maar iemand in Nederland die kwakzalver nog serieus neemt.
inderdaad die Marco maakt precies dezelfde fouten als bij Nederland. Haalt weer spelers erbij waar Ajax 0,0 mee opschiet.
pi_68411073
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen

- Cruyff wegsturen bij ajax
- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani
- emmanuelson de hoer van het elftal
- johhny van het schip de aars likker van van basten
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond

- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Nothing to see here, carry on
pi_68411130
Ajax gaat met van Basten de eerste 2/3 jaar geen kampioen worden mischien naar 4 jaar dat ze weer eens een kans maken. Maar eerder niet daar is van Basten gewoon te onervaren voor.
  maandag 27 april 2009 @ 00:48:45 #24
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411242
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:40 schreef RijstNatie het volgende:
Met van basten wordt ajax in geen 10 jaar kampioen, dat weten alle voetbal kenners.
Hij maakt geen ploeg beter, hij maakt geen spelers beter, hij maakt geen club beter, hij maakt verkeerde beslissingen

- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani
- die ene knul die tegen fc groninge ineens in de spits stond, zogenaamd de verassing v/d avond

- 3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...

Sulejmani is geen slechte speler (zeer goed zelfs), maar de fout die Van Basten daarmee maakt is dat hij hem zelden gewoon op zijn normale positie laat spelen. Een bekende Van Basten fout dus eigenlijk.
pi_68411277
quote:

- bakkirsjoglu
- aisatti
- vermeer
- sno
- sjoelemani

Nee PSV gaat het wel ver schoppen met deze spelersgroep.

Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.

Om je vingers bij af te likken inderdaad.

pi_68411285
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:33 schreef showmelove het volgende:

[..]

Lastig zeker, maar AZ heeft ze verslagen.
Dat dacht Danny Koevermans toch anders over
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_68411297
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Aissati is gewoon fantastisch. De fout van Van Basten was dat hij hem de eerste wedstrijd tegen Roda JC niet liet spelen (terwijl ze JUIST in die wedstrijd een speler als Aissati heel hard nodig hadden), zodat hij bij de reserves moest meedoen en daar langdurig geblesseerd raakte...
Willem II.

Voor de rest sluit ik mij aan bij je verhaal.
  maandag 27 april 2009 @ 00:52:23 #28
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411321
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:43 schreef Palmboom313 het volgende:
Ajax gaat met van Basten de eerste 2/3 jaar geen kampioen worden mischien naar 4 jaar dat ze weer eens een kans maken. Maar eerder niet daar is van Basten gewoon te onervaren voor.
Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.
Van Basten is wel de zwakste schakel in het geheel, maar soms word je ondanks een zwakke schakel toch gewoon kampioen. Gewoon de juiste mannetjes op de juiste posities zetten (Emanuelson dus op de tribune), en dan speelt Ajax gewoon weer top 3 volgend seizoen, en kan het gewoon kampioen worden. Dit seizoen heeft Van Basten teveel aangekut met verkeerde spelers op verkeerde posities, en veels te veel wisselingen etc. Hij zal zeggen dat het door de blessures komt, maar dat is maar gedeeltelijk waar.
  maandag 27 april 2009 @ 00:53:18 #29
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411338
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:51 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Willem II.

Voor de rest sluit ik mij aan bij je verhaal.
Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...
Thanks voor de verbetering
pi_68411358
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Brechet, Danko, Isaksson (over een clown gesproken), Amrabat, Knuft Doedelzak, Pieters, Mendez, Ola.

volgens mij ging de uitzending over ajax en van basten
dat psv geen top meer is wisten we 2 jaar geleden al.
maar bij psv gebeuren geen idiote dingen die bij ajax wel gebeuren.
daar bedoel ik de beslissingen van van basten mee
pi_68411373
quote:
3 of 4 verdedigers achterin laten staan tegen 10 az spelers die met 1 spits spelen
Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
pi_68411387
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:53 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Shit, was het Willem II die eerste wedstrijd!? Damn... geen idee hoe ik dan op Roda kwam...
Thanks voor de verbetering
Yep.

Meteen al een valse start.
  maandag 27 april 2009 @ 00:56:30 #33
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411388
quote:

[..]

PSV heeft ook een prima selectie. Eigenlijk zelfde verhaal als met Ajax: PSV had het halve seizoen een trainer die niet goed wist wat hij met dit materiaal aanmoest. De kwaliteiten van deze PSV-selectie liggen overduidelijk op het aanvallende en creatieve vlak, dus logischerwijs(!) besloot Stevens vrij defensief en laf en negatief te spelen...

Als PSV gewoon vanaf het beging van het seizoen met Danko en Koef naast elkaar in de spits zou hebben gespeeld, en Afellay centraal erachter, dan waren ze makkelijk top 3 geeindigd en hadden die 2 spitsen er samen wel een stuk of 40 goals ingelegd (Koef ong. 25, en Danko ong. 15)
  maandag 27 april 2009 @ 00:57:53 #34
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68411415
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

Van alle domme opmerkingen die jij in één post samen weet te plaatsen, was dit toch wel de grootste.
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.
pi_68411432
quote:

[..]

Nou, ajax doet het zo goed?

Precies.
  maandag 27 april 2009 @ 01:00:50 #36
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411461
Het meest treurige aan die 3-4 verdedigers die achterin bleven staan: Even later stond Lens (geloof ik) toch weer 1-op-1 met Vermeer(!) Tja....(!) ')
pi_68411474
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:58 schreef uwbftp het volgende:

[..]

Nou, ajax doet het zo goed?

Precies.
Zeg ik dat dan ergens? Nee.
pi_68411491
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:

[..]

hoezo dan?
  maandag 27 april 2009 @ 01:16:38 #39
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68411669
Ik vond Hugo een beetje vervelend.
  maandag 27 april 2009 @ 01:19:26 #40
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_68411714
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:16 schreef Grulez het volgende:
Ik vond Hugo een beetje vervelend.
Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...
Als een trainer/coach beslissingen neemt die eigenlijk moeilijk te begrijpen zijn, of je ziet geen enkele progressie, dan mag je daar toch vragen over stellen of hij daar een uitleg/verklaring voor heeft!? Dat is toch de taak van een journalist!?
pi_68411757
Denk dat de uitzending wel wat opgefleurd kan worden met reacties uit hun eigen topic hier.
Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
pi_68411798
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:00 schreef Yi-Long het volgende:
Het meest treurige aan die 3-4 verdedigers die achterin bleven staan: Even later stond Lens (geloof ik) toch weer 1-op-1 met Vermeer(!) Tja....(!) ')
(!)
pi_68411803
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:57 schreef Kopbal het volgende:
Was wel triest om te zien hoor, Ajax met een man meer, constante druk op AZ-helft in de laatste 10 minuten en je zag de 4 verdedigers gewoon op een lijn staan met hun handen in de zij.
Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.

Maar nee, al die slimme mensen op FOK die hadden nog 2 extra mensen voorin gezet en het nog iets drukker gemaakt zodat er meer kansen gecreëerd zouden worden want het was overduidelijk dat Ajax dát op het laatst niet meer lukte.
pi_68411820
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:28 schreef showmelove het volgende:

[..]

Nooit geweten dat Marco van Basten zo assertief uit de hoek kon komen, een echte persoonlijkheid.
Dit moet cynisch zijn. Anders..
pi_68411857
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:26 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Dit moet cynisch zijn. Anders..
pi_68411870
Het jammere aan Hugo is dat hij altijd zo opportunistisch is.. van Perez inderdaad stond hij volgens mij destijds nog achter het besluit om hem te laten gaan.
Brett Holman
pi_68411889
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:25 schreef Emimich het volgende:

[..]

Ja, de enige reden dat iedereen hier die domme opmerking plaatst, is omdat die commentator daar ook wat over zei. De commentator zei het nota bene bij een doeltrap van Romero die ook uiteindelijk rond de middellijn kwam.

Maar nee, al die slimme mensen op FOK die hadden nog 2 extra mensen voorin gezet en het nog iets drukker gemaakt zodat er meer kansen gecreëerd zouden worden want het was overduidelijk dat Ajax dát op het laatst niet meer lukte.
shit
marco moet toch gewoon die 2 achterin naar voren schuiven, niks wisselen ofso.
je ziet toch soms ook de keeper bij een corner uitkomen?

je wilt toch alles eraan doen om te winnen?
al had je 10 verdedigers, lens was toch niet te stoppe
beetje alles of niets effect creeren
jij bent de enige die tevreden is met een gelijkspel
  maandag 27 april 2009 @ 01:36:10 #48
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68411911
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:19 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo? Ik ben blij dat er eens iemand kritische vragen stelt die het voetbalpubliek ook heeft...
Als een trainer/coach beslissingen neemt die eigenlijk moeilijk te begrijpen zijn, of je ziet geen enkele progressie, dan mag je daar toch vragen over stellen of hij daar een uitleg/verklaring voor heeft!? Dat is toch de taak van een journalist!?
Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.
  maandag 27 april 2009 @ 01:38:31 #49
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_68411938
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Yep.

Meteen al een valse start.
Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en kreeg smsje van een vriend van me dat PSV uit bij Utrecht met 0-5 had gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.
pi_68411947
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:38 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dat vergeet ik nooit meer. Ik zat toen in Las Vegas en PSV had toen uit bij Utrecht met 0-5 gewonnen. Toen had ik er nog wel vertrouwen in.
1-5
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  maandag 27 april 2009 @ 01:41:16 #51
68638 Zwansen
pi_68411965
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

1-5
Wtf. Ik zou zweren dat het 0-5 was. Dan was het smsje vast fout.
pi_68411981
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:39 schreef dndiek het volgende:

[..]

1-5
Dat doet er toch niet toe. Hij wil gewoon ff zeggen dat ie in Vegas zat joh.
pi_68412009
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:36 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat wel, maar hij deed teveel zijn best om het te zijn. Je kon zien dat hij het zich van tevoren had voorgenomen om eens extra kritisch te zijn. Daardoor schiet van Basten juist in de verdediging en vertelt hij mss juist minder. Je hoeft hem ook niet in zn kont te kruipen, maar een Hugo in normale modus had al volstaan.
Dan was ik als kijker toch lichtelijk teleurgesteld geweest.

Zit Van Basten er eens een keer, en dan zou Hugo, die toch altijd een uitgesproken mening heeft over Van Basten, zijn mond houden en braaf meeknikken? Dacht het niet. Dit viel te verwachten, en hij had van mij nog wel wat verder mogen gaan. Natuurlijk denk je vooraf na welke vragen je ongeveer gaat stellen, daar ben je journalist voor.
  maandag 27 april 2009 @ 01:46:03 #54
68638 Zwansen
pi_68412022
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:43 schreef Imperatore het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe. Hij wil gewoon ff zeggen dat ie in Vegas zat joh.
Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.
pi_68412063
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:46 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Idd, ik had echt bijna een spoiler eronder gezet dat het een verkapte ik-zat-in-vegas-post was.
Grapje m'n waarde.
  maandag 27 april 2009 @ 01:51:29 #56
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68412086
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:45 schreef showmelove het volgende:

[..]

Zit Van Basten er eens een keer, en dan zou Hugo, die toch altijd een uitgesproken mening heeft over Van Basten, zijn mond houden en braaf meeknikken?
Dat zeg ik toch helemaal niet.
pi_68412249
quote:
Op maandag 27 april 2009 01:51 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch helemaal niet.
quote:
normale modus
De "modus" van vanavond viel te verwachten. Hugo heeft er ook vaak genoeg bijgezeten zoals Koeman vanavond. Kritische vragen stellen, laat het MvB maar uitleggen. Of laat het hem in ieder geval gevraagd worden. Daarvoor kijk ik naar Studio Voetbal.
pi_68413953
"Dus jij wil even mijn visie weten?"

Haha heerlijk hoe die Van Basten geirriteerd raakte door Hugo.
pi_68417762
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:52 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Zover zou ik niet willen gaan. Ajax heeft eigenlijk gewoon een ontzettend goede selectie, en stel dat Aissati dit seizoen niet langdurig geblesseerd was geweest, dan hadden ze echt nog wel wat meer punten gepakt dan nu het geval is geweest.
Ontzettend goed gaat wel heel erg ver.

Ajax heeft 2 aardige keepers, achterin de nodige ervaring, maar geen spelers die 1 op 1 kunnen spelen (wanneer het nodig is), en op het middenveld worden ze tegen de 'mindere' ploegen al snel overlopen, en voorin hebben ze Suarez die van grote waarde is. Cvitanich en Sulejmani zijn modale spelers (voor in de eredivisie).

Ik betwijfel het of Ajax wel zo geweldig is.
  maandag 27 april 2009 @ 11:48:36 #60
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68417954
STraks herhaling
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 27 april 2009 @ 12:36:02 #61
168255 J.Herrer
pi_68419277
Ik wilde eigenlijk gisteren reageren maar dat kon niet

Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook

One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  maandag 27 april 2009 @ 12:52:37 #62
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68419697
quote:
Op maandag 27 april 2009 12:36 schreef J.Herrer het volgende:

Sjek zag er gevaarlijk bruin uit, als hij nog vaker gaat zonnebanken lijkt hij sprekend op die neger uit ready steady cook

[ afbeelding ]

Jeetje nog meer dan op Shrek
pi_68419816
quote:

[ afbeelding ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_68420220
quote:
Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef MaxPower het volgende:
"Dus jij wil even mijn visie weten?"

Haha heerlijk hoe die Van Basten geirriteerd raakte door Hugo.
Ik vond Van Basten eigenlijk erg sterk.
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 16:02:02 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_68426406
Hugo was op dreef.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68426765
quote:

[ afbeelding ]
Die kerel is gewoon een kruising tussen Gelder en Tan, wat een hóófd! .
pi_68427655
quote:

[ afbeelding ]

Als twee druppels water, prachtig
pi_68428072
Eindelijk weer eens een leuke uitzending.
pi_68428259
Hugo is een dramkont.
Noot noot.
  maandag 27 april 2009 @ 17:02:23 #70
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_68428661
even een opmerking jack komt eerst met psv kan nog 2e worden want verschil 5 en 6 punten om daarna doodleuk te zeggen dat twente en ajax nog tegen elkaar moeten...
lesje rekenen nodig jack?
pi_68428732
Hmmm...

Ajax - Twente wordt gelijk en voor de rest halen Ajax en Twente 0 punten.

Twente: 67
Ajax: 66

PSV haalt nog 6 punten uit de komende wedstrijd:

PSV: 61 + 6 = 67

Doelsaldo Twente = 59 - 30
Doelsaldo PSV = 67 - 32

Het kan nog gewoon dus?

Of reken ik nu verkeerd?
Noot noot.
  maandag 27 april 2009 @ 17:05:13 #72
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_68428760
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
even een opmerking jack komt eerst met psv kan nog 2e worden want verschil 5 en 6 punten om daarna doodleuk te zeggen dat twente en ajax nog tegen elkaar moeten...
Het verschil is alleen 4 en 5 punten.
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 17:05:55 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_68428777
quote:
Op maandag 27 april 2009 16:50 schreef Jojoortje het volgende:
Hugo is een dramkont.
Leg eens uit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_68428862
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit

Gewoon gevoelsmatig... Vond hem irritant gisteren
Noot noot.
  maandag 27 april 2009 @ 17:09:41 #75
144262 thewishmaster
pi_68428892
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hij stelde gewoon kritische vragen, ik vond hem in andere afleveringen juist erg afwezig, dit optreden leek er meer op.
  maandag 27 april 2009 @ 17:12:49 #76
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_68429008
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:02 schreef knijn1985 het volgende:
ow ok het is dus 4 en 5..
hij zei 5 en 6
dat is dus het foutje
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 17:17:55 #77
7889 tong80
Spleenheup
pi_68429161
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Omdat ie relevante vragen stelde aan van Basten ?

Borst zei tegen van Basten dat ie dit jaar een hecht team wilde vormen. En vroeg vervolgens of ie dat proces ook niet gelukt vond.

Van Basten was het met hem eens.

pi_68430144
Hugo was weer eens goed gisteren, ik vond Van Gelder irritant, zat ajax nog meer te verdedigen dan Van Basten zelf. Wel goed van Van Basten dat hij heeft geleerd om zijn spelers niet meer af te vallen.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  Trouwste user 2022 maandag 27 april 2009 @ 18:06:37 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_68430506
quote:
Op maandag 27 april 2009 17:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Hugo was weer eens goed gisteren, ik vond Van Gelder irritant, zat ajax nog meer te verdedigen dan Van Basten zelf. Wel goed van Van Basten dat hij heeft geleerd om zijn spelers niet meer af te vallen.
Hij hield zich toch goed staande tegen Borst.

Kan van Gaal nog iets van leren

maandag 27 april 2009 @ 21:18:12 #80
127004 maril
Smeetsfan
pi_68437609
tvp
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_68485460
Komen deze uitzendingen nog online te staan?
pi_68603690
Zondag met Ibi

Ajacieden kom er maar in...
pi_68603947
Genoeg PSV dus
pi_68611910
quote:
Op woensdag 29 april 2009 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Komen deze uitzendingen nog online te staan?
ja
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 3 mei 2009 @ 10:27:44 #85
127004 maril
Smeetsfan
pi_68612193
Ibi Afalay vanavond
pi_68612502
Ben benieuwd wat Afellay te zeggen heeft. Hij zal wel weer de ideale schoonzoon uit gaan hangen. In het veld is het de grootste kwal van allemaal, maar daar buiten doet hij zich altijd heel netjes voor.

Wat heb ik een hekel aan dat joch

Hij kan wel aardig voetballen overigens..
pi_68613830
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag met Ibi

Deze aflevering sla ik over

Ik heb hem al eens voorbij zien komen in VI, echt briljant was zijn optreden daar niet...
  zondag 3 mei 2009 @ 11:57:42 #88
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68613946
quote:
Op zondag 3 mei 2009 10:27 schreef maril het volgende:
Ibi Afalay vanavond
Laat die filmpjes maar komen
  zondag 3 mei 2009 @ 11:58:25 #89
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_68613965
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zondag met Ibi

Studio PSV
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 3 mei 2009 @ 12:01:30 #90
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_68614022
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Studio PSV
Ibrahim Afellay zal vast nog wel even Ajax erbij halen
  zondag 3 mei 2009 @ 12:02:08 #91
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68614042
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:01 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Ibrahim Afellay zal vast nog wel even Ajax erbij halen
En anders zijn er nog meer mensen aan tafel die dat wel doen.
sig verwijderd door FA
pi_68615404
naast Ibrahim Afellay,

- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
  zondag 3 mei 2009 @ 12:55:57 #93
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68615457
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef waterreus23 het volgende:
naast Ibrahim Afellay,

- Ronald Waterreus
Zucht...
  zondag 3 mei 2009 @ 12:59:16 #94
144262 thewishmaster
pi_68615557
quote:
naast Ibrahim Afellay,

- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
Dat wordt dus weer Ajax bashing. Verder kan Ibi weer de ideale schoonzoon uithangen, terwijl het eigenlijk een typische Marokkaanse rat is.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:02:11 #95
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68615632
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Dat wordt dus weer Ajax bashing. Verder kan Ibi weer de ideale schoonzoon uithangen, terwijl het eigenlijk een typische Marokkaanse rat is.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:05:57 #96
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68615744
Niets over Feyenoord dus
pi_68615981
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:59 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Of het typisch Marokkaans is weet ik niet, maar een rat is het wel. Heilig boontje.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:16:50 #98
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68616024
Afellay
#FreeHat
pi_68616270
Waterreus... Kunnen ze Grim niet een keer toevoegen
  zondag 3 mei 2009 @ 13:33:42 #100
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68616505
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
Of Bas Roorda.
  zondag 3 mei 2009 @ 13:34:50 #101
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68616534
quote:
Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef Kremers het volgende:
Sowieso, Waterreus
Wat een verschrikkelijke vent zeg...
pi_68628762
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 19:46:33 #103
7889 tong80
Spleenheup
pi_68630990
Hugo zal wel glimmen van trots

pi_68631085
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was al een keer te gast maar zat toen alleen met z'n hoofd naar beneden en zei eigenlijk niks.
pi_68631386
Inmiddels is hij wel wat extraverter geworden gelukkig.
Brett Holman
pi_68631479
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Hij was al een keer te gast maar zat toen alleen met z'n hoofd naar beneden en zei eigenlijk niks.
was dat niet met Cocu?
pi_68631602
Wel met een oudere erbij.. Cocu of Sibon.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:16:40 #109
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68634436
Appelvlaai
  zondag 3 mei 2009 @ 21:17:58 #110
127004 maril
Smeetsfan
pi_68634495
quote:
Op zondag 3 mei 2009 19:56 schreef endr0me het volgende:
Inmiddels is hij wel wat extraverter geworden gelukkig.
Ik vond hem leuk toen hij nog bleu was , nu wacht ik even af want meneer heeft een beetje een grote bek gekregen. Afwachten dus..
  zondag 3 mei 2009 @ 21:22:42 #111
176521 Grulez
rasgroninger
pi_68634721
quote:
quote:
OMG ZOO - LIEFFF!!!! srry da k k met-spot :S maar ibrahim is zo een sgatje.
egt de hele tijd met die hoofdomlaag, was paar jaartjes trug..:P
ik ben weg vn hem als k hem eenmal heb laat k hem NOOIT meer los:P
(K)(K)(K)!!!!*

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 03-05-2009 22:06:24 ]
pi_68635009
Toch heeft Afellay erg veel potentie en hoop ik dat als hij vertrekt het een goede club gaat worden waar hij de tijd krijgt, het vertrouwen en zich echt verder kan gaan ontwikkelen. Een jaartje blijven zou ook niet slecht zijn maar dan moet PSV wel echt versterkingen gaan halen zodat zij volgend seizoen weer 100% meedoen om het kampioenschap. En niets minder.
X
pi_68635236
- LIEFFF

[ Bericht 3% gewijzigd door sjimz op 03-05-2009 22:05:40 ]
  zondag 3 mei 2009 @ 21:41:56 #114
168255 J.Herrer
pi_68635553
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:22 schreef Grulez het volgende:

[..]

[..]

quote:
Aaa egt lief en suppprr sgatigg
voor al toen hij zei

: ik word nu een beetje VERLEGE (L))))))

sgaaatiggg
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 3 mei 2009 @ 21:45:07 #115
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68635678
zullen het wel 50 min gaan hebben over de aanslag op Vertonghen Sjek kennende
pi_68635912
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
zullen het wel 50 min gaan hebben over de aanslag op Vertonghen Sjek kennende
Als ze die kwal (Afellay) maar aanpakken.
  zondag 3 mei 2009 @ 21:51:20 #117
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68635937
quote:
Op zondag 3 mei 2009 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
de held, ik ga kijken
pi_68635957
PSV is nou niet besproken nee, zal vandaag wel gebeuren. Maar volgens mij stond daar eerst een andere TT.

Afellay, benieuwd wat ie te zeggen heeft, en natuurlijk lekker bashen op Ajax Hugo, gogogogogo!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:03:12 #119
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68636411
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:50 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Als ze die kwal (Afellay) maar aanpakken.
hij vousvoyeert wel netjes iedereen
pi_68637486
Wat een kansloos programma nu

Amsterdam
pi_68637776
SMS me ff als het begint.
Noot noot.
pi_68637917
Oke
pi_68638084
quote:
naast Ibrahim Afellay,

- Jan Mulder
- Ronald Waterreus
- Hugo Borst
Geen Jan Maar Youri
  zondag 3 mei 2009 @ 22:46:13 #124
214932 uwbftp
dsfargeg
pi_68638090
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wut?
pi_68638093
Whehe dat voorfilmpje.

Wat een pannenkoek die Volendammer, volgens mij kreeg Berg nog geel ook voor het vragen om een kaart daarzo en mist ie zo de laatste wedstrijd.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:46:16 #126
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638095
wtf, die spelert van Volendam
  zondag 3 mei 2009 @ 22:46:50 #127
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638116
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Jojoortje het volgende:
done
pi_68638125
Gerry Koning
pi_68638128
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef gitaarsnaar het volgende:
Kijk je geen studio sport pannenkoek. Dat zou je toch moeten doen als voetballiefhebber.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 22:47:07 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638132
Ik ben er klaar voor

zondag 3 mei 2009 @ 22:47:21 #131
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638144
Afellay

U....eh.....heeft....eh.....daarin.....ehhh....misschien....ehhhh...wwwwwel....gelijk.....
(al starend naar de tafel)

Dat ze die nog uitnodigen voor talkshows
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 3 mei 2009 @ 22:47:24 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_68638145
Leuke sterfscène van die Volendam-speler.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_68638152
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Ik ben er klaar voor

Waarvoor tong? Het gebash op Ajax? Ik wist niet dat jij anti-020 was.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 22:47:43 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638155
quote:
King Liar ipv King Lear

Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 22:48:07 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638168
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Rots het volgende:

[..]

Waarvoor tong? Het gebash op Ajax? Ik wist niet dat jij anti-020 was.
Mooi dat Sparta er in blijft

zondag 3 mei 2009 @ 22:48:21 #136
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638177
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Rots het volgende:

[..]

Kijk je geen studio sport pannenkoek. Dat zou je toch moeten doen als voetballiefhebber.
heb alleen de eerste paar wedstrijden gekeken vandaag, dus daarom dat ik het nu pas zag
  zondag 3 mei 2009 @ 22:48:41 #137
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68638190
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Geen Jan Maar Youri
Met de analyses van de Championsleague heb ik het voor deze week wel weer gehad met eeeeeeh.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  zondag 3 mei 2009 @ 22:48:49 #138
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68638201
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef golfer het volgende:
Leuke sterfscène van die Volendam-speler.
ging nergens over
pi_68638205
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef tong80 het volgende:

[..]

Mooi dat Sparta er in blijft

Oh, die dikke kale zal wel de hele uitzending genaaid worden door Hugo inderdaad.

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 03-05-2009 22:54:00 ]
pi_68638239
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Afellay

U....eh.....heeft....eh.....daarin.....ehhh....misschien....ehhhh...wwwwwel....gelijk.....
(al starend naar de tafel)

Dat ze die nog uitnodigen voor talkshows

Dat staat me nog bij van een uitzending van VI, daar zat hij ook de hele tijd naar de tafel te staren en hij zei bijna niets.

En die speler van Volendam net Ik mag toch hopen dat hij geschorst wordt...
pi_68638241
quote:

[..]

done
Dank!
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:53:00 #142
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638371
  zondag 3 mei 2009 @ 22:53:43 #143
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68638397
Zouden ze Afellay vragen naar de actie met Vertonghen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 3 mei 2009 @ 22:53:45 #144
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638399
zeg het maar jongens
pi_68638406
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef BansheeBoy het volgende:
Zouden ze Afellay vragen naar de actie met Vertonghen?

²
Nee
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:54:06 #146
13462 BansheeBoy
pi_68638409
Jongens, tellen hoe vaak Afellay het volgende zegt:

- Goed
- Maar goed
- Ja goed

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:54:06 #147
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638410
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef gitaarsnaar het volgende:
zeg het maar jongens
Studio PSV
pi_68638420
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Palmboom313 het volgende:

Vind je het nu al saai? Wordt een mooie aflevering als Feyenoord zijnde hoor.

Hugo's fragment.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:54:32 #149
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638423
Hugo Van Basten
pi_68638427
Typisch momentje van de Huug
Noot noot.
pi_68638442
Hugo.
Van Basten.
-
  zondag 3 mei 2009 @ 22:55:09 #152
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638446
maar ajax hoeft niks te wassen.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:55:17 #153
73274 Prosac
Bedankt Ray
  zondag 3 mei 2009 @ 22:55:36 #154
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638465
de bast
pi_68638473
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
net als Pietje Keizer vroeger
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_68638478
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef gitaarsnaar het volgende:
Is maar goed ook. Die wasman is toch dood.
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:55:56 #157
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638482
HA HA.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_68638485
Tell 'em Hugo!
  zondag 3 mei 2009 @ 22:56:15 #159
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68638496
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Is maar goed ook. Die wasman is toch dood.
De materiaalman is dood, die wast niet.
sig verwijderd door FA
pi_68638512
Gaan er nou mensen echt meer dan 1000 euro bieden op een shirt van Duplan?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:56:46 #161
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68638514
Jack.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:56:47 #162
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638515
het gaat over voetbal
  zondag 3 mei 2009 @ 22:56:48 #163
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638516
bloed zweet tranen
pi_68638518
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De materiaalman is dood, die wast niet.
Af en toe wisselen ze wel eens.
Noot noot.
pi_68638522
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef gitaarsnaar het volgende:
het gaat over voetbal
Noooooooo
pi_68638525
Heerlijke goal van Perez
  zondag 3 mei 2009 @ 22:57:19 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638532
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Gaan er nou mensen echt meer dan 1000 euro bieden op een shirt van Duplan?
Sparta fans die deze wedstrijd koesteren
  zondag 3 mei 2009 @ 22:57:23 #168
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638536
sjek
pi_68638538
Sjek denkt aan opzet van Romero.

Typische ajacied weer, wat een mafkees.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:57:31 #170
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638541
''AZ maakte het Twente heel moeilijk''

pi_68638544
Calimero Jack
pi_68638546
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Sparta fans die deze wedstrijd koesteren
Jules Deelder?
  zondag 3 mei 2009 @ 22:57:45 #173
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638550
Ja McClaren topper
pi_68638554
Snap dat gebash op van Basten gedeeltelijk wel, maar het probleem lijkt me toch grotendeels de mentaliteit van de spelers. Ongelooflijk om het op zo'n belangrijk moment opnieuw af te laten weten.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:57:57 #175
67174 Dos37
Come on Twente
pi_68638556
Maca
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 3 mei 2009 @ 22:58:11 #176
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638562
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ja McClaren topper
pi_68638571
Sjek is niet echt vrolijk idd
  zondag 3 mei 2009 @ 22:58:28 #178
123545 DatMeenJeNiet
pi_68638573
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Cyberia18 het volgende:
''AZ maakte het Twente heel moeilijk''

Zonder die vrije trap had het nog best lastig kunnen worden hoor. AZ was niet, qua inzet in ieder geval, minder tegen Twente als tegen Ajax vorige week.
pi_68638589
Studio Voetbal met Mocro flavour.
pi_68638595
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Blawh het volgende:
Snap dat gebash op van Basten gedeeltelijk wel, maar het probleem lijkt me toch grotendeels de mentaliteit van de spelers. Ongelooflijk om het op zo'n belangrijk moment opnieuw af te laten weten.
Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.

Afellay met zn stukje over zichzelf, donder op joh.
pi_68638603
Hij kijkt iig niet naar de tafel...
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:32 #182
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638606
Studio Marokko
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:34 #183
123545 DatMeenJeNiet
pi_68638608
Wtf, ga nou niet de hele uitzending rond de gast bouwen. Tering.
  zondag 3 mei 2009 @ 22:59:41 #184
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638610
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Blawh het volgende:
Studio Voetbal met Mocro flavour.
Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?
pi_68638618
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Rots het volgende:

[..]

Daar is Van Basten weer eindverantwoordelijk voor om ze te motiveren hoor. Maar dat kan je verder bespreken in het Ajax-topic met me als je wilt.
Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:00:07 #186
123545 DatMeenJeNiet
pi_68638620
O, was dat Afellay.
pi_68638626
Hoofd is echt gelukt
  zondag 3 mei 2009 @ 23:00:29 #188
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68638641
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zou eens tijd worden dat het om de gast draait.
pi_68638642
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Inderdaad. Ajax bashen aub, Sjek gaat het tegen.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:00:35 #190
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638646
Nu gaan we Affelay ophemelen
  zondag 3 mei 2009 @ 23:00:48 #191
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68638652
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou ie net als Theo Maassen wat gejatte trofeeen gaan teruggeven zo?
---
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:01 #192
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68638660
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoofd is echt gelukt
Deed een beetje denken aan dat doek voor Stam in Amsterdam. Epic Fail.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:06 #193
13462 BansheeBoy
pi_68638662
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoofd is echt gelukt
ik vind van niet. Oh, je bent sarcastisch.

²
pi_68638663
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Blawh het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik denk dat gewoon bij bepaalde spelers niet weg te halen is. Is niet voor niets al jaren een probleem.
Dan moet je de rotte appels eruit snijden. En daar is Van Basten óók weer verantwoordelijk voor.
pi_68638665
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef Heerlijkheid het volgende:
Nu gaan we Affelay ophemelen
Affelay?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:14 #196
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638666
Strak koppie heeft die Afellay inderdaad.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:25 #197
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68638673
Ach, daar is die zwaar overschatte voetballer weer
X
X
X
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:26 #198
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68638675
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
O, was dat Afellay.
Ik dacht al, leuk een actie voor Koevermans.
---
  zondag 3 mei 2009 @ 23:01:27 #199
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638676
je bent zo'n aardige jongen, technisch perfect, je bent zo'n fijne vent, heb je dat gevoel nou zelf ook bladiebla
pi_68638677
quote:
Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef Rots het volgende:
Sjek denkt aan opzet van Romero.

Typische ajacied weer, wat een mafkees.
Nou, bij die andere goal zag hij de bal komen en dook gewoon de andere kant op.
Allemaal een complot tegen Ajax.
Noot noot.
pi_68638678
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Prosac het volgende:

[..]

Deed een beetje denken aan dat doek voor Stam in Amsterdam. Epic Fail.
Precies
pi_68638690
Wat een kop op dat spandoek, dikke inhammen
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:07 #203
13462 BansheeBoy
pi_68638709
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Frasier het volgende:
Één van de beste spelers van de eredivisie.

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:12 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638710
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ik dacht al, leuk een actie voor Koevermans.
Die bolle kop kan alleen op oost of west, niet op de korte zijdes
pi_68638719
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Dat zei ik ook al in het Ajax-topic net na de wedstrijd, niemand ging er op. Romero is omgekocht, en de scheids ook! Express verliezen is not done, titel ontnemen!
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:29 #206
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68638722
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Één van de beste spelers van de eredivisie.

²
Ja dat zegt een hoop Die jongen heeft nog niks 0,0 in Europa gebracht.
X
X
X
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:40 #207
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638731
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Affelay?
Sorry, Marokkaans is niet mijn 2e taal
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:45 #208
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638736
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Frasier het volgende:
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:47 #209
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_68638738
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Welke keeper verwacht nu dat Elia de bal zo slecht inschiet?
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:49 #210
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68638740
'Ibi' .
sig verwijderd door FA
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:52 #211
13462 BansheeBoy
pi_68638743
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
je bent zo'n aardige jongen, technisch perfect, je bent zo'n fijne vent, heb je dat gevoel nou zelf ook bladiebla
Typische Sjek vraag.

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:02:58 #212
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68638748
Ibi, mijn mattie jeweetz
---
pi_68638750
Ibi
pi_68638753
- 't is geen feyenoord topic rots -

[ Bericht 92% gewijzigd door Prosac op 03-05-2009 23:05:14 ]
pi_68638757
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Ambrosius het volgende:
'Ibi' .
Weer
pi_68638763
Heerlijk ventje
pi_68638769
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja dat zegt een hoop
Um ja...
Noot noot.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:03:54 #218
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638783
Waar gaat dit over

zondag 3 mei 2009 @ 23:04:02 #219
13462 BansheeBoy
pi_68638791
quote:

[..]

Ja dat zegt een hoop Die jongen nog niks 0,0 in Europa gebracht.
Ja, ik vind de Saur, de Moun en de Demb wellicht beter.

²
pi_68638793
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over

Over seks
Noot noot.
pi_68638795
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef Zero2Nine het volgende:
Ibi, mijn mattie jeweetz
Hij is toch z'n trainer geweest
pi_68638797
quote:

[..]

Ja dat zegt een hoop Die jongen nog niks 0,0 in Europa gebracht.
Que?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:14 #223
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638798
Meer rendement, belangrijker geworden in veld en in kleedkamer... whats next
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:18 #224
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68638800
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef tong80 het volgende:
Waar gaat dit over

Of Ibi moet blijven of niet.
sig verwijderd door FA
pi_68638808
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Hij is toch z'n trainer geweest
Hoe kom je daar nou bij Huh?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:40 #226
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638811
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik vind de Saur, de Moun en de Demb wellicht beter.

²
de Saur
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:53 #227
3185 Adelante
To let it go now
pi_68638817
Moeilijke vragen en Ibi heeft de tafel weer gevonden
  zondag 3 mei 2009 @ 23:04:57 #228
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638823
De Af
  zondag 3 mei 2009 @ 23:05:13 #229
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68638832
Goh, hij kon naar Mancester City. Die kopen ook alles wat los en vast zit
X
X
X
  zondag 3 mei 2009 @ 23:05:22 #230
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638836
Ibi. Suarez. Dembele.

Allemaal nog een seizoen blijven.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:05:28 #231
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68638841
in ieder ander land zou hij in het nationaal elftal staan... och ja natuurlijk
pi_68638844
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nerd
  zondag 3 mei 2009 @ 23:05:38 #233
179108 El-Salvador
Anti-klapper
pi_68638848
Ja goed euuhh..ik ben euhh..een helleuuhh.e....communicatieve euhh jongen...euuhh.

Aldus Ibi.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  zondag 3 mei 2009 @ 23:05:50 #234
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68638858
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
De Af
De Lay
pi_68638870
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nerd
Gelukkig zie je het zelf
  zondag 3 mei 2009 @ 23:06:09 #236
13462 BansheeBoy
pi_68638871
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ibi. Suarez. Dembele.

Allemaal nog een seizoen blijven.
En de Moun?

²
pi_68638873
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Hij doelt er toch gewoon op dat mensen het raar vinden dat hij hij hem Ibi noemt. Is gewoon normaal als je hem (goed) kent.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:06:16 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638875
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Over seks
Hij praat langzamer dan de miljoenen spermazoïden die het niet hebben gehaald

pi_68638885
Spanje z'n droomland. In Engeland zou die 34/38 wedstrijden geblesseerd zijn
pi_68638886
IBIEJ
Noot noot.
pi_68638890
Hugo vergeet Italië, dat lijkt me de perfecte competitie voor hem. Juve zou helemaal ideaal zijn denk ik.
pi_68638903
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef Prosac het volgende:

[..]

De Lay
Altijd layen met Afellay in de buurt. om in WOS-taal te spreken.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:06 #243
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638909
Ronald praat of het z'n zoon is
pi_68638916
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef De_kromme het volgende:
Spanje z'n droomland. In Engeland zou die 34/38 wedstrijden geblesseerd zijn
Right
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:07:29 #245
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_68638932
Ibi, kan Koeman zijn kop niet houden met dat Ibi gedoe.
pi_68638933
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef gitaarsnaar het volgende:
Ronald praat of het z'n zoon is
Het is zijn ex-leerling.
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:13 #247
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638955
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En de Moun?

²
De Moun zal nooit meer de eredivisie verlaten.
pi_68638957
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:05 schreef El-Salvador het volgende:
Ja goed euuhh..ik ben euhh..een helleuuhh.e....communicatieve euhh jongen...euuhh.

Aldus Ibi.
Beter dan dat gezwets van Bassie.
pi_68638963
DAAR KOMT MIJN BARCA!
Noot noot.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:08:20 #250
7889 tong80
Spleenheup
pi_68638966
Hij is 23 toen had kluivert al 30 interlands gespeeld

pi_68638967
Sjek heeft een stijve...
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:30 #252
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68638973
Barcelona
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:46 #253
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_68638985
Bij iedereen die op voorhand zwaar pro-Barca is loopt het water uit de mondhoeken ja.
---
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:49 #254
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68638987
Hugo heeft zelf geen Sport 1 ofzo ? Hij zag voor het eerst Barcelona live deze week..
sig verwijderd door FA
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:49 #255
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68638988
Ajax verloren en Sjek is ineens fan van Barca
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:50 #256
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_68638990
Hopelijk gaat hugo nog beginnen over dat geprovoceer van Affelay richting Vertonghen.
pi_68638995
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Nog een gefrustreerde Ajacied.

Gewoon logisch dat hij hem Ibi noemt als je hem lang (goed) kent.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:55 #258
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68638996
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Ach, Koeman probeert zich vanaf links, rechts, boven en onder overal een beetje in te likken.
X
X
X
  zondag 3 mei 2009 @ 23:08:55 #259
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68638997
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Het is zijn ex-leerling.
klinkt niet goed
  zondag 3 mei 2009 @ 23:09:05 #260
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68639003
Evert
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:09:26 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_68639016
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef De_kromme het volgende:
Spanje z'n droomland.
Zou mooi zijn.

Real de enige club in het buitenland met 11 Nederlanders op de bank

pi_68639024
Jack van Gelder is veruit de meest laffe, opportunistische en onwetende presentator van Nederland
  zondag 3 mei 2009 @ 23:09:38 #263
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68639025
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:

Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar even .
sig verwijderd door FA
pi_68639035
Luis
Noot noot.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:01 #265
13462 BansheeBoy
pi_68639038
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:

En stopte voor zijn 30ste bij Oranje. Afellay gaat tot zijn 34ste door.

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:18 #266
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68639053
Wielaert Wat heeft hij een goede keuze gemaakt
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:34 #267
3185 Adelante
To let it go now
pi_68639067
Eerst even het verhaal van Twente

Sjek stelt de confrontatie uit
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:41 #268
13462 BansheeBoy
pi_68639073
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Jojoortje het volgende:
Luis
in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:52 #269
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68639084
Unirea Urziceni
  zondag 3 mei 2009 @ 23:10:57 #270
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68639085
Toch ergens wel jammer dat volgende week niet de 'finale' is om de tweede plaats.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_68639087
Loodzwaar, maar wel leuk.
Noot noot.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:11:01 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_68639088
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar even .
Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?

zondag 3 mei 2009 @ 23:11:10 #273
216022 Kerol
Coño
pi_68639093
Over voor Twente in de eerste ronde dus al
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zondag 3 mei 2009 @ 23:11:28 #274
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68639100
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?

Iets in die richting ja .
sig verwijderd door FA
pi_68639101
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.

²
Iedereen van Ajax.
Noot noot.
pi_68639102
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef JLSB het volgende:
Jack van Gelder is veruit de meest laffe, opportunistische en onwetende presentator van Nederland
Het is wel een gezellige kantine babbelaar, maar kritische vragen hoef je van hem niet te verwachten.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:11:32 #277
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68639104
ja Sjek, het is gefixt
  zondag 3 mei 2009 @ 23:11:42 #278
123545 DatMeenJeNiet
pi_68639111
Ja Jackje, Ajax is zwaar benadeelt door AZ.

Wat is dit voor non-onderwerp, pff.
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2009 @ 23:12:22 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_68639139
Kwalificatie voor Europa is een leuke puzzel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:12:24 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_68639141
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Wielaert Wat heeft hij een goede keuze gemaakt
Dacht ik aan bij zijn intervieuw vanmiddag.

Maar als ie gaat pinnen zit ie nooit boven zijn budget.

zondag 3 mei 2009 @ 23:12:38 #281
13462 BansheeBoy
pi_68639150
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Iedereen van Ajax.
Ja, maar hij wil toch een grote meneer zijn, moet hij ook zijn als het regent, niet alleen bij mooi weer.

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:09 #282
123545 DatMeenJeNiet
pi_68639168
Wielaert.

Heerlijk hoe een verrader gelijk wordt gestraft.
pi_68639172
Owja Wielaert gaat naar Ajax en dan komt Twente in de voorronde CL
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:31 #284
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68639182
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja Jackje, Ajax is zwaar benadeelt door AZ.

Wat is dit voor non-onderwerp, pff.
Het zou me niet verbazen als Scheringa hiermee even heel stoer Ajax wilden pesten. Zo kinderachtig is ie denk ik wel.
X
X
X
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:37 #285
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_68639186
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Rots het volgende:

[..]

Nog een gefrustreerde Ajacied.

Gewoon logisch dat hij hem Ibi noemt als je hem lang (goed) kent.
Nou ik ben niet gefrustreerd hoor. Ik ben wel beetje blij, dit is gewoon een vleeswording van een mineur seizoen onder v.Basten. Ik zal geen enkele club nu gaan afkraken, want als Ajacied kijk ik eerst naar Ajax.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:39 #286
13462 BansheeBoy
pi_68639187
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjek heeft een stijve...
Jij hebt een camera onder zijn bureau?

²
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:41 #287
154331 Cyberia18
El Guaje
pi_68639190
Wielaert is inderdaad
  zondag 3 mei 2009 @ 23:13:41 #288
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_68639191
Jezus Jack, ja, AZ heeft het bewust laten lopen vandaag. Al die kansen vorige week voor Ajax die er niet in gingen, kwamen wel dankzij de pure klasse van Ajax.
Volgende onderwerp

pi_68639194
Ik vind Wielaert wel DE leider van Ajax.
Noot noot.
pi_68639202
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
duh
pi_68639216
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Nee hij zit daar met zijn laptopf.
Noot noot.
pi_68639219
M.a.w, geen twee NL ploegen meer in de CL
  zondag 3 mei 2009 @ 23:14:34 #293
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_68639222
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Iets in die richting ja .
Kluivert had er al eentje gedood, en eentje verkracht.

Noem het beestje maar bij de naam.
  Trouwste user 2022 zondag 3 mei 2009 @ 23:14:42 #294
7889 tong80
Spleenheup
pi_68639228
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind Wielaert wel DE leider van Ajax.
De eileider met pasen. Maar toen speelden ze niet

zondag 3 mei 2009 @ 23:14:49 #295
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_68639235
vriendjes... ze bouwen samen een boomhut binnenkort
pi_68639245
Hij zei, hij zei het!: Ajax is een mooie club!

zondag 3 mei 2009 @ 23:15:42 #297
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_68639255
Toch knap dat ze weer over zijn gegaan naar studio ajax
pi_68639256
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Kremers het volgende:
Hij zei, hij zei het!: Ajax is een mooie club!

OMG IBI NAAR AJAX!?
  zondag 3 mei 2009 @ 23:15:47 #299
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_68639257
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wielaert.

Heerlijk hoe een verrader gelijk wordt gestraft.
Ik snap ook niet dat hij niet nog een half jaar had gewacht met zijn transfer naar Ajax. Als hij zo was blijven spelen als voor de winterstop dan was hij nu tweede geworden, had hij misschien nog wel de beker erbij en had hij deze zomer ook nog wel de stap naar Amsterdam kunnen maken.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 3 mei 2009 @ 23:15:51 #300
54615 Frasier
A.F.C.A
pi_68639261
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef wolferl het volgende:

[..]

Kluivert had er al eentje gedood, en eentje verkracht.

Noem het beestje maar bij de naam.
Ach, hoeveel oude vrouwtjes zou "Ibi" ondertussen al niet hebben gerold?
X
X
X
pi_68639277
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Aissati is je maatje he?
Voetbalt bij Ajax...

Done
  zondag 3 mei 2009 @ 23:16:44 #302
3185 Adelante
To let it go now
pi_68639295
  zondag 3 mei 2009 @ 23:17:01 #303
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_68639303
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Palmboom313 het volgende:
Niet gek als je zo'n matig zijn seizoen hebt en met 4-0 van Sparta verliest.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')