Nog een gefrustreerde Ajacied.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Ibi, kan Koeman zijn kop niet houden met dat Ibi gedoe.
Ach, Koeman probeert zich vanaf links, rechts, boven en onder overal een beetje in te likken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef wolferl het volgende:
Ibi, kan Koeman zijn kop niet houden met dat Ibi gedoe.
klinkt niet goedquote:
Zou mooi zijn.quote:
Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar evenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hij is 23 toen had kluivert al 30 interlands gespeeld
En stopte voor zijn 30ste bij Oranje. Afellay gaat tot zijn 34ste door.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef tong80 het volgende:
Hij is 23 toen had kluivert al 30 interlands gespeeld
in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.quote:
Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan nu een 'grap' maken, maar dat laat ik maar even.
Iets in die richting jaquote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kluivert had er toen ook al 230 uur aan taakstraffen opzitten bedoel je ?
Iedereen van Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
in de pels. Heeft het vandaag zwaar laten afweten.²
Het is wel een gezellige kantine babbelaar, maar kritische vragen hoef je van hem niet te verwachten.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:09 schreef JLSB het volgende:
Jack van Gelder is veruit de meest laffe, opportunistische en onwetende presentator van Nederland
Dacht ik aan bij zijn intervieuw vanmiddag.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Palmboom313 het volgende:
WielaertWat heeft hij een goede keuze gemaakt
Ja, maar hij wil toch een grote meneer zijn, moet hij ook zijn als het regent, niet alleen bij mooi weer.quote:
Het zou me niet verbazen als Scheringa hiermee even heel stoer Ajax wilden pesten. Zo kinderachtig is ie denk ik wel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja Jackje, Ajax is zwaar benadeelt door AZ.
Wat is dit voor non-onderwerp, pff.
Nou ik ben niet gefrustreerd hoor. Ik ben wel beetje blij, dit is gewoon een vleeswording van een mineur seizoen onder v.Basten. Ik zal geen enkele club nu gaan afkraken, want als Ajacied kijk ik eerst naar Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Nog een gefrustreerde Ajacied.![]()
Gewoon logisch dat hij hem Ibi noemt als je hem lang (goed) kent.
Jij hebt een camera onder zijn bureau?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sjek heeft een stijve...
duhquote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een camera onder zijn bureau?²
Nee hij zit daar met zijn laptopf.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij hebt een camera onder zijn bureau?²
De eileider met pasen. Maar toen speelden ze nietquote:
OMG IBI NAAR AJAX!?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Kremers het volgende:
Hij zei, hij zei het!: Ajax is een mooie club!
Ik snap ook niet dat hij niet nog een half jaar had gewacht met zijn transfer naar Ajax. Als hij zo was blijven spelen als voor de winterstop dan was hij nu tweede geworden, had hij misschien nog wel de beker erbij en had hij deze zomer ook nog wel de stap naar Amsterdam kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:13 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wielaert.
Heerlijk hoe een verrader gelijk wordt gestraft.
Ach, hoeveel oude vrouwtjes zou "Ibi" ondertussen al niet hebben gerold?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef wolferl het volgende:
[..]
Kluivert had er al eentje gedood, en eentje verkracht.
Noem het beestje maar bij de naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |